Weet ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
overhemd/pantalon is ook NETJES
Moet je in groeienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikColbertje staat mij ook niet vind ik
En is te korte mouwen of te ruime fit.
dan even in laten nemen bij een turks naaiateliertje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikColbertje staat mij ook niet vind ik
En is te korte mouwen of te ruime fit.
Ja dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Winkelen in de Primark met Heloef.
Ik ben wel aan het aankomenquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
dan even in laten nemen bij een turks naaiateliertje.
Ja. Lekker warmquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn dat jouw sokken?
whihihihi schattig
Ik ben er 1 keer geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Lekker warmEn van de Primark
Ik hoorde dat er 1 in Almelo kwam.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
Primark. Binnenkort maar weer eens gaan
.
Waarom zit er geen in Enschede...
Ik ook niet zo vaak, vind t meestal geen bal aanquote:
Wtf, Almeloquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er 1 in Almelo kwam.
[..]
Ik ook niet zo vaak, vind t meestal geen bal aan
Ja dat dacht ik ook toen ik het hoordequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf, Almelo. Zijn ze helemaal van de pot gerukt.
Oja, ff checkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat de Primark. Honderd van hetzelfde en iedereen draagt het. Het enige wat ik bij de h&m haal is de Trend lijn en af en toe een paar schoenen. Verder; Fred de la Bretoniere, Supertrash, French Connection en kleine zaakjes.
Duur duur duurquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat de Primark. Honderd van hetzelfde en iedereen draagt het. Het enige wat ik bij de h&m haal is de Trend lijn en af en toe een paar schoenen. Verder; Fred de la Bretoniere, Supertrash, French Connection en kleine zaakjes.
Mijn oma doet die zelf breien.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik elke H&M in Nederland wel gezienBehalve die in Friesland
Mijn oma ookquote:
Oma'squote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn oma ook
Ze vraagt me elke winter weer of ik nog een sjaal wil of nieuwe sokken
Het is wel duur, maar ik ben ook van de vintage. Dus vintagewinkeltjes, omg I love them.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duur duur duur.
Ik heb nog niemand hier in de Primark schoenen die ik heb zien lopen.
Wat liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn oma ook
Ze vraagt me elke winter weer of ik nog een sjaal wil of nieuwe sokken
Nee, maar ik heb wel echte schapenvachtjes in mijn sloffen ... Handgemaakt uit Hongarije. Ze ruiken ook naar schaap, dat vind mijn hond heel interessant.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook met schapenvacht-iets binnenkant?
[..]
Te erg voor woorden.
Die zijn hier niet zoveelquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is wel duur, maar ik ben ook van de vintage. Dus vintagewinkeltjes, omg I love them.
Nee, maar ik vind zo praten wel leuk ...quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel echte schapenvachtjes in mijn sloffen ... Handgemaakt uit Hongarije. Ze ruiken ook naar schaap, dat vind mijn hond heel interessant.
Pics van je hond.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel echte schapenvachtjes in mijn sloffen ... Handgemaakt uit Hongarije. Ze ruiken ook naar schaap, dat vind mijn hond heel interessant.
Ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
Ik herken alleen de primark schoenen, iedereen loopt in die laarsjes met studs.Ik koop alleen wat simpele topjes.
Vintage is tof. Ik kan het allemaal niet betalen, vaak is het nog duur ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is wel duur, maar ik ben ook van de vintage. Dus vintagewinkeltjes, omg I love them.
Ik slaag er toch nooit, ben geen hipster. Doe mij maar v&d of een herenmodezaak.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook met schapenvacht-iets binnenkant?
[..]
Te erg voor woorden.
Nee, dat zou ik ook niet zo snel doen. Zeker niet als het tweedehands is. Hier zitten twee geweldige boetiekjes. 1 waar ik al mijn leren jasjes vandaan heb en 1 met iets duurder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn hier niet zoveel. Eigenlijk alleen Giensch of zo, en die is duur
. 120 euro voor een simpele jurk, dacht het niet.
Ik vind studs wel erg tof. Maar niet teveel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik houd niet zo van studs
.
Moment.quote:
Ga ik dan sex hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik je erbij zetten in de OP?
M'n ex sleepte me er altijd heen. Doe mij maar WE of The Sting (ja met die kut herriequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik slaag er toch nooit, ben geen hipster. Doe mij maar v&d of een herenmodezaak.
We is ook wel een goede zaak ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n ex sleepte me er altijd heen. Doe mij maar WE of The Sting (ja met die kut herrie) voor casual shit.
Als je je kaarten goed speelt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga ik dan sex hebben?![]()
Hehe nee ik weet nog niet.... moet even kijken.
Ja maar da's een complotquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je kaarten goed speelt.
Ik bedoel, iedereen tot nu toe vindt je een lekker ding.
Ik ga zaterdag op jacht naar een nieuw pak.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
JJH
ik heb je antwoord gemist?
Waarom zaterdag in pak?
Omdat je mini bent?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb helemaal niks aan die modezaken, tenzij kinderafdeling
Ik lachte een beetje zoals Rokje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ooooowwwwwquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag op jacht naar een nieuw pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
En mijn kuiten zijn niet zo dik als hier op de foto lijkt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan kan het wel eens lastig worden ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik een ander adresje voor, ivm met onhandig groot.
Nope, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooooowwwww
ik dacht je gaat ergens IN pak naar toe
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef Fera het volgende:
Lieve hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
En mijn kuiten zijn niet zo dik als hier op de foto lijkt.![]()
Daar heb ik gewoon wat meer keus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens lastig worden ja.
Golden retriever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
Brutal. Fucking. Metal.
Jullie matchen qua kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
En mijn kuiten zijn niet zo dik als hier op de foto lijkt.![]()
Hehehe, die opmerking over je kuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
Hondje ziet er lief uit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
en aardig personeel, en niet duur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar die zaak toe ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |