Haha hoe ga je er heen dan? Trein?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha
Haal je me straks van school op?
Nee hoor, ze blijven toch wel kijken en wachten op de box, ook al komt die niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Melleyn het volgende:
Als er weer geen box komt zullen er volgende hunt erg weinig mensen zijn, denk ik
Mja, dan moeten ze gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ze het niet meer doen. Ze weten donders goed dat 75% van het volk alleen op de box wacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood_hunt/ wordt de box ook niet meer genoemd.
Fiets hehequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha hoe ga je er heen dan? Trein?
Om die box vervolgens in losse stukken te koop aan te bieden om zo winst te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mja, dan moeten ze gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ze het niet meer doen. Ze weten donders goed dat 75% van het volk alleen op de box wacht.
En dan laat je fiets staanquote:
Ik heb een aantal dingen toch best een poosje gebruiktquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Om die box vervolgens in losse stukken te koop aan te bieden om zo winst te maken.
Tering.. Beterschapquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Positief getest op tuberculose. Beetje balen.
Ik moet dat ding ook binnenkortquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb de tering klink alleen zo ernstig. En ik weet niet eens of ik het heb hoor, was alleen een positieve huidtest.
Als iemand 'krijg toch de tering' naar je roept kan je wel 'Heb ik al!' terugschreeuwenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb de tering klink alleen zo ernstig. En ik weet niet eens of ik het heb hoor, was alleen een positieve huidtest.
Krijg tubercolose!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als iemand 'krijg toch de tering' naar je roept kan je wel 'Heb ik al!' terugschreeuwen![]()
Ik moest een vaccinatie vooraf, maar die krijg ik dus nu niet meerquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik moet dat ding ook binnenkort6 weken na terugkomst toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |