Zelf geen ervaring mee, de vorige keer dat ie dit deed bij mij stierf de moeder plant af nog voordat ik ook maar ergens aan had gezeten ^^ dat is het plantje dat nu moeder plant speeltquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:42 schreef lynda het volgende:
grappig![]()
dat kan ik uiteindelijk ook weer van de plant halen las ik ergens. Daar nog ervaring mee?
Da's een kweekbak...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:24 schreef tammepiet het volgende:
Gefeliciteerd. Lijken me geslaagde zaaingen.
Wat is dat voor handige bak?
Ja hoor, is prima...quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:29 schreef Miniem het volgende:
Theo, leuk om mijn dionaea kiemer te zien.![]()
Mag ik deze foto in mijn fobo zetten?
Aha. Ik heb alleen een kamer die ik zo koud mogelijk kan maken, ik hoop toch op 10 graden en hoop dat dat samen met de verminderde 'photoperiod' voldoende is.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef Dutchie-WbD het volgende:
Ach, het is nog klein hoor... Maar dat zie je wel op de foto's vanavond...
En Levolution, ja, bij mij gaan de planten de (onverwarmde) schuur in. Komen ze voor het raam te staan. Hebben ze voldoende licht (wat ze nodig hebben) en de onverwarmde schuur heeft een temperatuur van tussen de -1 en +10. Afhankelijk van het weer.
Zit nog wel even te twijfelen of ik de ventrata en de Sarracenia Purpurea SSP Venosa er ook bij zet. In ieder geval gaan de VFT en de drosera (zodra die helemaal klaar is met de bloei) wel de schuur in.
Haha, ben er ook ban voor ja... We zien wel hoe het gaat...quote:Op donderdag 8 november 2012 23:13 schreef martijnhaah het volgende:
wow daar ligt een super grote berg plantjes hahaha
ziet er goed uit ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |