Weet ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
overhemd/pantalon is ook NETJES
Moet je in groeienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikColbertje staat mij ook niet vind ik
En is te korte mouwen of te ruime fit.
dan even in laten nemen bij een turks naaiateliertje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikColbertje staat mij ook niet vind ik
En is te korte mouwen of te ruime fit.
Ja dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Winkelen in de Primark met Heloef.
Ik ben wel aan het aankomenquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
dan even in laten nemen bij een turks naaiateliertje.
Ja. Lekker warmquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn dat jouw sokken?
whihihihi schattig
Ik ben er 1 keer geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Lekker warmEn van de Primark
Ik hoorde dat er 1 in Almelo kwam.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
Primark. Binnenkort maar weer eens gaan
.
Waarom zit er geen in Enschede...
Ik ook niet zo vaak, vind t meestal geen bal aanquote:
Wtf, Almeloquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er 1 in Almelo kwam.
[..]
Ik ook niet zo vaak, vind t meestal geen bal aan
Ja dat dacht ik ook toen ik het hoordequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf, Almelo. Zijn ze helemaal van de pot gerukt.
Oja, ff checkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat de Primark. Honderd van hetzelfde en iedereen draagt het. Het enige wat ik bij de h&m haal is de Trend lijn en af en toe een paar schoenen. Verder; Fred de la Bretoniere, Supertrash, French Connection en kleine zaakjes.
Duur duur duurquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat de Primark. Honderd van hetzelfde en iedereen draagt het. Het enige wat ik bij de h&m haal is de Trend lijn en af en toe een paar schoenen. Verder; Fred de la Bretoniere, Supertrash, French Connection en kleine zaakjes.
Mijn oma doet die zelf breien.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik elke H&M in Nederland wel gezienBehalve die in Friesland
Mijn oma ookquote:
Oma'squote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn oma ook
Ze vraagt me elke winter weer of ik nog een sjaal wil of nieuwe sokken
Het is wel duur, maar ik ben ook van de vintage. Dus vintagewinkeltjes, omg I love them.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duur duur duur.
Ik heb nog niemand hier in de Primark schoenen die ik heb zien lopen.
Wat liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn oma ook
Ze vraagt me elke winter weer of ik nog een sjaal wil of nieuwe sokken
Nee, maar ik heb wel echte schapenvachtjes in mijn sloffen ... Handgemaakt uit Hongarije. Ze ruiken ook naar schaap, dat vind mijn hond heel interessant.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook met schapenvacht-iets binnenkant?
[..]
Te erg voor woorden.
Die zijn hier niet zoveelquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is wel duur, maar ik ben ook van de vintage. Dus vintagewinkeltjes, omg I love them.
Nee, maar ik vind zo praten wel leuk ...quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel echte schapenvachtjes in mijn sloffen ... Handgemaakt uit Hongarije. Ze ruiken ook naar schaap, dat vind mijn hond heel interessant.
Pics van je hond.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel echte schapenvachtjes in mijn sloffen ... Handgemaakt uit Hongarije. Ze ruiken ook naar schaap, dat vind mijn hond heel interessant.
Ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
Ik herken alleen de primark schoenen, iedereen loopt in die laarsjes met studs.Ik koop alleen wat simpele topjes.
Vintage is tof. Ik kan het allemaal niet betalen, vaak is het nog duur ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is wel duur, maar ik ben ook van de vintage. Dus vintagewinkeltjes, omg I love them.
Ik slaag er toch nooit, ben geen hipster. Doe mij maar v&d of een herenmodezaak.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook met schapenvacht-iets binnenkant?
[..]
Te erg voor woorden.
Nee, dat zou ik ook niet zo snel doen. Zeker niet als het tweedehands is. Hier zitten twee geweldige boetiekjes. 1 waar ik al mijn leren jasjes vandaan heb en 1 met iets duurder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn hier niet zoveel. Eigenlijk alleen Giensch of zo, en die is duur
. 120 euro voor een simpele jurk, dacht het niet.
Ik vind studs wel erg tof. Maar niet teveel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik houd niet zo van studs
.
Moment.quote:
Ga ik dan sex hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik je erbij zetten in de OP?
M'n ex sleepte me er altijd heen. Doe mij maar WE of The Sting (ja met die kut herriequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik slaag er toch nooit, ben geen hipster. Doe mij maar v&d of een herenmodezaak.
We is ook wel een goede zaak ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n ex sleepte me er altijd heen. Doe mij maar WE of The Sting (ja met die kut herrie) voor casual shit.
Als je je kaarten goed speelt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga ik dan sex hebben?![]()
Hehe nee ik weet nog niet.... moet even kijken.
Ja maar da's een complotquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je kaarten goed speelt.
Ik bedoel, iedereen tot nu toe vindt je een lekker ding.
Ik ga zaterdag op jacht naar een nieuw pak.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
JJH
ik heb je antwoord gemist?
Waarom zaterdag in pak?
Omdat je mini bent?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb helemaal niks aan die modezaken, tenzij kinderafdeling
Ik lachte een beetje zoals Rokje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ooooowwwwwquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag op jacht naar een nieuw pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
En mijn kuiten zijn niet zo dik als hier op de foto lijkt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan kan het wel eens lastig worden ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik een ander adresje voor, ivm met onhandig groot.
Nope, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooooowwwww
ik dacht je gaat ergens IN pak naar toe
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef Fera het volgende:
Lieve hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
En mijn kuiten zijn niet zo dik als hier op de foto lijkt.![]()
Daar heb ik gewoon wat meer keus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens lastig worden ja.
Golden retriever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
Brutal. Fucking. Metal.
Jullie matchen qua kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
En mijn kuiten zijn niet zo dik als hier op de foto lijkt.![]()
Hehehe, die opmerking over je kuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is m'n blonde god.
Hondje ziet er lief uit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
en aardig personeel, en niet duur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar die zaak toe ja
Jongen, als jij wat meer zelfvertrouwen hebt, hossel je 3/4 van de vrouwen.quote:
Jep.quote:
Hoe bedoel je? Ben ik zo bleek?quote:
Ze lijken serieus echt huge hier ... Ik heb juist hele mooie kuiten waar ik trots op ben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, die opmerking over je kuiten.
Hondje ziet er lief uit.
Klein outlet zaakje hier in Zwolle.quote:
Oh, dat is wel nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Klein outlet zaakje hier in Zwolle.
Maar ze kunnen wel gewoon alles groter bestellen, mocht dat nodig zijn.
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, als jij wat meer zelfvertrouwen hebt, hossel je 3/4 van de vrouwen.
Het was niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Hoe bedoel je? Ben ik zo bleek?
[..]
Ze lijken serieus echt huge hier ... Ik heb juist hele mooie kuiten waar ik trots op ben.Enige slanke deel aan m'n lichaam.
Faxie houdt van mooie auto'squote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
En nog steeds work in progress... al bakken meer dan vroeger in ieder geval
Nieuwe taxi-outfit ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
TOT nu toe is dat maar één keer nodig geweest.
* Fera bekijkt FoBoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zien wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
Ze lijken serieus echt huge hier ... Ik heb juist hele mooie kuiten waar ik trots op ben.Enige slanke deel aan m'n lichaam.
Je hebt een beetje dezelfde pech als ik, je zit op een leeftijd waarin veel potentiële partners al in een gelukkige relatie zitten waardoor je poule enorm klein lijkt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn benen bruinen gewoon niet zo snel ... 't valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld
Lieve hond
[..]
Faxie houdt van mooie auto's
Ja maar, ja maar ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zien wel.
[..]
Je hebt een beetje dezelfde pech als ik, je zit op een leeftijd waarin veel potentiële partners al in een gelukkige relatie zitten waardoor je poule enorm klein lijkt.
mijn melkflessies ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn benen bruinen gewoon niet zo snel ... 't valt best mee hoor.
Hihi, ik geloof je heus. Ik snap alleen niet dat je er zo'n punt van maakt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ...
Geloof me dan.
Ik denk zelfs dat hij out of my league is. Maar ik heb vaker 9ens en 10en gehad.quote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zien wel.
[..]
Je hebt een beetje dezelfde pech als ik, je zit op een leeftijd waarin veel potentiële partners al in een gelukkige relatie zitten waardoor je poule enorm klein lijkt.
Omdat ik onzeker ben ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, ik geloof je heus. Ik snap alleen niet dat je er zo'n punt van maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ja dat is ook met normale kleding zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog geeneens perse, maar is gewoon aan vervanging toe.
Haha ik ben niet snel uit iemands league hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij out of my league is. Maar ik heb vaker 9ens en 10en gehad.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk fera:Mijn voeten zijn bruin en m'n benen zijn witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owjeetje. De druk wordt voelbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij out of my league is. Maar ik heb vaker 9ens en 10en gehad.
Jongen, accepteer het compliment nou.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ik ben niet snel uit iemands league hoor
bij mij zie je psies waar mijn tshirtje gezeten hebquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn bruin en m'n benen zijn wit
Loka heeft wel een lief buikje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik een blubberbuik.. so?
Dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn bruin en m'n benen zijn wit
Ik had liever wat minder gehavende gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik een blubberbuik.. so?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk fera:Yum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
bruine armen en een bruine kop hier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, mijn benen en voeten zijn wit, pantalons dragen in de zomer
Mijn armen en rug zijn nogsteeds enrom bruin sinds pinkpop, ook kun je nogsteeds zien dat ik een hemd-iets droeg die dag
Ja nouja soms heb je een keuze en soms nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had liever wat minder gehavende gehad
jij yumt op mijn benen...?quote:
Ik word heel snel bruin, je zag bij mij echt de lijnen van m'n bikini. Maar ik ben ook heel snel weer terug naar wit ... Naja, roze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, mijn benen en voeten zijn wit, pantalons dragen in de zomer
Mijn armen en rug zijn nogsteeds enrom bruin sinds pinkpop, ook kun je nogsteeds zien dat ik een hemd-iets droeg die dag
Ik vind vrouwen gewoon mooi. Ik zou er nooit seks mee kunnen hebben, maar ik kan ze altijd bewonderen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nouja soms heb je een keuze en soms niet
[..]
jij yumt op mijn benen...?Die break up met je vriend heeft je goed gedaan
![]()
En het zijn alleen maar mijn benenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen gewoon mooi. Ik zou er nooit seks mee kunnen hebben, maar ik kan ze altijd bewonderen.
Benen vind ik één van de mooiste lichaamsdelen aan een vrouw. Of twee eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het zijn alleen maar mijn benen
Echt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Benen vind ik één van de mooiste lichaamsdelen aan een vrouw. Of twee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga weer...
Ik blijf wel even rondhangen in deze SC denk ik
Billen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Benen vind ik één van de mooiste lichaamsdelen aan een vrouw. Of twee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tering, ga je even een liedje spelen, zijn jullie 80 posts verder
Je nieuwe nummer?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tering, ga je even een liedje spelen, zijn jullie 80 posts verder
Nja, ik hoef geen huidkanker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zonnebank dames zonnebank!
1x in de week,.alleen in de winter en voor mij als remedie tegen winterblues! Maar het kleurtje is mooi meegenomen
Ik hou niet zo van zonnebankenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zonnebank dames zonnebank!
1x in de week,.alleen in de winter en voor mij als remedie tegen winterblues! Maar het kleurtje is mooi meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*slingert YT aan*quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En de rest is ook leuk enzo. Maar billen, dat is wel mijn ding.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zonnebankenjij, jij jij,,, halve vent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ik ook niet, daarom doe ik in de winter 1x in de week 20min ipv in de zomer uren achter elkaar bakken.quote:
quote:
Zegt de andere halve ventquote:
Heerlijk liedje inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
'Cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you
[..]
Jij bent te goed voor dit spelletjequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
'Cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you
[..]
Zegt de andere halve vent
It's always raining in your head?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerlijk liedje inderdaad
Nu het nummer dat over mij geschreven is; Epiphany
[..]
Ik hou niet zo van zonnebankenafgezien van de zonnebank (en dat is puur tegen de winterblues) kan ik je de hand schudden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat shoppen
ik heb geen overvolle kleding
/schoenenkast
Ik volg mijn eigen mode
chocolade eet ik nooit
heb liever cola dan roseS. 2014
J. 2016
Jep.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's always raining in your head?
Ik ook. En naar kontjes ... Mooie, volle boezems, stevige konten en daaronder mooie benen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
Ik kijk altijd naar tieten
Episch nummer.quote:
ssssssssssssst ik at net witte chocola (een stukjequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
afgezien van de zonnebank (en dat is puur tegen de winterblues) kan ik je de hand schudden!
Ik haat shoppen
ik heb geen overvolle kleding
/schoenenkast
Ik volg mijn eigen mode
chocolade eet ik nooit
heb liever cola dan rose
quote:
Mooie boezems, goede kontjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. En naar kontjes ... Mooie, volle boezems, stevige konten en daaronder mooie benen.
[..]
Ik hou niet zo van zonnebankenLieve schat, ik kan je daarin een hand geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk vaker naar mannen, hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk nooit naar borsten of billen of benen. Ik hoor er niet bij.
Ja en ik hou van mooie auto'squote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan je daarin een hand geven.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik hou van mooie auto's
en volg de formule 1
en volgende week monsterjam.. monsterachtige auto's vrrroem
Mooie auto's.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik hou van mooie auto's
en volg de formule 1
en volgende week monsterjam.. monsterachtige auto's vrrroem
Schouders, armen en kont. En ook wel de borst in mindere mate. Maar het aller aller belangrijkste aan een man is zijn hoofd. Donker haar, donkere, volle wenkbrauwen, mooie ogen en een baard genieten de voorkeur.quote:
Ik vind het niet lekker.. behalve dan wittequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
LoLa de reden dat ik nooit chocolade eet is omdat ik er migraine van krijg anders nam ik er een bad in!
Wat fijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie auto's.Ik kijk ook altijd Top Gear enz. Niet alleen omdat het een hilarisch programma is. Ik kan een goede, mooie auto echt wel waarderen.
Maar ik heb twee paar hakken en nog twee sleehakjes, verder gympen en slippers.Ik heb minder schoenen dan mijn ex-vriend, ook minder kleding. Ik draag vrijwel nooit make-up, alleen als ik uitga.
Lijkt me echt awesome.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien in mijn vakantie in Oktober mijn Swiftje over de Ring sturen
Bam ik ga mee op de motorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh men dat is zooooooo tof.. hihi ik vond het eng maar geen moment spijt dat ik over de Ring gereden hebquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Schouders, armen en kont. En ook wel de borst in mindere mate. Maar het aller aller belangrijkste aan een man is zijn hoofd. Donker haar, donkere, volle wenkbrauwen, mooie ogen en een baard genieten de voorkeur.
Ik voel me altijd zo anders vergeleken met meiden uit m'n klas of zo. Altijd netjes, leuke kleren, allemaal frutsels, make-upje op en hoge hakjes aan. En ik denk alleen aan de tijd die het 's ochtends kost en de pijn aan m'n voeten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker.. behalve dan witte
en waar stukjes in zitten dat gaat ook nog wel
Maar idd ook niet teveel, want hoofdpijn
[..]
Wat fijnhihi
Same here
Jij quote, ik ookquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Schouders, armen en kont. En ook wel de borst in mindere mate. Maar het aller aller belangrijkste aan een man is zijn hoofd. Donker haar, donkere, volle wenkbrauwen, mooie ogen en een baard genieten de voorkeur.
Hihi.quote:
Nog één.quote:
Check, check, mening, checkquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan m'n geluk niet op met jullie mannen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Check, check, mening, check
Tuurlijkquote:
Altijd baas boven baas jijquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Check, check, mening, check
Je hebt m'n foto toch gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk
[..]
Altijd baas boven baas jij
* Fera checkt FoBoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt m'n foto toch gezien
Ik lieg niet
Well.. fuckquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Well, thanks?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera checkt FoBo
Jij lijkt jonger dan ik dacht.
Troost je, mijn ex is ook blond. En hij is echt een lekker ding.quote:
Hoe oud ben je?quote:
Ja ik topichop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O hoi heloef. Jij duikt ook overal op
Euhm...misschien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan m'n geluk niet op met jullie mannen.
Foursome?
Hm. Magere voldoende.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
*checkt facebook nog een keer want zat op telefoon*quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt m'n foto toch gezien
Ik lieg niet
Ik zoek nog mensen die mee zouden willenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me echt awesome.
Ik wil een rijbewijs.
Zie bovenquote:
Ik heb Assen en Zandvoort al gehad, dus weet wel hoe het is, maar de Ring lijkt me wel watquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh men dat is zooooooo tof.. hihi ik vond het eng maar geen moment spijt dat ik over de Ring gereden heb
Adrenaline zoeft door je lichaam
Ik voelde me echt superstoer
Mja ik vraag me altijd af waarom ik me moet optuttenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo anders vergeleken met meiden uit m'n klas of zo. Altijd netjes, leuke kleren, allemaal frutsels, make-upje op en hoge hakjes aan. En ik denk alleen aan de tijd die het 's ochtends kost en de pijn aan m'n voeten.
Dan eis ik een recentere.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
24. Zijn ook niet de meest recente foto's ofzo
Nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zoek nog mensen die mee zouden willen
[..]
Zie boven
[..]
Ik heb Assen en Zandvoort al gehad, dus weet wel hoe het is, maar de Ring lijkt me wel wat
Ik vind dat ik zonder make-up best goed oog. Het geeft wel net dat beetje extra voor het uitgaan. Ik tut me alleen op als ik het nut er van in zie, want het is best leuk. Maar om naar school te gaan? Nee, dat vind ik dan weer overdreven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik vraag me altijd af waarom ik me moet optutten
Ik ben altijd vrij naturel, dus een beetje mascara want ik heb lange wimpersmaar niet teveel anders komen ze tegen mijn brilglazen
!
en verder is dat het wel
Hakken draag ik niet want zwakke heup
Mjah, licht haar, wel donkere volle wenkbrouwen, volgens Knetter zijn mijn armen okayquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Troost je, mijn ex is ook blond. En hij is echt een lekker ding.
... nu voel ik me best stom.
Oh ....quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt recenter gezien
Dat zijn foto's van een maand oud
Ik heb er sochtends geen tijd voor, ik heb al geen tijd om te ontbijten laat staan om te tuttenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat ik zonder make-up best goed oog. Het geeft wel net dat beetje extra voor het uitgaan. Ik tut me alleen op als ik het nut er van in zie, want het is best leuk. Maar om naar school te gaan? Nee, dat vind ik dan weer overdreven.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben reteaantrekkelijk, maar voldoe niet aan de beschrijving.
Maar ik dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt recenter gezien
Dat zijn foto's van een maand oud
Er valt van af te wijken, ik gaf slechts een voorkeur aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind t bij mezelf andersomquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Mooie quotes in je FoBo, erg leuk om te lezen. Maar geen pics van jou.quote:
ik baseerde mijn uitspraak met mijn exjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik val niet op types. De persoon moet gewoon ubertof zijn, dan pas maakt diegene een kans.
GSje is een hele knappe man, welke precies aan de tegenovergestelde kant staat van mijn persoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie quotes in je FoBo, erg leuk om te lezen. Maar geen pics van jou.
Hahaha, daar is bij mij al helemaal geen touw aan vast te knopen. De een was blond, de ander donker. De een groene ogen, de ander bruine. Bruin vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik baseerde mijn uitspraak met mijn exjes
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie quotes in je FoBo, erg leuk om te lezen. Maar geen pics van jou.
Ik ben blond met bruine ogen en lang en rond. Hoe vind je die?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik val op blond, blauwe ogen, lang en slank, of bruin, bruine ogen, klein en rond.
En ja, ik beschrijf nu mijn ex en mijn vriendin.
Bij mij ook niet maar merendeel was donkere ogen/donker haar......quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, daar is bij mij al helemaal geen touw aan vast te knopen. De een was blond, de ander donker. De een groene ogen, de ander bruine. Bruin vind ik wel mooi.
Heldinquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blond met bruine ogen en lang en rond. Hoe vind je die?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zet m'n bril even op.. meteen gaat m'n hoofd van "Wow, HD!"
Ik ben lui en op werkdagen heb ik altijd mijn bril op, tenzij afspraken 's avondsquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
ik had net mijn bril schoongemaakt.. das ook een wereld van verschilquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe ik altijd met m'n tshirt, oftewel, dat helpt weinigquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had net mijn bril schoongemaakt.. das ook een wereld van verschil
Ik ben je vergeten op te zoeken op te chatquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo plof.. eten staat op en nu even helemaal niets
ik heb poetsdoekkiesquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik altijd met m'n tshirt, oftewel, dat helpt weinig
geeft niet had het toch te druk met bellen ineens het laatste uurquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben je vergeten op te zoeken op te chat![]()
![]()
Welk recht?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog anderhalf hoofdstuk Recht lezen ... Echt geen zin in.
Interessant!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blond met bruine ogen en lang en rond. Hoe vind je die?
Algemeen, het boek heet: Hoofdlijnen Nederlands recht. Ik lees nu over Goederenrecht.quote:
Die had ik ook altijd.quote:
Oh, dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet had het toch te druk met bellen ineens het laatste uur
Succesquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog anderhalf hoofdstuk Recht lezen ... Echt geen zin in.
Goederenrecht is saaaaaaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Algemeen, het boek heet: Hoofdlijnen Nederlands recht. Ik lees nu over Goederenrecht.
Interessant als in:quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Interessant als in:of als in: "wauw, dit wezen is een uniek schepsel van moeder aarde"?
Ik wil niet anders meer, liefst zou ik laseren, gewoon voor altijd weg die bril en lenzen.. Sinds ik mijn bril niet meer overdag draag heb ik zooooveel meer aanspraak en complimentenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben lui en op werkdagen heb ik altijd mijn bril op, tenzij afspraken 's avondsEn in weekend ook altijd lenzen.
Die ken ik jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had net mijn bril schoongemaakt.. das ook een wereld van verschil
HALLO JUMBO.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ken ik ja
*rubrub* Oohh hallo wereld![]()
Wait, whut?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik morgen de ministeck stukjes ga sorteren op kleur...
Oh dat heb ik ook hoor, ik vind mezelf er ook beter uit zien zonder bril. Maar het is: op de motor weg naar werk, werken, op de motor terug naar huis. Dan boeit t me geen zak.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil niet anders meer, liefst zou ik laseren, gewoon voor altijd weg die bril en lenzen.. Sinds ik mijn bril niet meer overdag draag heb ik zooooveel meer aanspraak en complimenten
JJH?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah tijd voor eten ik hoor de voordeur
Ik heb ook nog eens een bril.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Mannen met bril kunnen heel sexy zijn hoor.
Bril + baard =
Ja klopt, representatief en toonbaar zijn is voor mijn werk wel een goed ietsquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook hoor, ik vind mezelf er ook beter uit zien zonder bril. Maar het is: op de motor weg naar werk, werken, op de motor terug naar huis. Dan boeit t me geen zak.
Voor jou ligt dat iets anders
Laseren kan bij mij nog niet want in de afgelopen 5 jaar is mijn sterkte minstens 8 keer veranderd.
Heldquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een bril.
Ga weg jij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mazzelaar ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja klopt, representatief en toonbaar zijn is voor mijn werk wel een goed iets![]()
Moet wel Knetter bedanken, die was de allereerste die zei dat het zonder bril vast beter zou zijn..
En toen een andere vriendin, en toen nog eentje.. Toen maar gedaan en BAM!
sochtends geen kind thuisquote:
Nee, dan zou ik een foto van nu moeten maken.. 2 daags baardje en m'n bril op.. Ik vind m'n bril sinds m'n lenzen afgrijselijk..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Mannen met bril kunnen heel sexy zijn hoor.
Bril + baard =
Eens (voor mezelf dan xD)quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik een foto van nu moeten maken.. 2 daags baardje en m'n bril op.. Ik vind m'n bril sinds m'n lenzen afgrijselijk..
Ik zou een moord doen om nu te kunnen slapen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sochtends geen kind thuis
kan ook gaan hardlopen maar hangt van het weer af...
kan ook mijn nest weer in..
moeilijke keuzes zeg
Hardlopen, weer of geen weer! Of auto schoonmakenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sochtends geen kind thuis
kan ook gaan hardlopen maar hangt van het weer af...
kan ook mijn nest weer in..
moeilijke keuzes zeg
NEEEE. Ik meende 't niet.quote:
Ik kan er geen 10 seconden naar luisterenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dankzij Tamashii zit ik dit liedje nu al 20 minuten te luisteren
Ik vind 't wel lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan er geen 10 seconden naar luisteren
Auto schoonmaken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hardlopen, weer of geen weer! Of auto schoonmaken
Je moest eens weten wat ik wilquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om nu te kunnen slapen.
Ook van binnen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Auto schoonmaken?
daar hebben we een wasstraat voor hoor
[..]
Je moest eens weten wat ik wil
* LovelyLady enters waslijst....
Ik moet ook nog leren. Maar nog even dit:quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik moet nog een les maken.
Laterquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens even peuken halen, tot zo mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Interessant als in:of als in: "wauw, dit wezen is een uniek schepsel van moeder aarde"?
Gewoon stoppen. Rook is vies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens even peuken halen, tot zo mensen
Toch wel een opluchting.quote:
Hihi, dank je.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook nog leren. Maar nog even dit:
[ afbeelding ]
CinnaStix voor jou.
Arme Cryquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat nodig?
Ik kan niet teveel doen met mijn rechterarm
Dat is Vanilla Icing. Dat lijkt inderdaad wel op mannelijke productie, maar smaakt veel lekkerder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dank je.
Het ziet er uit alsof iemand er over is klaargekomen. Hoort dat?
Thank god ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dank je.
Het ziet er uit alsof iemand er over is klaargekomen. Hoort dat?
Ik zou dat echt cool vinden.quote:
Hehe, ok.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is Vanilla Icing. Dat lijkt inderdaad wel op mannelijke productie, maar smaakt veel lekkerder.
Slangen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou dat echt cool vinden.Ben al eens behangen met slangen. Hihi, rijm.
Awwww ... Is 'ie een beetje oud geworden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slangen.
Mijne is helaas dood.
whu arme cry? waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme Cry![]()
Ik weet niet wat voor zwijnestal je waggeltje van binnen is
Je hebt m gebraden aan het spit ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slangen.
Mijne is helaas dood.
Juh, ook niet bang voorquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou dat echt cool vinden.Ben al eens behangen met slangen. Hihi, rijm.
Sega is coolquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, ook niet bang voorLijkt me gaaf
Overigens is de SegaNerd in mij ook wakker..
[ afbeelding ]
Neeeeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, ook niet bang voorLijkt me gaaf
Overigens is de SegaNerd in mij ook wakker..
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww ... Is 'ie een beetje oud geworden?
Ik kwam thuis en toen lag ze ondersteboven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt m gebraden aan het spit ?
Ow noeeesquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ze was 3 jaar.
[..]
Ik kwam thuis en toen lag ze ondersteboven.
Awww ... Sneu. Ziekte misschien? Wat voor een slang was het?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ze was 3 jaar.
[..]
Ik kwam thuis en toen lag ze ondersteboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |