Ik heb daar minder moeite mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik haal niemand uit OP's. Ja zelfs appelcake niet, maar dat mensen eruit halen vind ik kinderachtig.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik haal niemand uit OP's. Ja zelfs appelcake niet, maar dat mensen eruit halen vind ik kinderachtig.
Danku.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
Zal ik proberen minder irritant te doen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als nog heb je geen lobi en ben je nog steeds irritant, maargoed.
doe es narmool manquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
HUILEN OVER EEN OP WAT BEN JE DAN VOOR KANKER INFANTIEL DIT IS GEEN ABO GA WEG
zozo stoere jongen schelden met kanker wetend dat er duizenden mensen aan dood gaan, je moet nu zeker heel trots op jezelf zijn dat je dat durft te zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
Je gaat nooit passen in deze SC. Je eerste indruk was bagger.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zal ik proberen minder irritant te doen?
Want nu word ik net zo gehaat als Rebecca Black...
DUIZENDEN TE WEINIGquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zozo stoere jongen schelden met kanker wetend dat er duizenden mensen aan dood gaan, je moet nu zeker heel trots op jezelf zijn dat je dat durft te zeggen
je huilt nu over mensen die huilen over een opquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
Wat was je eerste indruk dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je gaat nooit passen in deze SC. Je eerste indruk was bagger.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zozo stoere jongen schelden met kanker wetend dat er duizenden mensen aan dood gaan, je moet nu zeker heel trots op jezelf zijn dat je dat durft te zeggen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je huilt nu over mensen die huilen over een op
Onzin, want P_z was in het begin ook bagger in een bep. SC en die wordt nu gewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je gaat nooit passen in deze SC. Je eerste indruk was bagger.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
twitter:MyLifeWithSwagg twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 17:51:12Met kanker schelden is niet stoer! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |