Ik denk dat die daar staat om ervoor te zorgen dat niemand gaat oversteken als er een renner langs komt.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
Die vent met dat blauwe jack loopt steeds expres net voor de renner langs bij de eerste bocht?
Zo te zien was het onder in het dorp in Simpelveld, voor het opdraaien van de remigiusstraat nog erg nat, terwijl het op andere plekken al behoorlijk aan het opdrogen is.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen tussen startnummer 20 en 10 verlies zo'n 40 seconden op het eerste punt, dat moeten dus ook wel de omstandigheden / weg zijn...
ik sta half weg op de klim. Hier is asfalt nog natquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Zo te zien was het onder in het dorp in Simpelveld, voor het opdraaien van de remigiusstraat nog erg nat, terwijl het op andere plekken al behoorlijk aan het opdrogen is.
Dat ligt het ook. Iedereen rijdt op dit moment drama tijden op dat 1e tussenpunt.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef FredWielergek het volgende:
53 sec al, dat kan niet, dan moet het echt aan het weer liggen
Zijn einde was niet heel sterk, dus ik denk dat hij er (net) buiten gaat vallen. Op de Cauberg zal hij normaal gesproken toch best veel verliezen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef TheArt het volgende:
Gruzdev gaat misschien zelfs top-5 rijden durf ik te zeggen.
was dat voor doelstelling?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn eigen doelstelling was top-30.
Is een hele bescheiden, verlegen jongen, dus dat verbaast me niets.quote:
Weersomstandigheden oaquote:Op woensdag 19 september 2012 15:39 schreef Momo... het volgende:
Ik schakel net in, hoezo is Gruzdev zo snel?
Voor een deel mazzel met het weer, voor een deel zelf gewoon heel hard gereden. Kan ook een prima tijdritje rijden hoor die jongen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:39 schreef Momo... het volgende:
Ik schakel net in, hoezo is Gruzdev zo snel?
Een beetje prof met zo'n staat van dienst mag best wel hoger inzetten hoor, top 20 ofzo dan op zn minst. Verlegen of niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is een hele bescheiden, verlegen jongen, dus dat verbaast me niets.
Zou zomaar kunnen ja, en dan pakt 'ie 'm op de Cauberg weer terug.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:42 schreef Drebbelman het volgende:
Martin gaat Contador nog inhalen zo
Sterker nog, die draait gewoon vierkant.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:46 schreef FredWielergek het volgende:
westra valt nog steeds tegen in tweede gedeelte
'Podiumkandidaat' Lieuwe.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, die draait gewoon vierkant.
iddquote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef erkel het volgende:
Die Kelderman loopt ook niet over van de intelligentie of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |