Ja echt zondequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
Foto'tje van die brand bij motorzaak uit Anbergen:
[ afbeelding ]
Nooo...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
Foto'tje van die brand bij motorzaak uit Anbergen:
[ afbeelding ]
Ja, goed. Nog 2 lessen volgende week en dan die woensdag AVB examen.*O*quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Hoe ging het verder?
En vooral de motoren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, goed. Nog 2 lessen volgende week en dan die woensdag AVB examen.*O*
--
Wow, echt zonde die showroom en werkplaats.. Ugh.
Ja denk dat er nog wel 1-2 topics doorheen gaan voor we naar brussel gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef Dekatria het volgende:
Suggesties nieuwe TT:
"Met een snertrit"
"Met een massacrematie"
"Waar we naar Brussel gaan"
"Nonnen Met Swag"
De OP bedoel jequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja denk dat er nog wel 1-2 topics doorheen gaan voor we naar brussel gaan.
Degene die btw nog koffie willen, laat dat wel ff in de TT zetten, dan kan ik daar rekening mee houden
Oke, dus ik opperde dat de OP op was maar de OP is nog niet op dus moet er in de OP toegevoegd worden wie er zaterdag koffie op gaat krijgen voordat we op pad gaan.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke, dus ik opperde dat de OP op was maar de OP is nog niet op dus moet er in de OP toegevoegd worden wie er zaterdag koffie op gaat krijgen voordat we op pad gaan.
goed om te wetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik lig dubbel
Nou, ik in iig niet
de humor is bij Anne op ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door lipjes op 18-09-2012 16:36:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef Dekatria het volgende:
Even alvast wat beelden van de rit van zondag in elkaar flansen. Non wel gezien, helaas niet herkenbaarNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor 'n herrie? En mijn olie was ook zwart nadat ik er 3km mee gereden heb. Gele olie druppelde uit het oliefilterdeksel, maar de olie uit de aftapplug was toch echt zwart.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef BlackLining het volgende:
Maar mag je de detectordetector wel detecteren met een dectectordectectordetector?
Gaat volgens mij iets niet helemaal goed met de fietsMaakt nogal wat herrie en de olie is ineens zwart, gisteren was ie nog mooi geel. Van het weekend maar eens verversen en de klepjes controleren..
Heldquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:57 schreef BlackLining het volgende:
Klinkt als kleppen die protesteren. Beetje vreemd want die heb ik 2000 km terug nog gesteld. En ik bedoel de olie bij het kijkglaasje. Beetje vreemd, maar de olie zit er ook alweer een ruime 10k km in, dus die mag wel eens ververst worden.
En aangezien ik dit weekend geen rit hebkan ik dat mooi even doen.
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef Mickeys het volgende:
Krijg je dat vandaag dan nog online Dekatria?
quote:ps.. ik ga helegaar nie naar Brussel nie. ik ben VOOR de APK
Ik meen het echt... dan word die halfgare motor van mijn (stief)mams ook eens onder handen genomen. En soms zie je echt halfgare motoren om de weg.quote:
Ik wil ook wel eens naar zo'n dag, maar ze zijn altijd zo ver weg..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef peterzx9r het volgende:
http://hyperpro.com/hyperpro/nl/node/146
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef Mickeys het volgende:
ps.. ik ga helegaar nie naar Brussel nie. ik ben VOOR de APK
Sorry sweetie maar ja... is wel mijn meningquote:
Ik ben het ook met BL bezig en 50 euro vind ik overdreven veel geld... voor 18 euro kun je het al voor je auto laten doen en soms zelfs gratis bij een grote beurt. Als ze dat nu ook voor motoren invoeren is er niets aan de hand lijkt me.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben niet zozeer tegen de APK, alleen moet het dan goed ingevoerd worden zoals BlackLining zegt. Bovendien lijkt het me gewoon gaaf om zoveel motoren bij elkaar te zien
tja.. om motor te mogen rijde moest je ook je rijbewijs halenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef weerstandje het volgende:
Plus dat het natuurlijk kut is dat je iets moet
Ik heb een hekel aan als ik dingen moet
Dan ben ik er dus ook op tegen. Ik wil echt mijn originele uitlaat er niet meer op terug heur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef peterzx9r het volgende:
maar vergeet niet dat alle extra dingen zoals uitlaat remlijdingen en zo ook afkeur is
Waarom denk je dat ik geen zwemdiploma hebquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tja.. om motor te mogen rijde moest je ook je rijbewijs halen
Er is gewoon geen reden voor. Minder dan één procent van de ongevallen heeft te maken met de technische staat van een fiets, en veel van de aftermarket zooi zal, zoals peter zegt, ook al grond zijn voor afkeuring. We presteren zónder zo'n plicht voor keuring zelfs nog beter dan landen die wčl een keuring hebben. Het is gewoon weer puur een maatregel bedacht door bobo's om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:19 schreef Mickeys het volgende:
Kom op joh... een andere uitlaat mag best, maar moet wel binnen de regels kunnen... Maar als je uitlaat lek/stuk is, dan moet er gewoon een nieuwe op, dus ik zie het probleem echt niet. En remleidingen lijkt mij verdomde handig dat die sowieso goedgekeurd zijn..
Tja, ik ben een voorstander om regels te handhaven. Als je nu een uitlaat er onder hebt hangen die meer db maakt dan is toegestaan, ben je dus ook al in overtreding... dus waar is die 90% bang voor? gesnapt worden omdat ze niet binnen de kaders willen blijven zitten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef peterzx9r het volgende:
tuurlijk mag een andere uitlaat zolang hij orgineel is alle anderen mag niet zit boven de db die orgineel mag zoals de regels voor motorapk wil ik heb ze gezien word denk ik ruim 90procent afgekeurt
Daar ben ik het wel mee eens. Maar zover ik weet, heeft de provincie Flevoland alle vangrails in de bochten voorzien van die onderlatten. Dat was in ieder geval wel de bedoeling en is sowieso gedaan in de bocht van de A1 naar de A6 (vanaf Amsterdam gezien)quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er is gewoon geen reden voor. Minder dan één procent van de ongevallen heeft te maken met de technische staat van een fiets, en veel van de aftermarket zooi zal, zoals peter zegt, ook al grond zijn voor afkeuring. We presteren zónder zo'n plicht voor keuring zelfs nog beter dan landen die wčl een keuring hebben. Het is gewoon weer puur een maatregel bedacht door bobo's om geld te verdienen.
Dat ze eens goddomme wat doen aan al die vangrails die nog niet zijn aangepast, maar waar nog altijd doden door vallen... maar daar hoor je ze dan weer niet over, want dat levert ze geen pecunia op.
Er staat nergens dat het origineel moet zijn. Het merk maakt niets uit. Ik kan ook een andere uitlaat er onder hangen met het labeltje sportuitlaat, dan is het nog steeds toegestaan. En dat je zelf reparaties uitvoert mag ook voor de auto zolang die maar binnen de APK keuring komt/valt..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef peterzx9r het volgende:
ik race dus ook met mn machine dus er is en word zat aangepast maar als je de regels moet handhaven ben je dus verplicht om altyd op een standaart fiets te rijden dus ook standaart remmen uitlaat luchtfilter remlijdingen dingen die iedereen vervang omdar
a het soms goedkoper is dan orgineel zie uitlaat
b better dan orgineel is bijv brembo remmen ipv orgineel
en zo veder
wil je nog steedts apk
dus niet ook geluidquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Bij een APK hoeft een uitlaat alleen gasdicht te zijn en e-keur op te zitten?
Eens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
dus niet ook geluid
zal de regels ff proberen op te zoeken
degene die die verzonnen hebben moeten ze neerschieten
Als mijn motor niet door de APK komt, klaag ik Kawasaki aan. Heb niet zonder verschillende redenen een nieuwe motor gekocht 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef peterzx9r het volgende:
jullie vergeten dat de regels heel anders worden dan die van een auto
motorregels zijn veeeeeeeeeel strenger onder de noemer veiligheid en mileu
Ja maar hoi, waar zijn die regels te vindenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef peterzx9r het volgende:
jullie vergeten dat de regels heel anders worden dan die van een auto
motorregels zijn veeeeeeeeeel strenger onder de noemer veiligheid en mileu
3% door technische staatquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het echt ronduit labiel dat er ineens een maatregel moet komen, ondanks dat landen mčt plicht slechter presteren dan NL nu zónder, minder dan een honderdste (!) van alle motorongevallen in NL te wijten is aan technische staat van een fiets čn andere maatregelen die wčl de veiligheid van motorrijders zouden waarborgen (zoals veilige vangrails) nog niet zijn afgehandeld.
Het heeft een gigantische zweem van geldklopperij om zich heen hangen, doorgevoerd onder een drogreden van schijnveiligheid. Het is een beetje als die aangescherpte rijbewijsnormen per 2013 - waarom doen ze dat niet voor auto's, zodat 18 jarige pikkies geen mensen platrijden in hun opgepimpte Supra?
stonden op rdwquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar hoi, waar zijn die regels te vinden
Waar staat dat dan? Alles wat ik lees meldt <1%.quote:
Kan ik m beter tegen een auto parkeren. Krijg ik er nog geld voor. Niemand die mijn motor wilt hebben als de apk er komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef peterzx9r het volgende:
ik zie ze ook niet meer zal ff veder zoeken maar wat ik gelezen heb als die apk kom verkoop ik mn motor
kreeg die cijfers vanmorgen van een rij instructeur... 3% technisch falen. 5% door weersomstandigheden etc etc en 92% door persoonlijke foutenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Alles wat ik lees meldt <1%.
In any case, of het nu 1% of 3% is, het is nog altijd minder dan de landen met een plicht, en minder dan de auto's en dus allesbehalve een goede reden. Iedereen die het veiligheidsaspect aanvoert blaat alleen de beleidsvoerders na, die onder het mom van 'als we het maar hard genoeg schreeuwen is het vanzelf waarheid' weer een nutteloze maatregel erdoor pogen te drukken
27-08-2012: "Volgens de laatste Europese studie is bij slechts 0,8 % van alle ongevallen met een gemotoriseerde tweewieler een technisch mankement de oorzaak."quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kreeg die cijfers vanmorgen van een rij instructeur... 3% technisch falen. 5% door weersomstandigheden etc etc en 92% door persoonlijke fouten
Dankje Annequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
27-08-2012: "Volgens de laatste Europese studie is bij slechts 0,8 % van alle ongevallen met een gemotoriseerde tweewieler een technisch mankement de oorzaak."
Ik ben tevens automobilist maar ik kan uitstekend rijdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik stel een cursus voor, voor die debielen van een automobilisten.
Korte test afnemen of het wel/niet noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben tevens automobilist maar ik kan uitstekend rijden
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben tevens automobilist maar ik kan uitstekend rijden
"Ruitenwissers"quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Anne het volgende:
Overigens waren dit de voorstellen vanuit "Europa", echter gingen die niet (per se) gepaard met "APK", maar is natuurlijk wel een logische vervolgstap. Hoe willen ze anders controleren of motoren aan deze zogenaamde eisen voldoen;
http://www.knmv.nl/upload(...)0eisen%20motoren.pdf
Maar dit is dus van 04-10-2010.
oke, nog even snel danquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Ruitenwissers"
Iemand in Brussel heeft gewoon CTRL+C, CTRL+V gedaan van het autoreglement.
relax ieder zn menig jij vind dit ik vind dat wees blij dat iedereen anders is anders had iedereen een kawa gewildquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef Mickeys het volgende:
laat ook maar.. ik was al aan het vragen waar de cijfers vandaan komen.....
voorstel voor de apk regels heeft Anne al gevonden
en ja ik kan uitstekend rijden. word door iedereen die met mij meerijd ook bevestigd, maar goed.. hier zijn het maar letters op een scherm. Zolang je mij niet in een auto mee hebt gemaakt kun je er niet over oordelen
en ik ben in een kuthumeur vandaag dus ik ben pleite
maar je ben nog steeds liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef Mickeys het volgende:
laat ook maar.. ik was al aan het vragen waar de cijfers vandaan komen.....
voorstel voor de apk regels heeft Anne al gevonden
en ja ik kan uitstekend rijden. word door iedereen die met mij meerijd ook bevestigd, maar goed.. hier zijn het maar letters op een scherm. Zolang je mij niet in een auto mee hebt gemaakt kun je er niet over oordelen
en ik ben in een kuthumeur vandaag dus ik ben pleite
Spoel je mond met zeepquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oke, nog even snel dan
Hier lijken zij mij toch wel handig voor ook al vind ik het dan geen motor meer.
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Er staat ook "laadplatforms" in die lijst![]()
Een ruitenwisser op je helm is vast ook heel handig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oke, nog even snel dan
Hier lijken zij mij toch wel handig voor ook al vind ik het dan geen motor meer.
[ afbeelding ]
En Goldwings een binnenspiegel en Senseo-apparaat, om wel een beetje alert te blijven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef BlackLining het volgende:
Het wachten is nog op de Europese wet die stelt dat motoren voortaan vier wielen moeten hebben voor de stabiliteit, en een carrosserie voor de veiligheid.
Die van Sala heeft aircoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
En Goldwings een binnenspiegel en Senseo-apparaat, om wel een beetje alert te blijven.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef BlackLining het volgende:
Het wachten is nog op de Europese wet die stelt dat motoren voortaan vier wielen moeten hebben voor de stabiliteit, en een carrosserie voor de veiligheid.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
En Goldwings een binnenspiegel en Senseo-apparaat, om wel een beetje alert te blijven.
Ik zit eens te zoeken op de site van de Europese Commissie en daar lees ik dit:quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Anne het volgende:
Overigens waren dit de voorstellen vanuit "Europa", echter gingen die niet (per se) gepaard met "APK", maar is natuurlijk wel een logische vervolgstap. Hoe willen ze anders controleren of motoren aan deze zogenaamde eisen voldoen;
http://www.knmv.nl/upload(...)0eisen%20motoren.pdf
Maar dit is dus van 04-10-2010.
Wel APK dusquote:Key elements of the new proposals include
• Compulsory EU wide testing for scooters and motorbikes. Motorbike and scooter riders, particularly young riders, are the highest risk group of road users.
• Increasing the frequency of periodic roadworthiness tests for old vehicles. Between 5 and 6 years, the number of serious accidents related to technical failure increases dramatically (see graph in MEMO/12/555 attached).
• Increasing the frequency of tests for cars and vans with exceptionally high mileage. This will bring their tests in line with other high mileage vehicles such as taxis, ambulances etc.
• Improving the quality of vehicle tests by setting common minimum standards for deficiencies, equipment and inspectors.
• Making electronic safety components subject to mandatory testing.
• Clamping down on mileage fraud, with registered mileage readings.
In all cases, the proposals set common EU wide minimum standards for vehicle checks, with Member States free to go further if appropriate.
Dan heb jij vast ook de nieuwe voorstellen gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zit eens te zoeken op de site van de Europese Commissie en daar lees ik dit:
[..]
Wel APK dus
Ja ik heb nu MEMO/12/555 open staan. Het gequote stukje kwam uit een persbericht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb jij vast ook de nieuwe voorstellen gevonden.
En niet die van mij uit 2010 (toen was er nog geen sprake van APK, vandaar);
http://ec.europa.eu/commi(...)oadworthiness_fr.htm
Nice, hoe hebben ze het nou opgelost ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een helden
Ik kan mijn motor morgenavond weer ophalen om maar even ontopic te gaan
Helicoils denk ik. Hij moet er nog aan beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nice, hoe hebben ze het nou opgelost ?
Ok, duur geintje dan ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helicoils denk ik. Hij moet er nog aan beginnen
Dunno. 2 uurtjes werk denk ik, en helicoils kost niet zoveel schat ik. Moet olie in. Reken op 200 euroquote:
quote:• road-side spot-checks specifically for motorcycles
• inspection of after-sale upgrades, replacement parts and modifications
• EU member states to swap information about individual vehicles
• additional inspections whenever the vehicle changes hands
• increased test fees (up to 30% extra)
• all EU countries to adopt the harshest test conditions currently found in any member state.
Maar proposal wil niet zeggen dat het er daadwerkelijk in komt. Dat is gewoon een voorstel die elk EU parlementslid kan indienen dacht ik?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb net belachelijk saaie EU proposals doorgelezen. Een aantal dingen die MAG UK in de onderstaande quote zegt staat daar weldegelijk in. Die heb ik dik gedrukt. De rest kon ik niet vinden, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet in staan.
[..]
Vorig seizoen, toen die blondie op een oldtimer inreed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Korte test afnemen of het wel/niet noodzakelijk is.
Wie heeft hier 'de allerslechte chauffeur van NL' gezien? Die lui moeten ze allemaal van de straat aftrekken.
Ik heb niet alles gezien, maar damnquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vorig seizoen, toen die blondie op een oldtimer inreed.
Moet je stiefmams dan niet gewoon een schop onder haar hol hebben om die motor in orde te (laten) maken, i.p.v. de rest van motorrijdend Nederland dan maar lastig te vallen met een algehele APK?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik meen het echt... dan word die halfgare motor van mijn (stief)mams ook eens onder handen genomen. En soms zie je echt halfgare motoren om de weg.
Ik ook niet.. Die dingen wegen lood en klinken voor geen meterquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ben ik er dus ook op tegen. Ik wil echt mijn originele uitlaat er niet meer op terug heur.
Ja, tot ze ook je originele knipperlichten erop willen hebben, bijv. die iridium dingen niet meer mogen, je spatbordje er gewoon weer netjes op moet etc. etc.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef BlackLining het volgende:
Gaat dat ook meetellen ja? Ik heb het hele voorstel nog niet goed doorgelezen eigenlijk.
Maar goed, zoveel moeite is dat nou ook weer niet.. Even de originele demper eronder en dan naar de APK. Is ook 3 minuten werk.
Da's lekker bijdehand zegquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Ruitenwissers"
Iemand in Brussel heeft gewoon CTRL+C, CTRL+V gedaan van het autoreglement.
Dat was echt achterlijk. Was de 1e uitzending ofzo, rijdt ze in op een oldtimer waar een man 10 jaar aan heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, maar damn
Klinkt als een geweldige ervaring, top manquote:Op woensdag 19 september 2012 01:25 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag mijn eerste echt motor ervaring gehad. Maandag mijn rijbewijs opgehaald en vanmorgen voor een dagje een Suzuki GSXR600 gehuurd. Kwam aan bij Valkenier en na 5min stond ik met de sleutel in mijn hand en de verkoper was alweer weg. Schakelen was even wennen op zo'n kleine motor. Gelukkig ging het al snel lekker en gaf het echt een kick om op zo'n snelle motor te zitten.
Bij het invoegen gaf ik per ongeluk iets te veel gas en reed direct 200km\hZiekelijk veel vermogen. Verder op de snelweg defensief gereden. Lekker rondom Apeldoorn gereden. Einde van een middag met een vriend wezen rijden over de dijk. Super vet kon alleen al snel niet meer. Had echt zoveel last van beide polsen en mijn rug. Moet echt wennen aan de houding en het vermogen. Vandaag ruim 200km gereden en morgen weer de motor terug brengen. Kom uiteindelijk op 120e aan kosten en het was het meer dan waard. Niet gek als je daarvoor mag rijden op een motor uit 2012 die 13K kost
![]()
Was nog wel even oppassen. Trok samen met mijn vriend vrij snel op richting de 120km en moest ineens remmen. Remde volgens mij iets teveel met mijn achterrem waardoor de achterband wat begonnen te slippen. Gelukkig bleef ik rustig en is alles goed gegaan.
Kortom een geweldige ervaring. Snel weer een gixxer huren voor een mooie rit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moggequote:Op woensdag 19 september 2012 06:31 schreef WhiteJoker het volgende:
MĂ´guh! Ik zit op dit onzalige tijdstip al weer in de trein. Thank god for internet in trains
Mogge Dekaquote:Op woensdag 19 september 2012 07:08 schreef Dekatria het volgende:
Mogge
Zo naar Zeeland voor drie dagen
Yup! Over een paar minuten kom ik aan in Rotterdamdan.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
Op weg naar BelgiĂŤ, right? Goeie reis
Gezellig met Fyra?quote:Op woensdag 19 september 2012 07:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Veel plezier Deka!
[..]
Yup! Over een paar minuten kom ik aan in Rotterdamdan.
quote:Op woensdag 19 september 2012 07:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Nope, Intercity Brusselmaar dat kan ook best onder de noemer Fyra vallen. Vage zuurstokkleurige trein met Olympische logos erop.
Ik moet er nog ff over nadenken i.v.m. mijn rug.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin, ga je nou mee naar Brussel zaterdag? Zou ik wel leuk vinden. Hoef ik tenminste niet alleen naar dat gat waar Lipjes woont te rijden.
ja vin anders verdwaal il gegarandeerd en eindig ik in Polen of iets dergelijksquote:Op woensdag 19 september 2012 08:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin, ga je nou mee naar Brussel zaterdag? Zou ik wel leuk vinden. Hoef ik tenminste niet alleen naar dat gat waar Lipjes woont te rijden.
Dat is toch wel echt de andere kant opquote:Op woensdag 19 september 2012 08:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja vin anders verdwaal il gegarandeerd en eindig ik in Polen of iets dergelijks
Zouden bij Lipjes verzamelen héquote:Op woensdag 19 september 2012 08:40 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol de Belgische grens kan ik nog wel vinden.
Ach, als je 'per ongeluk' het gas iets te ver open draait en opeens 200 rijdt zal dat waarschijnlijk een kwestie van tijd zijn..quote:Op woensdag 19 september 2012 01:29 schreef stoeltafel het volgende:
Zekers, was echt een beetje bang/zenuwachtig maar gelukkig is alles goed gegaan. Ben soms nog wat bang in de bochten dat ik ineens weg glij maar de motor ligt geweldig op de weg.
Vorige week 1500e schade gehad met europcar ivm een verhuizing maar nu gelukkig schade vrij gereden
valt wel mee hoor. op marktplaats is een hoop moois te vinden voor 5000 euro. ik snap trouwens niet dat je voor een gsx-r gaat als je zelf aan aangeeft dat je last van je polsen kreeg ervan.. volgens mij is dat nogal supersport eigen vanwege de zithouding maar misschien dat iemand die daadwerkelijk supersport rijd dit kan ontkrachtenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Het probleem met kopen is alleen dat ik alleen de modellen vanaf 2005/2006 pas mooi vind. Budget is ongeveer 5000e dus het wordt nog goed zoeken.
Wegbeheer valt onder de gemeente, niet politie.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:24 schreef lipjes het volgende:
Nou gisteren de politie ingelicht over veel modder op de weg.
Kom ik er vanochtend, leg het er nog steeds
Ik heb nog wel een mooie motor te koop voor je, uit 2007 met ca. 13.000km op de klok.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Was inderdaad super. Vind huren best wel een aantrekkelijk optie voor mij in het begin. Nu was ik 110e kwijt, heb 250km gereden en mocht op een motor van 13K rijden dus huren spreekt mij ook nog wel aan.
Het probleem met kopen is alleen dat ik alleen de modellen vanaf 2005/2006 pas mooi vind. Budget is ongeveer 5000e dus het wordt nog goed zoeken.
Ga zeker nog wat motoren huren. [ afbeelding ] Deze ga ik de volgende keer huren en volgend jaar wil ik de Gixxer kopen.
Joh...quote:Op woensdag 19 september 2012 10:24 schreef lipjes het volgende:
Belde eerst rijkswaterstaat, die zeiden bel de gemeente, belde de gemeente, kreeg de beveiliging aan de lijn (nr van rijkswaterstaat gekregen) die zeggen bel de politie.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wegbeheer valt onder de gemeente, niet politie.
--
Vandaag dagje ouder, ik mijn leeftijd eindigt nu op -tig
Dat is waarschijnlijk in het begin. Had dit ook bij mijn eerste motorles en na een dagje lessen was het weer weg. Vanmorgen heerlijk nog even gereden en had nergens last van.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. op marktplaats is een hoop moois te vinden voor 5000 euro. ik snap trouwens niet dat je voor een gsx-r gaat als je zelf aan aangeeft dat je last van je polsen kreeg ervan.. volgens mij is dat nogal supersport eigen vanwege de zithouding maar misschien dat iemand die daadwerkelijk supersport rijd dit kan ontkrachten
Gefeliciteerd met je negentigste verjaardagquote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wegbeheer valt onder de gemeente, niet politie.
--
Vandaag dagje ouder, ik mijn leeftijd eindigt nu op -tig
Ahhhw... Je bent toch niet jaloers dat je je titel als topicoudste kwijt bent hč?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je negentigste verjaardag
Neuh... ben er zelfs blij omquote:Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ahhhw... Je bent toch niet jaloers dat je je titel als topicoudste kwijt bent hč?
*rollator pakt*quote:Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je negentigste verjaardag
Te duur en te veel vermogen (25kW)quote:Op woensdag 19 september 2012 09:37 schreef JK1982 het volgende:
Vinnie, niks voor jou? http://www.motorshopper.n(...)hyr-750-1991.html/?l
Of te duur voor een pekelbrik?
Wat heb je te bieden?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie motor te koop voor je, uit 2007 met ca. 13.000km op de klok.
Mag je ook voor een goed bod boven de 5k hebben..
En dan rij je tenminste wat aparts, ipv zo'n 13-in-een-dozijn GSX-R..
[..]
Joh...
Zou ik wel willen maar verder is er niks te huur in de buurt van Apeldoorn. Valkenier was al 40k rijden en er was een dealer in Soesterberg alleen moet ik dan twee jaar mijn rijbewijs hebben.quote:
Te veel vermogen helaas wel een mooie motor die je inderdaad niet zovaak ziet. Waarom doe jij hem weg?quote:
Die heb ik volgens mij al 8 jaar, misschien is veranderenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
Motor van JK1982 is wel erg gaaf... maar ik zou er niet op kunnen rijden... te zwaar voor mij qua gewicht.
@stoeltafel..... waarom zo'n achterlijke avatar?
Ikke nietquote:Op woensdag 19 september 2012 10:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Te veel vermogen helaas wel een mooie motor die je inderdaad niet zovaak ziet. Waarom doe jij hem weg?
Wat Vinniiee (voor z'n beurt) zegt inderdaad, een Cagiva V-Raptor 1000 uit 2007 met ca. 13k op te teller, exacte stands weet ik zo even niet uit m'n hoofd. Inclusief een paar leuke titanium dempers en rizoma kentekenplaathouder, led-knippers en een anders schokdemper achter.quote:
Hehehe... heb de mijne ook maar eens veranderdquote:Op woensdag 19 september 2012 10:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij al 8 jaar, misschien is veranderen
Inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 10:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie je nou, hou je klep nou eens. Daar krijg je misverstanden van!
Nicequote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... heb de mijne ook maar eens veranderd
Het is toch 998cc maar vind hem niet zo mooi. Heb veel liever een gixxer helaas.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat Vinniiee (voor z'n beurt) zegt inderdaad, een Cagiva V-Raptor 1000 uit 2007 met ca. 13k op te teller, exacte stands weet ik zo even niet uit m'n hoofd. Inclusief een paar leuke titanium dempers en rizoma kentekenplaathouder, led-knippers en een anders schokdemper achter.
Maargoed, je moet er wel van houden, kan ook zijn dat je het he-le-maal niks vindt..
Ik doe hem weg omdat ik van een beetje afwisseling hou. Heb wel weer eens zin in wat anders..
Dit is overigens mijn 2e V-Raptor, dus aan de motor ligt het niet. Is echt een tof ding.
Hoezo teveel vermogen trouwens?
Dat ken heul niet: geregistreerd op donderdag 9 september 2010 @ 23:41quote:Op woensdag 19 september 2012 10:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij al 8 jaar, misschien is veranderen
Bwehehe, failquote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ken heul niet: geregistreerd op donderdag 9 september 2010 @ 23:41
Motort weer terug?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe, fail
Ik kan niet wachten tot vanavond
D'r zit een witte vlek op m'n scherm!!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... heb de mijne ook maar eens veranderd
Dat zeg ik, you love it or you hate itquote:Op woensdag 19 september 2012 10:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is toch 998cc maar vind hem niet zo mooi. Heb veel liever een gixxer helaas.
Jij is gewoon stinkend jaloers....quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
D'r zit een witte vlek op m'n scherm!!
Mijn witte pak en dat die nog zo mooi wit isquote:
Quanta costa?quote:
Dunno, ik reken op 200 euro.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Quanta costa?
Tevens; iets met niet al teveel vermogen willen, en dan een Gixxer gaan halen
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn witte pak en dat die nog zo mooi wit is
Heb dit account overgezet / naam verandert maar ga wel is opzoek naar een iets vriendelijker plaatjequote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ken heul niet: geregistreerd op donderdag 9 september 2010 @ 23:41
Afrit 1 op de A1, Diemen noord, komende vanaf de A10quote:Op woensdag 19 september 2012 10:24 schreef lipjes het volgende:
Bleken?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die kan nog veel witter volgens mij, alleen dan moet je meer poetsen..
Was te verwachtenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=150623
Anbergen motoren afgefikt
nee?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je die foto's van gisteren niet gezien
Rijkswaterstaat belle!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Afrit 1 op de A1, Diemen noord, komende vanaf de A10
http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,300.53,,0,5.91
Dit is een fucking ruiter pad geworden![]()
![]()
grind en bagger , alles. En dan daarna een bord : Word nier donor
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Schijnt dat er twee 2012 BMW S1000RR stonden te glimmen in de showroom
ripquote:Op woensdag 19 september 2012 13:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Schijnt dat er twee 2012 BMW S1000RR stonden te glimmen in de showroom
Jup, Gore tex, kan in ieder geval tegen een hoosbui van Ede (A12) naar Deventer (A1)quote:Op woensdag 19 september 2012 14:43 schreef lipjes het volgende:
Dat textilen pak, met gore-tex of hoe waterdicht is die ?
wat vraag je ervoor, want denk dat ik die wel pas (+/- 1.75 lang)quote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jup, Gore tex, kan in ieder geval tegen een hoosbui van Ede (A12) naar Deventer (A1)
Hij was nieuw 600,-, 2 keer gedragen...pff, lastigquote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef lipjes het volgende:
wat vraag je ervoor, want denk dat ik die wel pas (+/- 1.75 lang)
10cm scheelt nogal veel in motorkledingwereldquote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
wat vraag je ervoor, want denk dat ik die wel pas (+/- 1.75 lang)
Oke, mooi prijsje, ff kijken of ik binnenkort in de gelegenheid ben om langs te komen, kijken of ik hem echt pasquote:Op woensdag 19 september 2012 14:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hij was nieuw 600,-, 2 keer gedragen...pff, lastig
Voor ¤ 100,- is ie van jou...ben ik er vanaf
Ja dat weet ik, daarom eerst passenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10cm scheelt nogal veel in motorkledingwereld
Mijn pak is ook te grootquote:Op woensdag 19 september 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10cm scheelt nogal veel in motorkledingwereld
Verstandig, voor GT is het geen geld iig.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke, mooi prijsje, ff kijken of ik binnenkort in de gelegenheid ben om langs te komen, kijken of ik hem echt pas
En dat is dan jas + broek?
[..]
Ja dat weet ik, daarom eerst passen
Ik moet bekennen dat mijn pak ook te groot isquote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn pak is ook te groot.
Te klein is een ander verhaal.
OK, trek ik 'm voor die tijd bij pa en ma van zolder...je kan tegen wat stof?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef lipjes het volgende:
oke, ja zal even kijken.
Zaterdag gaat hem sowieso niet worden, maar zondag zou misschien wel kunnen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
OK, trek ik 'm voor die tijd bij pa en ma van zolder...je kan tegen wat stof?
mooi zo, zaterdagavond gaan we kneiterhard zuipen en zondagmiddag/avond verjaardagquote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef lipjes het volgende:
Tuurlijk
Maar let wel, zondag is nog niet zeker he
Ja weet niet waar je werktquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
mooi zo, zaterdagavond gaan we kneiterhard zuipen en zondagmiddag/avond verjaardag
ben doordeweeks ook savonds thuis...of ik neem m mee naar de zaak, kan je op mn werk passen, geen probleem
gewoon, veenendaalquote:Op woensdag 19 september 2012 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja weet niet waar je werkt
Maar doordeweeks werk ik ook, dus overdag is het sowieso vervelend
Scheelt niet veel met dordt nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
das volgens mij in de buurt van mij
Je wil niet weten hoe vaak ik langs dort komquote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
das volgens mij in de buurt van mij
tyd voor koffiequote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik langs dort kom
Over het algemeen als ik er langskom ga ik namelijk naar vriendinlief die boven het water woontquote:
Oud nieuwsquote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef peterzx9r het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)cht-op-oprit-A16.ece
Dan ga ik weer terug naar de bewoonde wereldquote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef peterzx9r het volgende:
dus als je terugrij moet je je adem inhouden onder het water
Nais.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, motorreparatie kost maar 120 euro![]()
Ik hou van Jamie
Soort van
Zal het even aan het doorgeven..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, motorreparatie kost maar 120 euro![]()
Ik hou van Jamie
Soort van
Jij bent bij Premium Motors Apeldoorn?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zal het even aan het doorgeven..
Dat hoeft niet, ik heb z'n 06..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent bij Premium Motors Apeldoorn?
Ow, plus een helm, SHOEI maat XXL ofzo, maat "emmer". Nooit gevallen, zitten geen stickers op of rare fratsen...quote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ga mijn CBR verkopen, heb er weer te weinig op gereden...ik vind rijden heerlijk, maar ik kom er nooit aan toe, heb er simpelweg geen of veel te weinig tijd voor...Dat wordt spijt als haren op mijn hoofd, maar het beestje verdient meer km's per jaar!
CBR uit '94, in puike staat, nooit geschoven of gevallen, wat krasjes van een deurpost vd schuur oid, that's all. Osco zit erop, kleine knippers, donker ruitje en Viper race can.
Banden, ketting, tandwielen zijn in prima staat en alle vloeistoffen en filters zijn 1000 km oud. Km stand is +/- 65k en ik ben de 2e eigenaar...onderhoudsboekje en originele uitlaat zitten erbij.
Complete post vind je over een tijdje in V&A, maar als je iemand kent of bent die interesse heeft, voor de prijs (¤ 2.000,00) hoef je het niet te laten.
Hiernaast ook 2 pakken (leren combi Vanucci en textielen pak MQP, 2 keer gedragen) te koop voor iemand van 1.87 en 85 kg, teab...
Kut besluit, maar hup...'t is beter zo...ik doe er te weinig mee
Ben allang blij dat ik internet heb nuquote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Anne het volgende:
Even terug naar fabrieksinstellingen zetten en mij het typenummer doorgeven.
Ja, voor 2000,- (krijg je de cbr erbij)quote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef JK1982 het volgende:
Verkoop je die Osco niet los Dribbel?
Tsja, als ik die cbr kwijt ben, ligt die helm er ook voor snot bij...wel zonde, is allemaal goed spul, gvd!quote:
Goed bezig.quote:
Paar keer achterom kijken wil wel eens helpenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:52 schreef lipjes het volgende:
Bij de volgende bumperklever stap ik af.
Vandaag ook weer, reed achter een convoi exceptionlle, dus ging niet zo snel, daarbij houd ik nog extra afstand just in case.
Gaat er een auto de hele tijd lopen kleven dat ik maar harder moet (reden 70 waar je 80 mocht, dubbele doorgetrokken streep)
Eerstvolgende keer da tik dan bij die rotonde aankom waar ik 3kwart rond moet, stop ik gewoon en stap ik op die auto achter me af, ben het nu zat.
Ja ook gedaan, evenals geseind met remlicht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar keer achterom kijken wil wel eens helpen
3 helicoils en 3L olie, klaarquote:Op woensdag 19 september 2012 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was der meer aan de hand dan alleen ff nieuw tappie draaien?
Totdat er een kerel van 2m en 130kg voor je staatquote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ook gedaan, evenals geseind met remlicht.
Daarom, volgende keer stap ik af.
En als die dan een knal voor zijn bakkes krijgt omdat die agressief gaat doen dan is dat niet mijn schuld
Of een handgebaar maken om het wat rustiger aan te doen.. helpt meestal wel.. zelfs in de auto.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ook gedaan, evenals geseind met remlicht.
Daarom, volgende keer stap ik af.
En als die dan een knal voor zijn bakkes krijgt omdat die agressief gaat doen dan is dat niet mijn schuld
Ow... ik heb ook wel eens soortgelijks. 2 banen voor rechtdoor bij verkeerslicht die op rood staat. meteen over de kruising gaat het weer naar 1 baan. Sta ik op de rechterbaan en komt er zo'n 18/19 jarig jochie met zijn golfje naast me staan.. flink gas geven en stoer doen.. vervolgens is het groen dus ik laat rustig mijn motor opkomen, hij met piepende banden weg en meteen naar de rechterbaan... sjugt. Dan ga ik even snel naar links, geef gas bij en ga al toeterend aan hen voorbij en laat ze ver achter me. Ik haat zulke gastjesquote:Op woensdag 19 september 2012 19:52 schreef lipjes het volgende:
Bij de volgende bumperklever stap ik af.
Vandaag ook weer, reed achter een convoi exceptionlle, dus ging niet zo snel, daarbij houd ik nog extra afstand just in case.
Gaat er een auto de hele tijd lopen kleven dat ik maar harder moet (reden 70 waar je 80 mocht, dubbele doorgetrokken streep)
Eerstvolgende keer da tik dan bij die rotonde aankom waar ik 3kwart rond moet, stop ik gewoon en stap ik op die auto achter me af, ben het nu zat.
Ik heb een keer een knulletje zo verschrikkelijk opgejaagd dat zijn golfje op 3 wielen en glijdend door de bochten ging, zoveel moeite deed ie om voor te blijven. We hebben 'm maar laten gaan voor ie de dijk af knetterdequote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... ik heb ook wel eens soortgelijks. 2 banen voor rechtdoor bij verkeerslicht die op rood staat. meteen over de kruising gaat het weer naar 1 baan. Sta ik op de rechterbaan en komt er zo'n 18/19 jarig jochie met zijn golfje naast me staan.. flink gas geven en stoer doen.. vervolgens is het groen dus ik laat rustig mijn motor opkomen, hij met piepende banden weg en meteen naar de rechterbaan... sjugt. Dan ga ik even snel naar links, geef gas bij en ga al toeterend aan hen voorbij en laat ze ver achter me. Ik haat zulke gastjes
80 euro per jaar bij univequote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
Binnenkort maar eens de motor op mijn naam schrijven.
Iemand ideeen/tips/algemene gedachtes over waar ik op moet letten bij het afsluiten van een verzekering?
( en hoeveel ik ongeveer kwijt ben? Mijn vader als referentie werkt niet, die gast heeft al 20+ jaar geen aanspraak gemaakt op zijn verzekering met als gevolg: bélachelijk lage premies.)
Dat is vers 2, maar tot vechten zal het niet komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Totdat er een kerel van 2m en 130kg voor je staat
Probeer ik inderdaad ook vaak, maar dat helpt vaak ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:03 schreef JK het volgende:
[..]
Of een handgebaar maken om het wat rustiger aan te doen.. helpt meestal wel.. zelfs in de auto.
Maar sommige mensen denken dat ze superremmen hebben. Niet alleen bumperkleven, ook bijv. op het laatste moment enorm in de ankers gaan. Je remmen zullen maar eens weigeren....
Deed ik vandaag ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef JK het volgende:
Als dat niet helpt, gas loslaten, remlichtjes aan... ik heb er eigenlijk weinig last van over het algemeen gelukkig.Maar er zit genoeg dom volk op de weg, dat is een ding wat zeker is. En allemaal 'ikke ikke ikke', nooit aan een ander denken.
Nu je t zegtquote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Hmm I'm getting confused! Hebben we nu én een JK én een JK1982?
Lol, dat zijn ook altijd van die momentjes... Hoofdschuddend zit je dan op je motorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een knulletje zo verschrikkelijk opgejaagd dat zijn golfje op 3 wielen en glijdend door de bochten ging, zoveel moeite deed ie om voor te blijven. We hebben 'm maar laten gaan voor ie de dijk af knetterde
Maar de mooiste vond ik dat er eentje voorbij kwam en snel voor me ging staan bij verkeerslicht. Meteen toen het op groen ging toeterde ik nogal nadrukkelijk ("schiet op lul"). Blijjkbaar zat ie zo in spanning op snel weg te wezen dat ie zijn auto af liet slaan
Bwehehequote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb me suf zitten lachen;
http://www.dumpert.nl/med(...)een_lutser_bent.html
Ik ben richting de 2m en +/- 125kg, dus laat maar komenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Totdat er een kerel van 2m en 130kg voor je staat
Tja, 4 jaar eerder al geclaimed.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je t zegtDat gaat leuk worden bij meetings, dan kan je de afkorting JK niet gebruiken
Hij blijft wel proberen, misschien kan ie beter oefenen door het voorwiel ergens tegen aan te zetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb me suf zitten lachen;
http://www.dumpert.nl/med(...)een_lutser_bent.html
Denk niet dat we zo hard zullen gaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef JK het volgende:
[..]
Tja, 4 jaar eerder al geclaimed.
Maar op zoveel meetings kom ik toch niet, dus dat scheelt.
Twijfel nog wel over 22 sept naar Brussel, maar ik vraag me dus af of mijn knie dat leuk gaat vinden, denk het niet.
Of onderweg rek en strekoefeningen doen bij 130-140km/u.
Jammer, veel te duur..quote:Op woensdag 19 september 2012 19:25 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ja, voor 2000,- (krijg je de cbr erbij)
Toch wel erg handig dat ze op het eind er bij zetten dat het een afgesloten terrein was en dat er een coureur gereden heeft... goh.quote:
je wou toch een 1200?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef JK1982 het volgende:
Doe mij de Z1000 maar..
[ afbeelding ]
Heb het nu alleen even over als ik mocht kiezen tussen bijv. de nieuwe ZX6 of de Z1000.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
je wou toch een 1200?
Maar al die motoren zijn te hoog voor me
en ja, ik weet dat er verlagingssets bestaan maar dan nog halen die het niet
Lekker zingen bij de kachel!quote:Op donderdag 20 september 2012 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach je kunt alweer bijna je schoentje zetten.
Op de juiste motor kun je met 100 prima staand rijden, op de mijne ook wel met 140 als je dat wilt, is heerlijk in de zomer als je een doorwaai jas aan hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk niet dat we zo hard zullen gaan.
We rijden onder politiebegeleiding dus zeg maar rond de 100.
Daarnaast, af en toe kan je met 100 wel ff 2 tellen gaan staan om je benen te strekken, en rek en strek oefeningen doen met 130 gaat prima
Jawel, dat zei die eerder al. Daarom twijfelde hij of ie mee zou gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 07:21 schreef Sounddragon het volgende:
En lang in dezelfde positie zítten is geen probleem?
Ik kan het op mijn sport/tour makkelijk met 80, dus 100 moet ook wel lukkenquote:Op donderdag 20 september 2012 06:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de juiste motor kun je met 100 prima staand rijden, op de mijne ook wel met 140 als je dat wilt, is heerlijk in de zomer als je een doorwaai jas aan hebt
MAg verwacht er ook nog 5000 in brusselquote:Op donderdag 20 september 2012 07:09 schreef JK het volgende:
Of er achter gaan hangen.
Maar bij mij is mn kraakbeen stuk of zwaar geirriteerd, dus lang een zelfde positie of staan (zonder lopen) is al geen feestje. Bijzonder klote kan ik zeggen, zeker als ik er misschien nog wel een jaar of 60 mee mag leven.
Maar MAG verwacht 3000 man, terwijl er 500k motorrijders zijn... best weinig.
Zo'n rug-gordel oid om?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, dat zei die eerder al. Daarom twijfelde hij of ie mee zou gaan
Ik twijfel nu ook, met mijn rug kan ik ook niet echt lang zitten.
Dan heb je er nog "maar" 8000.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kan het op mijn sport/tour makkelijk met 80, dus 100 moet ook wel lukken
[..]
MAg verwacht er ook nog 5000 in brussel
[..]
Zo'n rug-gordel oid om?
Waarom dat? Je rijd toch motor?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:20 schreef Yreal het volgende:
ik zou eigenlijk voornamelijk meegaan als protest tegen de brommer apk
Ook. Maar hoe belachelijk het vind, ergens kan ik er wel inkomen. Voornamelijk als ik naar mijn eigen hok kijkquote:Op donderdag 20 september 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom dat? Je rijd toch motor?
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2012 09:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook. Maar hoe belachelijk het vind, ergens kan ik er wel inkomen. Voornamelijk als ik naar mijn eigen hok kijk![]()
maar brommers, nee, dat is nou echt zo van de zotte dat ik ervoor zou willen gaan protesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |