abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116924745
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:12:12 #2
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_116924930
Ik mag dit weekend op familieweekend. :') Elke 3 jaar en elke 3 jaar denk ik weer; ' Waarom heb ik ook alweer toegezegd dat ik mee zou gaan :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_116924945
Ik vind familieweekenden wel leuk :@ Al ligt het wel aan welke kant van de familie.
Tap tap tap
pi_116924949
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag dit weekend op familieweekend. :') Elke 3 jaar en elke 3 jaar denk ik weer; ' Waarom heb ik ook alweer toegezegd dat ik mee zou gaan :')
Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aan :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116924992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind familieweekenden wel leuk :@ Al ligt het wel aan welke kant van de familie.
Dat heb ik ook maar ik ga wel altijd :P

Ons nichtje is dit weekend jarig. Maar wij zijn niet meer welkom bij haar moeder (om gezochte redenen) zegt ze: Komen jullie ook op mijn grote mensen feestje? Dus ik zeg: Weet ik niet lieverd (kan moeilijk zeggen nee we mogen niet van je moeder). Heb je dan geen berichtje gehad Chantal? Nee lieverd. Nou dan is die rot telefoon van mijn moeder stuk want ze zegt dat ze iedereen een berichtje heeft gestuurd, daar zal ik vanavond eens wat van zeggen!
Aan de ene kant moest ik gniffelen. Aan de andere kant brak mijn hartje want je hebt alleen die kinderen er mee.
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:17:48 #6
220609 Nouk84
pi_116925056
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Tally het volgende:
Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aan :P
Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin in :') Als ik dan mailtjes lees met 'om 13:00 start de activiteit' en 'neem je discokleding mee', dan krijg ik jeuk die niet te stoppen is :')

Het is trouwens een heel weekend, gelukkig heb ik het dus al kunnen korten tot 1 nacht & 2 halve dagen.
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:19:30 #7
220609 Nouk84
pi_116925092
Ik zie deze kant van de familie dus maar 1 x in de 3 jaar en dat vind ik meer dan genoeg (en dus eigenlijk al teveel....). Je moet mij gewoon geen 'verplichte' activiteiten laten doen. En spelletje, als ik ergens een godsgruwelijke hekel aan heb :r En dan ook nog moeten hoor 'doe nou niet zo ongezellig, doe mee'. Er wordt nog net geen mes op mijn keel gezet.
pi_116925093
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:17 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin in :') Als ik dan mailtjes lees met 'om 13:00 start de activiteit' en 'neem je discokleding mee', dan krijg ik jeuk die niet te stoppen is :')

Het is trouwens een heel weekend, gelukkig heb ik het dus al kunnen korten tot 1 nacht & 2 halve dagen.
Een heel weekend ook meteen. :D
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:21:19 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116925126
Mijn familie doet (aan beide kanten) niet aan familieweekenden/dagen O+

Al zou ik het van 1 kant wel leuk vinden :{ Al misschien nu niet meer, nu daar onlangs twee babys' zijn geboren :')
De andere kant is gewend van mij dat ik steeds minder kom :D
pi_116925189
Ik weet dat de familie van mijn schoonmoeder tot een jaar of 10 geleden ook altijd een familie dag hadden, maar omdat ze de laatste keer steeds stomme dingen bedachten gingen er steeds minder mensen mee en zijn ze er mee gestopt :')
Wel bedachten ze zich dat het leuk zou zijn om nog eens zoiets te regelen.
Ik wacht wel ff af :+
pi_116925283
Vorig jaar was er kritiek omdat de familiedag niet echt kindvriendelijk was, er kon geen klein grut mee. Dat schoot bij sommigen een beetje in het verkeerde keelgat, terwijl degenen die het organiseerden zelf ook klein grut hadden die dus niet mee konden doen. Echt, waar mensen moeilijk over kunnen doen.
Tap tap tap
pi_116925292
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
pi_116925299
Wij doen ook niet aan familie dagen maar wel aan grote feesten waar iedereen dan komt
en ik ga regelmatig wat doen met mijn nichtjes

ik ben gek op familie O+
We zijn ook best hecht geloof ik... als ik het vergelijk met wat ik om me heen zie bedoel ik

goeiemorgen trouwens :*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:36:05 #14
220609 Nouk84
pi_116925490
Familie van de andere kant is leuker, dus daar ga ik sneller naartoe en vind ik geen verplichting :)
pi_116926907
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
Watskebeurt?
pi_116926962
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Watskebeurt?
Oma exit :)
pi_116926971
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oma exit :)
Ah ja
Dat doen ze wel eens
pi_116927039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Dat heb ik met mijn hele familie op vader en broertje na :').

heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) en de andere kant is tijgerprint Jordaan Aso :').

De jordaantypes kan ik opzich nog wel hebben hoor, maar ook geen behoefte aan verder :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116927555
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:

heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) .
Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.
Want die nieuwe auto moeten hun ook. En ander huis moeten hun ook.. En noem maar op.
pi_116927623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.
Want die nieuwe auto moeten hun ook. En ander huis moeten hun ook.. En noem maar op.
Nou ja, toen ik klein was had papa wel een goeie baan, en kwam ik al HELEMAAL niet graag mee op familieverjaardagen, zat ik daar als 'tuig" tussen de roderick-jannen en parelkettingtutjes.

Maar dat is al jaren niet meer zo, bedrijf ten onder, nu weer in loondienst, maar dat kakkerige is er nooit meer uitgegaan :').

Nichtjes wonen ook alle 2 in Almere, met 2 kinderen, stationwagon, echt 100% het clicheebeeld :').
Get woke, go broke!
pi_116927773
Mijn ouders werkte zich 3 slagen in de rondte om ons alles te kunnen geven wat we wilde (of wat zij dachten dat we wilde). We zijn altijd onwijs verwend. Maar nooit hebben mijn ouders zich echt gek laten maken. :)

Dat kleine gedeelte van zijn familie heeft als enige van de familie geen eigen bedrijf. De rest handelt in goud of leer (Opa had heel veel eigen bedrijfjes). Diegene met eigen bedrijfje snappen wel dat je er hard voor moet werken. Die prutsers denken dat alles aan komt waaien. Dus meneer moet maar wat extra ritten naar het buitenland doen want ja Tante Pollewop heeft een nieuwe auto, dus die moeten zij ook. Dat je je man dan een aantal maanden niet of zelden ziet is dan maar een bijkomstigheid. :')
pi_116927837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Tally het volgende:
Mijn ouders werkte zich 3 slagen in de rondte om ons alles te kunnen geven wat we wilde (of wat zij dachten dat we wilde). We zijn altijd onwijs verwend. Maar nooit hebben mijn ouders zich echt gek laten maken. :)

Dat kleine gedeelte van zijn familie heeft als enige van de familie geen eigen bedrijf. De rest handelt in goud of leer (Opa had heel veel eigen bedrijfjes). Diegene met eigen bedrijfje snappen wel dat je er hard voor moet werken. Die prutsers denken dat alles aan komt waaien. Dus meneer moet maar wat extra ritten naar het buitenland doen want ja Tante Pollewop heeft een nieuwe auto, dus die moeten zij ook. Dat je je man dan een aantal maanden niet of zelden ziet is dan maar een bijkomstigheid. :')
Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja was B-)) een verwend kutkind :7.

En nu heeft ie een prima pensioen, en dat is ook gewoon zoals het hoort :).
Get woke, go broke!
pi_116927858
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja was B-)) een verwend kutkind :7.

En nu heeft ie een prima pensioen, en dat is ook gewoon zoals het hoort :).
Daar heeft hij hard voor gewerkt :)
pi_116928206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar heeft hij hard voor gewerkt :)
Dat vind ik dus ook. Hij heeft het nu ook gewoon prima, geen rijkeluiszooi, maar gewoon een prima appartement, volvo, en genoeg cash om mij af en toe toe te stoppen *).
Get woke, go broke!
pi_116928234
joh in mijn familie is het hebben van een vaste baan al een accomplishment :P
maar het zijn allemaal schatten van mensen O+
beetje met ruwe randjes af en toe maar dat is alleen maar gezellig :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')