Eigenlijk wel, maar ik had vandaag een soort van vrije dagquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had je het niet veels te druk om zoveel van dit soort "oude sands" vragen te stellen?
Door die films gezien te hebben?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.quote:
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoordquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik heb er nu 49/50 gezienquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.
Misschien, maar er zijn nog wel betere/leukere films die ik wil.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik zag net bij de Media markt de blu ray liggen van Batman uit de jaren 60 volgens mij. Niks voor jou?
Ja...neequote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoord
Geef het dan aan degene die het meeste goed hadquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In het geval van nee zal je aan het einde van het topic wanhopig iemand gewoon het punt geven
Wanhopige mensen dneken niet zo logischquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef het dan aan degene die het meeste goed had
Michelangelo is er anders bijnaquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wanhopige mensen dneken niet zo logisch
Doe maarquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal ik nu net als Sands doen en alleen de laatste goed beantwoorden?
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nah ik ga me nu vermaken met/doodergeren aan de tweede ghost rider
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het bestequote:
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsquote:Op maandag 17 september 2012 20:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het beste
quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsOnbegrijpelijk dat die vreselijke stijl van die twee ooit 1 keertje heeft gewerkt met Crank...
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaarquote:
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaar
Hehequote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijn
Crank 7.0
Crank: High Voltage 6.2
Gamer 5.7
Ghost Rider: Spirit of Vengeance 4.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |