Hier was ze 3 maanden.quote:
Zou kunnen. Ik weet niet wat het was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ... Sneu. Ziekte misschien? Wat voor een slang was het?
Ahwquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier was ze 3 maanden.
[ afbeelding ]
[..]
Zou kunnen. Ik weet niet wat het was.
Was een kousenband.
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier was ze 3 maanden.
[ afbeelding ]
[..]
Zou kunnen. Ik weet niet wat het was.
Was een kousenband.
Ze was zo lief.quote:
Ja.quote:
Zo ziet ze er ook uit jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was zo lief.
[..]
Ja.
Dan ging ze lekker over me heen kruipen en in mijn mouw zitten.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou zo'n tattoo overigens zelf niet nemen hoor Lola!
Ik wil wel een half-sleeve, een hele kan niet vanwege werk enzo
Leuk, zo'n beestje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was zo lief.
[..]
Ja.
Dan ging ze lekker over me heen kruipen en in mijn mouw zitten.
Neh ik neem wel een halve sleeve vol touringcarsquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh gelukkig
En wat als je het wel wilde, dan is dat jouw ding
vinniieequote:
Mij duhquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
heb ik nog wat gemist vandaag? behalve m'n vrouw dan
Sex voorkeurs test oidquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
uiteraard lolaatjuhhhhquote:
oh die heb ik ooit al eens gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sex voorkeurs test oid
Verder niet veel boeiends geloof ik
Doe je m nog keerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uiteraard lolaatjuhhhh![]()
[..]
oh die heb ik ooit al eens gedaan
ik weet alleen niet meer wat er uit kwam![]()
nou.. misschien strakjes.. het is zoveel werkquote:
Wat geflirt, wat gewingman, een invasie van R&P SC mensen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
70 vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. misschien strakjes.. het is zoveel werk![]()
![]()
![]()
Hallon gitaarmanquote:
Hoinquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
70 vragen beantwoorden
[..]
Hallon gitaarman
JA VEEL WERK *zenuwinzinking krijgt*quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
70 vragen beantwoorden
[..]
Hallon gitaarman
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat geflirt, wat gewingman, een invasie van R&P SC mensen.
Ho ens, dan moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JA VEEL WERK *zenuwinzinking krijgt*
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe dat
Ik had het idee dat ik in ONZ radio zat met Myr, heloef e.d.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet eens luchtgitaar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes
[..]
Nehhh, het regent.
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik laat het wel even bezinken :$quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ho ens, dan moet je het niet doen.
nou klinkt best gezellig..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ik in ONZ radio zat met Myr, heloef e.d.
hahahhaaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar Heloef, Loka, Myra, Faxie, Roy en Samzz waren er.
Een aantal daarvan zaten Fera mijn broek in te duwen, als het ware.
Is goed rokjequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik laat het wel even bezinken :$
[..]
nou klinkt best gezellig.... en nu mako hier ook.. nog meer?
Het was vrij grappig.quote:
Neuh weinig, wat test resultaten besproken van mensen die die test gedaan haddenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik laat het wel even bezinken :$
[..]
nou klinkt best gezellig.... en nu mako hier ook.. nog meer?
Oh, dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik luisterde naar de voetbal
quote:
In oktober naar de Ring ?'quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Vince, dan moet je wel vrij zijn in Oktober hoor!
Als ik echt ga dan.. Wil wel wat mensjes mee dan
ahh okquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh weinig, wat test resultaten besproken van mensen die die test gedaan hadden
Spanning en sensatiequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh weinig, wat test resultaten besproken van mensen die die test gedaan hadden
ik ben 29 oktober t/m 4 november vrij..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook.
[..]![]()
[..]
In oktober naar de Ring ?'
14e kan ik sowieso niet, en een ander weekend ook niet (weet nog niet welke)
Door de weeks kan ik niet, ik zit al door mijn dagen heenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben 29 oktober t/m 4 november vrij..
Euhm, misschien binnenkort als het herfstvakantie is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahh ok
oeh en kroegentocht kaneel?
dus 3/4 novquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de weeks kan ik niet, ik zit al door mijn dagen heen
Volgens mij klopt er geen reet van die test. Ik heb het althans nog niet echt gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, toch wel grappig hoe verschillend de mensen hier zijn
Alles kan hequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als t dan nog te doen is met de motor
Mwoah, ik heb ;m wel eerlijk ingevuld en ik ben 80% sadist... Heel apartquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er geen reet van die test. Ik heb het althans nog niet echt gedaan
Uhu, maar met -20 KAN je motorrijdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het dan al kan zijn?
mijn engels is gewoon slecht...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, toch wel grappig hoe verschillend de mensen hier zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m ook eerlijk ingevuldquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb ;m wel eerlijk ingevuld en ik ben 80% sadist... Heel apart
Het kan jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar met -20 KAN je motorrijden
Nou ik hou wel van onderdanig zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er geen reet van die test. Ik heb het althans nog niet echt gedaan
Ik heb hem ook eerlijk ingevuld maar ik ben echt geen 100 % exhibionist of voyeurquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb ;m wel eerlijk ingevuld en ik ben 80% sadist... Heel apart
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn engels is gewoon slecht...Ach, wat is saai? Als iedereen van de ruigste sm en halve martelingen houdt, wordt het ook gauw saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Zitten 2 weekenden bij toch? Of heb ik lame verkeerd geteld?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de weeks kan ik niet, ik zit al door mijn dagen heen
Of niet ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, wat is saai? Als iedereen van de ruigste sm en halve martelingen houdt, wordt het ook gauw saai
29 oktober is een maandagquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten 2 weekenden bij toch? Of heb ik lame verkeerd geteld?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik hou wel van onderdanig zijnmaar dat kwam niet zo uit die test
Nee ik keek scheef. Ik keek naar eind septemberquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten 2 weekenden bij toch? Of heb ik lame verkeerd geteld?
Ik scoorde 100% op Rokjesexueel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, wat is saai? Als iedereen van de ruigste sm en halve martelingen houdt, wordt het ook gauw saai
Lesbisch dus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik scoorde 100% op Rokjesexueel.
Ik daar ook een quiz voor?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik scoorde 100% op Rokjesexueel.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vinniiee
awwww.. heus?quote:
Scorpions.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww.. heus?ik jou ook hoor.. ik was zo aan het werk zo.. nou.. en toen kreeg ik bijna een traantje en ging ik Scorpions luisteren.. en omg het was zo prachtig
wil jou wel ff lekker belongen sgatjuh :$quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Scorpions.We belong to elkaar.
Niet geklikt.quote:
interessante gesprekken aan het voeren buiten fok omquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel inene rustig hier. Kan ik die andere sc's ook nog volgen
Ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interessante gesprekken aan het voeren buiten fok om
Op tc toevallig?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interessante gesprekken aan het voeren buiten fok om
Sterkte en trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meh.
Ik ga m'n bed maar eens in enzo, heb opeens zo'n ellendig gevoel..
Nou, ik nam een slok, en toen wist ik 't!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kom je for fuck's sake aan zo'n username?
Opeens heb je het!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik nam een slok, en toen wist ik 't!
Slaap lekker joofquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meh.
Ik ga m'n bed maar eens in enzo, heb opeens zo'n ellendig gevoel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |