SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:
doe mijn ding, hou me laag voor politiequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
.
Hoe gaaaaat het beste mono? En met de studie? Alles op rails?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
doe mijn ding, hou me laag voor politie
nog niet gevonden, triangels kozen plan B overigens
Kolenbazen hebben gesproken
#YOLO
mocht ik je ooit meeten en je zegt dat dan smack ik je.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat
En inderdaad YOLOroep het tegenwoordig bij alles wat ik doe
Ik heb toch ook langere armen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jij bij mn kont kan met jouw lengte
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi, ik heb een cadeautje voor je.
die kont is niet te missen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jij bij mn kont kan met jouw lengte
Een kusje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Omdatappel het volgende:
Weet niet of ik 'm wel durf te geven, hoor.
Is het iets wat over de mail gegeven kan worden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Omdatappel het volgende:
Weet niet of ik 'm wel durf te geven, hoor.
Die wil ik 'm altijd geven!quote:
Gestuurd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is het iets wat over de mail gegeven kan worden?in dat geval staat mijn inbox wijd open.
Die stem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die wil ik 'm altijd geven!
[..]
Gestuurd.
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:09 schreef dralion13 het volgende:
Arrr matey, it's talk like a pirate day!
niet zo veel zuipenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Omdatappel het volgende:
Woah, zo veel geslapen en nog steeds hoofdpijn en misselijk. Bah.
Hey giann.
That's life, matey!quote:
watquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef leeell het volgende:
Bloempje haar BF mag zijn groene stoffen broekje ook wel in de kast opbergen, niet echt t seizoen meer voor
wat ik zeg, je liep voorbijquote:
mijquote:
HsLquote:
Zwijg. Die broek is leuk.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef leeell het volgende:
Bloempje haar BF mag zijn groene stoffen broekje ook wel in de kast opbergen, niet echt t seizoen meer voor
Pix van die broek dan, ome dralion beoordeeld het wel evenquote:
http://www.label54.nl/elvine-slimson-spring-green-p-26336.htmlquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Pix van die broek dan, ome dralion beoordeeld het wel even
Niets mis met er uit zien als een hipster.quote:
Ow dies leukquote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://www.label54.nl/elvine-slimson-spring-green-p-26336.html
quote:
ik weet niet waar ik harder om moest lachen, dat plaatje of deze opmerkingquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien ben je zelf wel decadent iel
En ik snap dat plaatje niet
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik harder om moest lachen, dat plaatje of deze opmerking
koetsjie koetsjiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |