Vaccinatie tegen tubercolose? Die is mij juist afgeraden want als je die vaccinatie krijgt (hoewel het is niet een 100% vaccinatie) kan je alleen checken of je TBC hebt aan de hand van een longfoto. En het is gewoon prima te behandelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik moest een vaccinatie vooraf, maar die krijg ik dus nu niet meer. Zelfs al is het een fouttest
Dat was nou echt waar ik aan dacht, maar het is een goede suggestiequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:02 schreef Melleyn het volgende:
En vervolgens blaf je ze in hun gezicht
Ik heb ook net een longfoto gehad, en daar was niets aan op te merken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vaccinatie tegen tubercolose? Die is mij juist afgeraden want als je die vaccinatie krijgt (hoewel het is niet een 100% vaccinatie) kan je alleen checken of je TBC hebt aan de hand van een longfoto. En het is gewoon prima te behandelen.
Ik ben niet ziek hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Beter haal je zoiets: http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item4166905ad7
Koekje sterkte
Heb je die vaccinatie nu wel of niet gehad? Want anders is de vaccinatie de reden dat je huidtest positief isquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik heb ook net een longfoto gehad, en daar was niets aan op te merken.
Nee. Alleen een testje toen ik een jaar of 2 was, maar die was negatief. Ik zal mijn mams als ze weer terug is eens even mijn inentingen boekjes tevoorschijn laten halen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je die vaccinatie nu wel of niet gehad? Want anders is de vaccinatie de reden dat je huidtest positief is
Ik zie nog sirenes hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef T_Fuff het volgende:
Hunt afgelopen? Geen sirenes meer en kak aanbieding?
Let op de lampjes!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef T_Fuff het volgende:
Hunt afgelopen? Geen sirenes meer en kak aanbieding?
Daar hebben ze er toch maar 1 van, die is al weg als je boe zegt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar een iPad drie voor vier tientjes aanbieden ho maar
I wish.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar een iPad drie voor vier tientjes aanbieden ho maar
Geen fietsendrager?quote:
Dat klinkt als de gemiddelde mbo school.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Geen fietsendrager?
Hehe weer internet, leraar is er nog niet en iedereen doet blij en er word gangnam style gedraaid, wat doe ik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |