quote:
QFT.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dámn die Nyada-dude (Brody toch?) Ik heb 't normaal niet zo op van die 'pretty-boy'-types, maar die gozer is gewoon echt p-e-r-f-e-c-t![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:25 schreef dollce het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Sam op Epke Zonderland vind lijken?
Ik had gelezen dat in deze aflevering kort te zien zou zijn (ik begrijp nu dus: héél héél kort?) en in aflevering 4 redelijk veel (héél héél veel?!). In die aflevering mag ze ook weer zingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Cersei het volgende:
santana komt er tien seconden in voor ja
Even het volume opschroeven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef babette21 het volgende:
Leuke aflevering, hopelijk houden ze dit niveau een beetje vast! Een Brittany-aflevering betekent wel dat het kijken 2x zolang duurt, ik blijft terugspoelen... ik versta haar nog steeds 9 van de 10x niet.
Als we Ryan Murphy moeten geloven gaat dat straks toch een andere richting uit:quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die 2 nieuwelingen in New directions zijn nog t leukste nu daar...al is die love triangle met kitty zoooo seizoen 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele interview: http://www.hollywoodrepor(...)-concert-tour-372376
one two three ? ik heb dat na de aflevering lang op repeat gehadquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
Dat nummer na een kwartier is echt tof gedaan!!
Preciesquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vind al die new directions verhaallijnen totaal niet boeiend, veel te kinderachtig, waarom gaat het niet gewoon verder met de rest van de afgestudeerden.
Gaan ze een aflevering met als thema paarden doen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heerlijke aflevering, maar ik vind Britney-muziek dan ook tofMoest erg lachen om Brittany's tekening en Figgins' speech
En Brittany's voiceover
![]()
Promo! Vind het stiekem best wel tof dat SJP gaat meespelen
Misschien gaan ze Gangnam Style doen en mag SJP als paard figurerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaan ze een aflevering met als thema paarden doen dan?
Gangnam Stylequote:Op zaterdag 22 september 2012 17:50 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Misschien gaan ze Gangnam Style doen en mag SJP als paard figureren
Nee dat wil ik Santana zien zingen. En dan gillen naar de kont van Brittanyquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gangnam StyleLijkt me echt een Blaine nummer
Compromis?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee dat wil ik Santana zien zingen. En dan gillen naar de kont van Brittany
[ afbeelding ]
Zolang die hyuna maar wegblijft met haar piepstemquote:
Santana gaat het dan zingen dus dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Zolang die hyuna maar wegblijft met haar piepstem
Santana moet vanaf nu alles zingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Santana gaat het dan zingen dus dat komt helemaal goed
he gedver sjpquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heerlijke aflevering, maar ik vind Britney-muziek dan ook tofMoest erg lachen om Brittany's tekening en Figgins' speech
En Brittany's voiceover
![]()
Promo! Vind het stiekem best wel tof dat SJP gaat meespelen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:50 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Misschien gaan ze Gangnam Style doen en mag SJP als paard figureren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef dollce het volgende:
[..]YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler omdat het wat verklapt over aflevering 2. Maar dit was wel te verwachten.. vroeg het me ook af toen ik de aflevering zag
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed is komt er nog 1 nummer.I tried to tease it, but i just pissed it off![]()
wat bedoel je met die een na laatste spoiler/He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Dat ging over het nr eronderquote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
wat bedoel je met die een na laatste spoiler/
I tried to tease it, but i just pissed it off![]()
ze laat zich wel lekker kennenHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik vind het wel terecht. Ik snapte al die toespelingen niet omdat ik niet eens wist dat ze haar kop kaalgeschoren hadquote:. Maar het is wel flauw.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ik snap wel dat ze het niet heel tof vindt dat juist deze kant van haar belicht wordt (hoewel er ondanks alle gekkigheid ook een soort respect in zit, als in: kijk eens waarvan ze is teruggekomen), maar ze hebben het wél goed gedaan. Ik had er wel wat linkjes uitgehaald, zoals die kop kaalscheren en dat optreden, maar zag later dat er echt nog veel meer vergelijkingen in zaten. Daarmee werd het in feite een perfecte persiflage... maar dat hadden ze Britt van tevoren vast niet verteld (al zullen de koefnoen-mensen ook niet altijd op de hoogte brengenquote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Ik snapte al die toespelingen niet omdat ik niet eens wist dat ze haar kop kaalgeschoren had. Maar het is wel flauw.
)!
![]()
Leuk wel, van alles wat. Eerste twee ken ik niet, maar beetje pittig is wel weer eens leuk. Is één van die twee nummers uit die mash-up toevallig uit Annie? Die heb ik volgens mij al 20 jaar niet gezien, maar het deuntje klinkt zo bekend!quote:Op maandag 24 september 2012 12:58 schreef dollce het volgende:
De nummers voor de a.s. aflevering zijn uit:![]()
ik gok dat ze het hele britney ding opgelegd hebben gekregen door het netwerk vanwege idols dus dan vind ik het al helemaal terechtquote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Ik snapte al die toespelingen niet omdat ik niet eens wist dat ze haar kop kaalgeschoren had. Maar het is wel flauw.
en had ze die dingen maar niet moeten doen
verder eindigde alles positiefHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
* EilandjeOnline mompel mompel .. welke steen ..mompel ... vandaan gekropenquote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snapte al die toespelingen niet omdat ik niet eens wist dat ze haar kop kaalgeschoren had.
![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef Beach het volgende:
Is Finn al omgekomen door een bermbom in Afghanistan?_!
Ja doei.![]()
Ik vond het ook weer echt een echte glee aflevering
En ik hoop echt dat Rachel voor Brody gaat... Finn heeft echt het sexappeal van een koelkast..![]()
Zonder SJP was het een leuke afleveringDat SJP gedoe slaat nergens op
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vond de nummers wat minder deze afleveringVerder ontstaan er wel wat interessante verhaallijnen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
En heeft hij meer persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik vond hem in Terra Nova al
Maar in Glee is hij nog 100 keer leuker, lekkerder, hotter![]()
![]()
Blaine![]()
![]()
![]()
![]()
'now it's my time to shine'
zegt diegene die vorig jaar gelijk de hoofdrol kreeg in de schoolmusical en die jarenlang de solozanger van de Warblers was.
En Jezus Blarren wat had je dan verwacht? Dat je vriendje elke dag huilend naast de telefoon zou zitten totdat je zou bellen of skypen?
#FreeKurtHummel!
#FreeChrisColferI tried to tease it, but i just pissed it off![]()
Was ook niet een beeeeeetje te verwachten na die zoen op het einde..
Knock knock..Who's there? Jah..verrassing! maar niet heus...![]()
Ze is Annie geweest vroeger op broadway.quote:
Vandaar dat ze waarschijnlijk ook een Annie nummer zongen.I tried to tease it, but i just pissed it off![]()
Ik vind dat Glee toch wel aardig terug is hoor!Zo fijn dat ze weer een beetje in staat zijn om verhalen te vertellen (die meerdere afleveringen duren) en kunnen focussen. Ik vind SJP's personage nog niet erg overtuigend en Will interesseert me echt geen hol, maar verder was het wel een prima ep. Benieuwd naar volgende week:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef babette21 het volgende:
Ik vind dat Glee toch wel aardig terug is hoor!Zo fijn dat ze weer een beetje in staat zijn om verhalen te vertellen (die meerdere afleveringen duren) en kunnen focussen. Ik vind SJP's personage nog niet erg overtuigend en Will interesseert me echt geen hol, maar verder was het wel een prima ep. Benieuwd naar volgende week:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk nu eigenlijk wel vooral voor New York, vind New Directions vooralsnog stukken minder boeiend."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Ik vond die verkiezing wel leuk gedaan. Ze zagen er allemaal tof uit en met veel van die typische Glee-grapjes (lees: onzin), keek lekker weg. Ik vond NY deze keer juist iets minder boeiend, itt de eerste twee afleveringen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef Steve het volgende:
Ik kijk nu eigenlijk wel vooral voor New York, vind New Directions vooralsnog stukken minder boeiend.![]()
Ik vind Rachel nu veeeeel leuker dan vorig seizoen, haar lach is zo geweldig
en Finn als je net Brody hebt gezien, wat een afknapper
trouwens, Rachel die eend klaarmaakt, ze was toch vegan
♥ scars make us who we are ♥![]()
Volgens mij hè, was dit trouwens de eerste echte Glee cliffhanger![]()
En indd, ik vind verhalen die meerdere afleveringen duren ook wel tof. Zoals nu met Blaine en Kurt, je weet dat er iets aan gaat komen, ze laten al hints vallen, maar het escaleert nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Nou die carcrash van Quinn was ook een aardige cliffhanger... maar kreeg een beetje een slap vervolg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:05 schreef ejiraM het volgende:
Volgens mij hè, was dit trouwens de eerste echte Glee cliffhanger![]()
![]()
Verder kan ik me er ook niet veel herinneren.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou die carcrash van Quinn was ook een aardige cliffhanger... maar kreeg een beetje een slap vervolg.![]()
Verder kan ik me er ook niet veel herinneren.
[..]Dat is waar, maar nu hebben we volgende week weer gewoon een aflevering, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef ejiraM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: