abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116918662
Want je hoeft maar te zeggen dat die mohammed een mongool is en ze staan morgenvroeg voor mijn deur de Nederlandse vlag te verbranden maar dan liggen mijn ramen er natuurlijk al wel uit. Ik snap niet waar ze zich zo druk over maken, doe toch normaal achterlijk volk!
pi_116918706
Gewoon hun moeder beledigen als ze lopen te zeiken
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_116918740
Ze geloven ook nog in sprookjes, want al die fictieve verhalen zijn te mooi om links te laten liggen :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 17 september 2012 @ 23:58:45 #4
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116918761
Emigreer naar Griekenland.
pi_116918771
Ze maken zichzelf nogal belachelijk ja..
pi_116918824
Ja, want alle moslims zijn slecht.

:')

Niet dus.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_116918920
De één relt om Mohammed, de ander om Ajax.

Uiteindelijk vind je mongolen in bijna alle groepen, TS.
pi_116918932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, want alle moslims zijn slecht.

:')

Niet dus.
Nee alle gelovigen zijn slecht, totaal geen idee wat er leeft, alleen maar een of andere mongool volgen.
pi_116918982
Ik geloof trouwens niet dat al die moslims die film af hebben gekeken hoor

Wat slecht zeg
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116918984
Nou in de gevangenis waren ze behoorlijk stil o|O
pi_116919290
Oh ja, laten we elke dag een topic openen over dit onderwerp, daar wordt de wereld beter van.
''The root of suffering is attachment''
pi_116919577
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
De één relt om Mohammed, de ander om Ajax.

Uiteindelijk vind je mongolen in bijna alle groepen, TS.
En bij een EK en WK staan die Ajakkers schouder aan schouder naast Feyenooiders...

Ze hadden toen met die rellen in Beverwijk er een groot hek omheen moeten zetten, zodat het tuig elkaar gewoon de hersens in sloeg. Lekker laten gaan. Vooral niet ingrijpen. Zo lost het probleem zichzelf op. Wat publiek er bij wat de boel nog wat opjut, gratis sensatie. De gene die over het hek klimt, gewoon weer terug gooien. En vooral geen medische hulpdiensten laten aanrukken.
pi_116920619

Met hem is 't allemaal begonnen, voorloper van al die opgewonden moslims nou. :(
Hallon!
pi_116920711
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef BestIEverHad het volgende:
Oh ja, laten we elke dag een topic openen over dit onderwerp, daar wordt de wereld beter van.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_116920741
Kortzichtig topic ^O^
pi_116920810
Mohammed was dan ook een mongool ja
pi_116920854
Honderden jaren na je dood 1,nogwat miljard mensen die in je bullshit geloven. Dan ben je geen mongool maar geniaal en een goede copypaster... politiek/machiavellistisch gezie iig...

[ Bericht 18% gewijzigd door Frank_Drebin op 18-09-2012 06:53:00 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:03:45 #18
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_116921186
In Amsterdam waren van alle Moslims 40 man komen opdagen bij een demonstratie. :')

Of te wel, die film is ruk, slecht van kwaliteit en niemand geeft een neuk, ook de Moslims niet. Op 40 stuks na dan.

De film is slaapverwekkend en het lukt niemand om de film helemaal uit te zien zonder na 25 minuten in slaap te vallen.
pi_116921371
Deze mensen staan tenminste achter hun geloof. Kun je van de meeste christenen niet echt meer zeggen.
pi_116921416
ja ze staan niet meer achter hun clubje ?
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2012 @ 07:55:23 #21
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116922689
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kortzichtig topic ^O^
Zo hebben we ze het liefst :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2012 @ 07:56:07 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116922692
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:23 schreef Asphyx het volgende:
Deze mensen staan tenminste achter hun geloof. Kun je van de meeste christenen niet echt meer zeggen.
En dat is bewonderenswaardig omdat...?
Are you fokking to me?
pi_116922930
Religie is de grootste veroorzaker van alle ellende.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:23:31 #24
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_116922946
Imagine O+
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_116922967
Moslims :r

Tuig is het. Ze moeten maar lekker in die zandbak blijven en zich niet bemoeien met de beschaafde wereld.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116922982
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 september 2012 07:56 schreef Marie30 het volgende:

[..]

En dat is bewonderenswaardig omdat...?
Inderdaad, het is imo eerder bewonderenswaardiger om nieuwe inzichten een kans te geven ipv hardnekkig aan de oude blijven vasthouden.
pi_116923016
Nee maar ff serieus waarom zijn Moslims zo ongelooflijk kut dan?

Altijd maar dreigen met geweld. Mensen mishandelen, martelen, executeren, vermoorden alleen maar omdat ze het niet eens zijn met die tyfuskoran van ze. :r

Niks mag. Hele dag zand in je bilspleet. Je mag geen bier, je mag geen bacon. Echt een kutgeloof. Waarom zijn mensen zo stom om dat nog te volgen? Ook zo slecht van die haatjurken om die lieve onschuldige moslimkindjes vol te stampen met leugens :r

Misselijkmakend kutgeloof is het gewoon.

Mijn nieuwe ondertitel
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2012 @ 08:30:43 #28
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116923021
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Inderdaad, het is imo eerder bewonderenswaardiger om nieuwe inzichten een kans te geven ipv hardnekkig aan de oude blijven vasthouden.
Niemand verwoordde het ooit beter dan Hans Teeuwen: "Gelovigen denken dat ze een monopolie op de waarheid hebben"
Are you fokking to me?
pi_116924969
Nederland moet rekening houden met gewelddadige acties van moslims, wanneer de profeet Mohammed het mikpunt blijft van beledigingen. Dat zegt Abu Qaasim, woordvoerder van Sharia4Holland. "Nederland moet niet raar opkijken als een broeder, een individuele moslim van buiten onze organisatie, het recht in eigen handen neemt."

Ok jongens nu kappen dus straks gaan die gasten zich hier ook opblazen of zo
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116925135
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef BestIEverHad het volgende:
Je hebt gelijk, we moeten gewoon het er nooit over hebben en de koppen in het zand steken! Gaat het vanzelf wel over!
pi_116925192
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116925216
..

leven en laten leven

groetjes aldie de archeoloog
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:27:59 #33
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116925266
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:30 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Niemand verwoordde het ooit beter dan Hans Teeuwen: "Gelovigen denken dat ze een monopolie op de waarheid hebben"
Ricky Gervais zei precies hetzelfde :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:39:02 #34
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_116925549
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ricky! O+ !
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_116925596
Ik vind dit bij alle gelovigen zo, op SBS is zo'n reisprogramma met Albertoooooo en die was in zo'n gat in het noorden van nederland waar een vrouw van de camping werd gestuurd omdat ze timmerde op zondag... en dat was volgens de eigenaar de rustdag voor christelijken :')
Geen interesse.
pi_116925746
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:41 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik vind dit bij alle gelovigen zo, op SBS is zo'n reisprogramma met Albertoooooo en die was in zo'n gat in het noorden van nederland waar een vrouw van de camping werd gestuurd omdat ze timmerde op zondag... en dat was volgens de eigenaar de rustdag voor christelijken :')
Toch zijn Christenen, Joden, Boeddhisten etc minder erg dan Moslims.

Die vrouw werd dus van de camping gestuurd, nog altijd beter dan gestenigd worden.
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:54:41 #37
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_116925949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Die vrouw werd dus van de camping gestuurd, nog altijd beter dan gestenigd worden.
Man hou toch op. De christenen hebben zich de afgelopen eeuwen erger misdragen dan de moslims dat tot nu toe hebben gedaan. De 'kruistochten' die ze tegen Amerika voeren, zijn precies vergelijkbaar met de kruistochten in de middeleeuwen. De Islam is een jonger geloof en het is dat wij op dit moment last hebben van die jihad van ze, maar doe alsjeblieft niet alsof de andere geloven beter zijn. Ik zeg niet dat ik dat islamitisch geweld goedkeur, maar weet alleen dat het niet onderdoet voor het aantal doden dat in de naam van de christelijke god zijn veroorzaakt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_116925979
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Man hou toch op. De christenen hebben zich de afgelopen eeuwen erger misdragen dan de moslims dat tot nu toe hebben gedaan. De 'kruistochten' die ze tegen Amerika voeren, zijn precies vergelijkbaar met de kruistochten in de middeleeuwen. De Islam is een jonger geloof en het is dat wij op dit moment last hebben van die jihad van ze, maar doe alsjeblieft niet alsof de andere geloven beter zijn. Ik zeg niet dat ik dat islamitisch geweld goedkeur, maar weet alleen dat het niet onderdoet voor het aantal doden dat in de naam van de christelijke god zijn veroorzaakt.
Ho eens even ik heb nooit het woord beter gebruikt. Wat betreft geloof en indoctrinatie is er niet iets beter. Alleen iets minder schadelijk. En ja in het verleden hebben ze allemaal hele erge dingen gedaan. Het zijn alleen nu weer de moslims die zo negatief in het beeld zijn en alles wat slecht is aan dat geloof bevestigen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116926139
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Niet alle moslims stenigen gelijk mensen om geluidsoverlast hoor.
Geen interesse.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2012 @ 11:03:04 #40
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116926140
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef Fopje het volgende:

[..]

Echt? Heb ik nooit geweten :P
Are you fokking to me?
pi_116926157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:03 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Niet alle moslims stenigen gelijk mensen om geluidsoverlast hoor.
En niet alle Christenen zeuren op iemand die zit te timmeren op zondag. Maar dat is allemaal logisch toch?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116926263
Sowieso iedereen die gelooft in een 'god' kan ik niet als volwaardig mens zien.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_116926298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

En niet alle Christenen zeuren op iemand die zit te timmeren op zondag. Maar dat is allemaal logisch toch?
Het was ook een voorbeeld. Die van jou was gelijk zo extreem.
Sowieso zijn alle geloven overbodig mijn inziens, tegenwoordig. Brengt alleen maar haat en geweld mee uiteindelijk.
Geen interesse.
pi_116926385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:09 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Het was ook een voorbeeld. Die van jou was gelijk zo extreem.
Sowieso zijn alle geloven overbodig mijn inziens, tegenwoordig. Brengt alleen maar haat en geweld mee uiteindelijk.
Ja die van mij is extreem en is ook niet zo erg van toepassing hier in Nederland. Gelukkig. Maar in die zandbakken gebeurd dit en het bewijs staat overal op internet. Van mensen ophangen aan hijskranen naar stenigen naar levend begraven. Je wordt er gewoon kotsmisselijk van. Maar ja het is dus echt niet de bedoeling dat Moslims Nederland ook finaal naar de klote helpen met hun achterlijkheid.

In Duitsland wil een minister die Moslimfilm dus al verbieden. Dat zou dus een flinke slag zijn op de vrijheid van meningsuiting. En dat gaat te ver en daar kan ik boos om worden. Het spreekt natuurlijk voor zich dat Moslims die die film gewoon kijken en zich verder wel als mensen gedragen en normaal doen in de maatschappij daar heb ik natuurlijk niks tegen he. Het zijn echt puur die walgelijke onmensen moslims waar ik een hekel aan heb en die ik graag weg wil hebben voor ze onze vrijheid naar de klote helpen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116926434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja die van mij is extreem en is ook niet zo erg van toepassing hier in Nederland. Gelukkig. Maar in die zandbakken gebeurd dit en het bewijs staat overal op internet. Van mensen ophangen aan hijskranen naar stenigen naar levend begraven. Je wordt er gewoon kotsmisselijk van. Maar ja het is dus echt niet de bedoeling dat Moslims Nederland ook finaal naar de klote helpen met hun achterlijkheid.

In Duitsland wil een minister die Moslimfilm dus al verbieden. Dat zou dus een flinke slag zijn op de vrijheid van meningsuiting. En dat gaat te ver en daar kan ik boos om worden. Het spreekt natuurlijk voor zich dat Moslims die die film gewoon kijken en zich verder wel als mensen gedragen en normaal doen in de maatschappij daar heb ik natuurlijk niks tegen he. Het zijn echt puur die walgelijke onmensen moslims waar ik een hekel aan heb en die ik graag weg wil hebben voor ze onze vrijheid naar de klote helpen.
Kortom het zijn de extremisten die je kwaad maken. Dat geldt denk ik voor de meeste mensen die logisch nadenken.
Ben ik met je eens hoor, in alle geloven heb je dit soort figuren helaas.
Geen interesse.
pi_116926576
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:14 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Kortom het zijn de extremisten die je kwaad maken. Dat geldt denk ik voor de meeste mensen die logisch nadenken.
Ben ik met je eens hoor, in alle geloven heb je dit soort figuren helaas.
Maar bij Moslims zijn dingen ook al heel snel extreem. Ken er zelf een, een hele normale slimme jongen, maar als het op z'n geloof aankomt wordt het altijd een idioot en kan ik me er zo goed pissig om maken. Zoals toen we een keer een aflevering van South Park keken waar de heilige profeet Mohammed in voorkwam. Ging die over de zeik en wilde die iets anders kijken omdat die het niet 'mocht' kijken. Dus ja, het is toch wel iets dat blijft hangen bij Moslims onder elkaar en het is niet bepaald positief te noemen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116926603
Goed topic. w/
pi_116926623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:26 schreef sinepedraap het volgende:

Tuig is het. Ze moeten maar lekker in die zandbak blijven en zich niet bemoeien met de beschaafde wereld.
jij bent toch zelf een moslim?
pi_116926639
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

jij bent toch zelf een moslim?
Wat maak je grappen over me geloof ik steek je neer
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116926656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Wat maak je grappen over me geloof ik steek je neer
Jij bent toch zelf een moslima?
pi_116926664
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Jij bent toch zelf een moslima?
Dat moet ik aan mijn man vragen
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116926667
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:19 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Maar bij Moslims zijn dingen ook al heel snel extreem. Ken er zelf een, een hele normale slimme jongen, maar als het op z'n geloof aankomt wordt het altijd een idioot en kan ik me er zo goed pissig om maken. Zoals toen we een keer een aflevering van South Park keken waar de heilige profeet Mohammed in voorkwam. Ging die over de zeik en wilde die iets anders kijken omdat die het niet 'mocht' kijken. Dus ja, het is toch wel iets dat blijft hangen bij Moslims onder elkaar en het is niet bepaald positief te noemen.
Ik snap wat je bedoeld, maar nogmaals er zijn zat voorbeelden waarbij christelijken ook om niks zeuren. Kijk alleen al naar vroeger, met harry vermegen en henk spaan met dat liedje over de paus.

Wat was dat toen een internationale hetze om zoiets.
Geen interesse.
pi_116926695
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat moet ik aan mijn man vragen
Ga nu vragen aan ibrahim dan.
pi_116926824
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:21 schreef HSG het volgende:
Religie is de grootste veroorzaker van alle ellende.
Dit.
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:11:25 #55
pi_116941074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:07 schreef Abed het volgende:
Sowieso iedereen die gelooft in een 'god' kan ik niet als volwaardig mens zien.
:'(

God bestaat, dat is geen geloof, dat is een zekerheid. Maar religieus ben ik niet.

quote:
Geef
u zelf aan Mij en niet aan een kerk, luister naar Mij. In een kerk
vindt u Mij niet.Al
sta Ik Mijn verblinde kinderen wel bij en hoort Vader hun oprechte
gebed, maar dat wil niet zeggen dat ze goed zitten.
Veel mensen gooien het kind met het badwater weg. Door teleurstelling in kerkelijke doctrine, zeggen zij vervolgens dat God in het geheel niet bestaat en worden zij een ijskoude atheïst. En dat is spijtig. :{

quote:
Dit
woord is nu bekend. Bekijkt de kerk en ziet. Leest de Bijbel en u
ziet de goddeloosheid, van de geestelijke leider zelf, ofwel de
pachters, hoe hij dodende tekeer gaat, zowel geestelijk als
letterlijk. Wat zei Ik eens:@
Hieraan zijn Mijn dienstknechten te herkennen, aan de liefde. Ik geef
u een nieuw gebod, dat gij elkaar liefhebt, net zoals Ik u liefhad.@

Mijn
vraag is: @Hebben
de georganiseerde religies dit gedaan? Waren zij zo liefdevol? Is het
de manifestatie van liefde zelve?@
quote:
Na Mijn dood gingen de Farizeeërs
liefdevol op jacht om de discipelen te doden. Bijna allen werden
liefdevol vermoord en onthoofd, gekruisigd en gemarteld, ja, dat doe
je uit liefde. Mijn eigen kruisdood was een voorbeeld. Toen kwam de
katholieke kerk, waarvan men trots zegt, dat Petrus de grondlegger
en eerste paus is. Laat Ik u uit de droom helpen. Hij wil niets
weten van deze latere Farizeeërs. Zij gingen als beesten liefdevol
tekeer en Wijtkliff en Tindale werden vermoord, Servett levend
geroosterd, bij een klein vuurtje, liefdevol. De bloedraad bracht
een ieder om, die zuiver en rechtvaardig leeft; wat een liefde,
nietwaar? De religieuze katholieken en anderszins gelovigen gingen
naar Amerika en andere landen. Die ontdekte men en kolonialiseerden
deze. En liefdevol slachtte men daar wreed de Indianen en roodhuiden
af. De negers werden als slaven gebruikt en het land werd uitgebuit,
de rijkdommen gestolen. Waren de Verenigde Staten niet een kolonie
van het liefdevolle Christelijke Engeland, waar men zowat op elke
hoek van de straat een kerk vindt, net als in Amerika?

Veel
kerken en organisaties zijn in Amerika en toch slachtte men de
Indianen af. Terwijl de president heel ontroerd vraagt bij zijn
beëdiging of God hem bijstaat. Zelfs op de bankbiljetten haalt men
Mijn Vader aan, terwijl de misdaad er zeer hoog is. Oh, oh, wat een
liefde, geestelijk doden in vele kerken, ook mensen door
uitsluiting. Ja, dat doe je uit liefde. Uit liefde verstoot je
iemand. Vele kerken hanteren het uit de gemeente zetten van mensen
die anders denken of handelen, waardoor zij geestelijk ten gronde
gaan.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:09:58 #56
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_116943420
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

:'(

God bestaat, dat is geen geloof, dat is een zekerheid. Maar religieus ben ik niet.

[..]

Veel mensen gooien het kind met het badwater weg. Door teleurstelling in kerkelijke doctrine, zeggen zij vervolgens dat God in het geheel niet bestaat en worden zij een ijskoude atheïst. En dat is spijtig. :{

[..]

[..]

God bestaat niet. Leer er nou maar gewoon mee leven.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:13:41 #57
384552 Miguell
Dream it. Wish it. Do it.
pi_116943583
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Mijn kind, ik besta wel. Ik zit graag op Fok en lach me suf om jullie, mijn kinderen. O-)
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:14:27 #58
pi_116943618
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

En wat gebeurt er dan met je als sterft?

Geloof jij dan dat je gewoon in een kist ligt en er niet meer bent en niet doorgaat naar een volgend leven. Dan is dit leven toch volslagen zinloos? Ik bedoel als je atheïst bent, is alles wat je doet op deze planeet bij voorbaat onzinnig. :{

Bovendien heb ik twee maal een geest gezien, zeer duidelijk, toen ik klein was. En meer ervaringen gehad waardoor ik zeker weet dat het leven niet ophoudt na de dood. Hoe het exact in zijn werk gaat na de dood weet ik ook niet. Maar ik heb voldoende bewijs dat God bestaat en er leven na de dood is.

Als er geen God is en geen leven na de dood is echt alles zinloos. Gelukkig is dat niet zo en hebben koude atheïsten ongelijk. :D
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:15:40 #59
384552 Miguell
pi_116943678
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Geloof jij dan dat je gewoon in een kist ligt en er niet meer bent en niet doorgaat naar een volgend leven. Dan is dit leven toch volslagen zinloos? Ik bedoel als je atheïst bent, is alles wat je doet op deze planeet bij voorbaat onzinnig. :{

Bovendien heb ik twee maal een geest gezien, zeer duidelijk, toen ik klein was. En meer ervaringen gehad waardoor ik zeker weet dat het leven niet ophoudt na de dood. Hoe het exact in zijn werk gaat na de dood weet ik ook niet. Maar ik heb voldoende bewijs dat God bestaat en er leven na de dood is.

Als er geen God is en geen leven na de dood is echt alles zinloos. Gelukkig is dat niet zo en hebben koude atheïsten ongelijk. :D
Vuile LSD junk :Y
pi_116943695
Ik denk dat agnostisch atheisme wel het meest logisch kinkt.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:16:59 #61
pi_116943737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Miguell het volgende:

[..]

Vuile LSD junk :Y
:@

:P
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:17:47 #62
384552 Miguell
pi_116943768
quote:
I got you :s)
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:18:39 #63
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116943805
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 23:57 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon hun moeder beledigen als ze lopen te zeiken
of vader, afhankelijk welke een snor heeft
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:20:09 #64
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_116943888
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Bovendien heb ik twee maal eIen geest gezien, zeer duidelijk, toen ik klein was. En meer ervaringen gehad waardoor ik zeker weet dat het leven niet ophoudt na de dood. Hoe het exact in zijn werk gaat na de dood weet ik ook niet. Maar ik heb voldoende bewijs dat God bestaat en er leven na de dood is.

Er gebeurd inderdaad niks met je als je sterft. Je bestaan houdt op.

Je leven is in die zin nutteloos dat je naar niets toe werkt. Je bent er gewoon toevallig, maak er maar het beste van.

Je hebt geen geesten gezien.

Dat jij het leven zinloos zou ervaren zonder een god is compleet Irrelevant mbt of die god er wel of niet is. Dat ik het leven als zinloos ervaar zonder mijn pratende walvis vriendjes betekent nog niet dat die walvissen kunnen praten laat staan dat ze mijn vriendjes zijn, zeg maar.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:20:30 #65
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116943908
quote:

[..]

Nee.

Als er geen god is is dit alles wat je krijgt dus wees er blij mee

Als reli mag je nu alles naar de kloten maken, straks zit je toch in een paradijs. Kruistochtje hier, oorlogje daar, aanslagje hier, heksenjacht daar en af en toe een kind misbruiken; straks komen we toch in de hemel is zijn je zonden vergeven
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:27:08 #66
pi_116944192
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee.

Als er geen god is is dit alles wat je krijgt dus wees er blij mee

Als reli mag je nu alles naar de kloten maken, straks zit je toch in een paradijs. Kruistochtje hier, oorlogje daar, aanslagje hier, heksenjacht daar en af en toe een kind misbruiken; straks komen we toch in de hemel is zijn je zonden vergeven
Als religieus persoon wellicht, maar niet als je werkelijk God kent. :{

Als je werkelijk snapt hoe karma werkt, ga je dus geen gekke dingen doen, omdat je alles weer op je bordje krijgt. Wellicht dat kerkgangers dit doen, mensen die alleen maar voor de buitenwacht naar de kerk gaan, maar Jezus niet in hun hart hebben.

Ik heb dus niets met de kerk. God is zelden in een kerk te vinden namelijk. Dat veel religieuzen er een potje van maken, wil nog niet zeggen dat God niet bestaat. Dat wil slechts zeggen dat veel religieuzen er een potje van maken, meer niet.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:42:44 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116944914
Als je god kent heb jij je medicatie neit genomen
pi_116946599
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef Nober het volgende:
Want je hoeft maar te zeggen dat die mohammed een mongool is en ze staan morgenvroeg voor mijn deur de Nederlandse vlag te verbranden maar dan liggen mijn ramen er natuurlijk al wel uit. Ik snap niet waar ze zich zo druk over maken, doe toch normaal achterlijk volk!
Ik vraag me het ook wel is af........
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet niet gekker worden!
pi_116946698
Maar volgens mij gebruiken ''echte'' moslims geen geweld en respecteren iedereen, dat zijn de fundamentalisten.. Net als extreme Christenen in de bijbel staat volgens mij dat je je vijand moet liefhebben enzo, en die gebruiken ook geweld. Zij vatten het gewoon verkeerd op...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet niet gekker worden!
pi_116947230
Komt omdat ze geen zelfspot hebben.
pi_116948410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef 77uzi77 het volgende:
Maar volgens mij gebruiken ''echte'' moslims geen geweld en respecteren iedereen, dat zijn de fundamentalisten..
Nee, de echte moslims gebruiken juist geweld. De vredelievende variant zijn allemaal pretenders.
Conscience do cost.
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:35:56 #72
384791 Draaiendwiel
Een wiel dat draait
pi_116963608
Ik ben blij dat ik geen geloof heb, christelijken zijn net zo erg als moslims, katolieken zijn wannabee's en moslims lopen 500 jaar achter met hun regels en boerka's en nog maar niet te beginnen over hun respect naar de medemens.
Meh ik blijf erbij dat geloof en olie de oorzaak zijn van alle oorlogen.
We gaan vanzelf ten onder erdoor.
Gespaakt
  woensdag 19 september 2012 @ 00:11:12 #73
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_116965181
Ik heb het gewoon te druk om me met geloof bezig te houden.
Ik sts er bijna nooit bij stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')