Weet ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
overhemd/pantalon is ook NETJES
Moet je in groeienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikColbertje staat mij ook niet vind ik
En is te korte mouwen of te ruime fit.
dan even in laten nemen bij een turks naaiateliertje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikColbertje staat mij ook niet vind ik
En is te korte mouwen of te ruime fit.
Ja dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Winkelen in de Primark met Heloef.
Ik ben wel aan het aankomenquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
dan even in laten nemen bij een turks naaiateliertje.
Ja. Lekker warmquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn dat jouw sokken?
whihihihi schattig
Ik ben er 1 keer geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Lekker warmEn van de Primark
Ik hoorde dat er 1 in Almelo kwam.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
Primark. Binnenkort maar weer eens gaan
.
Waarom zit er geen in Enschede...
Ik ook niet zo vaak, vind t meestal geen bal aanquote:
Wtf, Almeloquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er 1 in Almelo kwam.
[..]
Ik ook niet zo vaak, vind t meestal geen bal aan
Ja dat dacht ik ook toen ik het hoordequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf, Almelo. Zijn ze helemaal van de pot gerukt.
Oja, ff checkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat de Primark. Honderd van hetzelfde en iedereen draagt het. Het enige wat ik bij de h&m haal is de Trend lijn en af en toe een paar schoenen. Verder; Fred de la Bretoniere, Supertrash, French Connection en kleine zaakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |