Ok, ik zal vanaf nu in mijn bandshirt naar Death Metalconcerten gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef leeell het volgende:
tijd om je eens te verdiepen in èchte muziek dus
ik zei èchte muziekquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ok, ik zal vanaf nu in mijn bandshirt naar Death Metalconcerten gaan.
ook met dat eerste filmpje blijft ze een wannabequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Haar gemaakte imago idd.
Haar muziek? Nee.
Eerste filmpje gezien? Goedzo.
Ok. Gr.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
ook met dat eerste filmpje blijft ze een wannabe
Niet dat ik fan van haar ben, maar je zou haar wel moeten kennen hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Arashimashou het volgende:
Het zal allemaal wel...Ken het niet, hoef het niet.
Goed punt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Lithia het volgende:
Bij het eerste (Are We All We Are - The Truth About Love) laat ze een klein beetje haar eigen stijl nog horen. Bij andere 'grote' artiesten van tegenwoordig herken ik hun muziek niet eens meer.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goed punt.
Al heeft Kanye van het Westen ook een eigen stijl.
Beyonce.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef JRRY het volgende:
Ik vind Beyoncé beter.
P!NK heeft geen fijne stem. Ook niet zonder autotune.
Mensen die haten op Beyoncéquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen die niet haten op Beyoncé. Alle nummers zijn kut.
Fixedquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen die haten op Beyoncé. Alleen feministische nummers als Run The World en Single Ladies zijn kut.
Het ging me om dat ze haar stijl behoudt, ondanks dat het wat anders is (en waar je over klaagt). Niet dat ze uberhaupt een eigen stijl heeft. Bovendien is het heel erg subjectief, om in dit geval te zeggen dat het geen voordeel is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat een eigen stijl niet altijd een voordeel is.
Dit is de klaagbaak dus ik klaag over Pink.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat een nuttige bijdrage aan dit topic.
Van welke muziek houd jij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Dit is de klaagbaak dus ik klaag over Pink.
Problem?
Ok. Succes met Elly en Rikkert.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een slecht voorbeeld voor de jeugd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kijken ze maar naar Dora.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een slecht voorbeeld voor de jeugd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Leren ze ook een beetje normen en waarden aan. Hoe fout het is als Zwieber weer wat steelt bijvoorbeeld.
Kun je een paar goede voorbeelden geven? En dan niet Tiësto en Armin van Buuren. Die vind ik vreselijkquote:
He, ik luister ook klassiekquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef damirovic het volgende:
Je moet eens luisteren naar artiesten die niet elke maand in de top40 een nummertje uitbrengen. Buiten de top40 is er zoveel aanbod van elke genre.
oke dan toppiequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He, ik luister ook klassieken nooit top 40.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef leeell het volgende:
tijd om je eens te verdiepen in èchte muziek dus
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je een paar goede voorbeelden geven? En dan niet Tiësto en Armin van Buuren. Die vind ik vreselijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |