quote:
Nee hoor, gaat best lekker tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zone slechte hunt is het nu ook weer niet toch..
Maar wel de slechtste van alle vorige huntsquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zone slechte hunt is het nu ook weer niet toch..
Ik heb de prullenbak, heb nog niet gezien dat iemand anders wat gekocht heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef Onufriev het volgende:
Wat hebben de fok!kers al? Alleen die prullenbak toch?
Echt nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar wel de slechtste van alle vorige hunts
Waarom 3:10quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wacht tot 3:10 precies, dan ga ik naar bed
Nee als je in iDeal zit is het voor jou (zolang je daar geen 10 minuten over doet).quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef rene90 het volgende:
Stel die box komt voorbij, wanneer heb je hem dan echt gekocht zeg maar? Moet je ook als een tierelier door ideal heen of zit daarvoor al een stap dat je rustig aan kan doen?
Volgens mij pas bij betaling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef rene90 het volgende:
Stel die box komt voorbij, wanneer heb je hem dan echt gekocht zeg maar? Moet je ook als een tierelier door ideal heen of zit daarvoor al een stap dat je rustig aan kan doen?
Als je in het inlogscherm van ideal/paypal/whatever bent heb je 15 min om af te rekenen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef rene90 het volgende:
Quote dit bericht eens en drukquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij pas bij betaling.
Paypal-wachtwoord onder ctrl-v staan
Jup, als je daar goed door heen komt is het zo goed als zeker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:14 schreef Melleyn het volgende:
Als je op 'Plaats je bestelling' hebt geklikt dus eigenlijk.
berenpak2quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Quote dit bericht eens en druk
ctrl + v - tab tab enter
quote:
Op iBood?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wel tof dat nu de percentages zichtbaar zijn
Ik wil je graag 5 euro sturen op paypal.quote:
Jou wachtwoord is: bambinoisbaasquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zou een wachtwoord kunnen zijn dat ik gebruikte
Oke mooi, wachten we nog even af of die box voorbij komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup, als je daar goed door heen komt is het zo goed als zeker.
Geen idee wat het is iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die niet weten van berenpak2
Dat was altijd al zoquote:
Had je DM gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke mooi, wachten we nog even af of die box voorbij komt
Nee, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef rene90 het volgende:
Stonden er eigenlijk hints op facebook of iets dat er nu wel een box komt?
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Downstar het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen maar weer even in de gaten houden
Trusten jongens!
Waar kan ik het origineel vinden? Ik ken hem wel, maar weet 't topic niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die niet weten van berenpak2
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Downstar het volgende:
Trusten jongens!
Tot morgen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Downstar het volgende:
Trusten jongens!
Oke thanks, even doen dan maar. Je weet nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet.
Er is wel een actie, als je liked en shared kun je ipad 2 winnen ofzo.
Je wachtwoord perongeluk typenquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:18 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waar kan ik het origineel vinden? Ik ken hem wel, maar weet 't topic niet meer.
Post 7quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je wachtwoord perongeluk typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |