quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef maily het volgende:
met zo'n nick kom je in dit topic NIET serieus over...
moet ik echt uit gaan leggen hoe de werkwijze is ??quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Lijkt me een beetje apart om in je blootje op een website te gaan staan. Ik weet dat de setting niet seksueel is, maar ik zou gewoon die 595 aftikken voor anonimiteit of zelf foto's maken.
Ik heb zelf foto's gemaakt en daar zitten er bij die ik nog niet eens aan familie laat zien, laat staan aan de rest van de wereld. Maar goed, morele staandaarden zijn uiteindelijk toch niet iets universeels.
Precies wat ik ook al dachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef maily het volgende:
met zo'n nick kom je in dit topic NIET serieus over...
Alsof je vrijwillig bij een bevalling aanwezig wil zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dan komt die zogenaamde vriendin op bevallingsdag 'ineens' niet omdat ze ziek is en komt geile TS zelf, die toevallig ook fotograaf blijkt te zijn en zijn 'vriendin' uit de brand wil helpen. Jaja.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dan komt die zogenaamde vriendin op bevallingsdag 'ineens' niet omdat ze ziek is en komt geile TS zelf, die toevallig ook fotograaf blijkt te zijn en zijn 'vriendin' uit de brand wil helpen. Jaja.
Aan jezelf ken je de wereld...?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
ja hoop ik ook mensen die het zouden doen hebben een kindje wat nu in een stuit ligt ... dat word een keizersnee ..en daar mag je niet bij als fotografequote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Leuk aanbod TS!
Wie weet is er iemand die er -na het maken van onderlinge goede afspraken- graag gebruik van maakt.
Thx gaat denk ik goed komenquote:
Ik overleg even met de collega's.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef SIRfuckalot het volgende:
we hebben nog niemand dus als er mensen intresse hebben ?
@mod mag ik dit topic ook in OUD zetten ?
Door drukte is de mail van je vriendin blijven liggen maar we hebben zeker interesse.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef SIRfuckalot het volgende:
we hebben nog niemand dus als er mensen intresse hebben ?
@mod mag ik dit topic ook in OUD zetten ?
Ik heb al gehoord dat er is gemaildquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:42 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Door drukte is de mail van je vriendin blijven liggen maar we hebben zeker interesse.
Zal mijn vrouw eens even aansporen om een afspraak te maken voor een gesprek.
Ow, had BE je geen berichtje gestuurd?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, had BE je geen berichtje gestuurd?Ze heeft een linkje naar dit topic in OUD geplaatst voor je.
Ik vind het een geweldig aanbod en snap niet dat er al niet meer stellen zich hebben gemeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef QuasaR78 het volgende:
Mijn vrouw & ik zijn gisteren geweest voor een kennismakingsgesprek. De klik is er dus wij zijn nu een van de stellen die een reportage krijgen.
Tijdens dit gesprek kwam naar voren dat ze eigenlijk nog een stel zoekt dus vandaar ook deze schop omhoog
moet me als ts hier natuurlijk bij aansluitenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig aanbod en snap niet dat er al niet meer stellen zich hebben gemeld.
De geboorte van je kind schijnt een van de mooiste momenten van het leven te zijn, dan is het toch mooi als je dat vastgelegd hebt op een professionele manier. En dan ook nog eens voor nop ook!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef QuasaR78 het volgende:
Mijn vrouw & ik zijn gisteren geweest voor een kennismakingsgesprek. De klik is er dus wij zijn nu een van de stellen die een reportage krijgen.
Tijdens dit gesprek kwam naar voren dat ze eigenlijk nog een stel zoekt dus vandaar ook deze schop omhoog
vonden wij ookquote:
Kan ik zo niet vinden nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef SIRfuckalot het volgende:
[..]
vonden wij ook
weet jij trouwens waar het linkje in OUD staat ? kan het niet vinden namelijk .
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef SIRfuckalot het volgende:
foto's worden normaal door de vader gemaakt maar die is met andere dingen bezig bij zo een bevalling
TS moet er rekening mee houden dat een bevalling erg weinig optische charme met zich meebrengt tot het kind geboren is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja hoor, mijn idee is het ook niet maar ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:44 schreef Beelzebufo het volgende:
Zijn er serieus mensen die een bevalling in een fotoserie vastleggen?
vind je het ok dat al je gegevens zo vrij op het internet staan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:53 schreef QuasaR78 het volgende:
*schop*
10 Januari 2013 was het dan zover.
De geboorte van onze kleine en de reportage.
Het zou eerst een thuis bevalling worden maar doordat de kleine in stuit lag (2 draaipogingen gehad, beide mislukt) is het een geplande keizersnede geworden.
De fotograve had zoiets ook nog nooit meegemaakt dus voor haar ook een nieuwe ervaring.
Haar ervaring kun je lezen op haar site ( http://www.mvbfoto.nl/geboortereportage-fenne/ ).
Wij hebben het super ervaren en zouden het bij een volgende zo weer doen. De foto's die je krijgt zijn geweldig. Bij ons was het zo dat de assistent op de operatie kamer die de camera had (ondanks mijn verzoek 'overal' foto's van te maken) maar enkele foto's gemaakt en nog niet eens van de belangrijke momenten. Wij hebben dus super geluk gehad dat de fotograve tot in de kamer naast de operatie kamer mocht komen zodat wij toch nog de 'gemiste' foto's hebben.
Ze heeft volgens mij nog steeds een stel nodig voor haar site dus ik zou zeggen, lees haar blog door, bekijk de foto's en als het je wat lijkt, neem contact met haar op. Het is ECHT de moeite waard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |