Mwoah, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
Ben ik de enige die normale seks zo hoog heeft staan?
Ik hou ook wel van normale seks hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
TS?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan best dominant en sadistisch zijn TS.. wanna try
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.quote:
Lieve seks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
Ik had 0%quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.
Tsja, wat is "normaal"? Ik vind normale seks als in; man boven, vrouw onder met veel liefde en teder ook echt niet verkeerd, al kwam ik daar op 18% ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.
Oh daar houd ik ook wel van hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
ik kan je koosnaampje hier toch niet noemenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
TS?
Sinds wanneer noem jij mij zo?
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van normale seks hoor.
Lief en teder
Je noemt mij meestal gitaarboy toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan je koosnaampje hier toch niet noemen
Hoe kan dat?quote:
Nagels in de rug krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.Ik ben gewoon vaak tevreden met gewone seks. Ik hou wel van ruig en haren trekken, op de billen slaan, m'n inmiddels lange nagels in z'n rug te zetten.
I likequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.Ik ben gewoon vaak tevreden met gewone seks. Ik hou wel van ruig en haren trekken, op de billen slaan, m'n inmiddels lange nagels in z'n rug te zetten.
Is het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagels in de rug krijgenIk zie dat altijd als een soort compliment
Jij begint niet aan seks voor de muizenvallen, knuppels, zwepen, kaarsen, touwen en ducttape klaarliggen?quote:
en in mijn hoofd bunnyquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je noemt mij meestal gitaarboy toch?
Dat jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagels in de rug krijgenIk zie dat altijd als een soort compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |