SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Blijkbaar is het niet erg dat we vroeger erin zijn gekomen, betertwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 17:01:40To clarify. If you get the option to confirm team name a second time. Do NOT do it. Just leave the page. reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef over_hedge het volgende:
Die footbal club credits is dus weer wat anders dan fifa points?
Roy kk balquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[FIFA 13: FUT SC] #6: Het geluk is met de dommen
HOE DANquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu ook ongeveer 10k denk ik.kwartiertje bezig.
Gastquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Doet de FIFA FUt 13 Web App het al?
Ik ook niet, als ik op de link klik krijg ik messi en join the club te zien, maar ben wel ingelogdquote:
meerdere accounts.....quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef Rijst het volgende:
Ik zie nu pas dat ze de LF en RF weer terug zijn.
Kreeg net ook een DM van iemand die vroeg hoe je op de webapp moest. Ik gaf hem de link maarh ij vertrouwde het nietquote:
oh ja..lekker handig..kan er ook wel bijquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef Rijst het volgende:
Ik zie nu pas dat ze de LF en RF weer terug zijn.
Dit dat, maar heb een paar 80 plus pacerts die ik ff wilde bewaren (n'koulou, een of andere argentijnse RM van Benfica met 4* skills)quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
meerdere accounts.....
Als ik alles had gediscard ipv erop gezet dan zou ik ook rond de 7k zitten
Sameequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik op de link klik krijg ik messi en join the club te zien, maar ben wel ingelogd
Snap het nut er ook niet van.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ja..lekker handig..kan er ook wel bij
geen zak waard.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futwiz.com/player-data/565
4* skill + 4* weakfoot. Voor 600 opgepikt
volgende keer refreshenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hoe zit het nu met dat naam veranderen??
De aller eerste keer dat ik inlogde had ik mijn clubnaam veranderd. Raak ik nu mijn spelers kwijt?? oid
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Per pakje bedoel ik![]()
Nog tientallen pakjes te gaan,
Waarom niet? 1k moet wel lukken?quote:
omdat geen pace, kut land en kut compoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom niet? 1k moet wel lukken?
17quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Vorig jaar had iemand 20 accounts toch? Wat een lijer was dat
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Vorig jaar had iemand 20 accounts toch? Wat een lijer was dat
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Per pakje bedoel ik![]()
Nog tientallen pakjes te gaan,
Ach pace wordt minder belangrijk hoop ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat geen pace, kut land en kut compo
Net uitgelogd en toen weer ingelogd maar ik krijg niet meer de zelfde vraag of ik mijn naam wil veranderen.quote:
Bij mij hebben ze die link dus verpest, krijg messi en join the club ipv de webappquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:16 schreef Vijf_voor het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)estamp=1339159398993
Echt kut ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze die link dus verpest, krijg messi en join the club ipv de webapp
Vancouver Whitecaps.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:19 schreef Doublepain het volgende:
BC Place stadium heb ik, welke is dat?
600c.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
Wat is de discardwaarde van een shiney gold? ben het vergeten....
Bijna 700, tussen 6-700quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
Wat is de discardwaarde van een shiney gold? ben het vergeten....
http://www.ea.com/soccer/(...)rxkbotcwnsoxxtcx2yxkquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef pascal08 het volgende:
Hoe kom ik op de webapp? Link please
Heldquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)rxkbotcwnsoxxtcx2yxk
eerst inloggen bij ea
Vertelquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Confetti het volgende:
Mijn God. Ik heb de moeder van alle bugs gevonden.
PM!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Confetti het volgende:
Ik durf hem alleen niet te hard te gebruiken
Ik wel hoor. Vertel maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Confetti het volgende:
PM?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Confetti het volgende:
Not this shit again...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Confetti het volgende:
Mijn God. Ik heb de moeder van alle bugs gevonden.
?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Confetti het volgende:
Vorig jaar kreeg je er een ban voor.
Is het weer met CheatEngine nummertjes invoeren en dat je dan grotere/goedkopere pakjes krijgt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Confetti het volgende:
Vorig jaar kreeg je er een ban voor.
Zo jah, op een andere acc packs openen en alles traden naar jezelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Is het weer met CheatEngine nummertjes invoeren en dat je dan grotere/goedkopere pakjes krijgt?
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Confetti het volgende:
Heb al 10 DM's gehad haha![]()
Ik hou hem nog even voor me.
Gast, jij komt hier ook alleen maar om te teasen ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Confetti het volgende:
Come on, wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Confetti het volgende:
quote:
Als het verborgen blijft is de kans natuurlijk tien keer kleiner dat EA er snel achter komt en het blokkeert + de mensen die het gebruiken verbant.quote:
Gezondheid.quote:
Maar met een paar vaste gasten van hier delen moet kunnen vind ik. Natuurlijk niet GJE en Marcie enzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als het verborgen blijft is de kans natuurlijk tien keer kleiner dat EA er snel achter komt en het blokkeert + de mensen die het gebruiken verbant.
Ik denk dat mensen wel weten naderhand wie hier te vertrouwen is en wie nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als het verborgen blijft is de kans natuurlijk tien keer kleiner dat EA er snel achter komt en het blokkeert + de mensen die het gebruiken verbant.
EA bellenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Account gelocked. Iemand enig idee hoe je de secret question op de console kunt veranderen? Zie namelijk geen optie staan in Fifa 12.
IK weet niet wat je zit te lullen. Je zegt vaste gasten. Ik zit hier al behoorlijk lang, dus dat klopt niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar met een paar vaste gasten van hier delen moet kunnen vind ik. Natuurlijk niet GJE en Marcie enzo
PM'metje altijd welkomquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar met een paar vaste gasten van hier delen moet kunnen vind ik. Natuurlijk niet GJE en Marcie enzo
Al gedaan, die kunnen niks doen.quote:
Raarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Al gedaan, die kunnen niks doen.
Jammer , op het spel wachten dan maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Al gedaan, die kunnen niks doen.
Gurbuh is een grotere user dan jij hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
IK weet niet wat je zit te lullen. Je zegt vaste gasten. Ik zit hier al behoorlijk lang, dus dat klopt niet.
Zeg dan kwaliteit users, drollevanger
EAquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef KC.PSV het volgende:
Er staat een van der wiel op die bij Ajax zit.
TR gemacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
IK weet niet wat je zit te lullen. Je zegt vaste gasten. Ik zit hier al behoorlijk lang, dus dat klopt niet.
Zeg dan kwaliteit users, drollevanger
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
Waarom posten mensen allemaal van die matige spelers of spelers die ze voor 300 hebben gekocht
Ja, maar hij zegt : Vaste gasten. Ik post hier al best lang.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gurbuh is een grotere user dan jij hoor
Hij kosten 1500quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
Waarom posten mensen allemaal van die matige spelers of spelers die ze voor 300 hebben gekocht
PS3 zeker?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef KC.PSV het volgende:
Er staat een van der wiel op die bij Ajax zit.
Kan kloppen maar ik weet wat hij bedoelt en daar zit jij niet tussenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt : Vaste gasten. Ik post hier al best lang.
Ik bewaar ze. Als ik straks ga spelen wil ik niet contracten te hoeven kopen voor te veel coins.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Wat doen jullie met de contracten?
En Martins Indi nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
PS3 zeker?
van Rhijn is facking goed gemaakt.
[ afbeelding ]
Omdat dit de webapp voor FIFA 12 is, niet 13. Je kan hem pas unlocken icm FUT13 op de console zelf..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Account gelocked. Iemand enig idee hoe je de secret question op de console kunt veranderen? Zie namelijk geen optie staan in Fifa 12 als inlogt op de PS3.
Niemand mag spreken over een goed lid of trouw lid. Iedereen is een gezellig lid hier. Daar moet je het maar mee doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt : Vaste gasten. Ik post hier al best lang.
Kwaliteit users bedoelt hij denk ik. En daar zit ik niet tussen neequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan kloppen maar ik weet wat hij bedoelt en daar zit jij niet tussen
Ik drukte op bevestigen en ik kreeg 5 packs, dat was echt fantastisch!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Ben nu voor het eerst ingelogd op de webapp, moest ik nu nog iets doen zodat ik wel al die packs krijg ??
Die staat al 40 min op mijn WLquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef lordteddybeer het volgende:
Iemand al 6000 coins (xbox) , staat een higuain op voor start price 6000 met nog geen bid. (nog 13 min)
Ja ik wil er ook 1 oppikken maar zit maar met 1 coinloze account ingelogd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef KC.PSV het volgende:
Ik heb maar gelijk een van der Wiel gekocht, ik weet niet of ze dit nog tussentijds gaan aanpassen. Dan kan ie nog wel wat gaan opleveren later.
Achja, zoveel boeit het ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kwaliteit users bedoelt hij denk ik. En daar zit ik niet tussen nee
GJE is backquote:
Nee want we zijn allemaal gelijk en blabla..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, zoveel boeit het ook niet
Kan jij er nu wel weer op dan? wa hedde gedaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh lol, ik vergis me een kwartiertje. Nog even een kwartiertje coins farmen.
Haha, kinderen worden helemaal gekquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef marcie216 het volgende:
GJEEEEE GJEEE GJEEE GJEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eerst naar die ea site gegaan, en ingelogd, toen op die link van Vijf_Voor geklikt, toen deed 'ie het wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan jij er nu wel weer op dan? wa hedde gedaan?
zit ingelogd op Chromequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik wil er ook 1 oppikken maar zit maar met 1 coinloze account ingelogd.
Iemand die nu nog kan inloggen? Zeg ff welke browser etc?
Achja, je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb echt weer kutpacks gekregen.
Nooit eens geluk verdomme.
Zie mij als een Justin Bieber voor tienermeisjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kinderen worden helemaal gek
Je bent ook niks gewend, ik typte gewoon GJE op het ritme van een liedje dat nu opstaatquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kinderen worden helemaal gek
Deze link is anders alsdievan vijf voor, en deze doet het welquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:31 schreef Joodnl het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)orys9s5z9arltro9lsrn
f5 duwenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef Maver24 het volgende:
moet ik nu mijn bestaande clubnaam bevestigen of moet ik een nieuwe maken ??
Thanks!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:31 schreef Joodnl het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)orys9s5z9arltro9lsrn
Vooral omdat Andersen wel al bij Ajax zitquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef over_hedge het volgende:
best slecht van der wiel nog bij ajax
Daar zit ik nu ook ja, kan je toch gewoon een nieuwe naam bedenken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef Maver24 het volgende:
moet ik nu mijn bestaande clubnaam bevestigen of moet ik een nieuwe maken ??
Ben je al een keer ingelogd? Dan moet je dat wel doen? Is het je 1e x gewoon team naam invullen die jij wiltquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral omdat Andersen wel al bij Ajax zit
Dat vraag ik me ook af, als je nu op continu drukt dan vraagt tie of je wil veranderen of keep itquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook ja, kan je toch gewoon een nieuwe naam bedenken?
Beter ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef Confetti het volgende:
14 van mijn 17 accounts werken niet omdat ik niet voor 7 september had ingelogd
En terecht!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef Confetti het volgende:
Zie er geen op xboxquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaSlaat nergens op. Al vind ik het niet zo erg. Snel ff 1tje kopen.
Ps3 al 5 of zoquote:
Mag je zelf kiezen....quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik log nu voor het eerst in en er staat of ik mn naam wil renamen of keep it, gewoon keep it houden en doorgaan?
vertelquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb echt de mooiste clubnaam die er is..
Chelseaquote:
Dat gaat natuurlijk niemand gelovenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef Confetti het volgende:
Ik had te vroeg gejuigd met die bug. Het was slechts visueel.
Gewoon discarden, dan kun je handelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef n0ir het volgende:
Potver wat heb ik een slechte packs![]()
Al mijn gouwes:
[ afbeelding ]
Ik pak hem welquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Loopt over 3 min af, nog niks geboden, start price 6k
Kan je ook wel vertellen wat (je dacht dat) het was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef Confetti het volgende:
Ik had te vroeg gejuigd met die bug. Het was slechts visueel.
bijna niemand heeft nog 6k, maar op ps3 staat er nog geen een op de trade.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Loopt over 3 min af, nog niks geboden, start price 6k
True dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan je ook wel vertellen wat (je dacht dat) het was.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef Confetti het volgende:
discardquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alles voor 150c erop of gewoon discarden?
CE natuurlijk. Ik heb het ook .quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alles voor 150c erop of gewoon discarden?
Surequote:
nee:quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef Confetti het volgende:
Is die Change Persona knop weg? Op mijn PS3/xbox account kom ik alleen op mijn Xbox account.
Op wie bood je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kwam 100 coins tekort, dus moest snel discarden en dus te laat
Stats bij bio als je 'm in je team zet. Skillmoves kan ik ook niet vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Waar kan ik de stats en skillmoves etc zien van de spelers?
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 17:39:04Bugs being fixed right now. You shouldn't be able to log on to the web app right now. reageer retweet
http://www.futwiz.com/playersquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stats bij bio als je 'm in je team zet. Skillmoves kan ik ook niet vinden.
lolquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 17:39:04Bugs being fixed right now. You shouldn't be able to log on to the web app right now. reageer retweet
Ik kan gewoon in- en uitloggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef Confetti het volgende:
Luiz de smeerlap is dit jaar non-rare
Weet niet in welk tijdsbestek je hem kwijt wilt, maar hij gaat meer waard worden lijkt me jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn eerste gokje.
[ afbeelding ]
4.5k
Wat denken jullie? Ik heb 'm binnen. 4* skills..
Ik denk dat dat wel een redelijk veilige gok isquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn eerste gokje.
[ afbeelding ]
4.5k
Wat denken jullie? Ik heb 'm binnen. 4* skills..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet niet in welk tijdsbestek je hem kwijt wilt, maar hij gaat meer waard worden lijkt me ja
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een redelijk veilige gok is
Alweer twee keer in en uitgelogd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |