Hier was ze 3 maanden.quote:
Zou kunnen. Ik weet niet wat het was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ... Sneu. Ziekte misschien? Wat voor een slang was het?
Ahwquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier was ze 3 maanden.
[ afbeelding ]
[..]
Zou kunnen. Ik weet niet wat het was.
Was een kousenband.
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier was ze 3 maanden.
[ afbeelding ]
[..]
Zou kunnen. Ik weet niet wat het was.
Was een kousenband.
Ze was zo lief.quote:
Ja.quote:
Zo ziet ze er ook uit jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was zo lief.
[..]
Ja.
Dan ging ze lekker over me heen kruipen en in mijn mouw zitten.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou zo'n tattoo overigens zelf niet nemen hoor Lola!
Ik wil wel een half-sleeve, een hele kan niet vanwege werk enzo
Leuk, zo'n beestje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was zo lief.
[..]
Ja.
Dan ging ze lekker over me heen kruipen en in mijn mouw zitten.
Neh ik neem wel een halve sleeve vol touringcarsquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh gelukkig
En wat als je het wel wilde, dan is dat jouw ding
vinniieequote:
Mij duhquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
heb ik nog wat gemist vandaag? behalve m'n vrouw dan
Sex voorkeurs test oidquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
uiteraard lolaatjuhhhhquote:
oh die heb ik ooit al eens gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sex voorkeurs test oid
Verder niet veel boeiends geloof ik
Doe je m nog keerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uiteraard lolaatjuhhhh![]()
[..]
oh die heb ik ooit al eens gedaan
ik weet alleen niet meer wat er uit kwam![]()
nou.. misschien strakjes.. het is zoveel werkquote:
Wat geflirt, wat gewingman, een invasie van R&P SC mensen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
70 vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. misschien strakjes.. het is zoveel werk![]()
![]()
![]()
Hallon gitaarmanquote:
Hoinquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
70 vragen beantwoorden
[..]
Hallon gitaarman
JA VEEL WERK *zenuwinzinking krijgt*quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
70 vragen beantwoorden
[..]
Hallon gitaarman
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat geflirt, wat gewingman, een invasie van R&P SC mensen.
Ho ens, dan moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JA VEEL WERK *zenuwinzinking krijgt*
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe dat
Ik had het idee dat ik in ONZ radio zat met Myr, heloef e.d.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet eens luchtgitaar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes
[..]
Nehhh, het regent.
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik laat het wel even bezinken :$quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ho ens, dan moet je het niet doen.
nou klinkt best gezellig..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ik in ONZ radio zat met Myr, heloef e.d.
hahahhaaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar Heloef, Loka, Myra, Faxie, Roy en Samzz waren er.
Een aantal daarvan zaten Fera mijn broek in te duwen, als het ware.
Is goed rokjequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik laat het wel even bezinken :$
[..]
nou klinkt best gezellig.... en nu mako hier ook.. nog meer?
Het was vrij grappig.quote:
Neuh weinig, wat test resultaten besproken van mensen die die test gedaan haddenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik laat het wel even bezinken :$
[..]
nou klinkt best gezellig.... en nu mako hier ook.. nog meer?
Oh, dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik luisterde naar de voetbal
quote:
In oktober naar de Ring ?'quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Vince, dan moet je wel vrij zijn in Oktober hoor!
Als ik echt ga dan.. Wil wel wat mensjes mee dan
ahh okquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh weinig, wat test resultaten besproken van mensen die die test gedaan hadden
Spanning en sensatiequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh weinig, wat test resultaten besproken van mensen die die test gedaan hadden
ik ben 29 oktober t/m 4 november vrij..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook.
[..]![]()
[..]
In oktober naar de Ring ?'
14e kan ik sowieso niet, en een ander weekend ook niet (weet nog niet welke)
Door de weeks kan ik niet, ik zit al door mijn dagen heenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben 29 oktober t/m 4 november vrij..
Euhm, misschien binnenkort als het herfstvakantie is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahh ok
oeh en kroegentocht kaneel?
dus 3/4 novquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de weeks kan ik niet, ik zit al door mijn dagen heen
Volgens mij klopt er geen reet van die test. Ik heb het althans nog niet echt gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, toch wel grappig hoe verschillend de mensen hier zijn
Alles kan hequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als t dan nog te doen is met de motor
Mwoah, ik heb ;m wel eerlijk ingevuld en ik ben 80% sadist... Heel apartquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er geen reet van die test. Ik heb het althans nog niet echt gedaan
Uhu, maar met -20 KAN je motorrijdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het dan al kan zijn?
mijn engels is gewoon slecht...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, toch wel grappig hoe verschillend de mensen hier zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m ook eerlijk ingevuldquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb ;m wel eerlijk ingevuld en ik ben 80% sadist... Heel apart
Het kan jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar met -20 KAN je motorrijden
Nou ik hou wel van onderdanig zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er geen reet van die test. Ik heb het althans nog niet echt gedaan
Ik heb hem ook eerlijk ingevuld maar ik ben echt geen 100 % exhibionist of voyeurquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb ;m wel eerlijk ingevuld en ik ben 80% sadist... Heel apart
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn engels is gewoon slecht...Ach, wat is saai? Als iedereen van de ruigste sm en halve martelingen houdt, wordt het ook gauw saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Zitten 2 weekenden bij toch? Of heb ik lame verkeerd geteld?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de weeks kan ik niet, ik zit al door mijn dagen heen
Of niet ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, wat is saai? Als iedereen van de ruigste sm en halve martelingen houdt, wordt het ook gauw saai
29 oktober is een maandagquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten 2 weekenden bij toch? Of heb ik lame verkeerd geteld?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik hou wel van onderdanig zijnmaar dat kwam niet zo uit die test
Nee ik keek scheef. Ik keek naar eind septemberquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten 2 weekenden bij toch? Of heb ik lame verkeerd geteld?
Ik scoorde 100% op Rokjesexueel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, wat is saai? Als iedereen van de ruigste sm en halve martelingen houdt, wordt het ook gauw saai
Lesbisch dus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik scoorde 100% op Rokjesexueel.
Ik daar ook een quiz voor?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik scoorde 100% op Rokjesexueel.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
awwww.. heus?quote:
Scorpions.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww.. heus?ik jou ook hoor.. ik was zo aan het werk zo.. nou.. en toen kreeg ik bijna een traantje en ging ik Scorpions luisteren.. en omg het was zo prachtig
wil jou wel ff lekker belongen sgatjuh :$quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Scorpions.We belong to elkaar.
Niet geklikt.quote:
interessante gesprekken aan het voeren buiten fok omquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel inene rustig hier. Kan ik die andere sc's ook nog volgen
Ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interessante gesprekken aan het voeren buiten fok om
Op tc toevallig?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interessante gesprekken aan het voeren buiten fok om
Sterkte en trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meh.
Ik ga m'n bed maar eens in enzo, heb opeens zo'n ellendig gevoel..
Nou, ik nam een slok, en toen wist ik 't!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kom je for fuck's sake aan zo'n username?
Opeens heb je het!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik nam een slok, en toen wist ik 't!
Slaap lekker joofquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meh.
Ik ga m'n bed maar eens in enzo, heb opeens zo'n ellendig gevoel..
Hij heeft m welquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HAHAHAHAHA Ajax penalty tegen,
Geen idee ik volg t niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar toch gaat ajax dit niet winnen.
ik ben niet te zien....quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tinychat, maar goed, zal dan wel niet daar wezen
nomzzzzz welke smaak?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net een Mora gezinspudding opgevreten
Gemaakt van kroketten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net een Mora gezinspudding opgevreten
Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent scherrrrrrrrrrrp
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Framboos.
[..]
Ooh kut, ik bedoel die andere, Mona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Held
Werd ik maar dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik had ontbijt, soepje, mueslireep, avondeten en nu chips.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet weer lekker gezond vandaag.
4 boterhammen met salami, 2 met hagelslag. Verder een pak chocolatechip cookies, en wat snackrepen.
Geen avondmaaltijd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet weer lekker gezond vandaag.
4 boterhammen met salami, 2 met hagelslag. Verder een pak chocolatechip cookies, en wat snackrepen.
Sweet chili.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent scherrrrrrrrrrrp
havermout pap, mariabiscuitje, 2 crackers (1 met kaas en 1 met komkommersalade) een shake en avondeten: spinazie/aardappels/kaasburgerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ontbijt, soepje, mueslireep, avondeten en nu chips.
Lunchen doe ik tegenwoordig niet meer of zo.
Zullen we samen eens gaan lijnen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ontbijt, soepje, mueslireep, avondeten en nu chips.
Lunchen doe ik tegenwoordig niet meer of zo.
Nee, niet aan gedacht.quote:
Ja, goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oja, je mindfull dinges lesquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed.
Ben extreem relaxed nu, en dat zonder wiet. Dat komt zo, na mijn kiwi
Elke avondquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, je mindfull dinges les![]()
Hoe vaak rook jij wiet?
Ik was een sadist.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ok speciaal voor m'n hersband
You Scored as Switch
Switch
82%
Experimental
71%
Sadist
71%
Exhibitionist / Voyeur
71%
Masochist
68%
Bondage
61%
Dominant
57%
Submissive
43%
Degradation
36%
Vanilla
25%
Misschien wel een idee. Ik weet wel goede lichaamsbeweging, kun je samen doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we samen eens gaan lijnen?
[..]
Nee, niet aan gedacht.
Tafeltennis?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel een idee. Ik weet wel goede lichaamsbeweging, kun je samen doen.
Het zijn altijd die types waarvan je het niet verwacht.quote:
Als ik dat een week eet, ben ik zo 90 kilo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn lijstje dan maar?
12 boterhammen met kaas overdag (ontbijt, lunch, tussendoor)
Avondeten:
Een zak gekruide krieltjes,
Een pond spruiten
Een verse worst
Half pak vanillevla
Net: halve zak tijgernoten + krokettenpudding
Als ik het een week NIET eet, ben ik 2 kilo lichterquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat een week eet, ben ik zo 90 kilo.
Nee joh, ze bedoelt tandemwielrennen.quote:
Slaapproblemenquote:
mja idd u_uquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn altijd die types waarvan je het niet verwacht.
holy crap on a crackerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn lijstje dan maar?
Avondeten:
Een pond spruiten
Een verse worst
Half pak vanillevla
Ah oke, wel medisch dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaapproblemen![]()
Toestemming van de huisarts overigens. Slaapmiddelen zijn te zwaar, verslavender en te schadelijk. Ondertussen ben ik met een psycholoog nog aan het kijken waar deze problemen vandaan komen.
Damn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik het een week NIET eet, ben ik 2 kilo lichter
Schaken zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ze bedoelt tandemwielrennen.
En wiet roken is niet verslavend en schadelijk ? Het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaapproblemen![]()
Toestemming van de huisarts overigens. Slaapmiddelen zijn te zwaar, verslavender en te schadelijk. Ondertussen ben ik met een psycholoog nog aan het kijken waar deze problemen vandaan komen.
jij bent duur in onderhoudquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn lijstje dan maar?
Avondeten:
Een pond spruiten
Een verse worst
Half pak vanillevla
Werk er ook hard voorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent duur in onderhoud
Ook wel hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, wel medisch dus.
Ik dacht gewoon voor de fun, maar dat is dus niet zo
Sterkte meid
Dat is zeker schadelijk, maar lees even goed; verslavendER en slaapmiddelen zijn ook schadelijkER.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wiet roken is niet verslavend en schadelijk ? Het is maar hoe je het bekijkt
Wel goed dat je op zoek bent naar de oorzaak
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook wel hoor![]()
Ik krijg het ook niet vergoed ofzo, moet het gewoon steeds zelf betalen. Maar doe dat liever dan dat ik gewoon helemaal niet slaap![]()
Maar moet ook gewoon bijhouden hoeveel ik smoke. Meestal een halve klare (dus gewoon altijd dezelfde hoeveelheid ook enzo) per avond om in slaap te komen. Soms iets meer omdat ik met vrienden ben
Bijvoorbeeld, of badminton.quote:
Mja, na deze mindfulness lessen maar eens kijken of ik met bodyscan in slaap kan vallen. Wat ik dus vanavond heb geleerd. Als ik het daarmee red kan ik de wiet alleen voor de fun gaan halenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Toch wel vervelend
Ja ik las het goed .. ik vind het alleen nogal wat ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is zeker schadelijk, maar lees even goed; verslavendER en slaapmiddelen zijn ook schadelijkER.
Dan kies je toch liever voor de mindere variant
Mits je mind al niet verslaafd is aan de wiet...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, na deze mindfulness lessen maar eens kijken of ik met bodyscan in slaap kan vallen. Wat ik dus vanavond heb geleerd. Als ik het daarmee red kan ik de wiet alleen voor de fun gaan halen
ik vind het eerlijk gezegd meevallen.. afhankelijk van de hoeveelheid..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik las het goed .. ik vind het alleen nogal wat ...
Geen flauw idee, noem eens sporten die je met zijn tweeën kan doen?quote:
Bijna alles toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, noem eens sporten die je met zijn tweeën kan doen?
Ik snap dat mensen er nogal negatief tegenaan kijken, maar sorry, ik ga niet niet-slapen, dat heb ik te lang gedaan. En slaapmiddelen die ik nodig zou hebben zouden gewoon té schadelijk zijn. Met wiet is het nog te overzien. En ik ben gewoon onder toezicht van de huisarts. So please put the judgement somewhere else.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik las het goed .. ik vind het alleen nogal wat ...
Ik hoop dat je snel van je slaapproblemen af bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, na deze mindfulness lessen maar eens kijken of ik met bodyscan in slaap kan vallen. Wat ik dus vanavond heb geleerd. Als ik het daarmee red kan ik de wiet alleen voor de fun gaan halen
Ja. Sorry.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Door kaneel heb ik zin in een boterham met hagelslag..dat was kaneel toch?
Neuken. Seksen. De horizontale tango dansen. Wippen. Batsen. Spelonkologie. Pandapunten kwijtraken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, noem eens sporten die je met zijn tweeën kan doen?
Oke..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen er nogal negatief tegenaan kijken, maar sorry, ik ga niet niet-slapen, dat heb ik te lang gedaan. En slaapmiddelen die ik nodig zou hebben zouden gewoon té schadelijk zijn. Met wiet is het nog te overzien. En ik ben gewoon onder toezicht van de huisarts. So please put the judgement somewhere else.
Ik sport niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuken. Seksen. De horizontale tango dansen. Wippen. Batsen. Spelonkologie. Pandapunten kwijtraken.
Dan was ik nog steeds arm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je voor pandapunten euro's kreeg, was ik rijk
Als jij er lekker van kunt slapenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen er nogal negatief tegenaan kijken, maar sorry, ik ga niet niet-slapen, dat heb ik te lang gedaan. En slaapmiddelen die ik nodig zou hebben zouden gewoon té schadelijk zijn. Met wiet is het nog te overzien. En ik ben gewoon onder toezicht van de huisarts. So please put the judgement somewhere else.
Ik heb het zwaar als maagd.quote:
Nee, een halve klare per avond. Af en toe meer als ik met vrienden benquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als jij er lekker van kunt slapen(niet kunnen slapen is zo kut btw) Prima toch. Zoals alles: met mate. Tenminste ik neem aan dat je niet de ene na de andere pretsigaret opsteekt ?
Precies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, een halve klare per avond. Af en toe meer als ik met vrienden ben
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
wat heeft PSV dit weekend gedaan dan?
Heloef, ik treur.quote:
0-0 was terecht geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, ik treur.
Maar het was volledig terecht en verwacht. Heeft er geen moment ingezeten.
quote:
zo'n schande is dat toch niet in deze poule? of verwacht je tegen real of city punten te pakkenquote:
Het was wel eens leuk geweest om iets anders te zijn dan opvulling van een poule.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zo'n schande is dat toch niet in deze poule? of verwacht je tegen real of city punten te pakken
Aaah, ik ken dit. Heb ook slaapproblemen en wiet is fijn. Maar niet zo vaak. Slaap dan wel fucking lekker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaapproblemen![]()
Wiet is niet echt schadelijk en verslavend. Mwah....quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wiet roken is niet verslavend en schadelijk ? Het is maar hoe je het bekijkt
Wel goed dat je op zoek bent naar de oorzaak
TAMZZZquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ok speciaal voor m'n hersband
You Scored as Switch
Switch
82%
Experimental
71%
Sadist
71%
Exhibitionist / Voyeur
71%
Masochist
68%
Bondage
61%
Dominant
57%
Submissive
43%
Degradation
36%
Vanilla
25%
trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stomme laptop, stom internet, stomme dag
ik ga wel slapen doeg
slaap ze gitaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, dat was interessant
Trusten ya'll
quote:
Ga je ook klappen als het toestel is geland ?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoort er bij.
Toestel is inmiddels beneden.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ga je ook klappen als het toestel is geland ?
quote:Op woensdag 19 september 2012 02:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Zolang als de mensen maar niet gaan klappen als ik bij ze voor de deur sta.
toekquote:
te vroegquote:
hier 13met rijwind..quote:Op woensdag 19 september 2012 06:54 schreef Vinniiee het volgende:
Blegh tis koud buiten.
/edit: maar 6 graden
lichamelijk misschien niet nee...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wiet is niet echt schadelijk en verslavend. Mwah....
quote:
Nicequote:
Beterschapquote:Op woensdag 19 september 2012 07:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
pijnstillers werken niet![]()
kijken of whiskey een beetje helpt
quote:
Moggequote:
Mogge Vinquote:Op woensdag 19 september 2012 08:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nice
[..]
Beterschap
[..]
[..]
Mogge
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mogge Vin
Yay gelijk op quote niet fobo
Haha niet op me fobo drukken he!quote:Op woensdag 19 september 2012 08:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
Komt een stagiaire bij me zitten die de luxaflex open wilt, goffer![]()
Dan maar op jouw manier
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha niet op me fobo drukken he!
Komt door de kouquote:Op woensdag 19 september 2012 08:23 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorgen allemaal...
op 1 of andere manier heb ik constant tranende ogen op de fiets.
Iedereen moet haast denken dat ik heel verdrietig op de fiets zit
Ik weet niet hoe klein jij je scherm hebt, maar ik heb nergens last van hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb hem wel eindelijk is geupdate
Normaal niet zo klein, gister waren de hoge bazen uit amerika er die rond bleven lopen dus toen erg klein. En bedoelde me foboquote:Op woensdag 19 september 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt door de kou
[..]
Ik weet niet hoe klein jij je scherm hebt, maar ik heb nergens last van hoor.
Komt gewoon omdat je huilt van geluk dat je weer mag werkenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:23 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorgen allemaal...
op 1 of andere manier heb ik constant tranende ogen op de fiets.
Iedereen moet haast denken dat ik heel verdrietig op de fiets zit
Ik heb m nu iets kleiner als kwart van mijn 22" scherm, en nergens last van.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Normaal niet zo klein, gister waren de hoge bazen uit amerika er die rond bleven lopen dus toen erg klein. En bedoelde me fobo
Had hem gister naast mijn autocad scherm op 1/6e ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 08:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb m nu iets kleiner als kwart van mijn 22" scherm, en nergens last van.
Van 15" of 30"?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had hem gister naast mijn autocad scherm op 1/6e ofzo
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je huilt van geluk dat je weer mag werken
En hooooi![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je mag gewoon toegeven dat je een pak slaag gehad hebt van Lola hoor Cryo..
Ik kan dat echt niet... eigenlijk altijd alle schermen fullscreenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had hem gister naast mijn autocad scherm op 1/6e ofzo
Tja, als er bazen rondlopen die je in de gaten houden moet je toch wat hequote:Op woensdag 19 september 2012 08:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet... eigenlijk altijd alle schermen fullscreen
Vind ik ook wel ja, lekker overzichtelijkquote:
Daar heb ik dus geen last vanquote:Op woensdag 19 september 2012 08:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tja, als er bazen rondlopen die je in de gaten houden moet je toch wat he
[..]
Vind ik ook wel ja, lekker overzichtelijk
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tja, als er bazen rondlopen die je in de gaten houden moet je toch wat he
[..]
Vind ik ook wel ja, lekker overzichtelijk
Oh ik wel, lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 08:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Zou met 2 schermen niet kunnen werken. Zie het nut er niet van in
In mijn geval wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Zou met 2 schermen niet kunnen werken. Zie het nut er niet van in
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je mag gewoon toegeven dat je een pak slaag gehad hebt van Lola hoor Cryo..
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Mja, ik doe het met 1 en tab gewoon me bladen
Collega naast me wel... maar die doet zelf ook wel eens wat privequote:Op woensdag 19 september 2012 08:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heeft niemand je ooit zien FOK!ken? Mijn baas denkt dat het een autocad forum is lol
Bwehequote:Op woensdag 19 september 2012 08:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heeft niemand je ooit zien FOK!ken? Mijn baas denkt dat het een autocad forum is lol
Haha slim, ik ben wel betrapt met 9gaggen. Dat doe ik nu dan ook in me pauzesquote:Op woensdag 19 september 2012 08:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega naast me wel... maar die doet zelf ook wel eens wat prive
En daarbij staat fok (en gmail) bij mij in firefox in een zogenaamde App-Tab.
Dus je zit alleen het icoontje in de tabbladen. Niet de hele naam.
Als er iemand aan komt lopen klik ik hem vaak wel even naar de achtergrond![]()
Tja, dat gaat op m'n werk net even te verquote:Op woensdag 19 september 2012 08:53 schreef Tally het volgende:
Ik heb een extra scherm naast mijn Macje.
Zo kan ik op mijn Macje werken en op het scherm Big Bang Theory kijken
Op je werk?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:53 schreef Tally het volgende:
Ik heb een extra scherm naast mijn Macje.
Zo kan ik op mijn Macje werken en op het scherm Big Bang Theory kijken
Ja. Ik zit vaak alleenquote:
Ach, zodra er iets van gezegd wordt merk ik het wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha slim, ik ben wel betrapt met 9gaggen. Dat doe ik nu dan ook in me pauzes
Ik rook in me pauzesquote:Op woensdag 19 september 2012 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, zodra er iets van gezegd wordt merk ik het wel.
Ik ga niet paniekerig alles wegklikken als er iemand aan komt lopen.
Ik roep ook niks over de mensen die elke 1,5 a 2 uur een kwartier buiten staan te roken hoor
Tja, een vestje ofzo kan geen kwaad nuquote:Op woensdag 19 september 2012 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn hardloopkleren aan... tis alleen wel een beetje fris met een tshirtje
goeiemorgenquote:
vestje heb ik nietquote:Op woensdag 19 september 2012 09:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, een vestje ofzo kan geen kwaad nu
[..]
goeiemorgen
Draag een vestquote:Op woensdag 19 september 2012 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn hardloopkleren aan... tis alleen wel een beetje fris met een tshirtje
Goedemorgen meesteresquote:
Heldinquote:
Nee dat valt juist alleen maar meer opquote:Op woensdag 19 september 2012 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, zodra er iets van gezegd wordt merk ik het wel.
Ik ga niet paniekerig alles wegklikken als er iemand aan komt lopen.
Ik roep ook niks over de mensen die elke 1,5 a 2 uur een kwartier buiten staan te roken hoor
Jeuj, geldt hier ookquote:Op woensdag 19 september 2012 08:59 schreef Cryothic het volgende:
Tja, hier zeuren ze niet zo hoor.
Als ik wel eens hoor en zie welke sites bij sommige bedrijven allemaal afgeschermd worden... hier helemaal niks. Vrijheid blijheid. Als je werk maar af komt (binnen de tijd natuurlijk).
Tis best fris inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgenquote:
Een fleece trui is prima om in te hardlopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in een trui hardlopen?
Dat is ook niet echt uhm lekker
Fleece trui is veels te warm manquote:Op woensdag 19 september 2012 09:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een fleece trui is prima om in te hardlopen.
Lekker statisch worden door het hard lopenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Miele of philipsquote:Op woensdag 19 september 2012 09:03 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn stofzuiger heeft het begeven, vanmiddag maar een nieuwe halen.
Iemand een idee wat een goede is?
moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een kruimeldiefquote:Op woensdag 19 september 2012 09:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Miele heb ik slechte ervaringen mee
Wij hebben een AEG met een S-Bagquote:Op woensdag 19 september 2012 09:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Miele heb ik slechte ervaringen mee
Dan een shirt en harder lopen, krijg je t vanzelf warm. Of je gaat naar de stad en koopt een vest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |