Naar mijn idee hebben we anders al meer dan genoeg herfst gehad dit jaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef Tropanzia het volgende:
Was vorig jaar toch ook zo, als ik mij goed herinner?
Dat we bijna geen herfst hadden en qua temperatuur in 1 keer overgingen in de winter.
Beetje overdreven natuurlijk, maar meer als andere jaren meende ik.
Twee jaar geleden iig wel, mijn zoon is op 30 november geboren en we reden door de sneeuw naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef Tropanzia het volgende:
Dat we bijna geen herfst hadden en qua temperatuur in 1 keer overgingen in de winter.
Jah met snertquote:
Afbeelding uploadenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:32 schreef Zuidpool het volgende:
Mensen ik geef het op , heb nu al met verschillende upload geprobeerd .
quote:
quote:
Hoi welkom op FOK! Vind je het al leuk hier?quote:
Sneeuw is toch leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
Koud vind ik niet erg, als het maar niet keihard gaat sneeuwen.
Niet als je met de auto naar je werk moet en eerst 10 kilo sneeuw eraf moet halen en vervolgens al glijend moet gaan rijdenquote:
Nee dat was 2 jaar geleden. Sneeuw in November 2010quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef Tropanzia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop