abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116905515

quote:
SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.

Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie

In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.

De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.

Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.

Sudan

In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.

Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.

Libanon

In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.

Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.

Pakistan

Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Er zijn dus ernstige rellen in Islamitische landen.

Zal dit nog verder escaleren?

http://www.livestation.com/en/aljazeera-english

Poll: Gaat het filmpje te ver?
Ja
Nee
Weet ik niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_116905529
En Frustel?
  maandag 17 september 2012 @ 20:25:37 #3
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116905685
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee namen.

Met wie commuiniceer ik die Volkert een held vind? Vreemde sneer van jou. Compleet uit de lucht gegrepen. Namen of excuses..
Het feit dat je dat een sneer vond zegt genoeg. Zo was het niet eens bedoeld... meer om te laten zien dat je zelf nog lollig communiceert in andere topics met mongolen die volkert een held vinden.
  maandag 17 september 2012 @ 20:27:06 #5
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_116905715
Deathlift or Die.
pi_116905717
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het feit dat je dat een sneer vond zegt genoeg. Zo was het niet eens bedoeld... meer om te laten zien dat je zelf nog lollig communiceert in andere topics met mongolen die volkert een held vinden.
Waar en wie?

Waar heb je het in godsnaam over?

Gewoon doorgaan ook.
  maandag 17 september 2012 @ 20:27:38 #7
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116905747
quote:
Dat plaatje ja. :r
pi_116905848
quote:
Respect voor hebben.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116905941
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waar en wie?

Waar heb je het in godsnaam over?

Gewoon doorgaan ook.
Google is ur friend, hopelijk worden die ook in de gaten gehouden. Net zo gevaarlijk als iemand die een extremist die een moskee in de fik steekt ook een held noemt.
pi_116905979
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Respect voor hebben.
Waarom?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116905999
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Och zie de moslimbroederschap die in het engels zegt dat ze medeleven voelen met de familie van de ambassadeur en in het arabisch oproepen tot rellen bij die ambassade.
Volgens mij zit jij hier nu dingen te bedenken. Volgens mij probeerden ze het in de Arabische tweet zo voor te stellen dat de protesten bij de ambassade in Caïro spontaan waren, iets dat dus door die Egyptische minister tegen wordt gesproken. Maar oproepen? Waar haal je dat vandaan?
Als ze al ergens toe oproepen, dan is dat om geen geweld te gebruiken ..

Ikhwanweb@Ikhwanweb
We strongly condemn deadly attack on US Emb in Benghazi & tragic loss of lives. We urge restraint as ppl peacefully protest & express anger
pleased to meet you
  maandag 17 september 2012 @ 20:31:17 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116906009
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Respect voor hebben.
Dat kind kan er weinig aan doen, die ouders mogen ze wel eens kielhalen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116906028
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Google is ur friend, hopelijk worden die ook in de gaten gehouden. Net zo gevaarlijk als iemand die een extremist die een moskee in de fik steekt ook een held noemt.
Nee Frustel.

Maak je beschuldiging eens hard. Of ga je toegeven dat je het compleet uit de lucht heb gegrepen en dat ik helemaal niks heb met Volkert sympathisanten?

En dat ik Volkert gewoon een walgelijke moordenaar vind.
pi_116906060
De rechter nog wel? Apart dat een paar baarden gisteren anders zonder problemen massamoordenaars konden verheerlijken op het Museumplein. Moet tóch kunnen, Guidance?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116906189
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De rechter nog wel? Apart dat een paar baarden gisteren anders zonder problemen massamoordenaars konden verheerlijken op het Museumplein. Moet tóch kunnen, Guidance?
Nee dat is ook triest. Heb ze meerdere malen debielen genoemd.

Jij noemde echter iemand die een aanslag op een moskee zou plegen een held. Dát is nou het verschil tussen ons.

Gelukkig kiest Frutsel ervoor jou te beschermen.
pi_116906248
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

En dat ik Volkert gewoon een walgelijke moordenaar vind.
Ik weet dat je dat vindt... en gelukkig maar. Maar je geeft aan niet met iemand te willen communiceren en dat hij zijn waffel moet houden omdat hij een andere mongool een held vindt. Maar doe dat dan ook met mensen die volkert een held vinden... maar goed.

Het is uit de lucht gegrepen :) Wat jij wilt :)
pi_116906325
Ik wil ook gaan rellen, omdat de Amerikaanse ambassadeur vermoord is.

Wie gaat er met me mee de Islamitische ambassades bestormen met kapmessen en molotovs?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_116906343
Bovenstaande neemt niemand serieus.

Maar goed ook, anders was je moslim.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_116906396
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Gelukkig kiest Frutsel ervoor jou te beschermen.
Dat maak jij d'r van :)
pi_116906415
quote:
Indoctrinatie van onschuldige kinderen.

Maar WIJ zijn de boosdoeners, we hebben die lieve arme vredelievende moslims boos gemaakt. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116906416
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik weet dat je dat vindt... en gelukkig maar. Maar je geeft aan niet met iemand te willen communiceren en dat hij zijn waffel moet houden omdat hij een andere mongool een held vindt. Maar doe dat dan ook met mensen die volkert een held vinden... maar goed.

Het is uit de lucht gegrepen :) Wat jij wilt :)
Ik heb echt geen idee over wie je het hebt?
Heb in ieder geval niks met Volkert.

Het zal wel. Ik weet genoeg. Fijne avond Frustel. Had je beter ingeschat. Whatever.
pi_116906495
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee over wie je het hebt?
Google is ur friend :)

quote:
Het zal wel. Ik weet genoeg. Fijne avond Frustel. Had je beter ingeschat. Whatever.
Ok! Jij ook, fijne avond :)
pi_116906503
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat klopt. De cultuur is "een kus op de wang en een mes in de nek".

Eerlijkheid is een puur Westerse deugd.
Huh? Is dit sarcasme of is dit serieus?
pleased to meet you
pi_116906577
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_116906584
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Google is ur friend :)

[..]

Ok! Jij ook, fijne avond :)
Niet doorgaan met beschuldigingen nu. Daar moet je wel mee kappen.

Of hard maken, want jij hebt ook Google. Goed bescherm jij d_H maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')