https://forum-en.guildwar(...)ket-Account-Issues-2quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:43 schreef Supertolll het volgende:
Ik snap er de ballen van, hoe doe je een password reset zonder eerst in te loggen?
Waarom krijgt iemand in Canada toegang tot mijn account?
Waarom kan ik de toegang tot mijn account niet sluiten voor iedereen?
quote:Our Support Team can help you with many issues. You can expedite the help that you receive by providing certain details when you contact the team, such as the following:
•Your GW2 Username
•Your serial code
•A character name, if any
•A detailed description of the issue that you’re experiencing
•Any error code that you are getting
Please note: This is sensitive information that should not be posted on the forum, but only be provided through tickets or when talking to an agent in our Live Help system.
Submit a ticket using the “Ask a Question” tab on this page: http://support.guildwars2.com/ Please read the Announcements at the top of the front page, and remember to use the search engine before you post or enter Live Help.
Technical Support issues and bug reports need different info. I have posted in those forums about related information needs.
Ticket queues are running about 3-5 days, so please do not ask for a follow-up on your ticket unless it is at least 5 days old. Thanks for understanding.
Ik heb inderdaad die e-mail authenticatie gekregen en iemand anders heeft die voor mij geopend en geaccepteerd, mag er wel van uit gaan dat mijn e-mailadres ook is gehacked. Ik kreeg overigens deze morgen tijdens het spelen deze melding; you're being logged out, because your account is being used at another client. Dus ik heb vlug nog mijn e-mailpaswoord kunnen wijzigen voor GW was ik natuurlijk te laat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:59 schreef mipr het volgende:
[..]
... als je een ge-verifieerd e-mail adres gebruikt hebt krijgt iemand uit Canada geen toegang tot jou account zonder e-mail login authenticatie ...
maar het schijnt dat heel veel gebruikers nooit hun e-mail hebben laten verifieren en dan werkt e-mail login authenticatie ook niet...
wel een k*t-probleem - hoop dat je het snel opgelost krijgt..
van Arena-net: https://www.guildwars2.co(...)on-account-security/
algemeen, goed om ook eens te lezen: http://www.theatlantic.co(...)73/?single_page=true
niet om betweterig te doen maar het tweede artikel heeft er iig toe geleid dat ik verschillende wachtwoorden ben gaan instellen vanochtend voor mijn verschillende "belangrijke" accounts...
wordt nog duurderquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Verkoopt item, 1 silver yeaaah![]()
Klikt op waypoint, weg 1 silver![]()
Hoe verdien je eigenlijk wat geld in dit spel, want ik verlies alleen maar (lvl 70)
is je armor een beetje bijpassend bij je level? (lvl 25+ armor)quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks verkeerd, maar ik ga echt continu dood.
Ben nu lvl 30 en de mobs 2 shotten mij zo ongeveer.
Als ik een grot oid in ga spawnen de mobs ook sneller dan dat ik ze kan doodmaken.
Ook me eerste dungeon gedaan en wat een crap is dat. Zo vaak gekilled door dmg waarvan uberhaubt niet te zien is waar het vandaan komt.
Meer kitenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks verkeerd, maar ik ga echt continu dood.
Ben nu lvl 30 en de mobs 2 shotten mij zo ongeveer.
Als ik een grot oid in ga spawnen de mobs ook sneller dan dat ik ze kan doodmaken.
Ook me eerste dungeon gedaan en wat een crap is dat. Zo vaak gekilled door dmg waarvan uberhaubt niet te zien is waar het vandaan komt.
Sylvari is wel een heerlijk gebied, alleen vind ik de personal story niet zo leuk, allemaal van die zweverige types die ik in het echte leven ook wil vermijden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Frag_adder het volgende:
wat is trouwens jullie favoriete ras? qua quests / starting area? Ik wil openieuw beginnen met iets wat geen Human is.
Ik denk zelf dat ik een Norn wil maken op t moment![]()
zo veel escapes heeft een engineer toch niet? rocket blast waarmee je op je bek valt en nog een.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als engineer moeten ze niet eens bij je in de buurt komen.
Norn overlappen later met de Charr toch? Waar de Asura snel samen gaan met sylvari en daarna bij de humans komen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Sylvari is wel een heerlijk gebied, alleen vind ik de personal story niet zo leuk, allemaal van die zweverige types die ik in het echte leven ook wil vermijden.
Wat dat betreft vind ik Charr juist wel fijn, de personal story is wat directer en de dialogen hebben een beetje wat van mijn instelling weg, alleen wordt ik helemaal leip van die ascalon ghosts met hun massale cripple en een respawn tijd van 15 seconden.
Norn vond ik weinig boeiend wat betreft omgeving, maar qua personal story ben ik nog niet ver gekomen. Asura komt als laatste aan de beurt, stelletje mini nichten met hun robots.
Ik vond Sylvari juist de leukste, mooie jungle, the dream, beetje vechten met de afvallige elfjes enzo... weer eens heel wat anders dan het standaard 'human' gedoe. Op 2 Norn, omdat je in je verhaallijn 'too drunk to remember' kan kiezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Adames het volgende:
Sylvari is wel een heerlijk gebied, alleen vind ik de personal story niet zo leuk, allemaal van die zweverige types die ik in het echte leven ook wil vermijden.
Wat dat betreft vind ik Charr juist wel fijn, de personal story is wat directer en de dialogen hebben een beetje wat van mijn instelling weg, alleen wordt ik helemaal leip van die ascalon ghosts met hun massale cripple en een respawn tijd van 15 seconden.
Norn vond ik weinig boeiend wat betreft omgeving, maar qua personal story ben ik nog niet ver gekomen. Asura komt als laatste aan de beurt, stelletje mini nichten met hun robots.
ik vond de omgeving wel erg mooi ja, alleen het verhaal vond ik wat minder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik vond Sylvari juist de leukste, mooie jungle, the dream, beetje vechten met de afvallige elfjes enzo... weer eens heel wat anders dan het standaard 'human' gedoe. Op 2 Norn, omdat je in je verhaallijn 'too drunk to remember' kan kiezen, en vooral vanwege de mooie omgeving. Dan Charr en human en als verre laatste die kleine Asura kaboutertjes. Die zou ik nog niet spelen als ik geld toe zou krijgen.
Mijn tweede toon is een Asura (ele, lvl 14) waarmee ik samen met mijn zoontjes Asura speel en stiekem vind ik de story en de humor in die quests and het gebied veel leuker dan die wat zure en saaie Sylvari (mijn eerste toon is een lvl 52 plant/necro)...quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik vond Sylvari juist de leukste, mooie jungle, the dream, beetje vechten met de afvallige elfjes enzo... weer eens heel wat anders dan het standaard 'human' gedoe. Op 2 Norn, omdat je in je verhaallijn 'too drunk to remember' kan kiezen, en vooral vanwege de mooie omgeving. Dan Charr en human en als verre laatste die kleine Asura kaboutertjes. Die zou ik nog niet spelen als ik geld toe zou krijgen.
Zure saaie sylvari? Verdorie een echte liefdestragiek waarbij je moet kiezen tussen het redden van (de vriendin van) je beste vriend of de plicht aan je volk. Romeo en Julia verdwijnt in het niet vergeleken bij dat soort verhaallijnen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef mipr het volgende:
Mijn tweede toon is een Asura (ele, lvl 14) waarmee ik samen met mijn zoontjes Asura speel en stiekem vind ik de story en de humor in die quests and het gebied veel leuker dan die wat zure en saaie sylvari (mijn eerste toon is een lvl 52 plant/necro)...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Zure saaie sylvari? Verdorie een echte liefdestragiek waarbij je moet kiezen tussen het redden van (de vriendin van) je beste vriend of de plicht aan je volk. Romeo en Julia verdwijnt in het niet vergeleken bij dat soort verhaallijnen!![]()
Overdreven natuurlijk, maar ik heb me best vermaakt met mijn boselfje. Ik vond charr dan weer wat... saaier.
mmm... of daar ben ik nog niet of ik ik heb toch iets te veel paddestoelen gegeten en planten gerookt waardoor ik dat even gemist hebquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Zure saaie sylvari? Verdorie een echte liefdestragiek waarbij je moet kiezen tussen het redden van (de vriendin van) je beste vriend of de plicht aan je volk. Romeo en Julia verdwijnt in het niet vergeleken bij dat soort verhaallijnen!![]()
Overdreven natuurlijk, maar ik heb me best vermaakt met mijn boselfje. Ik vond charr dan weer wat... saaier.
Yup maar ik ga het spel gewoon checken voor de zekerheid de installatie ging aardig snelquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Ooku het volgende:
[..]
Heb je wel in gw1 die dingen vrijgespeeld??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |