quote:
Nee hoor, gaat best lekker tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zone slechte hunt is het nu ook weer niet toch..
Maar wel de slechtste van alle vorige huntsquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zone slechte hunt is het nu ook weer niet toch..
Ik heb de prullenbak, heb nog niet gezien dat iemand anders wat gekocht heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef Onufriev het volgende:
Wat hebben de fok!kers al? Alleen die prullenbak toch?
Echt nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar wel de slechtste van alle vorige hunts
Waarom 3:10quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wacht tot 3:10 precies, dan ga ik naar bed
Nee als je in iDeal zit is het voor jou (zolang je daar geen 10 minuten over doet).quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef rene90 het volgende:
Stel die box komt voorbij, wanneer heb je hem dan echt gekocht zeg maar? Moet je ook als een tierelier door ideal heen of zit daarvoor al een stap dat je rustig aan kan doen?
Volgens mij pas bij betaling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef rene90 het volgende:
Stel die box komt voorbij, wanneer heb je hem dan echt gekocht zeg maar? Moet je ook als een tierelier door ideal heen of zit daarvoor al een stap dat je rustig aan kan doen?
Als je in het inlogscherm van ideal/paypal/whatever bent heb je 15 min om af te rekenen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef rene90 het volgende:
Quote dit bericht eens en drukquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij pas bij betaling.
Paypal-wachtwoord onder ctrl-v staan
Jup, als je daar goed door heen komt is het zo goed als zeker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:14 schreef Melleyn het volgende:
Als je op 'Plaats je bestelling' hebt geklikt dus eigenlijk.
berenpak2quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Quote dit bericht eens en druk
ctrl + v - tab tab enter
quote:
Op iBood?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wel tof dat nu de percentages zichtbaar zijn
Ik wil je graag 5 euro sturen op paypal.quote:
Jou wachtwoord is: bambinoisbaasquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zou een wachtwoord kunnen zijn dat ik gebruikte
Oke mooi, wachten we nog even af of die box voorbij komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup, als je daar goed door heen komt is het zo goed als zeker.
Geen idee wat het is iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die niet weten van berenpak2
Dat was altijd al zoquote:
Had je DM gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke mooi, wachten we nog even af of die box voorbij komt
Nee, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef rene90 het volgende:
Stonden er eigenlijk hints op facebook of iets dat er nu wel een box komt?
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Downstar het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen maar weer even in de gaten houden
Trusten jongens!
Waar kan ik het origineel vinden? Ik ken hem wel, maar weet 't topic niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die niet weten van berenpak2
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Downstar het volgende:
Trusten jongens!
Tot morgen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Downstar het volgende:
Trusten jongens!
Oke thanks, even doen dan maar. Je weet nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet.
Er is wel een actie, als je liked en shared kun je ipad 2 winnen ofzo.
Je wachtwoord perongeluk typenquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:18 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waar kan ik het origineel vinden? Ik ken hem wel, maar weet 't topic niet meer.
Post 7quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je wachtwoord perongeluk typen
Ok die is wel leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Toch wel wat goedkoper nuquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:56 schreef bambino het volgende:
Deze was het
Moest ff zoeken
Je bestelling:
1x WMF Palermo 89-delige bestekcassette van roestvrijstaal cromargan® ¤ 179.95
Verzendkosten ¤ 8.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 188.90
Is ook 1,5 jaar geledenquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50087185/
quote:
Die ziet er in ieder geval al wat beter uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Deze is ook goed: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40155311/
Ja inderdaad. Maar zal alsnog van mindere kwaliteit zijn als WMF dat is wel een hoogstaand merk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die ziet er in ieder geval al wat beter uit.
Pfff ff kijken. Moment.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:27 schreef Onufriev het volgende:
Bambino hoeveel aankopen heb jij inmiddels gedaan via ibood?
Ze wordt er warm vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:27 schreef tralalala het volgende:
Waarom kijkt die vrouw zo raar naar het bestek?
Ze ziet zichzelf op de kop in de lepel...quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:27 schreef tralalala het volgende:
Vrouw van Uri Gellerquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:27 schreef tralalala het volgende:
15 staan er in me lijst.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:27 schreef Onufriev het volgende:
Bambino hoeveel aankopen heb jij inmiddels gedaan via ibood?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dit doet me aan iets anders denken
Valt me nog mee, met jouw sig en zelfs bestek kopen op ibood had ik verwacht dat jouw hele inboedel daar weg komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:29 schreef bambino het volgende:
[..]
15 staan er in me lijst.
Maar heb 2 dingen gecancelled/teruggestuurd en 1 heb ik gehouden waarvan ik geld terug heb gekregen
Had een trolley set besteld. Kreeg ik ineens een (dure) samsonite tas
Kreeg me geld terug en nooit wat weer gehoord
Tas ligt nog in de zak in de kast.
Het schijnt wel een medewerker te zijn maar wat ie daar doet weet ik ook niet. 1dagskoopjes is in ieder geval van die Daniël.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:31 schreef rene90 het volgende:
is die ibood van 1dagskoopjes nou een officieel iemand van ibood? En waarom zitten die in godsnaam daar dan, of is 1dagskoopjes allemaal van dezelfde eigenaar ofzo
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:31 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Valt me nog mee, met jouw sig en zelfs bestek kopen op ibood had ik verwacht dat jouw hele inboedel daar weg komt
Geen idee, die is nieuw.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:31 schreef rene90 het volgende:
is die ibood van 1dagskoopjes nou een officieel iemand van ibood? En waarom zitten die in godsnaam daar dan, of is 1dagskoopjes allemaal van dezelfde eigenaar ofzo
Ik geloof het niet, volgens ibood zitten ze alleen maar op hun eigen site en niet op 1DK en de IboodChatquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen idee, die is nieuw.
Volgens mij is dat wel iemand van ibood maar weet ik niet zeker.
Zag hem voorbij komen in de chat.
Ja hij weet natuurlijk de aankomende aanbieding en ctrl v't die gewoon in de chatquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:34 schreef Onufriev het volgende:
Ik dacht dat het een bot was, had ik ook getypt daar. Hij/zij post altijd gelijk de 'aanbieding' na de refresh.
Gaat automagisch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja hij weet natuurlijk de aankomende aanbieding en ctrl v't die gewoon in de chat
Dat zou ook kunnen iddquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:37 schreef Onufriev het volgende:
Daniël-1DK.nl: @Ojajoh iBOOD met aanbiedingen is een bot
Daniël-1DK.nl: maar er is een echte ibood medewerker actief hier onder de naam @iBOOD
Denk niet dat ze die extra traffic willen hebben om problemen te voorkomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:39 schreef rene90 het volgende:
Toch vaag dat ibood wel blijkbaar het nut inziet van een chat, maar dit niet zelf regelt op hun eigen website
Heb je wel gezien wat voor volk daar rondlooptquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:39 schreef rene90 het volgende:
Toch vaag dat ibood wel blijkbaar het nut inziet van een chat, maar dit niet zelf regelt op hun eigen website
Wij blijkbaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wat voor volk daar rondloopt
Tja, ze zullen wel blij zijn met de 2 aparte chats over de ibood huntquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die extra traffic willen hebben om problemen te voorkomen.
Waar is er nog meer een chat dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tja, ze zullen wel blij zijn met de 2 aparte chats over de ibood hunt
1dk chat + forum ibood postsquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar is er nog meer een chat dan?
Het zal nu wel laag zijn vanwege het tijdstip, een uur of 6 zal dit wel weer flink stijgen lijkt me.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:42 schreef bambino het volgende:
Die gast van ibood zegt net dat er tussen de 1000 en 2000 lui online zijn op de website.
Lijkt me best weinig eigenlijk
Ja ok, maar dan nog. 2000 man is niks. Zelfs voor dit tijdstip.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zal nu wel laag zijn vanwege het tijdstip, een uur of 6 zal dit wel weer flink stijgen lijkt me.
http://www.iboodchat.tkquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar is er nog meer een chat dan?
Ja snap ik, maar denk dat dat er mee bedoeld word.Zie post boven mequote:
9.95 uit mijn hoofd, dan nog verzenden erbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:44 schreef OhNoes het volgende:
Hoe duur waren die philips lampjes hiervoor?
Zitten 20 man opquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.iboodchat.tk
Zie ook OP.
10 + 6 verzendenquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:44 schreef OhNoes het volgende:
Hoe duur waren die philips lampjes hiervoor?
Da's die van jezelf waar niemand komt, dat telt niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.iboodchat.tk
Zie ook OP.
Dankjequote:Op dinsdag 18 september 2012 02:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
9.95 uit mijn hoofd, dan nog verzenden erbij natuurlijk.
Is inmiddels niet meer van mij. Maar kan er wel mod zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Da's die van jezelf waar niemand komt, dat telt niet.
True thatquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:47 schreef Gutz het volgende:
Fucking NASsen de hele tij, tijd voor een box...
Mobiel dus niet echt haha, morgen 0845 weer college dus ga ook zo slapenquote:
Haha, nee dit keer was ik gelukkig thuisquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:48 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Mobiel dus niet echt haha, morgen 0845 weer college dus ga ook zo slapen
Ben je eindelijk weer eens aanwezig, of zit je weer mee te genieten vanuit een of anaer ver land?
Volgens mij niet, die boxen worden aan het einde van de hunt gewoon gevuld met producten die ze nog hebben liggen ofzo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:50 schreef Onufriev het volgende:
Is trouwens elke box hetzelfde? Ik snap dat ze niet altijd hetzelfde zijn, maar ik bedoel als we de box kopen van dezelfde aanbieding zeg maar...
Nope, verschilt echt per stuk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:50 schreef Onufriev het volgende:
Is trouwens elke box hetzelfde? Ik snap dat ze niet altijd hetzelfde zijn, maar ik bedoel als we de box kopen van dezelfde aanbieding zeg maar...
Elke keer andersquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:50 schreef Onufriev het volgende:
Oh lol, toch goeie vraag dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nope, verschilt echt per stuk.
Er was ook een keer een gast die had voor een 50 euro box iets ter waarde van 25 euro in dat ding zitten. Toen heeft hij daarna nog een nieuwe box gekregenquote:
Ze verschillen, maar vaak zijn er wel overeenkomsten. Zo zat er de vorige keer bij vrijwel iedereen een lederen rijbewijsetui inquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:50 schreef Onufriev het volgende:
Ik had toen de OXX box.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er was ook een keer een gast die had voor een 50 euro box iets ter waarde van 25 euro in dat ding zitten. Toen heeft hij daarna nog een nieuwe box gekregen
Ze kondigden het nu al een oaar dagen van te voren aan, niet eens subtiel meer. Gewoon: dinsdag hunt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha, nee dit keer was ik gelukkig thuis
Vorige 2 heb ik gemist dankzij vakanties
Ben vorige maand ook nog paar keer weg geweest (16 dagen USA 2 dagen schotland) dus was al bang dat die toen kwam
Ja inderdaad, kan ik volgende keer snel vlucht terug boekenquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:53 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ze kondigden het nu al een oaar dagen van te voren aan, niet eens subtiel meer. Gewoon: dinsdag hunt.
Ga je de hele hunt bijwonen?
Alsof ze nog niet genoeg klanten hebben met zo'n hunt
Op naar hengelo met 200kmhquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:53 schreef bambino het volgende:
Moet zo toch echt ff wat eten denk ik
Gogo spongebob broodtrommel of Dora radio
Hehe nee helaas, heb een nieuwe auto. Deze gaat niet meer zo hard helaasquote:
Hahaha! Held!quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kan ik volgende keer snel vlucht terug boekenhaha nee.
Ja hele hunt.
Heb me er dit keer op voorbereid
Ben sinds half 11 ofzo wakker. Gister ochtend rondom 10 uur naar bed gegaan hier voor
Hou het zeker wel vol tot vanavond laat
Wat, waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe nee helaas, heb een nieuwe auto. Deze gaat niet meer zo hard helaas
Oude kon 245. Deze denk ik 170 ofzo (nog niet geprobeerd)
Had een Focus ST met 225pkquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:55 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat, waarom?
Je had toch een beest van een wagen?
Kopen, kijken, cancelquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:58 schreef Onufriev het volgende:
Dat iedereen ook gelijk die prijs weet en dus dat ding koopt...
Hmm toch wel zonde, maar ook weer verstandig hehequote:Op dinsdag 18 september 2012 02:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Had een Focus ST met 225pk
Maar heb ik ingeruild voor de nieuwe Focus met 1.0 blok (eco jwz) met 14% bijtelling (heb hem op me zaak staan). Stukje goedkoper bij de pomp, geen BPM, geen wegenbelasting tot 2014.
Rij nu 7 op 100 ipv 1:7 eerst
Ja ik mis het vermogen ook echt wel. Maar ja de portomenee wil ook watquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hmm toch wel zonde, maar ook weer verstandig hehe
Was zo straks met de boor ook alquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:00 schreef rene90 het volgende:
Volgens mij werd die slijptol maar geskiptStond nog op 90 procent.
trustequote:Op dinsdag 18 september 2012 03:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga pitten, 9 uur weer in het restaurant staan
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga pitten, 9 uur weer in het restaurant staan
Haha, ik ken het gevoel jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik mis het vermogen ook echt wel. Maar ja de portomenee wil ook wat
Heb al wel afspraak gemaakt voor een proefrit in de nieuwe st
250 pk![]()
![]()
![]()
Hij kost helaas bijna 40k dus het gaat em niet worden
Maar kan ik iig weer ff hard rijden
Welke?quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fuuuuuuuuuuu ik heb alles zo snel mogelijk gedaan en toch nog uitverkocht
hehequote:Op dinsdag 18 september 2012 03:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, ik ken het gevoel ja
Van een lesauto naar de auto van mn pa, wat een wereld van verschil aan vermogen zeg, niet normaal. En dat is dan nog niet eens een hele snelle auto :p
Je had alles al ingevuld etc?quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fuuuuuuuuuuu ik heb alles zo snel mogelijk gedaan en toch nog uitverkocht
Ja hij ging ook aardig snel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
belletje -> bestel nu -> ok -> ok -> paypal -> shit is uitverkocht
Ja voor dagelijks gebruik is luxe eigenlijk ook wel een pré.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:03 schreef bambino het volgende:
[..]
hehe
Maar ja heb nu wel stuk meer luxe dus dat vind ik wel prettig.
Heb de radio optie genomen (700 euro voor wat muziek)
iPhone verbind zodra ik motor start, 9 speakers. Voice activity (kan zelfs de waaier van airco harder zetten met stem) cruise control. Geblindeerde ramen etc.
Wat ik mis is de sportstoelen en het vermogen. Rest is beter in de nieuwe.
Ja voice control werkt perfect. Je moet alleen niet met accent praten dan gaat die van alles verzinnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja voor dagelijks gebruik is luxe eigenlijk ook wel een pré.
Voice control ja? Werkt dat nog een beetje of niet?
Doe eens een foto plaatsen van het model wat je hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere leuke feature is keyless entry.
Zodra je je hand in de deurhendel stopt (als de sleutel in je zak zit) gaan de deuren open en klappen de spiegels open. Als je uitstapt hou je je vinger op een sensor, en gaat die op slot.
Om de auto te starten gebruik je ook een knop. Dus je haalt de sleutel niet eens meer uit je zak.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Moet je soms de percentages in de gaten houden, dan kan je redelijk afleiden hoeveel ze er hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
volgens mij hebben ze er gewoon 1 of 2.
Nop, deze zijn helaas te groot voor Ryanair (55-40-20)quote:
Herkenbaar...:Zquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik zou 6 minuten geleden al naar bed, maar dit is veel te spannend
Dude, overdrijven is ook een vakquote:
Deze dingen verkopen over het algemeen wel goed. Goed merk, niet duur.quote:
Gogo, dan komt de boxquote:
Niet een echte laptopquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 huilt een beetje van binnen
Was wel alert hoor, maar was er zeker weer eentje die over wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha wel zielig, hij had hem toch niet gehaald
Rene misschien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:21 schreef bambino het volgende:
Wie heeft zo de link om te kijken hoeveel posts er zijn per dag of bepaalde tijd.
Is een website voor van fok
Dagcijfers #225 Geen SC ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:21 schreef bambino het volgende:
Wie heeft zo de link om te kijken hoeveel posts er zijn per dag of bepaalde tijd.
Is een website voor van fok
Ja dat is het topic, maar die gegevens halen ze ergens weg. En dat is een website van fok. Kun je bepaalde stats opvragen.quote:
hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hele tijd adrenalinekick als er weer een laptop komt
Tuurlijk, net als ik hem vindquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als deze Lost nou op Blu Ray was...
Is niet actueel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:26 schreef bambino het volgende:
hij is nog niet bijgewerkt tot nu
Maar hier kun je het straks vinden.
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
Hier sta ik nog met 19 posts, maar daar ben ik deze pagina al overheen
Ik heb er ook wel meer dan 4 denk ik jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:26 schreef bambino het volgende:
hij is nog niet bijgewerkt tot nu
Maar hier kun je het straks vinden.
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
Hier sta ik nog met 19 posts, maar daar ben ik deze pagina al overheen
Tering héquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:30 schreef bambino het volgende:
Vorig jaar hunt
http://www.thuisserver.ne(...)mbino&sub_forum=115&
Je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:30 schreef bambino het volgende:
Vorig jaar hunt
Kom even die box, kan ik pittenquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:30 schreef bambino het volgende:
Vorig jaar hunt
hehe ja toen ging het nog echt hard.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Tering hé. Gewoon 15% van al je posts.
Ja dat is elke keer zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:31 schreef Onufriev het volgende:
Al die vragen trouwens op die chat en twitter enzo aan iBood of dit of dat nog langskomt_!
QFTquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
24 minuten en dan echt naar bed![]()
![]()
Hoezo meervoudquote:
WatjesBikkelquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoezo meervoud?
Ik ga nog niet naar bed
Ik blijf tot einde hunt (mits 24h hunt)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:39 schreef Gutz het volgende:
Hier kan je een arm mee amputeren. Hebbon!!!!
Ik kijk nu al uit naar het topicquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:39 schreef Gutz het volgende:
Hier kan je een arm mee amputeren. Hebbon!!!!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het topic
Het bovenste deel lijkt idd op een kettingzaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar wat is er nou elektrisch aan dan? Is het een minikettingzaag ofzo..
Misschien hebben ze er maar een paarquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dat was weer eens snel. Wat the fuck doen die mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het topic
Ander type geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:43 schreef rene90 het volgende:
Zijn ze aan het einde van de hunt omdat die SSD opnieuw komt nu al?
Jupquote:
Ja, alleen langzamer dan 1DKquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik zie trouwens dat ibood zelf ook refreshed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |