Ik snap niet helemaal wat voor advies je wil. Ofwel meer werken, of goedkoper lenen (dus goedkopere woning of andere uitgaven verminderen).quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef trOnk12 het volgende:
Wij wonen in Uden , het enige waar tegen we kunnen aanlopen is het geld ... denk ik ...
Ook wel even 4 slaapkamers waar je over hebt in de particuliere huur.quote:
Dat noem jij klein... Teveel eisen hebben en te weinig budget logisch dat je niets vind.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Is via woningstichting... die huizen zijn best klein, woonkamer is maar 20m2...
Je hebt nog een uur, komt goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef trOnk12 het volgende:
We zijn ingeschreven bij area echter willen wij vandaag nog verhuizen.
Dan moet je meer geld verdienen zodat jullie particulier kunnen huren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef trOnk12 het volgende:
We zijn ingeschreven bij area echter willen wij vandaag nog verhuizen.
Je moet ongeveer 6 jaar ingeschreven staan om via SVU/area een huis te krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt nog een uur, komt goed.
Maar OT:
Als geld het (enige) probleem is, heb je doodsimpel twee opties: genoegen nemen met weinig uitgaven (en dus niet te veel eisen) of je inkomsten omhoog.
Jullie staan ingeschreven. Ik ken de situatie in Uden niet zo goed, maar hoe lang al? Hoe hoog kom je als je reageert op een minder gewilde flat ofzo? Want dat zal toch de weg zijn, verwacht ik. Je komt pas voor urgentie in aanmerking als de thuissituatie 'onhoudbaar' zou worden, en dat is echt pas na trajecten met maatschappelijk werk en dergelijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |