quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zal je aanbod onthouden Nathalie
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wil je nou beweren dat ik geen leven heb?
/woman modus off
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei ik! Maar dan tikte je het verkeerd
not even a little o for you on your deathbed buddyquote:
idem hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die SEX SC-meet trouwens, jammer dat het op een zaterdag is![]()
Ik kan maandag t/m vrijdag altijd, maar de weekenden juist niet
dan ben ik toch te druk bezig met doodgaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
not even a little o for you on your deathbed buddy
nu een beetje mij dissen eh.. JA NEE is goed hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik toch te druk bezig met doodgaan![]()
Je weet toch niet wat je met een kerel aan moet..quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu een beetje mij dissen eh.. JA NEE is goed hoorik ken m'n plek
jij wil mijn piemelmuis toch nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu een beetje mij dissen eh.. JA NEE is goed hoorik ken m'n plek
dit denkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat je met een kerel aan moet..
ja nou jij hebt toch ook liever vrouwelijke geslachtsdelen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wil mijn piemelmuis toch niet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nou jij hebt toch ook liever vrouwelijke geslachtsdelen?
Even uit nieuwschierigheid, ben je overgestapt of heb je het nooit geprobeert?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit denken
[..]
Je was niet altijd anti-piemel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit denken
[..]
ok dan! tik em aan broederquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]om mee te spelen he
![]()
scherp +1
"overgestapt" hoewel dat niet echt de goeie term is denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Even uit nieuwschierigheid, ben je overgestapt of heb je het nooit geprobeert?
ik ben sowieso niet anti-piemel en om heel eerlijk te zijn vind ik dat enigszins aanstootgevend..quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je was niet altijd anti-piemel?
Anders waren ze ook geen hetero, maar bisexueelquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet anti-piemel en om heel eerlijk te zijn vind ik dat enigszins aanstootgevend..
ik hoef ze gewoon niet.. net als (de meeste, niet allemaal) hetero mannen ze niet hoeven
er zitten er anders nog genoeg in de kastquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Anders waren ze ook geen hetero, maar bisexueel
nah.. niet als je seks los ziet van emoties/gevoelens.. tenminste, dat is mijn point of viewquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Anders waren ze ook geen hetero, maar bisexueel
Dus je zegt dat er een kans is?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah.. niet als je seks los ziet van emoties/gevoelens.. tenminste, dat is mijn point of view
ik kan ook best gaan seksen met een kerel (als ik daar behoefte aan zou hebben).. maakt mij in mijn ogen geen bi, gezien het feit ik geen gevoelens ontwikkel voor mannen
neequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je zegt dat er een kans is?
ik maak dus nog een kansquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah.. niet als je seks los ziet van emoties/gevoelens.. tenminste, dat is mijn point of view
ik kan ook best gaan seksen met een kerel (als ik daar behoefte aan zou hebben).. maakt mij in mijn ogen geen bi, gezien het feit ik geen gevoelens ontwikkel voor mannen
Ik kan best gevoelens ontwikkelen voor vrouwen. Maar verder dan lust zullen die gevoelens niet gaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat kan idd ook.. ik zou, ALS ik zou gaan seksen met een man, het gevoel missen.. en de passie.. en voor mij zou het dus ook eigenlijk ook gewoon 3 x niks zijn.. aangezien ik het niet eens lekker vindquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan best gevoelens ontwikkelen voor vrouwen. Maar verder dan lust zullen die gevoelens niet gaan
eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Same here....quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan best gevoelens ontwikkelen voor vrouwen. Maar verder dan lust zullen die gevoelens niet gaan
Dat mis ik niet als ik met een vrouw naar bed ga. Die passie en gevoel zullen er zeker zijn. En ik vind het ook nog eens lekker. Maar verliefd worden op mn vrouw kan ik niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat kan idd ook.. ik zou, ALS ik zou gaan seksen met een man, het gevoel missen.. en de passie.. en voor mij zou het dus ook eigenlijk ook gewoon 3 x niks zijn.. aangezien ik het niet eens lekker vind
en met een vrouw, ook al is het een ONS.. dan zou er alsnog IETS zijn
amen knettertje.. amenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens
gevoelens en lust zijn 2 verschillende dingen die elk apart gezien kunnen worden.
de meeste mensen kunnen ze echter niet of met moeite scheiden
quote:
nja wat knetter zegt.. lust en gevoel staan ook los van elkaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mis ik niet als ik met een vrouw naar bed ga. Die passie en gevoel zullen er zeker zijn. En ik vind het ook nog eens lekker. Maar verliefd worden op mn vrouw kan ik niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens
gevoelens en lust zijn 2 verschillende dingen die elk apart gezien kunnen worden.
de meeste mensen kunnen ze echter niet of met moeite scheiden
Dan zeker niet doen hequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja wat knetter zegt.. lust en gevoel staan ook los van elkaar
mja ik beleef iig ook weinig lust wanneer ik mij zou laten nemen door een man.. ik voel me er gewoon ook niet tof bij
nou daaromquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zeker niet doen he
En lust is ook een gevoel. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Agreedquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef GSbrder het volgende:
Nog nooit iets met een andere man gedaan, maar ik mis het niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef GSbrder het volgende:
Nog nooit iets met een andere man gedaan, maar ik mis het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
Zou niet weten welk voordeel een extra penis voor mij meebrengt. Je kan ze tegen elkaar wrijven ofzo?
Snap het niet.
quote:
Je kan een brug makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
Zou niet weten welk voordeel een extra penis voor mij meebrengt. Je kan ze tegen elkaar wrijven ofzo?
Snap het niet.
werk ze rokjequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar goed, ik ga maar eens richting m'n werk en daarna een kattenbegrafenisje bijwonen
tot vanavond ofzooooooo![]()
je kan 2x zo snel pissenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
Snap het niet.
Nog 3,5 uurquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
is het al 5 uur...? ik ben t zat... zeurende klanten enzo
Precies ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan voor mannen en vrouwen gevoelens en lust voelen.
Verliefd worden lukt me ook op beide soorten, ik val op een persoon.. persoonlijkheid en of het dan een man/vrouw of het is dat maakt me niets uit
ja, dankzij ziektes, vakanties, en het idee "als we rouleren leren we allemaal meer" ben ik deze week weer verantwoordelijk voor de servicedesk.quote:
Bwehehe, succesquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, dankzij ziektes, vakanties, en het idee "als we rouleren leren we allemaal meer" ben ik deze week weer verantwoordelijk voor de servicedesk.
Dus ik krijg al het gemiep ipv dat ik me kan storten op 1 project.
Dat is bij mij ook zo, maar voor een keer ga ik proberen om te kijken of het lukt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die SEX SC-meet trouwens, jammer dat het op een zaterdag is![]()
Ik kan maandag t/m vrijdag altijd, maar de weekenden juist niet
eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Die banner is trouwens mooi geworden
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
dank u beidenquote:
Welke test?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef GSbrder het volgende:
You Scored as Dominant.
uit die test.
Klopt, maar ik organiseer er sowieso ook een op een vrijdag. Dat stond in de voorgaande OP's.quote:
Eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
als je naar hoorn komt kan/mag je misschien met Cryothic meerijdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef MeneerLogica het volgende:
Je mag mij erbij zetten onder misschien, heb me bedachtme vriendin gaat misschien ff een middag-avond shoppen met haar vriendin dus dan kan ik wel
iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Dat weet ik. Let me knowquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar ik organiseer er sowieso ook een op een vrijdag. Dat stond in de voorgaande OP's.
staat in het vorige topic.quote:
Jaaa pfoe, ben net klaar met werken, moet ik alles terug lezen! Jij vraagt veel van me hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat in het vorige topic.
6 weken?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als er een meet op een vrijdag is dan moet ik er vrij voor vragen.. en dat moet 6 weken van te voren
Ja maar laten we eerst maar gewoon deze afwachten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als er een meet op een vrijdag is dan moet ik er vrij voor vragen.. en dat moet 6 weken van te voren
waarom niet op een zondagquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar ik organiseer er sowieso ook een op een vrijdag. Dat stond in de voorgaande OP's.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je naar hoorn komt kan/mag je misschien met Cryothic meerijden
Ik begrijp je punt, maar elke keer is er wel iemand die niet kan. Daarom wacht ik eerst deze meet af en hoe die loopt. Daarna kijk ik verder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom niet op een zondag![]()
alhoewel ik een vrijdag avond eventueel ook zou kunnen
Ik sta ook nog bij 'misschien'quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je naar hoorn komt kan/mag je misschien met Cryothic meerijden
Waarom nu nog miepen over de datum terwijl die er al is?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom niet meetingmanager gebruiken ?
Joh, ik heb het over een eventuele nieuwe datum (voor Tammiiiii)quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom nu nog miepen over de datum terwijl die er al is?
Het is allang duidelijk dat er geen datum is die iedereen goed uit gaat komen.
Inderdaad, ik vind die discussie nu wel klaar ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom nu nog miepen over de datum terwijl die er al is?
Het is allang duidelijk dat er geen datum is die iedereen goed uit gaat komen.
Dat is sowieso een vrijdag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, ik heb het over een eventuele nieuwe datum (voor Tammiiiii)
dus datquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe die quiz jonguhquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als long als het not zo very bed is falls it allways well mee.
JA dat weet ik maar er zitten nog weet i khoeveel vrijdagen in een jaarquote:
Dat is Engels op zijn Roemersquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als long als het not zo very bed is falls it allways well mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |