Ok, ik zal vanaf nu in mijn bandshirt naar Death Metalconcerten gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef leeell het volgende:
tijd om je eens te verdiepen in èchte muziek dus
ik zei èchte muziekquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ok, ik zal vanaf nu in mijn bandshirt naar Death Metalconcerten gaan.
ook met dat eerste filmpje blijft ze een wannabequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Haar gemaakte imago idd.
Haar muziek? Nee.
Eerste filmpje gezien? Goedzo.
Ok. Gr.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
ook met dat eerste filmpje blijft ze een wannabe
Niet dat ik fan van haar ben, maar je zou haar wel moeten kennen hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Arashimashou het volgende:
Het zal allemaal wel...Ken het niet, hoef het niet.
Goed punt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Lithia het volgende:
Bij het eerste (Are We All We Are - The Truth About Love) laat ze een klein beetje haar eigen stijl nog horen. Bij andere 'grote' artiesten van tegenwoordig herken ik hun muziek niet eens meer.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goed punt.
Al heeft Kanye van het Westen ook een eigen stijl.
Beyonce.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef JRRY het volgende:
Ik vind Beyoncé beter.
P!NK heeft geen fijne stem. Ook niet zonder autotune.
Mensen die haten op Beyoncéquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen die niet haten op Beyoncé. Alle nummers zijn kut.
Fixedquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen die haten op Beyoncé. Alleen feministische nummers als Run The World en Single Ladies zijn kut.
Het ging me om dat ze haar stijl behoudt, ondanks dat het wat anders is (en waar je over klaagt). Niet dat ze uberhaupt een eigen stijl heeft. Bovendien is het heel erg subjectief, om in dit geval te zeggen dat het geen voordeel is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat een eigen stijl niet altijd een voordeel is.
Dit is de klaagbaak dus ik klaag over Pink.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat een nuttige bijdrage aan dit topic.
Van welke muziek houd jij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Dit is de klaagbaak dus ik klaag over Pink.
Problem?
Ok. Succes met Elly en Rikkert.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een slecht voorbeeld voor de jeugd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kijken ze maar naar Dora.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een slecht voorbeeld voor de jeugd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Leren ze ook een beetje normen en waarden aan. Hoe fout het is als Zwieber weer wat steelt bijvoorbeeld.
Kun je een paar goede voorbeelden geven? En dan niet Tiësto en Armin van Buuren. Die vind ik vreselijkquote:
He, ik luister ook klassiekquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef damirovic het volgende:
Je moet eens luisteren naar artiesten die niet elke maand in de top40 een nummertje uitbrengen. Buiten de top40 is er zoveel aanbod van elke genre.
oke dan toppiequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He, ik luister ook klassieken nooit top 40.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef leeell het volgende:
tijd om je eens te verdiepen in èchte muziek dus
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je een paar goede voorbeelden geven? En dan niet Tiësto en Armin van Buuren. Die vind ik vreselijk
Feit nummer 1. Je houdt van P!NKquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Zojuist het met Kyubey over gehad of zij nou flikker was of niet. Uiteindelijk laat ik de aanklacht zitten, zij heeft een ijzersterke verdediging.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Sorry hoor TS, maar triester dan Pink zelf zijn over het algemeen haar fans.
9 van de 10 keer zijn het van die alleenstaande moeders, korte pittige kapsels en lesbo's.
Toevallig zijn ook alle Pink fans die ik ken van die eigenwijze, kattige bitches die zich overal mee bemoeien (en daarnaast vast ook nog eens pvv stemmen) en zo labiel als wat.
Ik zie zulke alleenstaande moeders al helemaal losgaan in de club op zo'n Pink nummer, terwijl ze koortsachtig op zoek zijn naar een nieuwe vent voor hun koters.
Maar dat is mijn beleving van Pink fans.
En dan heb ik het woord feministisch trouwens nog niet eens genoemd.
Usher vroeger o+quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Fascination het volgende:
Usher heeft ook compleet z'n stijl overboord gegooid om maar mee te liften op het succes van de elektronisch gedreven popmuziek.
Benieuwd wat je ervan vindt. Zijn een heleboel aanraders, dit zijn even vier die me te binnenschotenquote:
kyubey is geen alleenstaande moeder?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat was ook het beeld dat ik van P!NK en haar fans had. TS heeft mijn vooroordeel ontkracht.
Het is geen slechte muziek, maar niet echt iets voor mij om naar volle overtuiging naar te luisteren.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vindt. Zijn een heleboel aanraders, dit zijn even vier die me te binnenschoten
Daar laat ik me niet over uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 05:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kyubey is geen alleenstaande moeder?
Ik wil antwoord!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit.
Schattig. usher van vroeger....nummers noemen uit 2004 en 2008 :p.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Usher vroeger o+
Confessions, moving mountains, burn...
Nu ken ik hem niet meer
Mijn naam is Peter omgquote:Op woensdag 19 september 2012 12:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig getrouwd met mijn hubbie Peter
nu.nlquote:LOS ANGELES - "Het leven is moeilijker als je een vagina hebt", aldus zangeres Pink.
Ze vertelt USA Today dat ze om deze reden denkt dat haar dochter het later moeilijker gaat krijgen omdat ze een vrouw is.
"Een ambitieuze man wordt bewonderd en gerespecteerd. Een ambitieuze vrouw wordt moeilijk en emotioneel gevonden. Het is een mannenwereld, zelfs in de muziek."
Wel hoopt Pink dat de 15 maanden oude Willow talentvol zal blijken. "Deze wereld is veel te wreed als je geen talent hebt. Dat is waarom ik iets bereikt heb."
Als het aan Pink ligt dan zal Willow geen enig kind blijven. "Ik wil heel veel kinderen. Dan weet ik dat er ten minste eentje voor altijd van me zal houden. Ik wil luidruchtige, chaotische vakanties!"
Usher vroegerquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Usher vroeger o+
Confessions, moving mountains, burn...
Nu ken ik hem niet meer
Vertel gerust.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:22 schreef Funk__Doc het volgende:
Owja een P!nk.
Heb zelf keer nachtmerrie gehad door een kutnummer van haar.
Wacht watquote:
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef Micson het volgende:
Pink is toch altijd al extreem slechte rotzooi geweest voor recalcitrante pubers?
Beetje een rare klacht dit.
Misschien iets met hotlinken oidquote:Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef MAHL het volgende:
Hey, wie heeft mijn afbeelding verandert? Ik had een foto van een letterlijke rockchick neergezet
Frank?
Anoukquote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
Anouk is trouwens het degelijke alternatief.
Dit soort dingen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, die snap ik niet. P!NK goed vinden, maar Anouk niet. Wat maakt P!NK beter?
Ach, ach. Kapsones hebben ze allemaal wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit soort dingen.
http://www.elsevier.nl/we(...)et-Ilse-de-Lange.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |