Ik heb daar minder moeite mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik haal niemand uit OP's. Ja zelfs appelcake niet, maar dat mensen eruit halen vind ik kinderachtig.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik haal niemand uit OP's. Ja zelfs appelcake niet, maar dat mensen eruit halen vind ik kinderachtig.
Danku.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
Zal ik proberen minder irritant te doen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als nog heb je geen lobi en ben je nog steeds irritant, maargoed.
doe es narmool manquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
HUILEN OVER EEN OP WAT BEN JE DAN VOOR KANKER INFANTIEL DIT IS GEEN ABO GA WEG
zozo stoere jongen schelden met kanker wetend dat er duizenden mensen aan dood gaan, je moet nu zeker heel trots op jezelf zijn dat je dat durft te zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
Je gaat nooit passen in deze SC. Je eerste indruk was bagger.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zal ik proberen minder irritant te doen?
Want nu word ik net zo gehaat als Rebecca Black...
DUIZENDEN TE WEINIGquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zozo stoere jongen schelden met kanker wetend dat er duizenden mensen aan dood gaan, je moet nu zeker heel trots op jezelf zijn dat je dat durft te zeggen
je huilt nu over mensen die huilen over een opquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
Wat was je eerste indruk dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je gaat nooit passen in deze SC. Je eerste indruk was bagger.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zozo stoere jongen schelden met kanker wetend dat er duizenden mensen aan dood gaan, je moet nu zeker heel trots op jezelf zijn dat je dat durft te zeggen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je huilt nu over mensen die huilen over een op
Onzin, want P_z was in het begin ook bagger in een bep. SC en die wordt nu gewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je gaat nooit passen in deze SC. Je eerste indruk was bagger.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
twitter:MyLifeWithSwagg twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 17:51:12Met kanker schelden is niet stoer! reageer retweet
zeker, net lekker even mijn 21cm opgepoetst en mijn kontje opgerekt voor de rest gaat het zijn gangetje en jijquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
Trollie lekkertje alles kits achter de rits xo
Goed, eindelijk weer terug naar fok, jij?quote:
Ja lekker chillex he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zeker, net lekker even mijn 21cm opgepoetst en mijn kontje opgerekt voor de rest gaat het zijn gangetje en jij
Klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo snel reagerenje komt hier normaal nooit?
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]verdomme man, je maakt me bang
Beterschapquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog steeds ziekmet jou?
(w)incest?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil mezelf klonen en dan seks hebben.
Dankje, jij ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
BeterschapIk ben verkouden
,maar voor de rest gaat het goed.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil mezelf klonen en dan seks hebben.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daar ben jij te lief voor.
Dat is niet best.quote:
Ik weet het. Ik weet het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Trollscience het volgende:
Hypvandaag 42ste sterfdag Jimi
ik heb speciaal voor de gelegendheid mijn jimi-shirt aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet het.
Daarom ben ik vandaag altijd een beetje verdrietig en een beetje blij.
Schrok je hont?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hond ziet zichzelf in de spiegel
Mijn katten vallen zichzelf dan altijd aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
Baasquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb speciaal voor de gelegendheid mijn jimi-shirt aan
Mijn parkiet vecht altijd tegen de spiegel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
Niet? Oh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zal niet opeens in je nek staan hijgen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Wat stalk jij mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
snow die foto op feestboek is in Rotterdam gemaakt? En dan haten erop.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Ik begin steeds meer aan die meet te twijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Deelt hij jouw genen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn parkiet vecht altijd tegen de spiegel.
'Ik houd alles privé'quote:
Alleen mensen die mij zelf kunnen vinden worden geaccepteerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch waarom zijn nu nog steeds geen FB vriendjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appelcake vanavond als ie klaar is met fokkenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik dacht dat je er wel van hield dat Snow spontaan in je nek ging hijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer aan die meet te twijfelen
Snow is niet engquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er wel van hield dat Snow spontaan in je nek ging hijgen.
moment danquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen mensen die mij zelf kunnen vinden worden geaccepteerd.
Wat zeur je dan?quote:
Nahquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dm je locaties en ik zal je morgen opzoeken
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appelcake vanavond als ie klaar is met fokken![]()
Wie wat waar hoequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Beach het volgende:
Vrijdag met Heppie ijsjes eten op het station van Leiden
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
Ik kan niet eens bij mijn tenen komen met mijn handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appelcake vanavond als ie klaar is met fokken![]()
Ik hijg zachtjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik dat nog niet helemaal zeker.
Je hebt het dus wel geprobeerd!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan niet eens bij mijn tenen komen met mijn handen.
Ik ga dan wss iel en Dee-Vee zijn, ga ook danquote:
mehquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga dan wss iel en Dee-Vee zijn, ga ook dan
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hijg zachtjesGeen spetters enzulks
Gewoon doen homoquote:
Straks gaat je moeder ineens vragen 'VAN WIE ZIJN DIE SPETTERS IN JE NEK? HEH? ZEKER WEER MENSEN WEZEN ZIEN VAN HET INTERNETquote:
Met mij erbij is het niet meer mini xdquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Snowbells het volgende:
Kan bietsj ook niet naar de minimeet komen?
en mij niet uitnodigenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Snowbells het volgende:
Kan bietsj ook niet naar de minimeet komen?
xxl juicyhil styloquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Met mij erbij is het niet meer mini xd
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Straks gaat je moeder ineens vragen 'VAN WIE ZIJN DIE SPETTERS IN JE NEK? HEH? ZEKER WEER MENSEN WEZEN ZIEN VAN HET INTERNET'
Eigenlijk was het tussen mij en Hypo maar Snow is een uitzonderingquote:
Gewoon incrowd en exclusief.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk was het tussen mij en Hypo maar Snow is een uitzondering
Condooms werken 999 van de 1000 keerquote:
Pil.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Condooms werken 999 van de 1000 keer
De grap was dus dat jij 1 van de 1000 keer wasquote:
Oh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De grap was dus dat jij 1 van de 1000 keer was
Wist je mijn adres ook al veel eerder? watsdezequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 3x voor je huis fiets.
Ben blij dat je een ongelukje bent hoorquote:
Grapje toch, dat zou ziek zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wist je mijn adres ook al veel eerder? watsdeze
Heb wel vreemdere dingen gehoord.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje toch, dat zou ziek zijn.
Zoals?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb wel vreemdere dingen gehoord.
One night stand van een maatje van me die ineens op zijn verjaardag komt terwijl ze in Zaandam woonde en hij heel zijn woonplaats e.d. niet verteld had. Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Hont typen naar iemand buiten fokverdomme.
Sowieso hont typen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben te auti voor co=op, dus neinquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Gaan er nog negers hier Brolands 2 spelen?
wtffffffquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
One night stand van een maatje van me die ineens op zijn verjaardag komt terwijl ze in Zaandam woonde en hij heel zijn woonplaats e.d. niet verteld had. Bijvoorbeeld.
Ik typ best vaak per ongeluk garp of dezen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik praat niet met mensen van buiten FOK!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik typ best vaak per ongeluk garp of dezen.![]()
Weet hij dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]nu denkt hij dat ik een autist ben.
Oh dus er wordt daadwerkelijk gepraat aanstaande zaterdag? Niemand die 'euhh, dus jullie zitten ook op FOK!' zit te zeggen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet zo autist als het lijkt hoor
Ik ga diepe gesprekken voeren met jullie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dus er wordt daadwerkelijk gepraat aanstaande zaterdag? Niemand die 'euhh, dus jullie zitten ook op FOK!' zit te zeggen?
Ik zei laatst goede garp hardopquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik typ best vaak per ongeluk garp of dezen.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
Je moet gewoon voor het Nederlands voetbal zijn,ook al is het Ajax.
Ben ik ook hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
Oh. Dan kom ik al wel nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dus er wordt daadwerkelijk gepraat aanstaande zaterdag? Niemand die 'euhh, dus jullie zitten ook op FOK!' zit te zeggen?
Je moet gewoon voor het Nederlands voetbal zijn, behalve voor Ajax.
Waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben ik ook hoorgewoon beetje stoken.
Ik heb een hekel aan Ajax maar Europees gezien ben ik er maar voor
Deze liefde, het zit diep en het is echt (L) (K)quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga diepe gesprekken voeren met jullie.
Als Heppie zijn 21cm laat zien, is er geen gespreksstof meer nodig.quote:
quote:
Ohja mijn augurk niet vergeten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Heppie zijn 21cm laat zien, is er geen gespreksstof meer nodig.
Ja en Snow danquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]We kunnen ook met DM door blijven praten
Je bent tenminste eerlijk. Ik gun het ajax namelijk ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Typisch het volgende:
Ook PSV en Twente gun ik niks Europees.
Groeps DM?quote:
Bij de tietjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
Waar gaan jullie elkaar betasten dan?
Duistere plekken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
Waar gaan jullie elkaar betasten dan?
Hebben jullie 'm al binnen?quote:
Enige religie die ik zou willen aanhangen van dat plaatje zou het boeddhisme zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Christian meesterras, de heilige inquisitie zal de wereld zuiveren van onreinheid en heidenen.
En dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Enige religie die ik zou willen aanhangen van dat plaatje zou het boeddhisme zijn.
quote:
Ik denk ook, dag dag xxxxxquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote mij niet steeds, nu denk ik dat er iets belangrijks is in dit topic en dan is het deze
[..]
quote mij niet steeds, nu denk ik dat er iets belangrijks is in dit topic en dan is het deze
[..]
quote:
quote:
quote:
[..]
[..]
Ik verschijn wel in je dromenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Ok ok doei. Stuur maar een rooksignaal als je me nodig hebt.
Tot zaterdag lekker dingquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
slaap zachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Tot zaterdagsquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Slaap lekker skatje hvjwjnmkquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
fapsequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:19 schreef FL_Freak het volgende:
Over een uurtje of anderhalf terug. kus.
dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:19 schreef FL_Freak het volgende:
Iedereen die in die tussentijd gaat slapen, weltrusten!
neequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je aan mij alleen niet genoeg?
en aan mij bby?quote:
Slecht? Man ze blijven prima overeind.quote:
Jij kijkt een andere wedstrijd dan ik denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht? Man ze blijven prima overeind.
deze heldquote:
Nee, ik kijk naar een Ajax wat aan het overleven is. Meer mag je ook niet verwachten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij kijkt een andere wedstrijd dan ik denk ik.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar een Ajax wat aan het overleven is. Meer mag je ook niet verwachten.
Gelukkig hebben we de competitie nog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef TBakkert het volgende:
1-0 voor BVB, dit was dan Europa voor Ajax dit jaar
Win eerst maar eens van Sparta Praag.quote:
hoezo 'we'?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de competitie nog.
Met zo'n loting had ik ook niks verwacht.
We als ik Ajax, bedoelde ik jou niet mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo 'we'?
Ik ben AZ'er hoor
maar in Europa moet elke Nederlandse ploeg gewoon winnen, tenzij tegen Manchester United
quote:
überhaupt gaan sportenquote:
dat is triest, 'we' zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
We als ik Ajax, bedoelde ik jou niet mee.
dit je weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |