SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Ja, gewoon weer Engelse bronze en MLS bronzequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef laucas het volgende:
Iemand al een leuk bronze team in de maak?
Wat denk je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Damn, ik weet niet wie ik moet kopen, iemand tips?
Boerrigterquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Damn, ik weet niet wie ik moet kopen, iemand tips?
jaquote:
Moussa dus toch geen silverquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De enige redelijke speler.
5* skillsquote:
Veel meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor hoeveel zal Javi Garcia gaan 2 tot 3k toch?
Dat hoop ik ook, ik had nu alleen aids in pakjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
wel epic als ze het resetten straks.
Vind ik niet ergquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
Nicequote:
BPL Man City...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serieus? hij is maar 80 rated met weinig paceeeeeee
Ik hoop het, had toch niks waardevolsquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
Dustwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 16:37:21Please retweet. Do NOT confirm your team name a second time. reageer retweet
Ik hoop het ook jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik had nu alleen aids in pakjes
Kankerquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Dustwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 16:37:21Please retweet. Do NOT confirm your team name a second time. reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
is dat als je je naam hebt veradnerd of je oude hebt behouden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Dus, resetten en iedereen die zijn welkom packs heeft gehad krijgt niks.
ik lees nu ook op ea forum van mensen die alles kwijt zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Dus, resetten en iedereen die zijn welkom packs heeft gehad krijgt niks.
Bij mij staat ook Est sept 12quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef Nickskuh het volgende:
Ow wacht ik denk dat hij bedoelt dat sinds wanneer je team bestaat gereset word.. staat nu september 2012 weer.
Geef aan mij, dan hebben we die tenminste geredquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat slaat toch nergens op, dan hadden ze ons maar niet binnen moeten laten. Wat moet ik nu met mijn Milito en Arshavin doen dan
Ik neem aan dat dat wel goed komt, ze weten namelijk toch dat mensen die nu op de app kunnen niet in september established kunnen zijn. Neem aan dat ze die data nog wel ergens hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mij staat ook Est sept 12
had je maar niet moeten hackenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef TheFastOne het volgende:
Dit zou de meest epische naaistreek ooit van EA zijn.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
had je maar niet moeten hacken
Dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:43 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil gereset worden als dat betekend dat ik nieuwe pakjes krijg
Net alsof ze er zoveel werk in gaan steken. Leer mij gamedeveloppers kennenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
Als ze het resetten krijg je sowieso wel opnieuw je packs want het lijkt me sterk dat ze filteren wie wel en niet heeft gehad
die krijg je dus niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:43 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil gereset worden als dat betekend dat ik nieuwe pakjes krijg
Let it beeeeeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
Als ze het resetten krijg je sowieso wel opnieuw je packs want het lijkt me sterk dat ze filteren wie wel en niet heeft gehad
Een volk apart hé.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof ze er zoveel werk in gaan steken. Leer mij gamedeveloppers kennen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik volg het niet.. Wat is er mis? Ik kom net binnen en heb mijn naam veranderd en al mijn pakjes geopend..
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh btw als je bij FRS FIFA 13 reserveert, krijg je 20 euro korting als je 12 inlevert, de All Stars team, 10 euro kortingsbon voor een volgende aankoop en een gratis DVD.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Als je uitlogt en opnieuw gaat inloggen krijg je schijnbaar het verzoek om je teamnaam opnieuw te bevestigen. Als dit zo is moet je dat dus NIET doen want dan reset hij je club.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Als je uitlogt en opnieuw gaat inloggen krijg je schijnbaar het verzoek om je teamnaam opnieuw te bevestigen. Als dit zo is moet je dat dus NIET doen want dan reset hij je club.
Bij de mensen die dit hadden op EA forum waren er ook geen loyalty packs meer, alleen bronze starterspack.
Dus alles blijftquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Bij de mensen die dit hadden op EA forum waren er ook geen loyalty packs meer, alleen bronze starterspack.
Oh, da heb ik niet gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Hoe. De. Fuck.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef diedjuh het volgende:
Gouden spelers op 1e account:[ afbeelding ]
Ohquote:
Ik heb mijn naam veranderd en ik heb 2 gouden packs gekregen??quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Ah oke. Dat is duidelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hé GG, als ik een top speler krijg mag jij die, aangezien jij mij paar goede spelers voor niets gaf in 12.
Meestal niet hoor, dus verwacht niet veel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]hopen dat je een leuke speler uit een pakje haalt.
Je hebt je naam toch geen 2 keer gewijzigd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam veranderd en ik heb 2 gouden packs gekregen??
Ik heb hem een keer gewijzigd dus als ik uit en in log moet ik gewoon mijn oude naam houden als hij dat vraagt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt je naam toch geen 2 keer gewijzigd?
Nou is de vraag of dat niet handiger is als die schijt houden die ik nu hebquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
En als je toch gereset bent moet je conact met Rob opnemen.
Elke week een IF van Rangers omdat ze in de 3e divisie alles makkelijk winnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Rangers toch in fut?!
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1928961.page
Hopelijk weer met zulke epic silvers als vorig jaar.
Nee, niet uitloggen...want ik moest helaas uitloggen op me werk om naar huis te gaan....quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Nickskuh het volgende:
Dus ik moet niet gaan uitloggen nu?
Flikker op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
wacht gewoon op de officiële release
Erin blijven kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef TheFastOne het volgende:
Ik zit nog in de web app, is het nu raadzaam om er uit te gaan of er in te blijven?
Ligt eraan of je nog iets wil doen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef TheFastOne het volgende:
Ik zit nog in de web app, is het nu raadzaam om er uit te gaan of er in te blijven?
Haha bange poeperdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik log niet meer uit tot ik FIFA 13 binnen heb
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Kak.Had nooit uit moeten loggen natuurlijk.
Noob met EA Servers moet je zijn als je dat nu pas concludeert...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Jonnsie het volgende:
Gadverdamme, ben ik net thuis... Kan ik er niet meer in komen... Wat zijn die EA servers fuck zeg...
Was godzijdank niet thuis toen deze shit begonquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hee Confetti![]()
Hoeveel dikke spelers heb je al?
nee?quote:
Ah, nog geen pakjes open dus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Was godzijdank niet thuis toen deze shit begon
Waarom krijg ik dit dan?quote:
Niet allemaal. Alles onder de 62 welquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
Hebben jullie de bronze gediscard?
Omdat je IE gebruikt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit dan?
[ afbeelding ]
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit dan?
[ afbeelding ]
quote:
Eerst inloggen dan de link werkt gewoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit dan?
[ afbeelding ]
Meeste wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
Hebben jullie de bronze gediscard?
quote:Firstly, we have no knowledge of a reset happening. Anyone telling you that is simply making it up and trolling. That is not to say that there will not be a reset at some point today, we simply do not know at this point.
Secondly there appears to be a bug causing users to lose progress they have made and effectively reset for them. This is possibly where the confusion is coming from.
TO AVOID THIS, DO NOT CONFIRM YOUR TEAM NAME FOR THE SECOND TIME WHEN SWITCHING BETWEEN PERSONAS - Simply hit refresh instead of re-entering the team name and it should be fine.
Will update with news as and when we get it.
Chrome ook...quote:
Krijg ik ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent niet ingelogdEerst inloggen dan die link
quote:
Ook dan kom ik er niet in...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst inloggen bij EA en dan deze link http://www.ea.com/soccer/(...)vgzsulddendfksq6mgve
Nee iemand op het EA forum. Maar aangezien de link het hier niet doet heb ik het maar verwijderd.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst inloggen bij EA en dan deze link http://www.ea.com/soccer/(...)vgzsulddendfksq6mgve
Heb ik ookquote:
Pagina refreshenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef TheFastOne het volgende:
Ik snap er geen zak meer van.
Als je er überhaupt opnieuw inkomt, moet je dan je naam bevestigen of een andere naam kiezen?
Waarom log ik dan net inquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
EA heeft het afgesloten. Je kan niet meer inloggen.
Lol ik kom er niet opquote:
Dank je.....quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inloggen, dan op die link klikken. Dan zegt die dat de server bezig is (of iets wat er op lijkt) Dan f5. Zo kom ik er elke keer in met 5 accountsquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lol ik kom er niet op. Zal waarschijnlijk overbelast zijn.
Ik hoop het voor julliequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Jonnsie het volgende:
Laten we hopen op twee lekkere pakjes!
Refresh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat hier te doen? Ik wil niets fout doen.
[ afbeelding ]
Refresh je paginaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Rename gedaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dan krijg ik weer hetzelfde?quote:
Dankzij deze bazen manier zijn ze er wel erachter gekomen voordat het te laat was, dus gun me Benzematwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 16:50:49Will report back regarding the persona switching ASAP. I appreciate your patience. reageer retweet
Is het de eerste x of heb je al ingelogd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Dan krijg ik weer hetzelfde?.
Voor de eerste keer maakt het niet uit wat je doet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Generationsquote:
Doublepain, jij hebt coins!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
ER STAAT EEN DELFOUNESO OP VOOR 8K![]()
Ik heb hem gekocht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Wacht ff snel discardenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
waar is GJE als je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Al die vragen of .... iets waard is..kom op
Iedereen is op dit moment iets waard..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef Jonnsie het volgende:
Lucas Leiva 4-2-2-2 cdm iets waard denken jullie?
Je zag toch wie m stelde..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Al die vragen of .... iets waard is..kom op
Dat is als het goed is de eerste keer dat er om je naam verandering wordt gevraagd, dat zou niet moeten boeien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn dus domme vragen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef Jonnsie het volgende:
HOE MOET IEMAND DAT WETEN MAN.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef Jonnsie het volgende:
Nee, anaalridderquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
ZAL IK MIJN CLUB DAEGU DRAGONS NOEMEN?
Zal die meer waard gaan worden?quote:
in de eerste weken sowieso wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Benzema minimaal 150K gaat worden
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Roypsv het volgende:
ik heb 40k nu door al me andere accounts
Lekkere starters coinsquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de eerste weken sowieso wel.
Zelfde clubnaam, maar toch September..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie heeft zijn clubnaam niet veranderd? En is diegene nog steeds FUT Founder of iets anders maar niet est september?
Dat is vreemd? Zou dat gewoon een bugje zijn die nog moet worden aangepast?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde clubnaam, maar toch September..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik kreeg allemaal paketten en heb alles gediscard ;p
Balen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde clubnaam, maar toch September..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |