Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag dit weekend op familieweekend.Elke 3 jaar en elke 3 jaar denk ik weer; ' Waarom heb ik ook alweer toegezegd dat ik mee zou gaan
Dat heb ik ook maar ik ga wel altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind familieweekenden wel leukAl ligt het wel aan welke kant van de familie.
Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin inquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Tally het volgende:
Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aan
Een heel weekend ook meteen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin inAls ik dan mailtjes lees met 'om 13:00 start de activiteit' en 'neem je discokleding mee', dan krijg ik jeuk die niet te stoppen is
![]()
Het is trouwens een heel weekend, gelukkig heb ik het dus al kunnen korten tot 1 nacht & 2 halve dagen.
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
Dat heb ik met mijn hele familie op vader en broertje naquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) .
Nou ja, toen ik klein was had papa wel een goeie baan, en kwam ik al HELEMAAL niet graag mee op familieverjaardagen, zat ik daar als 'tuig" tussen de roderick-jannen en parelkettingtutjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.
Want die nieuwe auto moeten hun ook. En ander huis moeten hun ook.. En noem maar op.
Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Tally het volgende:
Mijn ouders werkte zich 3 slagen in de rondte om ons alles te kunnen geven wat we wilde (of wat zij dachten dat we wilde). We zijn altijd onwijs verwend. Maar nooit hebben mijn ouders zich echt gek laten maken.
Dat kleine gedeelte van zijn familie heeft als enige van de familie geen eigen bedrijf. De rest handelt in goud of leer (Opa had heel veel eigen bedrijfjes). Diegene met eigen bedrijfje snappen wel dat je er hard voor moet werken. Die prutsers denken dat alles aan komt waaien. Dus meneer moet maar wat extra ritten naar het buitenland doen want ja Tante Pollewop heeft een nieuwe auto, dus die moeten zij ook. Dat je je man dan een aantal maanden niet of zelden ziet is dan maar een bijkomstigheid.
Daar heeft hij hard voor gewerktquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja was) een verwend kutkind
.
En nu heeft ie een prima pensioen, en dat is ook gewoon zoals het hoort.
Dat vind ik dus ook. Hij heeft het nu ook gewoon prima, geen rijkeluiszooi, maar gewoon een prima appartement, volvo, en genoeg cash om mij af en toe toe te stoppenquote:
Ik shop in mijn familie. Diegene die ik wel tof vind, zie ik wel vaker. Maar op mijn bruiloft, mocht die ooit komen, zal er bijzonder weinig familie zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn hele familie op vader en broertje na.
heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) en de andere kant is tijgerprint Jordaan Aso.
De jordaantypes kan ik opzich nog wel hebben hoor, maar ook geen behoefte aan verder.
Mijn halve familie zit in de IT. Schuld van de oudste oom. Die had begin jaren '80 al allerlei computershit thuis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Oh,de familie doet het goed verder hoor, Asokant hebben een feestcafe in de Jordaan, neefje heeft een schildersbedrijfje. En die tut nichtjes hebben allebei goeie banen.
Alleen 1 neefje van de asokant (andere oom+tante) is een contactgestoord, veels te dik Wow-ertje.
Ironisch want die oom was mij en broertje altijd aan het etteren dat we van die nerds waren, met ons VWO etc, wij zouden nooit een wijf krijgen. Karma BIATCH!.
Ik zie echt nooit iemand, vroeger 1 keer per jaar bij 1 oma, met nieuwjaar, maar die oma is er niet meer, dus dat is ook voorbij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik shop in mijn familie. Diegene die ik wel tof vind, zie ik wel vaker. Maar op mijn bruiloft, mocht die ooit komen, zal er bijzonder weinig familie zijn.
ik nodig echt iedereen uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik shop in mijn familie. Diegene die ik wel tof vind, zie ik wel vaker. Maar op mijn bruiloft, mocht die ooit komen, zal er bijzonder weinig familie zijn.
Ik heb er zelfs wel eens over gedacht om een bepaalde tante wel, en haar man niet, uit te nodigen. Maar dat schijn je niet te kunnen maken...quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik nodig echt iedereen uit
probleem is alleen dat mijn schoonmama dan vind dat iedereen van hun familie dan ook moet komen terwijl mijn lief de namen van zijn neefjes en nichtjes niet eens kent
krijg je weer zo'n drama
maar goed dat zien we tegen die tijd wel
aangezien mijn lief niet echt tempo maakt met het mij vragen gok ik dat de helft toch al dood is tegen de tijd dat het zo ver komt
Bij ons eigenlijk alleen ik, en ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn halve familie zit in de IT. Schuld van de oudste oom. Die had begin jaren '80 al allerlei computershit thuis.
nee dat gaat wel ver en daar krijg je geheid gedoe meequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs wel eens over gedacht om een bepaalde tante wel, en haar man niet, uit te nodigen. Maar dat schijn je niet te kunnen maken...
Deed mijn schoonzusje wel en die heeft idd een hele hoop gezeik gehad. Maar boeide dr niet (en terecht).quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs wel eens over gedacht om een bepaalde tante wel, en haar man niet, uit te nodigen. Maar dat schijn je niet te kunnen maken...
Neem er een foto van en zet het op facebook!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
ow god ik heb echt de lekkerste lunch ooitnomnom
het is helaas geen mooie lunchquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem er een foto van en zet het op facebook!
oeh waar doe je dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik begin de laatste paar dagen in ene vet populair te worden op Facebook. Al gauw 15 nieuwe vrienden erbij. Roller derby is een hechte wereld merk ik... (zondag official geweest bij een wedstrijd)
WATTAN?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is helaas geen mooie lunch
Aaaah okay. Dan ga ik nu even kotsen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
nou gister heb ik couscoussalade gemaakt en van die saus was nog over (tomatenpuree, gefruit rood uitje en knoflookje, komijn, paprika poeder, italiaanse kruiden etc) en die heb ik op brood laten smeren (ja laten want dat maakt het nog lekkerder) met kaas en extra ui en daar dan een tosti van gemaakt
laten maken dus
ja maar deze heeft dus sausquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef HeatWave het volgende:
cous cous.
Niet te hakken die droge meuk.
oh sorry!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaah okay. Dan ga ik nu even kotsen.
Ik ben referee in opleiding in Zwolle (en tevens head ref). Maar zondag bij de wedstrijd dus niet op rolschaatsen. En ga kijken of ik mee kan gaan trainen bij het enige mannenteam in Nederland (Groningen).quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh waar doe je dat?
lijkt me echt vet!!!
Jeukende ballen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren snel snel onder de douche geschoren... nou weet ik weer waarom ik daar de spiegel bij gebruik. Overal dingen vergetenFML
Onze policy voor de bruiloft was "alleen maar mensen die we er bij willen hebben". Dus we hadden de uitnodiging voor familie ook maar beperkt tot direkt naaste familie (ouders, broers, zussen en de intussen volwassen kinderen van mijn schoonzus). Ging prima, heb alleen via mijn moeder gehoord dat haar kant van de familie wel razendbenieuwd was naar de foto's. Maar verder geen "waarom heb je tante Rie en oom Piet niet uitgenodigd?!?"quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ons! Waarom waren wij er niet bij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onze policy voor de bruiloft was "alleen maar mensen die we er bij willen hebben". Dus we hadden de uitnodiging voor familie ook maar beperkt tot direkt naaste familie (ouders, broers, zussen en de intussen volwassen kinderen van mijn schoonzus). Ging prima, heb alleen via mijn moeder gehoord dat haar kant van de familie wel razendbenieuwd was naar de foto's. Maar verder geen "waarom heb je tante Rie en oom Piet niet uitgenodigd?!?"
Omdat bruiloften kut zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ons! Waarom waren wij er niet bij?
Annie vertegenwoordigde jullie. Heeft hij dat niet gezegd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat hebben wij gegeven?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Annie vertegenwoordigde jullie. Heeft hij dat niet gezegd?
Onvoorwaardelijke liefde natuurlijkquote:
Mager, mager!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde natuurlijk. Oh, en een orchidee. Mogelijk gedeeltelijk namens CL. Ik zou het hem moeten vragen
.
Onze bruiloft was uiterst okayquote:
Ik denk ik dat ik je schatting voor die onvoorwaardelijke liefde ga accepteren, ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mager, mager!
Maar het gaat om het idee. En dat verdien je makkelijk terug met 2 biertjes.
Daar was ik personeel, das andersquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoorde je bij MB en Re iets heel anders zeggen
Had niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onze bruiloft was uiterst okay. Geen stukjes, geen vervelende mensen en geen achterlijke geestelijke die in staat is om het bruidspaar één keer te noemen, maar zeker vijf keer te benadrukken dat het huwelijk tussen man en vrouw is
.
De bodem is snel bereikt bij beide.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk ik dat ik je schatting voor die onvoorwaardelijke liefde ga accepteren, ja.
Ik heb me dan ook maanden van tevoren al zitten verbazen over van die rare trouwende Amerikanen die de bruiloft vooral inrichten zodat (schoon-)mama er tevreden over is. Als schoonmama een fijne bruiloft wil, dan trouwt ze maar zelf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van je.
Ad fundum. *klots*quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
De bodem is snel bereikt bij beide.
Mocht ik ooit trouwen, echt NIETS van stukjes, ABC-tjes en dat infantiele geneuzel....quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook maanden van tevoren al zitten verbazen over van die rare trouwende Amerikanen die de bruiloft vooral inrichten zodat (schoon-)mama er tevreden over is. Als schoonmama een fijne bruiloft wil, dan trouwt ze maar zelf.
Mijn liefde! Wat doe je!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ad fundum. *klots*
Ad fundum. *klots*
Was bij ons ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht ik ooit trouwen, echt NIETS van stukjes, ABC-tjes en dat infantiele geneuzel....
Op waarde schatten natuurlijk.quote:
Ook een sfeer verpester als je dat gaat roepen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Was bij ons ook niet
Daarom heb ik ook geroepen diegene die iets probeert staat buiten.
O, vandaar dat de uitnodiging zoek was geraakt zekerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onze bruiloft was uiterst okay. Geen stukjes, geen vervelende mensen en geen achterlijke geestelijke die in staat is om het bruidspaar één keer te noemen, maar zeker vijf keer te benadrukken dat het huwelijk tussen man en vrouw is
.
Dat hebben we van tevoren geroepenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook een sfeer verpester als je dat gaat roepen.
Neemt u, Tally tot uw wettige echtgenoot dikke tieten liefhebber?
WIE EEN ABC STRAKS DOET GAAT ER UIT!!!!!![]()
![]()
![]()
Je staat versteld hoeveel mensen hun uitnodiging kwijt zijn geraakt inderdaad. Twee weken van tevoren bellen "wanneer was het ook alweer?"quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, vandaar dat de uitnodiging zoek was geraakt zeker
Je naam was Annie die dag en je hebt een plant gegeven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, vandaar dat de uitnodiging zoek was geraakt zeker
Shared google agenda FTW!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je staat versteld hoeveel mensen hun uitnodiging kwijt zijn geraakt inderdaad. Twee weken van tevoren bellen "wanneer was het ook alweer?".
Dat hadden wij ook met geboortekaartjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je staat versteld hoeveel mensen hun uitnodiging kwijt zijn geraakt inderdaad. Twee weken van tevoren bellen "wanneer was het ook alweer?".
Een van mijn getuigen heeft het kaartje gescand en heeft daar kopietjes van rond gestuurdquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Shared google agenda FTW!![]()
Of een groepswhatsapp
omdat wij blijkbaar niet vallen onder de categorie mensen die ze er bij willen hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
nee in mijn mama's tuinquote:
very slim!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van mijn getuigen heeft het kaartje gescand en heeft daar kopietjes van rond gestuurd.
Ik wist niet dat je ineens zo'n haast had met onze bruiloft, Godt. Ik dacht dat onze liefde geheim zou blijvenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer kan CL terecht bij je moeder in de tuin?
ik gok 2020quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer kan CL terecht bij je moeder in de tuin?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van mijn getuigen heeft het kaartje gescand en heeft daar kopietjes van rond gestuurd.
nee nee zie edit ik begreep je verkeerdquote:
Godt! Godt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee nee zie edit ik begreep je verkeerd
je mag van mij volgende week al trouwen in mama's tuin hoor
Veel gekleurde lichtjes en zomerjurkjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil alles in mama's tuin
de voltrekking en het diner en het dansen er na
en allemaal een beetje picknick achtig
niet zo strikt en saai
gewoon gezellig met plastic bordjes van de action of zo
en veeeel bloemen en lampjes en potjes met kaarsjes
preciesquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel gekleurde lichtjes en zomerjurkjes
Zullen wij trouwenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
en pasta salades en geen deftig voer
maar dan wel allebei in jurk!quote:
klinkt erg jummiequote:
Daar hebben wij op de dag voor het trouwen nog ruzie om gehad met de locatiequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
en pasta salades en geen deftig voer
Ja, dat is wel jammer vrijdag - geen jurk want mijn baas trouwt met een andere man. Maar ze hebben wel speciaal hun pak in italie laten maken dus daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:
Het is heerlijk! Maar ik wist al dat niemand het in de familie ging etenquote:
Hoe hip weerquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer vrijdag - geen jurk want mijn baas trouwt met een andere man. Maar ze hebben wel speciaal hun pak in italie laten maken dus daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Nou ja, ik snap het welquote:
Dat niet, boeit mij dat soort dingen nouquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het welZij geven geen geld uit aan een jurk, dus gaan ze hier helemaal sjiek mee
Dan zoek je een vent, how hard can it be?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
oh jongens hou op over trouwen
ik word een beetje verdrietig want ik wil ook trouwen
en een hondje
Lijkt me logischquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het welZij geven geen geld uit aan een jurk, dus gaan ze hier helemaal sjiek mee
die heb ik al maar we hebben een meningsverschil over 'het instituut huwelijk'quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zoek je een vent, how hard can it be?.
Nou ja, als je dat nog hip vindt ben je helemaal in de jaren negentig blijven stekenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat niet, boeit mij dat soort dingen nouDat homohuwelijk
.
Ik kom sowieso bijna nooit op trouwerijenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat nog hip vindt ben je helemaal in de jaren negentig blijven steken
Ik was tien jaar geleden of zo al ringbearer bij Gellarboy. Toen het nog underground was
Dat zou ook wat ongepast zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bijna nooit op trouwerijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou ook wat ongepast zijn.Move to tong80 forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zorg dat je vriend ook wil trouwen!quote:
work in progressquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zorg dat je vriend ook wil trouwen!
wippen werkt waarschijnlijk wel mee jaquote:
jongens jongens, waar ben ik aan begonnen!quote:
ik denk dat het nog wel sneller zou werken als ik zou zeggen: alleen sex na het huwelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
wippen werkt waarschijnlijk wel mee ja
Ik wilde niet trouwen en mijn man riep dat dus hequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel sneller zou werken als ik zou zeggen: alleen sex na het huwelijk
Chantage is geoorloofd!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel sneller zou werken als ik zou zeggen: alleen sex na het huwelijk
Ik heb dit weekend aangegeven dat ik ook 'ooit' wel zou willen trouwen. Hij ziet de meerwaarde niet, het is geen nee, maar ik moet hem vragen dan. Ik weet niet of dat wel zou willen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
die heb ik al maar we hebben een meningsverschil over 'het instituut huwelijk'
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef Tally het volgende:
Nog een topic kill!
Mijn dochter deed net voor het eerst zelf lopen!![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De groene omdat ik m zo leuk vind en om CL te tergen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef Tally het volgende:
Nog een topic kill!
nou op dat punt zitten wij een beetjequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend aangegeven dat ik ook 'ooit' wel zou willen trouwen. Hij ziet de meerwaarde niet, het is geen nee, maar ik moet hem vragen dan. Ik weet niet of dat wel zou willen hoor
yay!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef Tally het volgende:
Nog een topic kill!
oeh je moet nu wel alles in de gaten gaan houdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldigWant dan hoef ik dr straks niet te dragen als ik die hele dikke buik heb (ja dikker dan nu!!
)
O maar dat moeten we nu al. Want ze is zo vlug als water kruipend. Dus alles moeten we al in de gaten houdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh je moet nu wel alles in de gaten gaan houdenwant ze kan straks overal bij
quote:
Hier in de snoepjesautomaat op het werk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waar?
ik heb enorme zin in chocolade
misschien door al het drama bij 16 and pregnant
Dat is nog eens wat anders dan iemand achter het behang plakken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier in de snoepjesautomaat op het werk.
Sinds ik zwanger ben, trek ik nog wel eens een snicker uit de muur
Hoe denk je anders dat ik zwanger ben geraaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders dan iemand achter het behang plakken.
Gewoon BAM snikkel uit de muur trekken
Onbevlekte ontvangenis toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik zwanger ben geraakt
Van zaad slikken word je toch ook zwanger?quote:
Geen idee, dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Van zaad slikken word je toch ook zwanger?
dat geloof ik nietquote:
Ik denk dat dat voor een deel van mijn gasten nét te creabea geweest zou zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het leuk vinden als iedereen iets kookt ipv een kadotje mee nemen naar mijn bruiloft
en dan gaan we gezellig allemaal picknicken
Hoe weet jij dat ik een vriend heb?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
jou vriend is de grootste perv op fok!
dan ben je wel heeeeeeeeeuuul standvastig
Je kent MissMSX toch? Als die eenmaal iets in haar hoofd heeft, gaat er niets anders in. Zeg maar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
dan ben je wel heeeeeeeeeuuul standvastig
Exact.quote:
Wel lekker, gezapig getrouwd zijnquote:
man bedoel ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een vriend heb?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n koopakte is kwijtgeraakt in de post![]()
Het bevalt me wel zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel lekker, gezapig getrouwd zijn.
Neuken?.
Jou en jouw, leer hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de post is niet jou mattie he!
Ik zou bericht krijgen van de notaris als alles rond was, maar de tijd begint te dringen, deadline voor alles is vrijdag, dus ik bellen. 'Ja we hebben je koopakte nog niet.' Ja wtf, die heb ik bijna een maand geleden ondertekend.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de post is niet jou mattie he!
Maar over 'mattie' val je niet? Jij raakt zeker ook je pokkie nog kwijt?quote:
Matties voor je schatties!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar over 'mattie' val je niet? Jij raakt zeker ook je pokkie nog kwijt?
Dat is altijd vervelend gestress. Ze hadden bij mij bloed opgestuurd over de post (medische keuring, geen koopakte in bloedquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou bericht krijgen van de notaris als alles rond was, maar de tijd begint te dringen, deadline voor alles is vrijdag, dus ik bellen. 'Ja we hebben je koopakte nog niet.' Ja wtf, die heb ik bijna een maand geleden ondertekend.
quote:
Bloed per post versturen, dat is vragen om problemen. Als ze daarop gaan stampenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is altijd vervelend gestress. Ze hadden bij mij bloed opgestuurd over de post (medische keuring, geen koopakte in bloed) en dat was dankzij de poststaking niet meer goed. Opnieuw prikken op het laatste moment
.
Kom er maar inquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je weet het he, blaffende honden...
Jaja, kom er maar in met de 'blaffen' en 'er in' grappen...
'Nee' dan.quote:
Ik zie het helemaal voor me, zo'n postbeambte met een witte muur en een ouderwets poststempel. *BAM!*quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloed per post versturen, dat is vragen om problemen. Als ze daarop gaan stampen
Gelukkig ben jij van de ondertitelsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben m'n stem weer eens aan het verliezen dus ik loop lekker te rochelen aan de lijn
Las van de week bij "Yes, I'm the museum administrator" "Ik ben de systeembeheerder"quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij van de ondertitels.
Meid toch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Las van de week bij "Yes, I'm the museum administrator" "Ik ben de systeembeheerder".
Duidelijk wie daar de leiding heeftquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Las van de week bij "Yes, I'm the museum administrator" "Ik ben de systeembeheerder".
Jaja, je maakt wat mee als je mij bentquote:
Heel saai. Ene dag ben ik 's middags er al klaar mee en soms ben ik om één uur 's nachts nog bezig. Dus soms sta ik om zeven uur op en soms om negen uurquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg CL ik ben even nieuwsgierig
hoe ziet een werkdag er voor jou uit?
heb jij ongeveer elke dag even veel werk bijvoorbeeld?
en werk je altijd dezelfde uren? (dus dat je altijd om 9 uur begint of zo)
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je dan niet heel erg uit stellen tot je het bijna niet meer haalt en dat je dan kei hard aan de slag moet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel saai. Ene dag ben ik 's middags er al klaar mee en soms ben ik om één uur 's nachts nog bezig. Dus soms sta ik om zeven uur op en soms om negen uurEn soms zit ik heel veel te Fokken en soms niet. Nu is het rustig, dus loop ik hier te spammen.
Nee, dat leer je heel snel af.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga je dan niet heel erg uit stellen tot je het bijna niet meer haalt en dat je dan kei hard aan de slag moet?
Wat goed van je!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat leer je heel snel af.
1 keer in de maand? 5 dagen?quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn zo de mindere momenten
daar heb ik zo'n zin in chocoladequote:
Nu vind ik het niet zo erg meer hoorquote:
Ik ook! Maar niet daaromquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar heb ik zo'n zin in chocolade
maar ik hou me in
Ik heb altijd zin in chocola, maar die week is er wel een piek ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar heb ik zo'n zin in chocolade
maar ik hou me in
he CL! dat moet jij dan weer even melden he brrrrquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Al vergaat al je eetlust wel als je de boel hebt verschoond
Iedereen weet het, iedereen denk hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he CL! dat moet jij dan weer even melden he brrrr
Eeeeehmmm, neequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen weet het, iedereen denk het
Dat zouden ze eens moeten leren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk inderdaad dat niet veel jongetjes daar weet van hebben hoor
En als je wel thuis bent maar geen TV hebt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
ooooh peepz als jullie thuis zijn moeten jullie echt even naar bbc 1 zappen nu
horrible histories
dan kun je het youtubenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En als je wel thuis bent maar geen TV hebt?
Ik vraag me altijd af hoe die posterijen het voor elkaar krijgen 2093982983982 verjaardagskaartjes en reclamemailings keurig netjes te bezorgen, en zo'n koopcontract kwijt te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja, het koopcontract is inderdaad kwijt in de post
nou laatst was er een verjaardags kaartje van mij kwijt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die posterijen het voor elkaar krijgen 2093982983982 verjaardagskaartjes en reclamemailings keurig netjes te bezorgen, en zo'n koopcontract kwijt te maken.
Mevrouwtje van de makelaar heeft een kopie gemaakt en die bij de notaris afgeleverd, die zat in de buurt. Dus de notaris is op de hoogte en ik kan gaan dokken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou laatst was er een verjaardags kaartje van mij kwijt!
maar wat nu CL?
hoe bedoel je dokken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mevrouwtje van de makelaar heeft een kopie gemaakt en die bij de notaris afgeleverd, die zat in de buurt. Dus de notaris is op de hoogte en ik kan gaan dokken.
Dat het origineel nu kwijt was, zou als het goed is niet voor problemen moeten zorgen, anders hadden ze hem wel verzekerd verzonden. Of zelf afgeleverd
Heb er nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
ik hoor(de) alleen maar slechte verhalen over groupon?
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, het huis moet betaald worden
Mjah, er moet ook gewoond worden. Als investering die je rond je pensioen van de hand kan doen om te gaan rentenieren heeft het zijn langste tijd wel gehad, ja.quote:
Overratedquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, er moet ook gewoond worden.
oh ja maar dat moet natuirlijk sowiesoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, het huis moet betaald worden
Je mag in die limburgse tuinquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Leger des Heils moet me niet
Wil je hier iets mee over CL zeggen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
je kunt het ook combineren en de jurk als tent gebruiken na de plechtigheid.
Zoveel chocola eet ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
je kunt het ook combineren en de jurk als tent gebruiken na de plechtigheid.
Snel een inhaalslag maken dan zodat je op formaat bent als je voor de trouwjurk gaat kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel chocola eet ik nou ook weer niet.
Tof, gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel een inhaalslag maken dan zodat je op formaat bent als je voor de trouwjurk gaat kijken.
Smilequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rondjes in de buik rennen?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Hey tally
hoe is het met je kindje? Al flink aan de wandel?
Nee ze is ziek. Gisteravond toen ik thuis kwam van het werk begon ze te huilen en wilde alleen bij Mama op schoot. Tot ze ging slapen. Niet eten of drinken.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Hey tally
hoe is het met je kindje? Al flink aan de wandel?
Vandaag?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
ow, ik ben in moppersmurfmodus vandaag.
doei.
Kusjekroel JB!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
doei.
waarom kom je dat dan zeggen als je dan toch weer weg gaatquote:Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
doei.
nog meer dan anders dan. ook goed.quote:
Attention whoresquote:Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom kom je dat dan zeggen als je dan toch weer weg gaat
trutquote:
omdat ik daar behoefte aan had. vrij normaal gedrag hier toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom kom je dat dan zeggen als je dan toch weer weg gaat
ikquote:
ja sorry maar daar ben ik echt zo allergisch voorquote:
dat vind ik gelukkig in deze SC wel mee vallenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
trut
[..]
omdat ik daar behoefte aan had. vrij normaal gedrag hier toch?
Ik vind al snel iets lomp hè, dus dat kan alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
Ik ben benieuwd naar die lompe reactie! De dark side van JB.
Dat!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik vind al snel iets lomp hè, dus dat kan alleen maar tegenvallen
Die is ziekquote:Op woensdag 19 september 2012 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb je toch een kind voor gekregen!
IK OOK!quote:
Knuffel je foetus!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is ziekEn ik wil geen snot aan mijn shirt
precies, jij weet het!quote:
Ervaringquote:
Attention whore.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef ArTiC het volgende:
ik ben in een heppie de peppie modus vandaag , heul vermoeiend
mijn ervaring is dat als ik het hier post, ik er irl minder last van heb. goeie uitlaatklep dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring
En je blijft hopen dat het ooit beter gaat worden.
Ik geloof ook niet meer in het spreekwoord van de ezel en de steen. Ik zie hier een hoop ezels die zich vaker aan dezelfde steen stoten
Die doet alleen maar pijn op het moment dus blijf ik lekker vanafquote:
Je slikt het in. Het is half vaag en toch vragen om aandacht zodat mensen gaan vragen... wat is er dan....quote:Op woensdag 19 september 2012 10:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat als ik het hier post, ik er irl minder last van heb. goeie uitlaatklep dus.
oh dus we zijn je dagboek?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat als ik het hier post, ik er irl minder last van heb. goeie uitlaatklep dus.
Als we allemaal een dagboek kopen kunnen we dit topic wel opdoeken.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dus we zijn je dagboek?
koop verdorie gewoon een dagboek
ook fijn dat het niet uit maakt of wij daar zin in hebben of niet
Boeiend. Vertel dat maar aan je weblogquote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Als we allemaal een dagboek kopen kunnen we dit topic wel opdoeken.
ik vind dat er wel een wezenlijk verschil zit tussen gezellig slowchatten en dit topic gebruiken om je frustraties kwijt te kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Als we allemaal een dagboek kopen kunnen we dit topic wel opdoeken.
Wat mij betreft kan dit topic ook gebruikt worden voor frustratie. Dat doen we volgens mij allemaal wel eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat er wel een wezenlijk verschil zit tussen gezellig slowchatten en dit topic gebruiken om je frustraties kwijt te kunnen
is er ook niet zoiets als hoe voel je je nu? of is dat topic verdwenen bij de grote SC schoonmaak?
Dat is er nogquote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat er wel een wezenlijk verschil zit tussen gezellig slowchatten en dit topic gebruiken om je frustraties kwijt te kunnen
is er ook niet zoiets als hoe voel je je nu? of is dat topic verdwenen bij de grote SC schoonmaak?
niets mis met je frustratie uiten. Maar kom niet binnen, zeg "er is iets!!!" en zeg niet watquote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
true maar sommige doen het nogal vaak en op een irritante manierquote:Op woensdag 19 september 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dit topic ook gebruikt worden voor frustratie. Dat doen we volgens mij allemaal wel eens.
Dat is dan inderdaad meer het euvel, lijkt me.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
true maar sommige doen het nogal vaak en op een irritante manier
Hij groeit! Hoop ik!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Die doet alleen maar pijn op het moment dus blijf ik lekker vanaf
Hoop ik ook. Zien we vrijdag hopelijkquote:
weet je al wat het is trouwens? of zie je dat misschien ook vrijdag?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zien we vrijdag hopelijk
voor mij persoonlijk is het een combi maar goedquote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad meer het euvel, lijkt me.
Daar is het nog te pril voor. Vanaf 17 weken zie je pas wat het word. En ik zit nu op 9 en halve week.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je al wat het is trouwens? of zie je dat misschien ook vrijdag?
*doet een radslag in de branding*quote:
oooh ik dacht dat je al een stukje verder wasquote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is het nog te pril voor. Vanaf 17 weken zie je pas wat het word. En ik zit nu op 9 en halve week.
Dat zijn de vrouwelijke trekjes van JBquote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis met je frustratie uiten. Maar kom niet binnen, zeg "er is iets!!!" en zeg niet wat.
Ja. Als ik de combinatietest achter de rug heb (12 weken) dan maak ik een afspraak bij het echobureau voor een geslachtsbepaling.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ik dacht dat je al een stukje verder was
wil je wel weten wat het word?
wat is een combinatietest?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Als ik de combinatietest achter de rug heb (12 weken) dan maak ik een afspraak bij het echobureau voor een geslachtsbepaling.
Dan bepalen ze hoeveel kans je hebt op een kindje met down syndroom en nog 2 andere syndromen.quote:
Nee dat is niet standaard. Daar moet je zelf voor betalen. Maar omdat we al een kindje hebben vind ik het belangrijk om te weten.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
oh! is dat standaard?
vind je dat spannend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |