abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116924745
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:12:12 #2
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_116924930
Ik mag dit weekend op familieweekend. :') Elke 3 jaar en elke 3 jaar denk ik weer; ' Waarom heb ik ook alweer toegezegd dat ik mee zou gaan :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_116924945
Ik vind familieweekenden wel leuk :@ Al ligt het wel aan welke kant van de familie.
Tap tap tap
pi_116924949
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag dit weekend op familieweekend. :') Elke 3 jaar en elke 3 jaar denk ik weer; ' Waarom heb ik ook alweer toegezegd dat ik mee zou gaan :')
Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aan :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116924992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind familieweekenden wel leuk :@ Al ligt het wel aan welke kant van de familie.
Dat heb ik ook maar ik ga wel altijd :P

Ons nichtje is dit weekend jarig. Maar wij zijn niet meer welkom bij haar moeder (om gezochte redenen) zegt ze: Komen jullie ook op mijn grote mensen feestje? Dus ik zeg: Weet ik niet lieverd (kan moeilijk zeggen nee we mogen niet van je moeder). Heb je dan geen berichtje gehad Chantal? Nee lieverd. Nou dan is die rot telefoon van mijn moeder stuk want ze zegt dat ze iedereen een berichtje heeft gestuurd, daar zal ik vanavond eens wat van zeggen!
Aan de ene kant moest ik gniffelen. Aan de andere kant brak mijn hartje want je hebt alleen die kinderen er mee.
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:17:48 #6
220609 Nouk84
pi_116925056
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Tally het volgende:
Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aan :P
Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin in :') Als ik dan mailtjes lees met 'om 13:00 start de activiteit' en 'neem je discokleding mee', dan krijg ik jeuk die niet te stoppen is :')

Het is trouwens een heel weekend, gelukkig heb ik het dus al kunnen korten tot 1 nacht & 2 halve dagen.
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:19:30 #7
220609 Nouk84
pi_116925092
Ik zie deze kant van de familie dus maar 1 x in de 3 jaar en dat vind ik meer dan genoeg (en dus eigenlijk al teveel....). Je moet mij gewoon geen 'verplichte' activiteiten laten doen. En spelletje, als ik ergens een godsgruwelijke hekel aan heb :r En dan ook nog moeten hoor 'doe nou niet zo ongezellig, doe mee'. Er wordt nog net geen mes op mijn keel gezet.
pi_116925093
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:17 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin in :') Als ik dan mailtjes lees met 'om 13:00 start de activiteit' en 'neem je discokleding mee', dan krijg ik jeuk die niet te stoppen is :')

Het is trouwens een heel weekend, gelukkig heb ik het dus al kunnen korten tot 1 nacht & 2 halve dagen.
Een heel weekend ook meteen. :D
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:21:19 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116925126
Mijn familie doet (aan beide kanten) niet aan familieweekenden/dagen O+

Al zou ik het van 1 kant wel leuk vinden :{ Al misschien nu niet meer, nu daar onlangs twee babys' zijn geboren :')
De andere kant is gewend van mij dat ik steeds minder kom :D
pi_116925189
Ik weet dat de familie van mijn schoonmoeder tot een jaar of 10 geleden ook altijd een familie dag hadden, maar omdat ze de laatste keer steeds stomme dingen bedachten gingen er steeds minder mensen mee en zijn ze er mee gestopt :')
Wel bedachten ze zich dat het leuk zou zijn om nog eens zoiets te regelen.
Ik wacht wel ff af :+
pi_116925283
Vorig jaar was er kritiek omdat de familiedag niet echt kindvriendelijk was, er kon geen klein grut mee. Dat schoot bij sommigen een beetje in het verkeerde keelgat, terwijl degenen die het organiseerden zelf ook klein grut hadden die dus niet mee konden doen. Echt, waar mensen moeilijk over kunnen doen.
Tap tap tap
pi_116925292
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
pi_116925299
Wij doen ook niet aan familie dagen maar wel aan grote feesten waar iedereen dan komt
en ik ga regelmatig wat doen met mijn nichtjes

ik ben gek op familie O+
We zijn ook best hecht geloof ik... als ik het vergelijk met wat ik om me heen zie bedoel ik

goeiemorgen trouwens :*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:36:05 #14
220609 Nouk84
pi_116925490
Familie van de andere kant is leuker, dus daar ga ik sneller naartoe en vind ik geen verplichting :)
pi_116926907
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
Watskebeurt?
pi_116926962
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Watskebeurt?
Oma exit :)
pi_116926971
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oma exit :)
Ah ja
Dat doen ze wel eens
pi_116927039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Dat heb ik met mijn hele familie op vader en broertje na :').

heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) en de andere kant is tijgerprint Jordaan Aso :').

De jordaantypes kan ik opzich nog wel hebben hoor, maar ook geen behoefte aan verder :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116927555
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:

heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) .
Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.
Want die nieuwe auto moeten hun ook. En ander huis moeten hun ook.. En noem maar op.
pi_116927623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.
Want die nieuwe auto moeten hun ook. En ander huis moeten hun ook.. En noem maar op.
Nou ja, toen ik klein was had papa wel een goeie baan, en kwam ik al HELEMAAL niet graag mee op familieverjaardagen, zat ik daar als 'tuig" tussen de roderick-jannen en parelkettingtutjes.

Maar dat is al jaren niet meer zo, bedrijf ten onder, nu weer in loondienst, maar dat kakkerige is er nooit meer uitgegaan :').

Nichtjes wonen ook alle 2 in Almere, met 2 kinderen, stationwagon, echt 100% het clicheebeeld :').
Get woke, go broke!
pi_116927773
Mijn ouders werkte zich 3 slagen in de rondte om ons alles te kunnen geven wat we wilde (of wat zij dachten dat we wilde). We zijn altijd onwijs verwend. Maar nooit hebben mijn ouders zich echt gek laten maken. :)

Dat kleine gedeelte van zijn familie heeft als enige van de familie geen eigen bedrijf. De rest handelt in goud of leer (Opa had heel veel eigen bedrijfjes). Diegene met eigen bedrijfje snappen wel dat je er hard voor moet werken. Die prutsers denken dat alles aan komt waaien. Dus meneer moet maar wat extra ritten naar het buitenland doen want ja Tante Pollewop heeft een nieuwe auto, dus die moeten zij ook. Dat je je man dan een aantal maanden niet of zelden ziet is dan maar een bijkomstigheid. :')
pi_116927837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Tally het volgende:
Mijn ouders werkte zich 3 slagen in de rondte om ons alles te kunnen geven wat we wilde (of wat zij dachten dat we wilde). We zijn altijd onwijs verwend. Maar nooit hebben mijn ouders zich echt gek laten maken. :)

Dat kleine gedeelte van zijn familie heeft als enige van de familie geen eigen bedrijf. De rest handelt in goud of leer (Opa had heel veel eigen bedrijfjes). Diegene met eigen bedrijfje snappen wel dat je er hard voor moet werken. Die prutsers denken dat alles aan komt waaien. Dus meneer moet maar wat extra ritten naar het buitenland doen want ja Tante Pollewop heeft een nieuwe auto, dus die moeten zij ook. Dat je je man dan een aantal maanden niet of zelden ziet is dan maar een bijkomstigheid. :')
Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja was B-)) een verwend kutkind :7.

En nu heeft ie een prima pensioen, en dat is ook gewoon zoals het hoort :).
Get woke, go broke!
pi_116927858
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja was B-)) een verwend kutkind :7.

En nu heeft ie een prima pensioen, en dat is ook gewoon zoals het hoort :).
Daar heeft hij hard voor gewerkt :)
pi_116928206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar heeft hij hard voor gewerkt :)
Dat vind ik dus ook. Hij heeft het nu ook gewoon prima, geen rijkeluiszooi, maar gewoon een prima appartement, volvo, en genoeg cash om mij af en toe toe te stoppen *).
Get woke, go broke!
pi_116928234
joh in mijn familie is het hebben van een vaste baan al een accomplishment :P
maar het zijn allemaal schatten van mensen O+
beetje met ruwe randjes af en toe maar dat is alleen maar gezellig :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116928336
Oh,de familie doet het goed verder hoor, Asokant hebben een feestcafe in de Jordaan, neefje heeft een schildersbedrijfje. En die tut nichtjes hebben allebei goeie banen.

Alleen 1 neefje van de asokant (andere oom+tante) is een contactgestoord, veels te dik Wow-ertje :').

Ironisch want die oom was mij en broertje altijd aan het etteren dat we van die nerds waren, met ons VWO etc, wij zouden nooit een wijf krijgen. Karma BIATCH! *).
Get woke, go broke!
pi_116928373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat heb ik met mijn hele familie op vader en broertje na :').

heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) en de andere kant is tijgerprint Jordaan Aso :').

De jordaantypes kan ik opzich nog wel hebben hoor, maar ook geen behoefte aan verder :P.
Ik shop in mijn familie. Diegene die ik wel tof vind, zie ik wel vaker. Maar op mijn bruiloft, mocht die ooit komen, zal er bijzonder weinig familie zijn.
pi_116928435
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Oh,de familie doet het goed verder hoor, Asokant hebben een feestcafe in de Jordaan, neefje heeft een schildersbedrijfje. En die tut nichtjes hebben allebei goeie banen.

Alleen 1 neefje van de asokant (andere oom+tante) is een contactgestoord, veels te dik Wow-ertje :').

Ironisch want die oom was mij en broertje altijd aan het etteren dat we van die nerds waren, met ons VWO etc, wij zouden nooit een wijf krijgen. Karma BIATCH! *).
Mijn halve familie zit in de IT. Schuld van de oudste oom. Die had begin jaren '80 al allerlei computershit thuis.
pi_116928442
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik shop in mijn familie. Diegene die ik wel tof vind, zie ik wel vaker. Maar op mijn bruiloft, mocht die ooit komen, zal er bijzonder weinig familie zijn.
Ik zie echt nooit iemand, vroeger 1 keer per jaar bij 1 oma, met nieuwjaar, maar die oma is er niet meer, dus dat is ook voorbij.

Kan me er niet druk om maken verder.
Get woke, go broke!
pi_116928470
Ik zie mijn familie veel. Tenminste die nog bij Oma komen zie ik minimaal 1 keer in de week. En sommige veel vaker. :)
Wij zijn ook erg hecht. En daarom ben ik er dus ook heel vaak.
pi_116928481
quote:

[..]

ik nodig echt iedereen uit

probleem is alleen dat mijn schoonmama dan vind dat iedereen van hun familie dan ook moet komen terwijl mijn lief de namen van zijn neefjes en nichtjes niet eens kent
krijg je weer zo'n drama

maar goed dat zien we tegen die tijd wel :')
aangezien mijn lief niet echt tempo maakt met het mij vragen gok ik dat de helft toch al dood is tegen de tijd dat het zo ver komt :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116928559
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik nodig echt iedereen uit

probleem is alleen dat mijn schoonmama dan vind dat iedereen van hun familie dan ook moet komen terwijl mijn lief de namen van zijn neefjes en nichtjes niet eens kent
krijg je weer zo'n drama

maar goed dat zien we tegen die tijd wel :')
aangezien mijn lief niet echt tempo maakt met het mij vragen gok ik dat de helft toch al dood is tegen de tijd dat het zo ver komt :')
Ik heb er zelfs wel eens over gedacht om een bepaalde tante wel, en haar man niet, uit te nodigen. Maar dat schijn je niet te kunnen maken...
pi_116928595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mijn halve familie zit in de IT. Schuld van de oudste oom. Die had begin jaren '80 al allerlei computershit thuis.
Bij ons eigenlijk alleen ik, en ik mag niet klagen ;).

Maar bij mij zat het er al vroeg in, was al niet bij de Atari2600 weg te slaan. Gelukkig heb ik op de middelbare school gewoon een hele goeie groep vrienden gemaakt, dus het nerd-zijn is beperkt gebleven :').
Get woke, go broke!
pi_116928634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs wel eens over gedacht om een bepaalde tante wel, en haar man niet, uit te nodigen. Maar dat schijn je niet te kunnen maken...
nee dat gaat wel ver en daar krijg je geheid gedoe mee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116928957
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Deed mijn schoonzusje wel en die heeft idd een hele hoop gezeik gehad. Maar boeide dr niet (en terecht).
En wij hebben wel iedereen uitgenodigd. En verwacht dat ze niet allemaal zouden komen :')
Of blijven :')
pi_116929078
Ach, dat geneuzel mbt familie, toen ik oud genoeg was vertikte ik het om naar de kak-kant te gaan, voor de Aso kant was ik soms nog wel te porren, gewoon zuipen en evt de stad in met neef :P.

Werd me door kakkant niet in dank afgenomen, maar opeens wisten ze me wel te vinden via mijn vader als er iets op IT-gebied is, nou ja, wisten idd want ook DAT heb ik afgeknald, tief op, zie jullie nooit.
Get woke, go broke!
pi_116929506
ow god ik heb echt de lekkerste lunch ooit :9 nomnom
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116929522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
ow god ik heb echt de lekkerste lunch ooit :9 nomnom
Neem er een foto van en zet het op facebook!
Get woke, go broke!
pi_116929655
Ik begin de laatste paar dagen in ene vet populair te worden op Facebook. Al gauw 15 nieuwe vrienden erbij. Roller derby is een hechte wereld merk ik... (zondag official geweest bij een wedstrijd)
pi_116929724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neem er een foto van en zet het op facebook!
het is helaas geen mooie lunch ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116929735
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik begin de laatste paar dagen in ene vet populair te worden op Facebook. Al gauw 15 nieuwe vrienden erbij. Roller derby is een hechte wereld merk ik... (zondag official geweest bij een wedstrijd)
oeh waar doe je dat?
lijkt me echt vet!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116929764
owja en ik heb geen instagram ;( dus dan kun je ook niet mee doen met die rage natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116929771
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is helaas geen mooie lunch ;(
WATTAN?
pi_116929786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:52 schreef Tally het volgende:

[..]

WATTAN?
Een lelijke denk ik
pi_116929857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:

[..]

Een lelijke denk ik
Owh ;(
pi_116929887
nou gister heb ik couscoussalade gemaakt en van die saus was nog over (tomatenpuree, gefruit rood uitje en knoflookje, komijn, paprika poeder, italiaanse kruiden etc) en die heb ik op brood laten smeren (ja laten want dat maakt het nog lekkerder) met kaas en extra ui en daar dan een tosti van gemaakt
:9
laten maken dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116929906
cous cous :r.

Niet te hakken die droge meuk :').
Get woke, go broke!
pi_116929914
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
nou gister heb ik couscoussalade gemaakt en van die saus was nog over (tomatenpuree, gefruit rood uitje en knoflookje, komijn, paprika poeder, italiaanse kruiden etc) en die heb ik op brood laten smeren (ja laten want dat maakt het nog lekkerder) met kaas en extra ui en daar dan een tosti van gemaakt
:9
laten maken dus
Aaaah okay. Dan ga ik nu even kotsen. ;(
pi_116929920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef HeatWave het volgende:
cous cous :r.

Niet te hakken die droge meuk :').
ja maar deze heeft dus saus :9
heerlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116929929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Aaaah okay. Dan ga ik nu even kotsen. ;(
oh sorry! :o
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116930116
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oeh waar doe je dat?
lijkt me echt vet!!!
Ik ben referee in opleiding in Zwolle (en tevens head ref). Maar zondag bij de wedstrijd dus niet op rolschaatsen. En ga kijken of ik mee kan gaan trainen bij het enige mannenteam in Nederland (Groningen).
pi_116931116
Gisteren snel snel onder de douche geschoren... nou weet ik weer waarom ik daar de spiegel bij gebruik. Overal dingen vergeten -O- FML
pi_116931448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren snel snel onder de douche geschoren... nou weet ik weer waarom ik daar de spiegel bij gebruik. Overal dingen vergeten -O- FML
Jeukende ballen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_116931550
quote:

[..]

Onze policy voor de bruiloft was "alleen maar mensen die we er bij willen hebben". Dus we hadden de uitnodiging voor familie ook maar beperkt tot direkt naaste familie (ouders, broers, zussen en de intussen volwassen kinderen van mijn schoonzus). Ging prima, heb alleen via mijn moeder gehoord dat haar kant van de familie wel razendbenieuwd was naar de foto's. Maar verder geen "waarom heb je tante Rie en oom Piet niet uitgenodigd?!?"
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_116931593
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jeukende ballen?
Carrièreswitch
pi_116931666
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Onze policy voor de bruiloft was "alleen maar mensen die we er bij willen hebben". Dus we hadden de uitnodiging voor familie ook maar beperkt tot direkt naaste familie (ouders, broers, zussen en de intussen volwassen kinderen van mijn schoonzus). Ging prima, heb alleen via mijn moeder gehoord dat haar kant van de familie wel razendbenieuwd was naar de foto's. Maar verder geen "waarom heb je tante Rie en oom Piet niet uitgenodigd?!?"
En ons! Waarom waren wij er niet bij? :(
pi_116931683
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Omdat bruiloften kut zijn? B-).
Get woke, go broke!
pi_116931685
quote:

[..]

Annie vertegenwoordigde jullie. Heeft hij dat niet gezegd?
pi_116931719
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Annie vertegenwoordigde jullie. Heeft hij dat niet gezegd?
Wat hebben wij gegeven? O+
pi_116931735
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoorde je bij MB en Re iets heel anders zeggen
pi_116931764
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat hebben wij gegeven? O+
Onvoorwaardelijke liefde natuurlijk O+. Oh, en een orchidee. Mogelijk gedeeltelijk namens CL. Ik zou het hem moeten vragen :+.
pi_116931784
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Onvoorwaardelijke liefde natuurlijk O+. Oh, en een orchidee. Mogelijk gedeeltelijk namens CL. Ik zou het hem moeten vragen :+.
Mager, mager!
Maar het gaat om het idee. En dat verdien je makkelijk terug met 2 biertjes.
pi_116931802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onze bruiloft was uiterst okay :{w. Geen stukjes, geen vervelende mensen en geen achterlijke geestelijke die in staat is om het bruidspaar één keer te noemen, maar zeker vijf keer te benadrukken dat het huwelijk tussen man en vrouw is :r.
pi_116931824
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

Mager, mager!
Maar het gaat om het idee. En dat verdien je makkelijk terug met 2 biertjes.
Ik denk ik dat ik je schatting voor die onvoorwaardelijke liefde ga accepteren, ja.
pi_116931831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik hoorde je bij MB en Re iets heel anders zeggen
Daar was ik personeel, das anders :7.
Get woke, go broke!
pi_116931847
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Onze bruiloft was uiterst okay :{w. Geen stukjes, geen vervelende mensen en geen achterlijke geestelijke die in staat is om het bruidspaar één keer te noemen, maar zeker vijf keer te benadrukken dat het huwelijk tussen man en vrouw is :r.
Had niet anders verwacht van je :7.
Get woke, go broke!
pi_116931884
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik denk ik dat ik je schatting voor die onvoorwaardelijke liefde ga accepteren, ja.
De bodem is snel bereikt bij beide.
pi_116931911
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Had niet anders verwacht van je :7.
Ik heb me dan ook maanden van tevoren al zitten verbazen over van die rare trouwende Amerikanen die de bruiloft vooral inrichten zodat (schoon-)mama er tevreden over is. Als schoonmama een fijne bruiloft wil, dan trouwt ze maar zelf.
pi_116931935
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

De bodem is snel bereikt bij beide.
Ad fundum. *klots*
Ad fundum. *klots*
pi_116931961
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik heb me dan ook maanden van tevoren al zitten verbazen over van die rare trouwende Amerikanen die de bruiloft vooral inrichten zodat (schoon-)mama er tevreden over is. Als schoonmama een fijne bruiloft wil, dan trouwt ze maar zelf.
Mocht ik ooit trouwen, echt NIETS van stukjes, ABC-tjes en dat infantiele geneuzel....
Get woke, go broke!
pi_116931994
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ad fundum. *klots*
Ad fundum. *klots*
Mijn liefde! Wat doe je! :o
pi_116932100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mocht ik ooit trouwen, echt NIETS van stukjes, ABC-tjes en dat infantiele geneuzel....
Was bij ons ook niet O+
Daarom heb ik ook geroepen diegene die iets probeert staat buiten.
pi_116932154
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

Mijn liefde! Wat doe je! :o
Op waarde schatten natuurlijk.
pi_116932157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Was bij ons ook niet O+
Daarom heb ik ook geroepen diegene die iets probeert staat buiten.
Ook een sfeer verpester als je dat gaat roepen.

Neemt u, Tally tot uw wettige echtgenoot dikke tieten liefhebber?

WIE EEN ABC STRAKS DOET GAAT ER UIT!!!!! :( :( :(
pi_116932184
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

O, vandaar dat de uitnodiging zoek was geraakt zeker :{w
Tap tap tap
pi_116932199
Trouwen in las Vegas ftw
Tap tap tap
pi_116932217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ook een sfeer verpester als je dat gaat roepen.

Neemt u, Tally tot uw wettige echtgenoot dikke tieten liefhebber?

WIE EEN ABC STRAKS DOET GAAT ER UIT!!!!! :( :( :(
Dat hebben we van tevoren geroepen :P Niet op de avond :D
pi_116932265
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je staat versteld hoeveel mensen hun uitnodiging kwijt zijn geraakt inderdaad. Twee weken van tevoren bellen "wanneer was het ook alweer?" :').
pi_116932273
quote:

[..]

Je naam was Annie die dag en je hebt een plant gegeven.
pi_116932294
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je staat versteld hoeveel mensen hun uitnodiging kwijt zijn geraakt inderdaad. Twee weken van tevoren bellen "wanneer was het ook alweer?" :').
Shared google agenda FTW! :7
Of een groepswhatsapp
pi_116932339
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat hadden wij ook met geboortekaartjes :o
Mensen die heel erg teleurgesteld waren dat ze geen kaartje kregen terwijl we ze zeker verstuurd hadden.
Gelukkig hadden we er wat extra.
pi_116932368
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:

[..]

Shared google agenda FTW! :7
Of een groepswhatsapp
Een van mijn getuigen heeft het kaartje gescand en heeft daar kopietjes van rond gestuurd :').
pi_116932473
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jeukende ballen?
kleine haartjes onder mijn kaak en op mijn keel
pi_116932492
quote:

[..]

omdat wij blijkbaar niet vallen onder de categorie mensen die ze er bij willen hebben ;(
was al duidelijk lit, dat hoefde je er niet zo in te wrijven ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116932558
quote:
Trouwen in las Vegas ftw
nee in mijn mama's tuin O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116932578
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een van mijn getuigen heeft het kaartje gescand en heeft daar kopietjes van rond gestuurd :').
very slim!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116932584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee in mijn mama's tuin O+
Wanneer kan CL terecht bij je moeder in de tuin?
pi_116932622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je ineens zo'n haast had met onze bruiloft, Godt. Ik dacht dat onze liefde geheim zou blijven :(
Tap tap tap
pi_116932676
Ik heb echt de moeder aller rochelhoest. Zou me niks verbazen als er zo een klodder bloed meekwam.
Tap tap tap
pi_116932693
Vrijdag is de bruiloft van mijn baas! Heel veel zin in :)

Hij is daarnaast ook een goede vriend, dus ik ga naar het feest en de huwelijksvoltrekking :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_116932726
Mijn omgeving is niet zo trouwlustig.
Tap tap tap
pi_116932739
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

ik gok 2020 ;(

oh wacht ik begreep hem verkeerd
CL je mag best in mijn mama's tuin trouwen hoor! O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116932748
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

:o Dat wist ik niet eens.
pi_116932755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik gok 2020 ;(
O, ik heb dus nog even.
Tap tap tap
pi_116932809
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O, ik heb dus nog even.
nee nee zie edit ik begreep je verkeerd
je mag van mij volgende week al trouwen in mama's tuin hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116932816
Ik ben in ons stadje getrouwd. Alles lekker dicht bij elkaar zodat de Oma's (en toen nog mijn Opa) niet te ver hoefde te lopen/rijden. Het was zo gezellig dat iedereen het er nog over heeft en dat terwijl we al heel wat trouwerijen achter de rug hebben.
Alle neefjes en nichtjes die een leeftijd hebben om te trouwen (en vriend/vriendin) zijn getrouwd inmiddels.

Alleen mijn zusje niet maar daar ben ik niet heel erg rouwig om :P
pi_116932825
Kaat & Co O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116932863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee nee zie edit ik begreep je verkeerd
je mag van mij volgende week al trouwen in mama's tuin hoor
Godt! Godt!
Tap tap tap
pi_116932884
Ik wil alles in mama's tuin
de voltrekking en het diner en het dansen er na

en allemaal een beetje picknick achtig
niet zo strikt en saai
gewoon gezellig met plastic bordjes van de action of zo
en veeeel bloemen en lampjes en potjes met kaarsjes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116932890
Nog 6 jaar :') Dan ben ik 12,5 jaar getrouwd en wil ik weer zo'n feestje!
Al wil mijn man op vakantie dan denk ik :')
pi_116932898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil alles in mama's tuin
de voltrekking en het diner en het dansen er na

en allemaal een beetje picknick achtig
niet zo strikt en saai
gewoon gezellig met plastic bordjes van de action of zo
en veeeel bloemen en lampjes en potjes met kaarsjes
Veel gekleurde lichtjes en zomerjurkjes O+
Tap tap tap
pi_116932905
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Godt! Godt!
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:04:59 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116932906
Zo weer borrel, "baas" is Officier in de Orde van Oranje-Nassau geworden, daar moet op gezopen worden :7.
Get woke, go broke!
pi_116932956
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent toch veel te knap voor mij ;(
Tap tap tap
pi_116933062
*topic kill*
Tap tap tap
pi_116933067
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Veel gekleurde lichtjes en zomerjurkjes O+
precies O+
en pasta salades en geen deftig voer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116933088
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

precies O+
Zullen wij trouwen O+
Tap tap tap
pi_116933098
En een taart met witte chocola!
Tap tap tap
pi_116933122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zullen wij trouwen O+
maar dan wel allebei in jurk!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116933128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:09 schreef CherryLips het volgende:
En een taart met witte chocola!
klinkt erg jummie :9
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116933196
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

precies O+
Daar hebben wij op de dag voor het trouwen nog ruzie om gehad met de locatie :')
Wij zouden 3 maanden voor het trouwen de menukaart krijgen zodat wij 3 gerechten konden kiezen.
Maar beide families zijn: Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Dus wij wilde dingen als een biefstukje, een sateetje en een stukje vis.
Kregen we de maandag er voor de menu kaart: Zeeduivel in een stukje spek gerold, een stukje vlees (welke ben ik even kwijt) op een bedje van erwtenpuree.
Dat was niet de afspraak! Dus wij gebeld. Die vrouw helemaal over de zeik. Toen we langs gingen kon het opeens wel allemaal :') Want toen riep ik tegen die man: Als jullie dat niet regelen, zoek ik iets anders! Natuurlijk kon dat best moeilijk worden :') Maar ik had het gedaan :(
pi_116933200
En chocoladefondue!
Tap tap tap
pi_116933213
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dan wel allebei in jurk!
Ja, dat is wel jammer vrijdag - geen jurk want mijn baas trouwt met een andere man. Maar ze hebben wel speciaal hun pak in italie laten maken dus daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :)
pi_116933226
Lekker man, zeeduivel in spek!
pi_116933270
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:13 schreef Ripley het volgende:
Lekker man, zeeduivel in spek!
Het is heerlijk! Maar ik wist al dat niemand het in de familie ging eten :)
pi_116933297
Wat heeft Maxima weer een leuk pakje aan.
Tap tap tap
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:15:32 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116933313
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, dat is wel jammer vrijdag - geen jurk want mijn baas trouwt met een andere man. Maar ze hebben wel speciaal hun pak in italie laten maken dus daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :)
Hoe hip weer :P.
Get woke, go broke!
pi_116933436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe hip weer :P.
Nou ja, ik snap het wel :) Zij geven geen geld uit aan een jurk, dus gaan ze hier helemaal sjiek mee :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:19:37 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116933454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, ik snap het wel :) Zij geven geen geld uit aan een jurk, dus gaan ze hier helemaal sjiek mee :)
Dat niet, boeit mij dat soort dingen nou :P Dat homohuwelijk :P.
Get woke, go broke!
pi_116933458
oh jongens hou op over trouwen ;(
ik word een beetje verdrietig want ik wil ook trouwen
en een hondje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:20:36 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116933493
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
oh jongens hou op over trouwen ;(
ik word een beetje verdrietig want ik wil ook trouwen
en een hondje
Dan zoek je een vent, how hard can it be? :').
Get woke, go broke!
pi_116933521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Lijkt me logisch
Maar lijkt me ook logisch bij een man-vrouw huwelijk.
pi_116933527
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan zoek je een vent, how hard can it be? :').
die heb ik al maar we hebben een meningsverschil over 'het instituut huwelijk'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116933574
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat niet, boeit mij dat soort dingen nou :P Dat homohuwelijk :P.
Nou ja, als je dat nog hip vindt ben je helemaal in de jaren negentig blijven steken :D

Ik was tien jaar geleden of zo al ringbearer bij Gellarboy. Toen het nog underground was 8-)
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:23:10 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116933589
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, als je dat nog hip vindt ben je helemaal in de jaren negentig blijven steken :D

Ik was tien jaar geleden of zo al ringbearer bij Gellarboy. Toen het nog underground was 8-)
Ik kom sowieso bijna nooit op trouwerijen :P.
Get woke, go broke!
pi_116933696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kom sowieso bijna nooit op trouwerijen :P.
Dat zou ook wat ongepast zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:26:19 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116933717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat zou ook wat ongepast zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Move to tong80 forum :{.
Get woke, go broke!
pi_116934328
mooie topic kill jongens :(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116934409
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Zorg dat je vriend ook wil trouwen!
pi_116934421
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Die jongens ook :(
pi_116934523
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zorg dat je vriend ook wil trouwen!
work in progress
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116934537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

work in progress
wippen werkt waarschijnlijk wel mee ja
pi_116934542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef Tally het volgende:

[..]

Die jongens ook :(
jongens jongens, waar ben ik aan begonnen!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116934562
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

wippen werkt waarschijnlijk wel mee ja
ik denk dat het nog wel sneller zou werken als ik zou zeggen: alleen sex na het huwelijk :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116934574
Nog een topic kill!

Mijn dochter deed net voor het eerst zelf lopen! *O* *O*
pi_116934587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk dat het nog wel sneller zou werken als ik zou zeggen: alleen sex na het huwelijk :P
Ik wilde niet trouwen en mijn man riep dat dus he :(
pi_116934611
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Chantage is geoorloofd!
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:47:40 #138
220609 Nouk84
pi_116934629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
die heb ik al maar we hebben een meningsverschil over 'het instituut huwelijk'
Ik heb dit weekend aangegeven dat ik ook 'ooit' wel zou willen trouwen. Hij ziet de meerwaarde niet, het is geen nee, maar ik moet hem vragen dan. Ik weet niet of dat wel zou willen hoor :')
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:48:20 #139
220609 Nouk84
pi_116934662
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef Tally het volgende:
Nog een topic kill!

*G*

De groene omdat ik m zo leuk vind en om CL te tergen :6
pi_116934736
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:48 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

*G*

De groene omdat ik m zo leuk vind en om CL te tergen :6
:D O+
Ik vind het geweldig :@ Want dan hoef ik dr straks niet te dragen als ik die hele dikke buik heb (ja dikker dan nu!! :( ) *O*
pi_116934806
quote:
Nog een topic kill!

pi_116934814
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb dit weekend aangegeven dat ik ook 'ooit' wel zou willen trouwen. Hij ziet de meerwaarde niet, het is geen nee, maar ik moet hem vragen dan. Ik weet niet of dat wel zou willen hoor :')
nou op dat punt zitten wij een beetje
als ik er tempo in wil gooien moet ik hem vragen maar dat wil ik niet omdat ik niet mijn tempo aan hem op wil leggen
hij heeft aan gegeven er niet meer tegen te zijn maar er ook nog niet aan toe te zijn

en ik vind het zo langzaam gaan ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116934825
quote:
Nog een topic kill!

yay!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116934840
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef Tally het volgende:

[..]

:D O+
Ik vind het geweldig :@ Want dan hoef ik dr straks niet te dragen als ik die hele dikke buik heb (ja dikker dan nu!! :( ) *O*
oeh je moet nu wel alles in de gaten gaan houden :o want ze kan straks overal bij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116934867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:51 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoop het O+
pi_116934903
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oeh je moet nu wel alles in de gaten gaan houden :o want ze kan straks overal bij
O maar dat moeten we nu al. Want ze is zo vlug als water kruipend. Dus alles moeten we al in de gaten houden :D
pi_116935399
De Snickers zijn bijgevuld O+
pi_116935506
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:05 schreef Tally het volgende:
De Snickers zijn bijgevuld O+
:o waar?
ik heb enorme zin in chocolade

misschien door al het drama bij 16 and pregnant O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116935526
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o waar?
ik heb enorme zin in chocolade

misschien door al het drama bij 16 and pregnant O+
Hier in de snoepjesautomaat op het werk.
Sinds ik zwanger ben, trek ik nog wel eens een snicker uit de muur :')
pi_116935587
misschien moet ik ook zwanger raken
want het is natuurlijk wel een ultiem snaai excuus O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116935607
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Hier in de snoepjesautomaat op het werk.
Sinds ik zwanger ben, trek ik nog wel eens een snicker uit de muur :')
Dat is nog eens wat anders dan iemand achter het behang plakken.
Gewoon BAM snikkel uit de muur trekken
pi_116935622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is nog eens wat anders dan iemand achter het behang plakken.
Gewoon BAM snikkel uit de muur trekken
Hoe denk je anders dat ik zwanger ben geraakt :(
pi_116935948
Pastasalade? Check B-).
Saté? Check B-).
Geimporteerde Limburgse vlaai? Check :9.
Veluwsche wildstoofpot om je vingers bij af te likken? Wederom check :9.

Niks mis met het eten op bruiloften :+.
pi_116935953
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Tally het volgende:

[..]

Hoe denk je anders dat ik zwanger ben geraakt :(
Onbevlekte ontvangenis toch?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_116936004
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Onbevlekte ontvangenis toch?
Van zaad slikken word je toch ook zwanger?
pi_116936077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Van zaad slikken word je toch ook zwanger?
Geen idee, dat doe ik niet.
50.000 O+
pi_116936085
Ik zou het leuk vinden als iedereen iets kookt ipv een kadotje mee nemen naar mijn bruiloft
en dan gaan we gezellig allemaal picknicken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116936110
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

dat geloof ik niet :o
jou vriend is de grootste perv op fok!
dan ben je wel heeeeeeeeeuuul standvastig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116936126
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het leuk vinden als iedereen iets kookt ipv een kadotje mee nemen naar mijn bruiloft
en dan gaan we gezellig allemaal picknicken
Ik denk dat dat voor een deel van mijn gasten nét te creabea geweest zou zijn :').
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:23:41 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936141
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je hebt hem nu toch al :7.
Get woke, go broke!
pi_116936163
quote:

[..]

dat geloof ik niet :o
jou vriend is de grootste perv op fok!
Hoe weet jij dat ik een vriend heb? :o
50.000 O+
pi_116936198
quote:
Je kent MissMSX toch? Als die eenmaal iets in haar hoofd heeft, gaat er niets anders in. Zeg maar.
pi_116936203
M'n koopakte is kwijtgeraakt in de post :') :')
Tap tap tap
pi_116936204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je hebt hem nu toch al :7.
Exact.
50.000 O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:25:32 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936218
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Exact.
Wel lekker, gezapig getrouwd zijn B-).

Neuken? :7.
Get woke, go broke!
pi_116936222
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik een vriend heb? :o
man bedoel ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116936235
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n koopakte is kwijtgeraakt in de post :') :')
:o
de post is niet jou mattie he!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116936283
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wel lekker, gezapig getrouwd zijn B-).

Neuken? :7.
Het bevalt me wel zo.
50.000 O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:26:55 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jou en jouw, leer het }:|.
Get woke, go broke!
pi_116936288
quote:

[..]

Ik zou bericht krijgen van de notaris als alles rond was, maar de tijd begint te dringen, deadline voor alles is vrijdag, dus ik bellen. 'Ja we hebben je koopakte nog niet.' Ja wtf, die heb ik bijna een maand geleden ondertekend.
Tap tap tap
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:27:12 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936306
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het bevalt me wel zo.
Dat vraag ik niet B-).
Get woke, go broke!
pi_116936317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jou en jouw, leer het }:|.
Maar over 'mattie' val je niet? Jij raakt zeker ook je pokkie nog kwijt?
pi_116936334
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Maar over 'mattie' val je niet? Jij raakt zeker ook je pokkie nog kwijt?
Matties voor je schatties!
Tap tap tap
pi_116936348
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou bericht krijgen van de notaris als alles rond was, maar de tijd begint te dringen, deadline voor alles is vrijdag, dus ik bellen. 'Ja we hebben je koopakte nog niet.' Ja wtf, die heb ik bijna een maand geleden ondertekend.
Dat is altijd vervelend gestress. Ze hadden bij mij bloed opgestuurd over de post (medische keuring, geen koopakte in bloed :') ) en dat was dankzij de poststaking niet meer goed. Opnieuw prikken op het laatste moment :').
pi_116936359
quote:

[..]

man bedoel ik
:+
En je weet het he, blaffende honden...

Jaja, kom er maar in met de 'blaffen' en 'er in' grappen...
50.000 O+
pi_116936376
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:28 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is altijd vervelend gestress. Ze hadden bij mij bloed opgestuurd over de post (medische keuring, geen koopakte in bloed :') ) en dat was dankzij de poststaking niet meer goed. Opnieuw prikken op het laatste moment :').
Bloed per post versturen, dat is vragen om problemen. Als ze daarop gaan stampen :X

(Ik dacht al, waarom moest je bloed opsturen voor je hypotheek :') )
Tap tap tap
pi_116936396
En ik ben m'n stem weer eens aan het verliezen dus ik loop lekker te rochelen aan de lijn *O*
Tap tap tap
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:29:55 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936400
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

:+
En je weet het he, blaffende honden...

Jaja, kom er maar in met de 'blaffen' en 'er in' grappen...
Kom er maar in :9. .
Get woke, go broke!
pi_116936402
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet B-).
'Nee' dan.
50.000 O+
pi_116936410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bloed per post versturen, dat is vragen om problemen. Als ze daarop gaan stampen :X
Ik zie het helemaal voor me, zo'n postbeambte met een witte muur en een ouderwets poststempel. *BAM!*
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:30:26 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936423
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

'Nee' dan.
Zonde :P.
Get woke, go broke!
pi_116936425
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben m'n stem weer eens aan het verliezen dus ik loop lekker te rochelen aan de lijn *O*
Gelukkig ben jij van de ondertitels :+.
pi_116936454
Zeg CL ik ben even nieuwsgierig
hoe ziet een werkdag er voor jou uit?

heb jij ongeveer elke dag even veel werk bijvoorbeeld?
en werk je altijd dezelfde uren? (dus dat je altijd om 9 uur begint of zo)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:31:44 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936475
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij van de ondertitels :+.
Las van de week bij "Yes, I'm the museum administrator" "Ik ben de systeembeheerder" :').
Get woke, go broke!
pi_116936569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Las van de week bij "Yes, I'm the museum administrator" "Ik ben de systeembeheerder" :').
Meid toch.
50.000 O+
pi_116936574
quote:

[..]

Duidelijk wie daar de leiding heeft :+.
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:34:41 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116936579
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Meid toch.
Jaja, je maakt wat mee als je mij bent *).
Get woke, go broke!
pi_116936623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg CL ik ben even nieuwsgierig
hoe ziet een werkdag er voor jou uit?

heb jij ongeveer elke dag even veel werk bijvoorbeeld?
en werk je altijd dezelfde uren? (dus dat je altijd om 9 uur begint of zo)
Heel saai. Ene dag ben ik 's middags er al klaar mee en soms ben ik om één uur 's nachts nog bezig. Dus soms sta ik om zeven uur op en soms om negen uur O-) En soms zit ik heel veel te Fokken en soms niet. Nu is het rustig, dus loop ik hier te spammen.
Tap tap tap
pi_116936639
quote:

[..]

Ik was het niet.
Tap tap tap
pi_116936660
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heel saai. Ene dag ben ik 's middags er al klaar mee en soms ben ik om één uur 's nachts nog bezig. Dus soms sta ik om zeven uur op en soms om negen uur O-) En soms zit ik heel veel te Fokken en soms niet. Nu is het rustig, dus loop ik hier te spammen.
ga je dan niet heel erg uit stellen tot je het bijna niet meer haalt en dat je dan kei hard aan de slag moet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116936674
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ga je dan niet heel erg uit stellen tot je het bijna niet meer haalt en dat je dan kei hard aan de slag moet?
Nee, dat leer je heel snel af.
Tap tap tap
pi_116936749
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, dat leer je heel snel af.
Wat goed van je!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116937333
Ik heb m'n momenten :7
Tap tap tap
pi_116937433
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n momenten :7
1 keer in de maand? 5 dagen?
pi_116937452
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat zijn zo de mindere momenten ;(
Tap tap tap
pi_116937466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat zijn zo de mindere momenten ;(
Ik zou het niet weten ;(
pi_116937518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten ;(
:*
Tap tap tap
pi_116937530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:55 schreef Tally het volgende:

[..]

daar heb ik zo'n zin in chocolade :')

maar ik hou me in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116937588
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nu vind ik het niet zo erg meer hoor :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar ik hou me in
Ik ook! Maar niet daarom :P
Daarom was die Snicker ook zo lekker O+
pi_116937592
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar ik hou me in
Ik heb altijd zin in chocola, maar die week is er wel een piek ja.
Tap tap tap
pi_116937608
Al vergaat al je eetlust wel als je de boel hebt verschoond :')
Tap tap tap
pi_116937648
zul je zien dat ik zo weer naast die ene zit die elke keer een snicker bij heeft in college ;(

vroeger, toen ik nog 1 college per week had mocht ik ook altijd een snoepje van mezelf om het door te komen maar dat is niet meer te doen want ik heb 6 college's per week of zo :')
dan vreet ik alles wat ik kwijt ben er zo weer aan :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116937656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Al vergaat al je eetlust wel als je de boel hebt verschoond :')
he CL! dat moet jij dan weer even melden he brrrr
:D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116937699
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

he CL! dat moet jij dan weer even melden he brrrr
:D
Iedereen weet het, iedereen denk het :P
Tap tap tap
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:02:51 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116937736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Iedereen weet het, iedereen denk het :P
Eeeeehmmm, nee :').
Get woke, go broke!
pi_116937780
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeeeehmmm, nee :').
Sorry, weer een illusie armer :P
Tap tap tap
pi_116937948
ik denk inderdaad dat niet veel jongetjes daar weet van hebben hoor :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116937994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk inderdaad dat niet veel jongetjes daar weet van hebben hoor :P
Dat zouden ze eens moeten leren.
Tap tap tap
pi_116938012
ooooh peepz als jullie thuis zijn moeten jullie echt even naar bbc 1 zappen nu
horrible histories O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116938529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
ooooh peepz als jullie thuis zijn moeten jullie echt even naar bbc 1 zappen nu
horrible histories O+
En als je wel thuis bent maar geen TV hebt?
pi_116938633
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

En als je wel thuis bent maar geen TV hebt?
dan kun je het youtuben

helaas mis je dan wel het lied van darwin want die is nu op en dus nog te nieuw
maar er staan heel grappige op you tube
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116939025
Ja, het koopcontract is inderdaad kwijt in de post :')
Tap tap tap
pi_116939169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja, het koopcontract is inderdaad kwijt in de post :')
Ik vraag me altijd af hoe die posterijen het voor elkaar krijgen 2093982983982 verjaardagskaartjes en reclamemailings keurig netjes te bezorgen, en zo'n koopcontract kwijt te maken.
pi_116939202
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe die posterijen het voor elkaar krijgen 2093982983982 verjaardagskaartjes en reclamemailings keurig netjes te bezorgen, en zo'n koopcontract kwijt te maken.
nou laatst was er een verjaardags kaartje van mij kwijt!

maar wat nu CL?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116941409
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou laatst was er een verjaardags kaartje van mij kwijt!

maar wat nu CL?
Mevrouwtje van de makelaar heeft een kopie gemaakt en die bij de notaris afgeleverd, die zat in de buurt. Dus de notaris is op de hoogte en ik kan gaan dokken.
Dat het origineel nu kwijt was, zou als het goed is niet voor problemen moeten zorgen, anders hadden ze hem wel verzekerd verzonden. Of zelf afgeleverd :')
Tap tap tap
pi_116942374
Verdorie!! Iemand had gewoon mijn band leeg laten lopen!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116942435
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mevrouwtje van de makelaar heeft een kopie gemaakt en die bij de notaris afgeleverd, die zat in de buurt. Dus de notaris is op de hoogte en ik kan gaan dokken.
Dat het origineel nu kwijt was, zou als het goed is niet voor problemen moeten zorgen, anders hadden ze hem wel verzekerd verzonden. Of zelf afgeleverd :')
hoe bedoel je dokken?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:45:33 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116942442
Via groupon iets besteld.. bestelling niet ontvangen ivm niet thuis. Ligt het bij de DHL, kom ik te laat achter. Kan het alleen opnieuw worden aangeboden in opdracht van de verzender. Weet ik niet wie de verzender precies is aangezien ik meerdere dingen heb lopen :')
pi_116942667
ik hoor(de) alleen maar slechte verhalen over groupon?
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:52:28 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116942703
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
ik hoor(de) alleen maar slechte verhalen over groupon?
Heb er nooit problemen mee gehad :)
(en nu ook niet)
pi_116942741
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe bedoel je dokken?
Nou, het huis moet betaald worden :P
Tap tap tap
pi_116942857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eeuwig zonde
pi_116942965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Eeuwig zonde
Mjah, er moet ook gewoond worden. Als investering die je rond je pensioen van de hand kan doen om te gaan rentenieren heeft het zijn langste tijd wel gehad, ja.
pi_116943006
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mjah, er moet ook gewoond worden.
Overrated
pi_116943067
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

oh ja maar dat moet natuirlijk sowieso :P
ik dacht voor een nieuwe akte of zo

oh maar dan is het niet zo erg en komt her vanzelf goed!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116943081
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Overrated
Het Leger des Heils moet me niet ;(
Tap tap tap
pi_116943096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het Leger des Heils moet me niet ;(
Je mag in die limburgse tuin
pi_116943281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je mag in die limburgse tuin
Brabants toch?
pi_116943299
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Litpho het volgende:

[..]

Brabants toch?
Same same
pi_116944708
Trouwen niet kamperen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116944812
je kunt het ook combineren en de jurk als tent gebruiken na de plechtigheid. :7
pi_116944991
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
Wil je hier iets mee over CL zeggen?
pi_116945113
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
Zoveel chocola eet ik nou ook weer niet.
Tap tap tap
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:28:50 #234
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116947332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel chocola eet ik nou ook weer niet.
Snel een inhaalslag maken dan zodat je op formaat bent als je voor de trouwjurk gaat kijken. :Y
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_116947545
ik zag trouwen en kamperen in een zin, dus toen dacht ik: laat ik eens met iets praktisch komen. ~:)
pi_116950081
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Snel een inhaalslag maken dan zodat je op formaat bent als je voor de trouwjurk gaat kijken. :Y
Tof, gaat wel lukken.
Tap tap tap
pi_116950405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tof, gaat wel lukken.
*aandelen Verkade gaat kopen
pi_116968303
Aye Bilge rats! Talk like a pirtate day! Arrr!
pi_116969919
:)
Tap tap tap
pi_116970234
quote:
Smile :)
SPOILER
pi_116970410
Hondje O+
Tap tap tap
pi_116970562
Goeiemorgen :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116970577
Rhubje O+ :*
pi_116970664
Hey tally
hoe is het met je kindje? Al flink aan de wandel? ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116970791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Hey tally
Rondjes in de buik rennen?
pi_116970840
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Hey tally
Nee ze is ziek. Gisteravond toen ik thuis kwam van het werk begon ze te huilen en wilde alleen bij Mama op schoot. Tot ze ging slapen. Niet eten of drinken.
Dus vanmiddag even naar de dokter met dr. Ik hoorde net wel van mijn man dat ze gewoon aan het spelen was maar dat ze bijna geen stem meer heeft.
En voor een kleine babbelaar is dat vervelend. Voor mama en papa wat minder :P
pi_116971027
och germ :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116971238
Hoi peepz. O+
pi_116971398
ow, ik ben in moppersmurfmodus vandaag.
doei.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_116971404
quote:
8s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
doei.
Vandaag?
pi_116971418
quote:
doei.
Kusjekroel JB!
pi_116971441
quote:
doei.
waarom kom je dat dan zeggen als je dan toch weer weg gaat :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116971478
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Vandaag?
nog meer dan anders dan. ook goed.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 19 september 2012 @ 10:34:26 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116971489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Attention whores O+.
Get woke, go broke!
pi_116971495
Chocoladetaart helpt. Maar what's up JB?
pi_116971511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef L-E het volgende:

[..]

Kusjekroel JB!
trut :(

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat ik daar behoefte aan had. vrij normaal gedrag hier toch?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116971518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Attention whores O+.
ik *O*
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116971530
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Attention whores O+.
ja sorry maar daar ben ik echt zo allergisch voor

misschien als ze gewoon zouden zeggen: ik ben een attention whore en wat ik nu ga zeggen is puur omdat ik even een kusjekroel nodig heb dat ik nog wel bereid zou gaan om er in mee te gaan omdat het tenminste eerlijk is
maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116971543
Hij noemt me nog trut ook. :(
pi_116971547
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

trut :(

[..]

omdat ik daar behoefte aan had. vrij normaal gedrag hier toch?
dat vind ik gelukkig in deze SC wel mee vallen
anders hing ik hier al niet meer rond of had ik veeeeeeeeeul meer ruzie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116971674
zucht.
Omdat ik me, terwijl ik een te lompe reactie aan het typen was, bedacht, poste ik dat, omdat ik toen toch al bezig was. :')

En waarom kan ik het niet laten om me toch te willen verdedigen? |:(

Een zin met veel komma's, ik houd ervan. O+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116971702
Ik ben benieuwd naar die lompe reactie! De dark side van JB. O+
pi_116971767
Ik wil ook een knuffel! :(
NU! :(
pi_116971809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
Ik ben benieuwd naar die lompe reactie! De dark side van JB. O+
Ik vind al snel iets lomp hè, dus dat kan alleen maar tegenvallen :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116971828
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:44 schreef Tally het volgende:
Daar heb je toch een kind voor gekregen! :(
pi_116971841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:45 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik vind al snel iets lomp hè, dus dat kan alleen maar tegenvallen :')
Dat!
pi_116971845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:45 schreef L-E het volgende:

[..]

Daar heb je toch een kind voor gekregen! :(
Die is ziek :( En ik wil geen snot aan mijn shirt :(
  woensdag 19 september 2012 @ 10:46:37 #268
220609 Nouk84
pi_116971852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:44 schreef Tally het volgende:
IK OOK!
pi_116971856
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Die is ziek :( En ik wil geen snot aan mijn shirt :(
Knuffel je foetus! O+
pi_116971857
Nou JB kom eens over de brug met die reactie?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116971862
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat!
precies, jij weet het!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116971906
ik ben in een heppie de peppie modus vandaag , heul vermoeiend ;(
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_116971907
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

precies, jij weet het!
Ervaring
En je blijft hopen dat het ooit beter gaat worden.
Ik geloof ook niet meer in het spreekwoord van de ezel en de steen. Ik zie hier een hoop ezels die zich vaker aan dezelfde steen stoten
pi_116971929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef ArTiC het volgende:
ik ben in een heppie de peppie modus vandaag , heul vermoeiend ;(
Attention whore. :(
pi_116971951
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ervaring
En je blijft hopen dat het ooit beter gaat worden.
Ik geloof ook niet meer in het spreekwoord van de ezel en de steen. Ik zie hier een hoop ezels die zich vaker aan dezelfde steen stoten
mijn ervaring is dat als ik het hier post, ik er irl minder last van heb. goeie uitlaatklep dus. :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116971952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Knuffel je foetus! O+
Die doet alleen maar pijn op het moment dus blijf ik lekker vanaf :(
pi_116971970
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

mijn ervaring is dat als ik het hier post, ik er irl minder last van heb. goeie uitlaatklep dus. :)
Je slikt het in. Het is half vaag en toch vragen om aandacht zodat mensen gaan vragen... wat is er dan....
pi_116971986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

oh dus we zijn je dagboek?
koop verdorie gewoon een dagboek :')
ook fijn dat het niet uit maakt of wij daar zin in hebben of niet :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972010
Whoa vet mijn stad krijgt een internationale school :o
ben benieuwd wat voor extra opleiding ik zou moeten doen om daar te mogen werken *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972024
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh dus we zijn je dagboek?
koop verdorie gewoon een dagboek :')
ook fijn dat het niet uit maakt of wij daar zin in hebben of niet :')
Als we allemaal een dagboek kopen kunnen we dit topic wel opdoeken.
pi_116972052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Boeiend. Vertel dat maar aan je weblog
pi_116972093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef L-E het volgende:

[..]

ik vind dat er wel een wezenlijk verschil zit tussen gezellig slowchatten en dit topic gebruiken om je frustraties kwijt te kunnen

is er ook niet zoiets als hoe voel je je nu? of is dat topic verdwenen bij de grote SC schoonmaak?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972135
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind dat er wel een wezenlijk verschil zit tussen gezellig slowchatten en dit topic gebruiken om je frustraties kwijt te kunnen

is er ook niet zoiets als hoe voel je je nu? of is dat topic verdwenen bij de grote SC schoonmaak?
Wat mij betreft kan dit topic ook gebruikt worden voor frustratie. Dat doen we volgens mij allemaal wel eens.
pi_116972158
quote:

[..]

Dat is er nog :)
  woensdag 19 september 2012 @ 10:58:07 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116972188
quote:

[..]

niets mis met je frustratie uiten. Maar kom niet binnen, zeg "er is iets!!!" en zeg niet wat :').
Get woke, go broke!
pi_116972193
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat mij betreft kan dit topic ook gebruikt worden voor frustratie. Dat doen we volgens mij allemaal wel eens.
true maar sommige doen het nogal vaak en op een irritante manier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

true maar sommige doen het nogal vaak en op een irritante manier
Dat is dan inderdaad meer het euvel, lijkt me. :)
pi_116972218
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Die doet alleen maar pijn op het moment dus blijf ik lekker vanaf :(
Hij groeit! Hoop ik!
pi_116972245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij groeit! Hoop ik!
Hoop ik ook. Zien we vrijdag hopelijk :)
pi_116972270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Hoop ik ook. Zien we vrijdag hopelijk :)
weet je al wat het is trouwens? of zie je dat misschien ook vrijdag?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad meer het euvel, lijkt me. :)
voor mij persoonlijk is het een combi maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

weet je al wat het is trouwens? of zie je dat misschien ook vrijdag?
Daar is het nog te pril voor. Vanaf 17 weken zie je pas wat het word. En ik zit nu op 9 en halve week.
pi_116972308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef L-E het volgende:

[..]

Attention whore. :(
*doet een radslag in de branding*
pi_116972327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar is het nog te pril voor. Vanaf 17 weken zie je pas wat het word. En ik zit nu op 9 en halve week.
oooh ik dacht dat je al een stukje verder was
wil je wel weten wat het word?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niets mis met je frustratie uiten. Maar kom niet binnen, zeg "er is iets!!!" en zeg niet wat :').
Dat zijn de vrouwelijke trekjes van JB ;(
pi_116972356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oooh ik dacht dat je al een stukje verder was
wil je wel weten wat het word?
Ja. Als ik de combinatietest achter de rug heb (12 weken) dan maak ik een afspraak bij het echobureau voor een geslachtsbepaling.
pi_116972434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja. Als ik de combinatietest achter de rug heb (12 weken) dan maak ik een afspraak bij het echobureau voor een geslachtsbepaling.
wat is een combinatietest? :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972490
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat is een combinatietest? :@
Dan bepalen ze hoeveel kans je hebt op een kindje met down syndroom en nog 2 andere syndromen.
pi_116972762
oh! is dat standaard?
vind je dat spannend?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116972878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
oh! is dat standaard?
vind je dat spannend?
Nee dat is niet standaard. Daar moet je zelf voor betalen. Maar omdat we al een kindje hebben vind ik het belangrijk om te weten.
En spannend is het altijd wel ja. Vind ik dan.
pi_116972883
Ja duh is het spannend :P
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')