Installateur heeft gasblok gedemonteerd en probeert nu een nieuwe ketel aan m'n moeder te verkopen. Op z'n site zie ik niets dat op een branche-organisatie wijst. Dat is juist wat ik zoek!!quote:Is de installateur in kwestie aangesloten bij een brache organisatie ?
Is de installateur aangesloten bij de UNETO-VNI ?quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Installateur heeft gasblok gedemonteerd en probeert nu een nieuwe ketel aan m'n moeder te verkopen. Op z'n site zie ik niets dat op een branche-organisatie wijst. Dat is juist wat ik zoek!!
Kom jongens, ik help hier ook mensen, probeer nu 1x keer mijn hoogebjaarde moeder te helpen......
Dat is ie niet, maar geeft wel een aanknopingspunt. Bedankt!quote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Is de installateur aangesloten bij de UNETO-VNI ?
http://www.uneto-vni.nl/homepage-zakelijk
Waarschijnlijk omdat de belangen daarvoor niet groot genoeg zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef blomke het volgende:
Levert niks op. Er is een klachteninstituut voor de woningbouw, voor de financiële markten, voor de medische sector, waarom dan niet voor de installatiebranche?
Weet je zeker dat de oude ketel kapot was? Waarom komt er anders een monteur langs?quote:Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef blomke het volgende:
Neen, ze zijn geen lid van een (branche)organisatie. Ze hebben expres, nu het kouder dreigt te worden, de ketel van m'n moeder gemold. Met als doel een nieuwe ketel te plaatsen.
Ongelofelijk, dat zo'n monteur met zichzelf kan leven...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef blomke het volgende:
Die kwam langs voor halfjaarlijks ketelonderhoud. Mar het probleem is opgelost; na enige spierballentaal van mijn kant, hebben ze het gsregelblok wweer teruggezet. Bleek toch niet defect.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef blomke het volgende:
Moeder belde net op: ze zit er weer warmpje s bij. (Oude) ketel doet het nog prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |