abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116907489
Beste fokkers,

Allereerst wil ik vermelden dat dit topic echt serieus is en NIKS is gelogen, ik verkeer in een dreigende situatie waarbij misschien levens in gevaar zijn.

Vanmiddag hebben mijn ouders en ik ruzie gekregen met 2 overburen.

De ruzie:

1 van de buren, die 3 huizen van ons af woont, kwam vanmiddag heel hard aankloppen(beter gezegd slaan) aan onze deur. Toen ik open deed begon hij te schelden dat mijn moeder de auto niet op de parkeervak mocht parkeren die 't dichtst bij zijn huis stond(hoewel hij helemaal geen vergunning ofzo heeft, de hele straat is vrij om te parkeren waar iemand zelf wil).
Hij begon te schreeuwen en noemde mijn moeder ouwe gek, etc etc(dit trouwens voor de 2e keer al deze week, de 1e keer hebben we 't laten sussen).

Ik vertelde hem dat hij rustig moest doen en dat het gescheld helemaal niet nodig was, en toen kwam mijn moeder naar buiten met eten die zij voor mijn vader had gemaakt, die legde ze even op onze stoep neer en die zei dat ze mocht parkeren waar ze wil. Hij begon opeens te zeggen dat hij alleen daar mocht parkeren en dat hij dat al een keer heeft gezegd, terwijl mijn moeder die 1e keer er helemaal niet mee akkoord ging, in feite probeerde hij ons dus een dictaat op te leggen met intimiderende blikken

Opeens kwam mijn vader naar buiten en hij bleef maar schelden waarop mijn vader hem terug uitschold, en hij begon intimiderend te doen, waarbij mijn vader dat terug deed(niet een slimme actie, maar ik kan er niks aan doen).

Toen dat gebeurde, kwam de overbuurman die goed bevriend is met buurman 1 aan, en hij begon ons uit te schelden en zei tegen mijn vader dat hij mijn vader ging slaan. Ik pikte dit niet, maar ik wou geen ruzie dus heb ik mijn vader en mijn moeder snel het huis ingesleurd, en snel de deur dichtgedaan. Voordat ik de deur dicht deed zag ik buurman 1, de man die de ruzie begon, rennend op onze deur afkomen en hij gooide de borden die mijn moeder op de stoep had laten liggen, op onze deur waarop onze deur beschadigd werd en de borden kapot gingen. Daarop begon hij op onze ramen te slaan en op onze deuren te trappen, gelukkig brak er niks.

Toen heb ik snel de politie gebeld(112), waarop de politie raar deed aan de telefoon en gewoon ophing!! 112, hing gewoon op! Ik belde snel nogmaals en toen deed de vrouw die aan de lijn kwam, weer raar. Gelukkig verbond ze mij door met de politie en ik heb snel alles uitgelegd.

Ondertussen gingen mijn vader en moeder via het raam kijken of iets kapot ging waarop buurman 2 een doek had meegenomen, met daaronder een wapen(ik zweer op alles wat ik heb, dat dit niet gelogen is). Hij zei dat als wij niet gingen verhuizen hij ons allemaal zou afmaken, waarop mijn moeder schreeuwde en nogmaals 112 belde en vertelde dat hij een pistool had.

Al snel had de buurman 2 het door dat wij de politie hadden gebeld en ging hij met zijn auto ervan door.

De politie zei dat ze onderweg waren, waarop ze pas 10(!!) minuten later aankwamen, terwijl ik in een best grote stad woon waar je wat snellere werk zou verwachten, maar oke dat geeft niet.

Toen de politie aankwam, ontdekten we dat buurman 1 ook al weg was gereden. Hij kwam wel terug, maar buurman 2 was geen spoor van te bekennen. Eenmaal gepraat met de politie deden ze heel erg raar, mijn ouders kunnen niet vloeiend Nederlands waarop ik soms iets moest uitleggen. Een politieman bleef de HELETIJD bij buurman 1(de dader dus) en ik hoorde hem grappe maken en lachen enz. enz.

Daarna kwam de politieman en zei hij dat ze dus ''afspraken'' hadden gemaakt met buurman 1 dat hij ons met rust zou laten en dat buurman 1 dat zou doorgeven aan buurman 2.
Mijn moeder, die in paniek was en het wapen had gezien, bleef aandringen bij de politie dat de man een pistool had maar de politieman zei dat hij er niks tegen kon doen(maar dat klopt ook, die man was toch allang weg).

Nu zitten wij dus met een groot probleem omdat buurman 2, de man met het pistool, ons zwaar heeft gedreigd en heeft gezegd dat hij ons zou vermoorden. Hij is inmiddels weer thuis hadden wij vernomen. De politie wil ons niet helpen en mijn moeder is later op de dag zelfs naar 't bureau geweest en die zei dat wij geen aangifte konden doen(??????), en dat wij met de wijkagent moeten praten. Terwijl hier sprake is van een zware dreigement.

Mijn familie en ik zijn nu heel erg bang omdat deze man(een kamper die vaker heeft vastgezeten), nu een gevaar vormt voor ons met een pistool in zijn huis. Bovendien heeft de politie niet eens met hem proberen te praten, nee omdat hij niet thuis was hebben ze hem niet eens proberen te bereiken.

Nu komt de vraag:

Wat kunnen wij nog verder doen als de politie ons niet helpt? De man is een grote dreiging voor ons omdat hij namelijk ons iets kan aandoen, hij weet waar mijn kleinste broertje(7) op school zit, hij weet hoelaat mijn moeder ongeveer klaar is van werk en weet zelfs hoelaat mijn vader thuiskomt. We zijn nu heel erg bang en weten niet wat we moeten doen, kan iemand aub helpen?

Mvg,
pi_116907666
Leuke prachtwijk woon je.

OT, je kunt altijd aangiften doen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_116907856
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Leuke prachtwijk woon je.

OT, je kunt altijd aangiften doen.
Nee, mijn moeder is naar het politiebureau geweest en daar zeiden ze dat we maar met de wijkagent moesten praten(???). Mijn moeder heeft vervolgens naar het algemene politienummer gebeld om met de wijkagent te praten maar die zou ons pas woensdag of donderdag terug kunnen bellen, terwijl wij nu gevaar lopen.
pi_116907944
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Nee, mijn moeder is naar het politiebureau geweest en daar zeiden ze dat we maar met de wijkagent moesten praten(???). Mijn moeder heeft vervolgens naar het algemene politienummer gebeld om met de wijkagent te praten maar die zou ons pas woensdag of donderdag terug kunnen bellen, terwijl wij nu gevaar lopen.
Terug naar het politiebureau gaan en er op aan dringen aangiften te doen.
Het is niet aan die pennenlikker achter het bureau om te bepalen of er wel of geen aangiften gedaan mag worden.
  maandag 17 september 2012 @ 21:00:34 #5
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_116908017
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Terug naar het politiebureau gaan en er op aan dringen aangiften te doen.
Het is niet aan die pennenlikker achter het bureau om te bepalen of er wel of geen aangiften gedaan mag worden.
En desnoods naam vragen van de desbetreffende agent om dit door te geven aan een hogere! Want een aangifte kan je altijd doen en is ook zeer zeker aan te raden.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_116908119
Iedereen heeft het recht aangifte te doen bij de politie van een strafbaar feit.

Als de politie dat weigert kan je een klacht indienen, maar daar schiet je op korte termijn niks mee op.
pi_116908188
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef Nemephis het volgende:
Iedereen heeft het recht aangifte te doen bij de politie van een strafbaar feit.

Als de politie dat weigert kan je een klacht indienen, maar daar schiet je op korte termijn niks mee op.
Anders even een belletje naar de nationale ombudsman om te vragen welk pad je moet bewandelen.
pi_116908255
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef Nemephis het volgende:

Wij gaan morgen zeer zeker dan nog een keer terug, maar iemand enige tips om op korte termijn ergens mee op te schieten? Die man met het pistool is dus helemaal niet aangesproken op zijn gedrag oid door de politie, die zei dat ze het gewoon zelfs zouden laten zitten nu omdat ze ''afspraken'' hebben gemaakt met buurman 1, en we hem dus op zijn blauwe ogen moesten geloven..
pi_116908378
Politie doet daar idd helemaal niets mee is ook mijn ervaring, pas als er echt iets gebeurt komen ze in actie
pi_116908392
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef mylamboisblack het volgende:
maar iemand enige tips om op korte termijn ergens mee op te schieten?.
Koop ook een pistool.
En als tip, je kunt op je buurman schieten...
pi_116908448
quote:
Wat kan ik doen als de politie weigert om mijn aangifte op te nemen?

Weigert de politie om uw aangifte op te nemen? Dan kunt u dat schriftelijk melden bij de korps-chef van het politiebureau of bij de officier van justitie waar het desbetreffende politiebureau onder valt. De officier kan de aangifte zelf opnemen of de officier kan het politiebureau opdragen om de aangifte op te nemen.

Mochten ook de korpschef en/of de officier van justitie de aangifte niet willen opnemen, dan kunt u per brief klagen bij het gerechtshofexternal link waar de korpschef of officier van justitie onder valt. Ook kunt u een klacht indienen bij de Nationale Ombudsmanexternal link. Via het Gerechtshof kan opgelegd worden dat de aangifte alsnog in behandeling moet worden genomen.
bron
pi_116908467
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef David1979 het volgende:
Politie doet daar idd helemaal niets mee is ook mijn ervaring, pas als er echt iets gebeurt komen ze in actie
Het is toch niet normaal dat iemand met een pistool niet eens wordt aangesproken, er werd niet eens moeite gedaan om hem te bereiken oid.
pi_116908544
Betere sloten en een beveiligingscamera, hebben wij ook.
pi_116908547
Geloof er vrij weinig van oO< o|O oO< ^O^ :Y)
Beter gezegd niks.
Maargoed ik zal het voor deze keer geloven, maar dan moet je de volgende keer niet liegen :Y
pi_116908587
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Nemephis het volgende:
http://www.nationaleombudsman.nl/ - morgen even mee bellen TS
Zal ik doen, bedankt.

quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Nemephis het volgende:

[..]

bron
Bedankt!

Echt bedankt voor elke reactie hier, jullie doen al meer dan de politie doet/heeft gedaan. Mijn moeder is nu zo bang, en ik trouwens ook.
pi_116908605
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef TechnoXXL het volgende:
Sorry, hier heb ik geen tijd voor. Echt niet.
pi_116908621
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef AppelCake het volgende:
Hebben jullie ook gepantserd glas?
pi_116908671
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hebben jullie ook gepantserd glas?
Nee.
Wij hebben geen ramen op de eerste verdieping, alleen hele dikke waar je niet doorheen kunt kijken.
pi_116908693
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef AppelCake het volgende:
Het gaat er meer om dat de buurman(nen) een dreiging vormen voor ons buiten het huis, omdat de buurman met 't wapen zelf een crimineel is en niet schrikt van geweld.
pi_116908715
-foutje-
pi_116908732
Volgende keer gewoon je auto daar weer neer zetten en dan tuuteren :)
pi_116908962
Soms vraag je je af wie nou de buitenlanders zijn.

:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116909218
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef vosss het volgende:

pi_116909330
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef vosss het volgende:

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt.
  maandag 17 september 2012 @ 21:19:53 #26
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_116909366
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Sarcasme ;)
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_116909491
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Nouja dat ik in eerste instantie dacht dat buurman 1 en buurman 2 allochtonen klojo's waren en dat dus later pas bleek dat jullie de allochtonen zijn.

Dus ik werd even op het verkeerde been gezet (door vooroordelen) :)
vosss is de naam,
pi_116909566
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja dat ik in eerste instantie dacht dat buurman 1 en buurman 2 allochtonen klojo's waren en dat dus later pas bleek dat jullie de allochtonen zijn.

Dus ik werd even op het verkeerde been gezet (door vooroordelen) :)
Oke, dat kan best. Gelukkig zijn mijn ouders normale allochtonen die netjes werken en nooit in de criminaliteit hebben gezeten. Daar ben ik trots op.
pi_116909625
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Oke, dat kan best. Gelukkig zijn mijn ouders normale allochtonen die netjes werken en nooit in de criminaliteit hebben gezeten. Daar ben ik trots op.
Goed gedaan van je ouders. Geef ze maar een bonbon.

:)
vosss is de naam,
  maandag 17 september 2012 @ 21:26:14 #30
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116909837
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef TechnoXXL het volgende:
Beter gezegd niks.
Maargoed ik zal het voor deze keer geloven, maar dan moet je de volgende keer niet liegen :Y
Ik geloof er ook geen zak van.
Ok stelletje hokboeren
pi_116909919
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Goed gedaan van je ouders. Geef ze maar een bonbon.

:)
_O-
pi_116910042
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik geloof er ook geen zak van.
Ik heb het precies verteld zoals 't is gebeurd, als jij dat niet gelooft weet ik niet hoe ik je moet overtuigen want dit is precies hoe het is gebeurd, helderder kan ik 't niet beschrijven.
pi_116910064
Gewoon terug naar dat bureau en niet eerder weggaan tot de aangifte is opgenomen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116910125
Zeg TS, wat lig je me nou te bedreigen in die DM? Je bent geen haar beter dan die buurmannen van je }:|

En ik wil mijn bonbons terug :(!
vosss is de naam,
pi_116910438
quote:
8s.gif Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef vosss het volgende:
Zeg TS, wat lig je me nou te bedreigen in die DM? Je bent geen haar beter dan die buurmannen van je }:|

En ik wil mijn bonbons terug :(!
Triest zeg, ik vroeg je alleen of je wou ophouden met mijn topic te verzieken.
pi_116910792
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat de buurman(nen) een dreiging vormen voor ons buiten het huis, omdat de buurman met 't wapen zelf een crimineel is en niet schrikt van geweld.
je zal het er wel naar gemaakt hebben. de meeste mensen gaan niet zomaar uit hun dak en trekken een pistool. Anders gewoon het recht van de sterkste en dus niet meer voor zijn deur parkeren :)
the master quiz
pi_116911117
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef WrongAnswer het volgende:

[..]

je zal het er wel naar gemaakt hebben. de meeste mensen gaan niet zomaar uit hun dak en trekken een pistool. Anders gewoon het recht van de sterkste en dus niet meer voor zijn deur parkeren :)
Ik zeg toch ook, mijn vader heeft hen terug uitgescholden maar de buurman met 't pistool kwam zich opeens mengen, terwijl hij er helemaal niks mee te maken had. Bovendien heb ik mijn ouders snel naar binnen gesleurd, als ik het er naar had gemaakt zou ik vanaf 't begin wel terugvechten. Maar gelukkig ben ik niet asociaal.

[ Bericht 9% gewijzigd door Netsplitter op 17-09-2012 22:06:09 ]
pi_116911222
Even deze jongens inhuren :
geintje, nee je weet nu wat voor mooi tolerant land dit is, walgelijke buren heb je, ik hoop voor je dat je het op een normale manier kan oplossen.
Ik had in een ver verleden ook zo'n buurman. zware asbakken tegen mijn ruiten gooien, met een jachtgeweer naar buiten rennen en mij bedreigen zodra ik naar mijn werk wou, harde muziek tot 6:00 smorgens. Briefjes in de bus doen met doodsbedreigingen. Na 3 jaar samen met de overige buren een rechtszaak gestart, met eis dat hij uit zijn huis werd gezet door woningcorporatie. Gelukt. Politie deed nooit wat, die scheten hem in de broek.
  maandag 17 september 2012 @ 21:46:56 #39
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_116911245
De enige oplossing die nog resteert is verhuizen. Zo zit Nederland nu eenmaal in elkaar. Of je overburen vermoorden, maar dan heb je zelf een probleem. Overbuurman en buurman gaan echt niet weg en blijven echt wel agressief.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  maandag 17 september 2012 @ 21:48:07 #40
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116911330
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik heb het precies verteld zoals 't is gebeurd, als jij dat niet gelooft weet ik niet hoe ik je moet overtuigen want dit is precies hoe het is gebeurd, helderder kan ik 't niet beschrijven.
Ik reageer (hierna) wel gewoon niet meer hier, deal?
Ok stelletje hokboeren
pi_116911578
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef jisba het volgende:
Even deze jongens inhuren :
geintje, nee je weet nu wat voor mooi tolerant land dit is, walgelijke buren heb je, ik hoop voor je dat je het op een normale manier kan oplossen.
Ik had in een ver verleden ook zo'n buurman. zware asbakken tegen mijn ruiten gooien, met een jachtgeweer naar buiten rennen en mij bedreigen zodra ik naar mijn werk wou, harde muziek tot 6:00 smorgens. Briefjes in de bus doen met doodsbedreigingen. Na 3 jaar samen met de overige buren een rechtszaak gestart, met eis dat hij uit zijn huis werd gezet door woningcorporatie. Gelukt. Politie deed nooit wat, die scheten hem in de broek.
Hier herken ik mijn straat ook in, hij(de man met 't wapen) heeft al meerdere malen ruzie gemaakt met de andere buren maar die zijn heel erg bang en durven geen aangifte te doen of de politie te bellen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Willaaam het volgende:
De enige oplossing die nog resteert is verhuizen. Zo zit Nederland nu eenmaal in elkaar. Of je overburen vermoorden, maar dan heb je zelf een probleem. Overbuurman en buurman gaan echt niet weg en blijven echt wel agressief.
Wij proberen al 7 jaar lang te verhuizen, maar we vinden maar geen passende woning. Overigens heeft mijn moeder wel de woningcorporatie gebeld en alles uitgelegd, en wij zijn op gesprek uitgenodigd. Maar of die zelfde corporatie die eerst geen huizen had opeens huizen kan toveren betwijfel ik nog wel.
pi_116911715
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Hier herken ik mijn straat ook in, hij(de man met 't wapen) heeft al meerdere malen ruzie gemaakt met de andere buren maar die zijn heel erg bang en durven geen aangifte te doen of de politie te bellen.

[..]

Wij proberen al 7 jaar lang te verhuizen, maar we vinden maar geen passende woning. Overigens heeft mijn moeder wel de woningcorporatie gebeld en alles uitgelegd, en wij zijn op gesprek uitgenodigd. Maar of die zelfde corporatie die eerst geen huizen had opeens huizen kan toveren betwijfel ik nog wel.
Ja ik heb heel erg mijn best moeten doen om mijn buren te overtuigen om een rechtszaak te beginnen. Ze waren echt bang, en terecht. Het heeft zijn vruchten afgeworpen.
  maandag 17 september 2012 @ 21:57:37 #43
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_116911951
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef mylamboisblack het volgende:
Hendig. Ligt een beetje aan de woningbouw, maar dit is vaak wel een reden om urgentie af te geven. Dan hebben ze ineens zat woningen.

Overigens kun je met zeven jaar inschrijftijd in de meeste gemeenten wel een woning vinden inmiddels, dus dat begrijp ik niet helemaal.
pi_116912446
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Hendig. Ligt een beetje aan de woningbouw, maar dit is vaak wel een reden om urgentie af te geven. Dan hebben ze ineens zat woningen.

Overigens kun je met zeven jaar inschrijftijd in de meeste gemeenten wel een woning vinden inmiddels, dus dat begrijp ik niet helemaal.
Dat is dan wel triest dat er op zo'n momenten wel in een keer talloze huizen beschikbaar zijn.

Nou, het probleem is dat wij steeds flatten/appartementen of huizen in nog slechtere wijken krijgen die veel te klein zijn, wij zijn met 3 jongens en mijn ouders thuis. Dat past niet in een flat oid(tenminste, die wij kunnen betalen). Af en toe was er wel iets vrij, maar dan stonden we vaak op nummertje 3 of 4 waarbij de nummers voor ons 't huis al wouden. Geloof me, als wij weg konden, dan gingen we echt. Deze buurt is niks meer problemen voor ons.

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef jisba het volgende:

[..]

Ja ik heb heel erg mijn best moeten doen om mijn buren te overtuigen om een rechtszaak te beginnen. Ze waren echt bang, en terecht. Het heeft zijn vruchten afgeworpen.
Jij weet iig hoe ik me voel.
  maandag 17 september 2012 @ 22:08:11 #45
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116912640
quote:
13s.gif Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Nee.
Wij hebben geen ramen op de eerste verdieping, alleen hele dikke waar je niet doorheen kunt kijken.
jeugdinrichting?
pi_116912798
ik geloof er ook heel weinig van.
pi_116912871
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik geloof er ook heel weinig van.
Sorry maar dit is toch echt waar.
  maandag 17 september 2012 @ 22:31:55 #48
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_116914070
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:04 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat is dan wel triest dat er op zo'n momenten wel in een keer talloze huizen beschikbaar zijn.

Nou, het probleem is dat wij steeds flatten/appartementen of huizen in nog slechtere wijken krijgen die veel te klein zijn, wij zijn met 3 jongens en mijn ouders thuis. Dat past niet in een flat oid(tenminste, die wij kunnen betalen). Af en toe was er wel iets vrij, maar dan stonden we vaak op nummertje 3 of 4 waarbij de nummers voor ons 't huis al wouden. Geloof me, als wij weg konden, dan gingen we echt. Deze buurt is niks meer problemen voor ons.
Jup ik geloof het. Zuur. Zou gewoon proberen zo snel mogelijk te verhuizen. Rechtszaken en politie klinkt allemaal leuk, maar daarmee is het probleem niet binnen anderhalf jaar opgelost waarschijnlijk.
pi_116914785
Steek je eigen huis in de brand en geef die buren daar de schuld van. Komen ze in de bak en kan jij lekker voor zijn deur parkeren.

En zijn moeder in haar kont pissen.
  maandag 17 september 2012 @ 22:47:04 #50
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_116914937
:o oh my god! In wat voor een PVV bolwerk woon jij??
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')