SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:
doe mijn ding, hou me laag voor politiequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
.
Hoe gaaaaat het beste mono? En met de studie? Alles op rails?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
doe mijn ding, hou me laag voor politie
nog niet gevonden, triangels kozen plan B overigens
Kolenbazen hebben gesproken
#YOLO
mocht ik je ooit meeten en je zegt dat dan smack ik je.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat
En inderdaad YOLOroep het tegenwoordig bij alles wat ik doe
Ik heb toch ook langere armen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jij bij mn kont kan met jouw lengte
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi, ik heb een cadeautje voor je.
die kont is niet te missen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jij bij mn kont kan met jouw lengte
Een kusje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Omdatappel het volgende:
Weet niet of ik 'm wel durf te geven, hoor.
Is het iets wat over de mail gegeven kan worden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Omdatappel het volgende:
Weet niet of ik 'm wel durf te geven, hoor.
Die wil ik 'm altijd geven!quote:
Gestuurd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is het iets wat over de mail gegeven kan worden?in dat geval staat mijn inbox wijd open.
Die stem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die wil ik 'm altijd geven!
[..]
Gestuurd.
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:09 schreef dralion13 het volgende:
Arrr matey, it's talk like a pirate day!
niet zo veel zuipenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Omdatappel het volgende:
Woah, zo veel geslapen en nog steeds hoofdpijn en misselijk. Bah.
Hey giann.
That's life, matey!quote:
watquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef leeell het volgende:
Bloempje haar BF mag zijn groene stoffen broekje ook wel in de kast opbergen, niet echt t seizoen meer voor
wat ik zeg, je liep voorbijquote:
mijquote:
HsLquote:
Zwijg. Die broek is leuk.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef leeell het volgende:
Bloempje haar BF mag zijn groene stoffen broekje ook wel in de kast opbergen, niet echt t seizoen meer voor
Pix van die broek dan, ome dralion beoordeeld het wel evenquote:
http://www.label54.nl/elvine-slimson-spring-green-p-26336.htmlquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Pix van die broek dan, ome dralion beoordeeld het wel even
Niets mis met er uit zien als een hipster.quote:
Ow dies leukquote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://www.label54.nl/elvine-slimson-spring-green-p-26336.html
quote:
ik weet niet waar ik harder om moest lachen, dat plaatje of deze opmerkingquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien ben je zelf wel decadent iel
En ik snap dat plaatje niet
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik harder om moest lachen, dat plaatje of deze opmerking
koetsjie koetsjiequote:
U talking 2 me?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:46 schreef leeell het volgende:
je wil toch niet zo cynisch als mij eindigen zeker
nequote:
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 07:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey peter lang niet gesproken
quote:
stage jij luie flikkerquote:
pica van kale kopquote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef leeell het volgende:
tss, half 2 kapper, half 3 werk, 00:00 thuis
top dagje
Ach dat heb je toch niet meer door als het zover isquote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef Furdinand het volgende:
Ik hoop dat ik nooit dement word.
natuurlijk welquote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ach dat heb je toch niet meer door als het zover is
ja dat dan wel weerquote:
ik heb maar sinds 3 jaar een laptop, 3 jaar geleden kende ik nog geen andere browserquote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ook schattig dat je pas twee jaar geen IE gebruikt koetsjie
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef Furdinand het volgende:
Ik hoop dat ik nooit dement word.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ach dat heb je toch niet meer door als het zover is
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
tegen de tijd dat je dement word, heb je het toch zelf niet meer door
Zei ik ook al maar toen zei hij echt welquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
kusje opquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zei ik ook al maar toen zei hij echt wel
huh een knijper?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je ook een keer een knijper op iemand zijn arm doen tijdens stage ? ;__;
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja zon ding waarmee men de was ophangt
Nee boringquote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik mag wel poepgaatjes en plasgaatjes wassen? vind je dat ook leuk?
Natuurlijk welquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Welke club/kroeg gaat het worden ? Of zie je daar als je er bent wel ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:44 schreef dralion13 het volgende:
Sterkte bloemps
Vanavond/vannacht uit in utrech
nopequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peterrr,
ken jij mensen met een dwarslaesie?
okokquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mobiel ligt niet hiermaar in opladerrr sorry mop kijk straks als ik pauze heb goed?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
op mn kamer op de laptop, met mobiel als wifihotspot
jij toch ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
Dit topic zit vol met BEF verlaters
Nee ik heb zonet SiemeN nog een biertje aangeboden, schavuitenquote:
Ga eens hooiiiii zeggen in BEF Klutserbonkjequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed bezig Wolf ben proud op je .
Schatje, het is echt een woestijn die SCquote:
Haha, die ouwe toverkol moet je je niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee men ze werden toen helegaar boos tegen ons zelfs yvonne werd erbij gehaald men ja nee
respect hebben voor autoriteiten ja anders krijg je dat Haren-gedoe weerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha, die ouwe toverkol moet je je niks van aantrekken
Ik heb geen respect voor heksenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
respect hebben voor autoriteiten ja anders krijg je dat Haren-gedoe weer
Huh owh, klinkt tofquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Spelletje.kan je zeg maar soort guitar hero spelen maar dan met een echte gitaar.
vraag of hij ook rocksmith gaat halen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een gitarende gitaristemo in de trein naast me mennn
pics.quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk, de hand aan mezelf slaan
Is hij lief?quote:Op maandag 24 september 2012 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil hier ook even mededelen dat ik een kindje gekocht heb. Hij wordt morgen bezorgd. Ik moet alleen de babykamer nog in orde maken.
Wat? Ben je zwanger?quote:Op maandag 24 september 2012 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil hier ook even mededelen dat ik een kindje gekocht heb. Hij wordt morgen bezorgd. Ik moet alleen de babykamer nog in orde maken.
zo af en toe wel hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo mongolig doe ik heus niet.
Hai appellig krullenbolletjequote:
quote:
Ik voel geen lobi van jouw kantquote:
Van mij mag hetquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaat goudvis-snuf-ik-meet nog door in oktober of november?
ohh vet leukquote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Van mij mag hetGoudvis komt wel eens bij mij eten jeej. En ik ben laatst met haar en haar zusje uit eten geweest.
Kusje op je auwiequote:
Jazeker, vraag een keer wanneer ze komt en ga meequote:
iel jonge vagijnenplukker, ja goed tot 5 uur dienst, mj dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:58 schreef leeell het volgende:
Heppie ,ouwe holocaustontkenner hoe is het nu
jo wrmquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:09 schreef leeell het volgende:
Half uurtje school dus niks aan de hand
vmbo ckrquote:
Je bent hier niet om mij een knuffel te geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hoezo? Waar ben ik niet? Wat vergeet ik?
Oh ik wil best komen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je bent hier niet om mij een knuffel te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |