Zit het dan niet te downplayen met 'het zijn er maar 15 op 900.000'quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef Re het volgende:
[..]
och, extremisme bestaat heus wel, en moet ook hard worden aangepakt, een ieder die actief onze democratische grondbeginselen wil omverwerpen moet gewoon een gesticht in, maar maak het nou niet groter dan het al is.
En dan kan jij weer posten dat je het niet goedkeurt maar wel begrijpt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar het zou me niets verbazen als er dergelijke groepering komt, als deze onzin nog lang duurt.
Nee er gebeurt helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Wel grappig dat het al JAREN dezelfde figuren hier zijn die de grootste onzin roepen en hel en verdoemenis preken.
En uiteraard gebeurt er bijna niets.
Gewoon doorgaan met hopen
Ja, en dat zie je wel, maar van die achterlijke baardapen kun je het wel begrijpen. Ze zijn tot op het bot beledigd, ocharm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk niet door dat je eigen reactie ongeveer even mongoloïde is?
Nope.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee er gebeurt helemaal niets.
Hoe kom je erbij dat ik het van die baardapen wel kan begrijpen. Vanwaar toch die rare neiging om mij woorden in de mond te leggen, Gia?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, en dat zie je wel, maar van die achterlijke baardapen kun je het wel begrijpen. Ze zijn tot op het bot beledigd, ocharm.
Bottomline: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, en dat zie je wel, maar van die achterlijke baardapen kun je het wel begrijpen. Ze zijn tot op het bot beledigd, ocharm.
Bottomline: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee hoor, ik keur zoiets aan beide zijden af. Dat men de schuldigen aanpakt, prima. Maar onschuldige mensen moet je met rust laten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dan kan jij weer posten dat je het niet goedkeurt maar wel begrijpt.
Wens is de vader van de gedachte immers.
Gast, waarschijnlijk heb ik dat meer gedaan dan jij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Gast, verdiep je eens in de geschiedenis...
Waar zijn massaal onschuldige westerlingen vermoord?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik keur zoiets aan beide zijden af. Dat men de schuldigen aanpakt, prima. Maar onschuldige mensen moet je met rust laten.
Echter, als er massaal onschuldige westerlingen worden vermoord sta ik er niet van te kijken als andersom hetzelfde gaat gebeuren.
Begrijpen dat mensen, in koelen bloed, onschuldige burgers vermoorden, doe ik niet.
Nee hoor de moslimbuurvrouw is erg aardig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
Die achterlijke baardmannetjes zijn vervelend , dus de moslimbuurvrouw van Gia moet nu boeten.
Want ze zijn eigenlijk dezelfde persoon in een ander lichaam
Opvallend tijdens de beelden van die betoging in bijv Borgerhout, Belgie vond ik de uitspraken zoals "wij gaan de strijd aan met woorden tegen de ongelovigen".quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
Die achterlijke baardmannetjes zijn vervelend , dus de moslimbuurvrouw van Gia moet nu boeten.
Want ze zijn eigenlijk dezelfde persoon in een ander lichaam
Oké.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor de moslimbuurvrouw is erg aardig.
Als de hel losbreekt zal ik haar eerder helpen.
Wat snap jij niet aan het woordje 'als?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar zijn massaal onschuldige westerlingen vermoord?
Het zijn dan ook debielen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Opvallend tijdens de beelden van die betoging in bijv Borgerhout, Belgie vond ik de uitspraken zoals "wij gaan de strijd aan met woorden tegen de ongelovigen".
Wij worden steeds afgeschilderd als "de ongelovigen".
Dit gelul hoor je ook al tien jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik keur zoiets aan beide zijden af. Dat men de schuldigen aanpakt, prima. Maar onschuldige mensen moet je met rust laten.
Echter, als er massaal onschuldige westerlingen worden vermoord sta ik er niet van te kijken als andersom hetzelfde gaat gebeuren.
Begrijpen dat mensen, in koelen bloed, onschuldige burgers vermoorden, doe ik niet.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar zijn massaal onschuldige westerlingen vermoord?
Pfft, jullie zitten altijd te huilen dat 'het Westen' heel de moslimwereld platgooit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit gelul hoor je ook al tien jaar.
Wie is jullie en waar precies?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pfft, jullie zitten altijd te huilen dat 'het Westen' heel de moslimwereld platgooit.
En die natos en geitevrinden van sharia4holland en Belgium. (sharia hoeft dus niet buiten de holandse provinciën)quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze onzin duurt al veel langer. Ik weet niet of je het weet, maar Al Qaida doet regelmatig dergelijke oproepen.
zit het dan ook niet groter te maken dan het is...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Zit het dan niet te downplayen met 'het zijn er maar 15 op 900.000'
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef Re het volgende:
[..]
zit het dan ook niet groter te maken dan het is...
het is er, we moeten er rekening mee houden en we moeten actie ondernemen als het onze rechtsstaat ondermijnt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |