Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag dit weekend op familieweekend.Elke 3 jaar en elke 3 jaar denk ik weer; ' Waarom heb ik ook alweer toegezegd dat ik mee zou gaan
Dat heb ik ook maar ik ga wel altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind familieweekenden wel leukAl ligt het wel aan welke kant van de familie.
Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin inquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Tally het volgende:
Och om de 3 jaar een dagje. Ga je niet dood aan
Een heel weekend ook meteen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, dat denk ik ook altijd als het weer is afgelopen, maar als de dagen ervoor heb ik er nooit zin inAls ik dan mailtjes lees met 'om 13:00 start de activiteit' en 'neem je discokleding mee', dan krijg ik jeuk die niet te stoppen is
![]()
Het is trouwens een heel weekend, gelukkig heb ik het dus al kunnen korten tot 1 nacht & 2 halve dagen.
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
Dat heb ik met mijn hele familie op vader en broertje naquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk om de hele familie (moederskant) op de verjaardag van oma te zien. Maar dat is nu ook afgelopen. Dus ik vermoed dat ik een gedeelte alleen nog maar op begrafenissen ga zien.
Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
heb ook niets met de mensen, ene kant is kouwe tanniskak (onterecht, geld hebben ze niet) .
Nou ja, toen ik klein was had papa wel een goeie baan, en kwam ik al HELEMAAL niet graag mee op familieverjaardagen, zat ik daar als 'tuig" tussen de roderick-jannen en parelkettingtutjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben er een aantal in de familie van mijn man ook. Diegene die echt geld hebben pochen er niet mee en diegene die het niet hebben juist weer wel. En ik snap niet dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door andere die net iets meer hebben.
Want die nieuwe auto moeten hun ook. En ander huis moeten hun ook.. En noem maar op.
Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Tally het volgende:
Mijn ouders werkte zich 3 slagen in de rondte om ons alles te kunnen geven wat we wilde (of wat zij dachten dat we wilde). We zijn altijd onwijs verwend. Maar nooit hebben mijn ouders zich echt gek laten maken.
Dat kleine gedeelte van zijn familie heeft als enige van de familie geen eigen bedrijf. De rest handelt in goud of leer (Opa had heel veel eigen bedrijfjes). Diegene met eigen bedrijfje snappen wel dat je er hard voor moet werken. Die prutsers denken dat alles aan komt waaien. Dus meneer moet maar wat extra ritten naar het buitenland doen want ja Tante Pollewop heeft een nieuwe auto, dus die moeten zij ook. Dat je je man dan een aantal maanden niet of zelden ziet is dan maar een bijkomstigheid.
Daar heeft hij hard voor gewerktquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn vader had een prima baan, nooit problemen gehad om mij en mijn broertje te onderhouden, hell ik was (nou ja was) een verwend kutkind
.
En nu heeft ie een prima pensioen, en dat is ook gewoon zoals het hoort.
Dat vind ik dus ook. Hij heeft het nu ook gewoon prima, geen rijkeluiszooi, maar gewoon een prima appartement, volvo, en genoeg cash om mij af en toe toe te stoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |