Zo kan je toch helemaal niet slapen, veel te druk met die lichtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:06 schreef Skillstorm het volgende:
Nee niks gebeurd. Groeipijn hebben we ook al als reden genoemd aan haar.
Bang in het donker? Dat heeft er niks mee te maken. Ze slaapt met de tv aan (zonder geluid) dus licht genoeg.
Hou je open dat er wel iets ergs is gebeurd maar dat ze er niet over durft te praten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:06 schreef Skillstorm het volgende:
Nee niks gebeurd. Groeipijn hebben we ook al als reden genoemd aan haar.
Bang in het donker? Dat heeft er niks mee te maken. Ze slaapt met de tv aan (zonder geluid) dus licht genoeg.
Langer, heeft zich in een maand ontwikkeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hou je open dat er wel iets ergs is gebeurd maar dat ze er niet over durft te praten?
En: is dit allemaal heel plotseling opgekomen of is ze al langer van slag?
Welnee, ze is extreem moe, dan kan ze echt slapen. Ik doe de tv ook uit later.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Zo kan je toch helemaal niet slapen, veel te druk met die lichten
je hebt mensen die zelfs slecht slapen als er alleen maar een standbylichtje aan staat
Zijn er grote veranderingen geweest in haar leven, of één grote verandering voordat die maand begon?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Langer, heeft zich in een maand ontwikkeld.
Niet dat ik weet en ze vertelt mij alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn er grote veranderingen geweest in haar leven, of één grote verandering voordat die maand begon?
En je gaat er nu van uit dat ze geen geheimen heeft voor je.
Daar gaat ze gelukkig al naar toe. En 'crisis'dienst komt over een paar dagen ook kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:16 schreef Mishu het volgende:
Zowel mn broer als ik hebben rond die leeftijd een periode gehad dat wij snachts meer nadachten over dingen en daar erg angstig van werden (over de dood enzo, waarom we leven etc.).
Maar waar het op lijkt is dat het psychisch is en dat je zusje paniekaanvallen heeft. Daarover zou ze eventueel kunnen praten met een kinderpsycholoog. Die helpt haar dan om er mee om te gaan. Het kan ook iets van hypochondrie zijn.
Hebben jullie al gevraagd aan haar of er iets is voorgevallen? Dit hoeft helemaal niet zo te zijn, maar misbruik kan er bijv. wel eens voor zorgen dat kinderen gaan bedplassen enzo. Ook pesten kan voor dit soort klachten leiden.
Nee, ze flipte ook s'ochtends een beetje, toen bepaald dat ze niet naar school kon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |