Powerlvl naar 70 en 70-80 met jewelcraftingquote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat gedaan
Ben je met crafting begonnen op 70 of zo?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Powerlvl naar 70 en 70-80 met jewelcrafting
Lijkt me wel cool ja, Asura op een groot karakterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan je eigenlijk het cultural armor van n ander ras dragen?
Jewelcrafting wel ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je met crafting begonnen op 70 of zo?
Check, duidelijk. Dus twee crafting profs is 20 levels. Geil.quote:
Heeft me wel 3g gekost ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Check, duidelijk. Dus twee crafting profs is 20 levels. Geil.
Meh, ik ben 62 en kan nog steeds mijn laatste prof-book niet betalenquote:
Oh, ik 2g97 en had mn laatste manual al gekocht. Heb bijna al mijn crafting materials verkocht op Cooking na voor JC levelingquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Meh, ik ben 62 en kan nog steeds mijn laatste prof-book niet betalen.
ik snap dat dus niet, waar gaat dat geld dan naar toequote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Meh, ik ben 62 en kan nog steeds mijn laatste prof-book niet betalen.
Salvage kits en trading post voor up to date gear en weapons elke 5/10 levels.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik snap dat dus niet, waar gaat dat geld dan naar toe
Gear koop ik gewoon met karma.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Salvage kits en trading post voor up to date gear en weapons elke 5/10 levels.
trading post zooi kost niet zo veel, veel groen en eventueel blauw spul staat er voor merchant prijs op. Salvagen is het vaak niet waard, de prijzen van bijv ores en de jute/wool lijn stijgen niet met het level van dat materiaalquote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Salvage kits en trading post voor up to date gear en weapons elke 5/10 levels.
Dat wil ik ook wel maar ik ben nog aan het levelen en dan vind ik niet altijd de karma vendor die mijn stats heeft of zelfs de gear verkoopt die ik nodig hebquote:
die spaar ik liever op, daar gaat dadelijk in een keer 200k karma uit.quote:
Goed punt, ik salvage trouwens alleen spul wat ik zelf niet kan dragen natuurlijk. Ik zal er eens goed op letten wat slimmer is.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
trading post zooi kost niet zo veel, veel groen en eventueel blauw spul staat er voor merchant prijs op. Salvagen is het vaak niet waard, de prijzen van bijv ores en de jute/wool lijn stijgen niet met het level van dat materiaal
Dan is het vaak rendabeler om je spullen te verkopen aan de merchant voor 80 copper en dan de mithril ore te kopen voor 28, dan te salvagen en er net 1 mithril uit te krijgen.
Ik salvage eigenlijk alleen de salvage items en dan de lvl 70+ rares en exotics.
daardoor had ik op lvl 60 gewoon constant up to date gear, die skill tomes en ook nog eens 1200 gems. Zonder ook maar een enkele rare te hebben gevonden, dye of armor.
ja, die lvl 375 scepters gaan er nog steeds uit voor 30-40 silver en dat terwijl de materials helemaal niet zo duur zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Giku het volgende:
Grappig, ik heb voor Artificer(typo?) vanaf 115 een guide gevolgd tot 400, uiteindelijk 20s winst gemaakt
Het zijn voornamelijk de pots(vendors) en planken (TP) waar je op terug verdiend, ik heb die laatste scepters van 375 inderdaad ook nog gebouwd, maar dat waren er maar 1 of 2quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, die lvl 375 scepters gaan er nog steeds uit voor 30-40 silver en dat terwijl de materials helemaal niet zo duur zijn.
Hout kost ook geen drol in vergelijking met de rest
die planken? ik snap dat niet, waarom zijn planken duurder dan 2 logs. zelfde geld voor jute of 2x jute scrapquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Giku het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk de pots(vendors) en planken (TP) waar je op terug verdiend, ik heb die laatste scepters van 375 inderdaad ook nog gebouwd, maar dat waren er maar 1 of 2
Je gebruikt 500 logs, je verkoopt 300 planken. Die heb je namelijk verder niet nodig, daar draai je dus bijna quitte meequote:Op donderdag 20 september 2012 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
die planken? ik snap dat niet, waarom zijn planken duurder dan 2 logs. zelfde geld voor jute of 2x jute scrap
sage kost nog wel wat, heb toch heel wat sage moeten kopen en dat haal je echt niet eruit met je potionsquote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Giku het volgende:
http://blackrabbit2999.bl(...)-level-0-to-400.html
Deze guide heb ik het over overigens
Water, Sage en Carrots kosten niets. Verder moet je dan zorgen dat je goed salvaged en alles gathered wat je tegen komt, ik heb het op level 74 gedaan, dus ik had nogal wat materialen opgespaard (met name Dust/Leather)
Ik was net te laat maar had gelukkig wel al lvl 1 - 75 gedaan. Daarna is het een eitjequote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Cooking is echt kut om te lvlen nu, ik had het al gelvled naar 400 toen je alles nog kon kopen bij de vendor voor Karma
Sage is bijna onmogelijk te vinden en was rond de 1s per stuk in de TP. Vind ik niet niks hoor...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Giku het volgende:
http://blackrabbit2999.bl(...)-level-0-to-400.html
Deze guide heb ik het over overigens
Water, Sage en Carrots kosten niets. Verder moet je dan zorgen dat je goed salvaged en alles gathered wat je tegen komt, ik heb het op level 74 gedaan, dus ik had nogal wat materialen opgespaard (met name Dust/Leather)
In mijn geval: het komt gewoon maar heel langzaam naar binnen...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik snap dat dus niet, waar gaat dat geld dan naar toe
Zou iedereen met een fantasie ras moeten gaan spelen dan? Mijn main is een human omdat dat gewoon beter in mijn eigen verhaal past. Een godin gaat natuurlijk niet dood in 250 jaar en leeft gewoon door!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef Giku het volgende:
Rassen, Norn, Charr, Asura, Sylvari, Human (d'oh, waarom iedereen in een fantasiewereld toch altijd met human wil spelen)
TP jij te veel of zo? Ik heb niets verkocht en toen ik had mijn 2 goud kostende boekje ruim 10 levels te vroeg en toen ik uiteindelijk dat level was had ik nog 4 goud. Gewoon door zones exploren en events doen hark ik het meeste geld binnenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Sage is bijna onmogelijk te vinden en was rond de 1s per stuk in de TP. Vind ik niet niks hoor...
[..]
In mijn geval: het komt gewoon maar heel langzaam naar binnen...
[..]
Zou iedereen met een fantasie ras moeten gaan spelen dan? Mijn main is een human omdat dat gewoon beter in mijn eigen verhaal past. Een godin gaat natuurlijk niet dood in 250 jaar en leeft gewoon door!
Ik denk dat ik totaal zo'n 50silver aan de TP heb uitgegeven... Maar ik doe geen dungeons (kan ik mijn PC niet aandoen) en verkopen op de TP telt ook niet echt aan als je alleen items krijgt van max 1.5s merchant value...quote:Op donderdag 20 september 2012 08:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
TP jij te veel of zo? Ik heb niets verkocht en toen ik had mijn 2 goud kostende boekje ruim 10 levels te vroeg en toen ik uiteindelijk dat level was had ik nog 4 goud. Gewoon door zones exploren en events doen hark ik het meeste geld binnen
Ik heb wel meer dan 50 silver uitgegeven om mijn cooking te maxen en daar eigenlijk niets mee verdiend. Doe je wel wvw? of ook niet? Want als je daar een goede run hebt (wat kastelen, wat sentries capturen en wat outposts) heb je ook zo 40 s bij elkaarquote:Op donderdag 20 september 2012 08:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik totaal zo'n 50silver aan de TP heb uitgegeven... Maar ik doe geen dungeons (kan ik mijn PC niet aandoen) en verkopen op de TP telt ook niet echt aan als je alleen items krijgt van max 1.5s merchant value...
overigens viel het mij op dat als je echt geld wilt verdienen je gewoon vanalles op de TP moet verkopen, ik vind tijdens het minen wel geregeld van die rode kristallen die ik dan weer voor 8 s kan verkopen en ik ga toch geen jewelcrafting doenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik totaal zo'n 50silver aan de TP heb uitgegeven... Maar ik doe geen dungeons (kan ik mijn PC niet aandoen) en verkopen op de TP telt ook niet echt aan als je alleen items krijgt van max 1.5s merchant value...
Ik moet er niet aan denken...quote:Op donderdag 20 september 2012 08:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb wel meer dan 50 silver uitgegeven om mijn cooking te maxen en daar eigenlijk niets mee verdiend. Doe je wel wvw? of ook niet? Want als je daar een goede run hebt (wat kastelen, wat sentries capturen en wat outposts) heb je ook zo 40 s bij elkaar
hey zo heb ik cooking gemaxed!quote:Op donderdag 20 september 2012 08:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken...
En ik heb nog geen enkele profession gemaxed, aangezien ik weiger van die inflated prijzen te betalen... Ik heb alleen gebruik gemaakt van die sukkels die 100x hetzelfde item hebben gemaakt om maar een leveltje omhoog te gaan (en dan met een berg spullen zitten die ze niet kunnen gebruiken en ook niet kunnen salvagen)
Edit:
Oh, het gaat mij er ook niet om zo snel mogelijk bergen goud te verdienen! Anders had ik niet zo lang in elk gebied doorgebracht... Maar ik word er een beetje kriegel van als mensen doen alsof 3g weinig is...
Speel een map uit, de rewards daarvan zijn wel leuk. Voor de hogere level maps krijg je bijvoorbeeld 30 silver, 40 leuke mats en nog eens 2 golds/exotic die je voor 50s-1g kunt verkopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe ik over je denkquote:Op donderdag 20 september 2012 08:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hey zo heb ik cooking gemaxed!
het is DE manier om cooking te maxenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe ik over je denk
Ik ga een kaart in en kom er pas weer uit als ik hem 100% heb... Maar ik ben pas in 7 kaarten geweest (gisteren de lvl56 gehaald!)quote:Op donderdag 20 september 2012 08:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Speel een map uit, de rewards daarvan zijn wel leuk. Voor de hogere level maps krijg je bijvoorbeeld 30 silver, 40 leuke mats en nog eens 2 golds/exotic die je voor 50s-1g kunt verkopen.
Op zich duurt het wel even voordat je er een hebt uitgespeeld, maar levelen moet je toch
Ik zit nu op 250 ofzo... En er zijn nog genoeg recepten te ontdekken, als ik maar de ingedienten zou hebben. Zoals sage. En rozemarijn. En dille... En ik heb nu maar een paar recepten "dubbel" gedaan (en dat was omdat ik deze wilde gebruiken, niet om te levellen)quote:Op donderdag 20 september 2012 08:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is DE manier om cooking te maxenmits je level 200 of zo bent. Niets zo frustrerend als een recipe willen ontdekken bij de boodschap dat om het te ontdekken je nog 100 levels omhoog moet.... in cooking
gewoon om even te zeiken... als je een item vind en op die manier te koop zet dan verdien je inderdaad minder - maar dat is strikt genomen natuurlijk nog steeds geen verlies...\quote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, dus als een item met 50c als merchant value voor 51c te koop zet, heb je gewoon verlies...
Heb je ook geknield voor de statue van Dwayna daar?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:53 schreef mipr het volgende:
yay! gisteren lvl 50 geworden - en het (overigens lege) graf van Saul D'Alessio ontdekt... ik ben zeker niet enorm op de hoogte van alle lore en details maar dit soort verwijzingen en hopelijk aanwijzingen dat we in de toekomst de Mursaat weer mogen verwelkomen... heerlijk!
oh en qua classes discussie - ik ben momenteel erg tevreden over mijn lvl50 plant/necro minion master in PvE
ja! en dan daarna weer terug om die Faitfull nog eens goed zijn graf in te sturen..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Heb je ook geknield voor de statue van Dwayna daar?
Maar dan krijg je tenminste wel XP en uiteindelijk achievement points... En je kunt op zo vreselijk veel plekken merchants vinden dat ik het absoluut niet de moeite waard vind om iets te voor te verkopen op de TP als ik er bij de merchant meer voor krijg...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef mipr het volgende:
[..]
gewoon om even te zeiken... als je een item vind en op die manier te koop zet dan verdien je inderdaad minder - maar dat is strikt genomen natuurlijk nog steeds geen verlies...\
het ruimt overigens wel lekker ad-hoc je inventory op als je onderweg bent...
(maar meestal salvage ik gewoon om ruimte te maken... dan maak je pas minder winst!)
Oh, ik red me best met mijn mesmer hoor, ik zeg ook niet dat het een slechte class is (in pve in ieder geval, pvp nog nooit geprobeerd), maarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zijn gewoon 2 compleet verschillende characters. Een mesmer is wel wat lastiger om mee te spelen maar als je die onder de knie hebt is het echt tof![]()
dit soort dingen doe je gewoon ontzettend lang over. En dan is het leuk om eens een class te spelen waarmee je er gewoon in beukt en in een fractie van de tijd de kills maakt.quote:AoE, Clones..ik kan met gemak groepen van 8-10 mobs kiten en killen, van 2 levels hoger.
Ik hou wel van het idee dat je een class moet leren spelen om het maximale eruit te halenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ik red me best met mijn mesmer hoor, ik zeg ook niet dat het een slechte class is (in pve in ieder geval, pvp nog nooit geprobeerd), maar
[..]
dit soort dingen doe je gewoon ontzettend lang over. En dan is het leuk om eens een class te spelen waarmee je er gewoon in beukt en in een fractie van de tijd de kills maakt.
quote:1. The Bifrost
The Mystic Forge will produce The Bifrost weapon, using:
(1.1) The Legend of Rage
(1.2) Gift of The Bifrost
(1.3) Gift of Mastery
(1.4) Gift of Fortune
1.1 The Legend of Rage
Combine 4x Exotic Staves at the Mystic Forge for a chance to obtain, or obtain as a drop, or purchase from the Trading Post.
1.2 Gift of The Bifrost
The Mystic Forge will produce a Gift of Bifrost, using:
(1.2.1) Gift of Color
(1.2.2) Gift of Energy
(1.2.3) 100x Icy Runestones
(1.2.4) Superior Sigil of Nullification
1.2.1 Gift of Color
A master Cook can produce a Gift of Color, using:
250x Pile of Crystalline Dust
250x Unidentified Dye
100x Opal Orb
1x Gift of Zhaitan
A Gift of Zhaitan can be purchased with 500 Shards of Zhaitan from Officer Hetja near the asura gates in Lion's Arch.
1.2.2 Gift of Energy
A master Artificer can produce a Gift of Energy, using:
250x Pile of Radiant Dust
250x Pile of Luminous Dust
250x Pile of Incandescent Dust
1.2.3 Icy Runestone
1g each from Vendor in Frostgorge Sound, after defeating the Claw of Jormag (total cost 100 gold).
1.2.4 Superior Sigil of Nullification
The type of sigil accepted by the Mystic Forge to make The Bifrost is a Superior Sigil of Nullification.
1.3 Gift of Mastery
The Mystic Forge will produce a Gift of Mastery, using:
(1.3.1) Bloodstone Shard
(1.3.2) 250x Obsidian Shard
(1.3.3) Gift of Exploration
(1.3.4) Gift of Battle
1.3.1 Bloodstone Shard
Purchased from Miyani in Lions Arch for 200 Skill Points.
1.3.2 Obsidian Shard
Purchased from Tactician Deathstrider at Temple of Balthazar in Straits of Devastation for 2100 Karma each.
1.3.3 Gift of Exploration
2 are obtained from obtaining 100% World Completion.
1.3.4 Gift of Battle
Purchased from weapon smiths in WvW for 500 Badges of Honor.
1.4 Gift of Fortune
The Mystic Forge will produce a Gift of Fortune, using:
(1.4.1) 77x Mystic Clover
(1.4.2) 250x Globs of Ectoplasm
(1.4.3) Gift of Magic
(1.4.4) Gift of Might
1.4.1 Mystic Clover
The Mystic Forge has a chance of producing 10 Mystic Clover, using:
(1.4.1.1) 10 Obsidian Shards
(1.4.1.2) 10 Mystic Coins
(1.4.1.3) 10 Globs of Ectoplasm
(1.4.1.4) 10 Crystals
Note: Failed attempts to make Mystic Clover using the above recipe will produce 20-50 tier 6 crafting materials, which are needed for steps 1.4.3 and 1.4.4.
1.4.1.1 Obsidian Shard
Purchased from Tactician Desthstrider at Temple of Balthazar in Straits of Devastation for 2100 Karma each (total cost 525000 Karma)
1.4.1.2 Mystic Coin
Obtained as rewards for daily or monthly achievements, or obtained by purchasing from the trading post.
1.4.1.3 Glob of Ectoplasm
Obtained by salvaging level 70+ rare or exotic items with at least a Master's Salvage Kit, or purchase from the trading post.
1.4.1.4 Crystal
5 Crystals can be purchased from Miyani in Lions Arch for 3 Skill Points.
1.4.2 Glob of Ectoplasm
Obtained by salvaging level 70+ rare or exotic items with at least a Master's Salvage Kit, or purchase from the trading post.
1.4.3 Gift of Magic
The Mystic Forge will produce a Gift of Magic, using:
250x Vicious Fang
250x Armored Scale
250x Vicious Claw
250x Ancient Bone
All these materials can be obtained either as drops or purchased at the trading post.
1.4.4 Gift of Might
The Mystic Forge will produce a Gift of Might, using:
250x Vial of Powerful Blood
250x Powerful Venom Sac
250x Elaborate Totem
All these materials can be obtained either as drops or purchased at the trading post.
oohh.. dat valt gelukkig best meequote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat een werk zeg zo'n legendary.
[..]
Hij is puur cosmetisch ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef mipr het volgende:
[..]
oohh.. dat valt gelukkig best mee
en even voor het beeld - dat is dan vooral cosmetisch toch? zo'n legendary is niet schokkend beter dan andere wapens?
mmm.. vandaag maar even niet dan... mischien doe ik dat morgen wel...quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij is puur cosmetisch ja.
Volgens mij zijn ze unsalvageable of je krijgt op z'n minst zo'n waarschuwing.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:38 schreef mipr het volgende:
[..]
mmm.. vandaag maar even niet dan... mischien doe ik dat morgen wel...
(aan de andere kant.. die naam legendary is dus wel redelijk terecht...
kun je je voorstellen dat je die per ongelujk salvaged bij het opruimen van je inventory?)
Het zou me niets verbazen als je ze niet kon salvagen. Legendary's in WoW kon je bijv ook niet disenchanten (Zelfde als salvagen) uit veiligheids maatregelenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:38 schreef mipr het volgende:
[..]
mmm.. vandaag maar even niet dan... mischien doe ik dat morgen wel...
(aan de andere kant.. die naam legendary is dus wel redelijk terecht...
kun je je voorstellen dat je die per ongelujk salvaged bij het opruimen van je inventory?)
Is gebugged.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat is er aan de hand met de skill point in beetle run? bij het pijltje staat niemand?
pff Scheiße, alleen die nog en dan heb ik 100% in dat gebied.. hopelijk doen ze er snel wat aan :pquote:
Je moet dan doorlopen naar die vijver, die kerel op dat blad geeft je rewards. Het is zoals je misschien weet niet de gear van GW1, maar een vaste set skins die je kan toepassen op je bestaande armor. Daarnaast paar mini's en een paar pets voor je ranger.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:40 schreef Drogonno het volgende:
Kan iedereen hier hun guild wars 1 gear, in guild wars 2 krijgen?
ik haalde een steen op en die teleporde me naar de plek waar ik de gear kon ophalen
maar de NPC die de rewards uitdeelt zij niks nuttigs en hij gaf me geen opties om mijn punten te gebruiken..
In de overflow, was het mannetje er wel. dus nu wel gehaald.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat is er aan de hand met de skill point in beetle run? bij het pijltje staat niemand?
Heb je wel in gw1 die dingen vrijgespeeld??quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Drogonno het volgende:
Kimmes the historian in the Eye of North gives:
- Tell me more of this hero
-How can i achieve these things?
and nothing more *sad face* did go to the gw2 forums and saw the same complains.
mischien moet ik er maar een support ticket van maken want die rewards wil ik best wel hebben ^^
Maar dan ga ik voorlopig maar verder exploren met mijn asura engineer met turrets turrets en meer TURRETS!!
Btw dit ik speel dit spel pas een week zit nog niet in een guild weet iemand hoe guilds hier werken? ben nu lvl 23/24
even iemand hier ingame lastig vallen en dan sturen we je vast wel een invitequote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Drogonno het volgende:
Kimmes the historian in the Eye of North gives:
- Tell me more of this hero
-How can i achieve these things?
and nothing more *sad face* did go to the gw2 forums and saw the same complains.
mischien moet ik er maar een support ticket van maken want die rewards wil ik best wel hebben ^^
Maar dan ga ik voorlopig maar verder exploren met mijn asura engineer met turrets turrets en meer TURRETS!!
Btw dit ik speel dit spel pas een week zit nog niet in een guild weet iemand hoe guilds hier werken? ben nu lvl 23/24
... als je een ge-verifieerd e-mail adres gebruikt hebt krijgt iemand uit Canada geen toegang tot jou account zonder e-mail login authenticatie ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:43 schreef Supertolll het volgende:
Ik snap er de ballen van, hoe doe je een password reset zonder eerst in te loggen?
Waarom krijgt iemand in Canada toegang tot mijn account?
Waarom kan ik de toegang tot mijn account niet sluiten voor iedereen?
niet op waypoint klikken maar gaan lopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Verkoopt item, 1 silver yeaaah![]()
Klikt op waypoint, weg 1 silver![]()
Hoe verdien je eigenlijk wat geld in dit spel, want ik verlies alleen maar (lvl 70)
https://forum-en.guildwar(...)ket-Account-Issues-2quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:43 schreef Supertolll het volgende:
Ik snap er de ballen van, hoe doe je een password reset zonder eerst in te loggen?
Waarom krijgt iemand in Canada toegang tot mijn account?
Waarom kan ik de toegang tot mijn account niet sluiten voor iedereen?
quote:Our Support Team can help you with many issues. You can expedite the help that you receive by providing certain details when you contact the team, such as the following:
•Your GW2 Username
•Your serial code
•A character name, if any
•A detailed description of the issue that you’re experiencing
•Any error code that you are getting
Please note: This is sensitive information that should not be posted on the forum, but only be provided through tickets or when talking to an agent in our Live Help system.
Submit a ticket using the “Ask a Question” tab on this page: http://support.guildwars2.com/ Please read the Announcements at the top of the front page, and remember to use the search engine before you post or enter Live Help.
Technical Support issues and bug reports need different info. I have posted in those forums about related information needs.
Ticket queues are running about 3-5 days, so please do not ask for a follow-up on your ticket unless it is at least 5 days old. Thanks for understanding.
Ik heb inderdaad die e-mail authenticatie gekregen en iemand anders heeft die voor mij geopend en geaccepteerd, mag er wel van uit gaan dat mijn e-mailadres ook is gehacked. Ik kreeg overigens deze morgen tijdens het spelen deze melding; you're being logged out, because your account is being used at another client. Dus ik heb vlug nog mijn e-mailpaswoord kunnen wijzigen voor GW was ik natuurlijk te laat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:59 schreef mipr het volgende:
[..]
... als je een ge-verifieerd e-mail adres gebruikt hebt krijgt iemand uit Canada geen toegang tot jou account zonder e-mail login authenticatie ...
maar het schijnt dat heel veel gebruikers nooit hun e-mail hebben laten verifieren en dan werkt e-mail login authenticatie ook niet...
wel een k*t-probleem - hoop dat je het snel opgelost krijgt..
van Arena-net: https://www.guildwars2.co(...)on-account-security/
algemeen, goed om ook eens te lezen: http://www.theatlantic.co(...)73/?single_page=true
niet om betweterig te doen maar het tweede artikel heeft er iig toe geleid dat ik verschillende wachtwoorden ben gaan instellen vanochtend voor mijn verschillende "belangrijke" accounts...
wordt nog duurderquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Verkoopt item, 1 silver yeaaah![]()
Klikt op waypoint, weg 1 silver![]()
Hoe verdien je eigenlijk wat geld in dit spel, want ik verlies alleen maar (lvl 70)
is je armor een beetje bijpassend bij je level? (lvl 25+ armor)quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks verkeerd, maar ik ga echt continu dood.
Ben nu lvl 30 en de mobs 2 shotten mij zo ongeveer.
Als ik een grot oid in ga spawnen de mobs ook sneller dan dat ik ze kan doodmaken.
Ook me eerste dungeon gedaan en wat een crap is dat. Zo vaak gekilled door dmg waarvan uberhaubt niet te zien is waar het vandaan komt.
Meer kitenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks verkeerd, maar ik ga echt continu dood.
Ben nu lvl 30 en de mobs 2 shotten mij zo ongeveer.
Als ik een grot oid in ga spawnen de mobs ook sneller dan dat ik ze kan doodmaken.
Ook me eerste dungeon gedaan en wat een crap is dat. Zo vaak gekilled door dmg waarvan uberhaubt niet te zien is waar het vandaan komt.
Sylvari is wel een heerlijk gebied, alleen vind ik de personal story niet zo leuk, allemaal van die zweverige types die ik in het echte leven ook wil vermijden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Frag_adder het volgende:
wat is trouwens jullie favoriete ras? qua quests / starting area? Ik wil openieuw beginnen met iets wat geen Human is.
Ik denk zelf dat ik een Norn wil maken op t moment![]()
zo veel escapes heeft een engineer toch niet? rocket blast waarmee je op je bek valt en nog een.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als engineer moeten ze niet eens bij je in de buurt komen.
Norn overlappen later met de Charr toch? Waar de Asura snel samen gaan met sylvari en daarna bij de humans komen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Sylvari is wel een heerlijk gebied, alleen vind ik de personal story niet zo leuk, allemaal van die zweverige types die ik in het echte leven ook wil vermijden.
Wat dat betreft vind ik Charr juist wel fijn, de personal story is wat directer en de dialogen hebben een beetje wat van mijn instelling weg, alleen wordt ik helemaal leip van die ascalon ghosts met hun massale cripple en een respawn tijd van 15 seconden.
Norn vond ik weinig boeiend wat betreft omgeving, maar qua personal story ben ik nog niet ver gekomen. Asura komt als laatste aan de beurt, stelletje mini nichten met hun robots.
Ik vond Sylvari juist de leukste, mooie jungle, the dream, beetje vechten met de afvallige elfjes enzo... weer eens heel wat anders dan het standaard 'human' gedoe. Op 2 Norn, omdat je in je verhaallijn 'too drunk to remember' kan kiezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Adames het volgende:
Sylvari is wel een heerlijk gebied, alleen vind ik de personal story niet zo leuk, allemaal van die zweverige types die ik in het echte leven ook wil vermijden.
Wat dat betreft vind ik Charr juist wel fijn, de personal story is wat directer en de dialogen hebben een beetje wat van mijn instelling weg, alleen wordt ik helemaal leip van die ascalon ghosts met hun massale cripple en een respawn tijd van 15 seconden.
Norn vond ik weinig boeiend wat betreft omgeving, maar qua personal story ben ik nog niet ver gekomen. Asura komt als laatste aan de beurt, stelletje mini nichten met hun robots.
ik vond de omgeving wel erg mooi ja, alleen het verhaal vond ik wat minder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik vond Sylvari juist de leukste, mooie jungle, the dream, beetje vechten met de afvallige elfjes enzo... weer eens heel wat anders dan het standaard 'human' gedoe. Op 2 Norn, omdat je in je verhaallijn 'too drunk to remember' kan kiezen, en vooral vanwege de mooie omgeving. Dan Charr en human en als verre laatste die kleine Asura kaboutertjes. Die zou ik nog niet spelen als ik geld toe zou krijgen.
Mijn tweede toon is een Asura (ele, lvl 14) waarmee ik samen met mijn zoontjes Asura speel en stiekem vind ik de story en de humor in die quests and het gebied veel leuker dan die wat zure en saaie Sylvari (mijn eerste toon is een lvl 52 plant/necro)...quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik vond Sylvari juist de leukste, mooie jungle, the dream, beetje vechten met de afvallige elfjes enzo... weer eens heel wat anders dan het standaard 'human' gedoe. Op 2 Norn, omdat je in je verhaallijn 'too drunk to remember' kan kiezen, en vooral vanwege de mooie omgeving. Dan Charr en human en als verre laatste die kleine Asura kaboutertjes. Die zou ik nog niet spelen als ik geld toe zou krijgen.
Zure saaie sylvari? Verdorie een echte liefdestragiek waarbij je moet kiezen tussen het redden van (de vriendin van) je beste vriend of de plicht aan je volk. Romeo en Julia verdwijnt in het niet vergeleken bij dat soort verhaallijnen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef mipr het volgende:
Mijn tweede toon is een Asura (ele, lvl 14) waarmee ik samen met mijn zoontjes Asura speel en stiekem vind ik de story en de humor in die quests and het gebied veel leuker dan die wat zure en saaie sylvari (mijn eerste toon is een lvl 52 plant/necro)...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Zure saaie sylvari? Verdorie een echte liefdestragiek waarbij je moet kiezen tussen het redden van (de vriendin van) je beste vriend of de plicht aan je volk. Romeo en Julia verdwijnt in het niet vergeleken bij dat soort verhaallijnen!![]()
Overdreven natuurlijk, maar ik heb me best vermaakt met mijn boselfje. Ik vond charr dan weer wat... saaier.
mmm... of daar ben ik nog niet of ik ik heb toch iets te veel paddestoelen gegeten en planten gerookt waardoor ik dat even gemist hebquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Zure saaie sylvari? Verdorie een echte liefdestragiek waarbij je moet kiezen tussen het redden van (de vriendin van) je beste vriend of de plicht aan je volk. Romeo en Julia verdwijnt in het niet vergeleken bij dat soort verhaallijnen!![]()
Overdreven natuurlijk, maar ik heb me best vermaakt met mijn boselfje. Ik vond charr dan weer wat... saaier.
Yup maar ik ga het spel gewoon checken voor de zekerheid de installatie ging aardig snelquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Ooku het volgende:
[..]
Heb je wel in gw1 die dingen vrijgespeeld??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |