Even het volume opschroeven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef babette21 het volgende:
Leuke aflevering, hopelijk houden ze dit niveau een beetje vast! Een Brittany-aflevering betekent wel dat het kijken 2x zolang duurt, ik blijft terugspoelen... ik versta haar nog steeds 9 van de 10x niet.
Als we Ryan Murphy moeten geloven gaat dat straks toch een andere richting uit:quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die 2 nieuwelingen in New directions zijn nog t leukste nu daar...al is die love triangle met kitty zoooo seizoen 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele interview: http://www.hollywoodrepor(...)-concert-tour-372376
one two three ? ik heb dat na de aflevering lang op repeat gehadquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
Dat nummer na een kwartier is echt tof gedaan!!
Preciesquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vind al die new directions verhaallijnen totaal niet boeiend, veel te kinderachtig, waarom gaat het niet gewoon verder met de rest van de afgestudeerden.
Gaan ze een aflevering met als thema paarden doen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heerlijke aflevering, maar ik vind Britney-muziek dan ook tofMoest erg lachen om Brittany's tekening en Figgins' speech
En Brittany's voiceover
![]()
Promo! Vind het stiekem best wel tof dat SJP gaat meespelen
Misschien gaan ze Gangnam Style doen en mag SJP als paard figurerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaan ze een aflevering met als thema paarden doen dan?
Gangnam Stylequote:Op zaterdag 22 september 2012 17:50 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Misschien gaan ze Gangnam Style doen en mag SJP als paard figureren
Nee dat wil ik Santana zien zingen. En dan gillen naar de kont van Brittanyquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gangnam StyleLijkt me echt een Blaine nummer
Compromis?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee dat wil ik Santana zien zingen. En dan gillen naar de kont van Brittany
[ afbeelding ]
Zolang die hyuna maar wegblijft met haar piepstemquote:
Santana gaat het dan zingen dus dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Zolang die hyuna maar wegblijft met haar piepstem
Santana moet vanaf nu alles zingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Santana gaat het dan zingen dus dat komt helemaal goed
he gedver sjpquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heerlijke aflevering, maar ik vind Britney-muziek dan ook tofMoest erg lachen om Brittany's tekening en Figgins' speech
En Brittany's voiceover
![]()
Promo! Vind het stiekem best wel tof dat SJP gaat meespelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |