Ja dat laatste vond ik ook ongelooflijk nieuwsquote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
iPhone 5Nee, ik ga vermoedelijk wachten op de Lumia 920. En anders kan een nieuwe phone de tyfus krijgen. Samsung komt in januari alweer met een opvolger van de S3
android 4 ging flash volgens mij niet meer ondersteunen.. dus ik ga denk k ook voor een iphone wanneer ik eindelijk weer een telefoon uit mag zoeken..quote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef STING het volgende:
iPhone 5, ja, ik ga er denk ik eindelijk aan geloven.
Ik haat niet, ik herken de setting. Dat is iets anders. Riskant om toe te geven, wanneer het om onze huishomo gaat ook.quote:
Jammer.. daar had ik nog wel wat plannetjes voor dan.. helaas..quote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
De A. stellatus, wellicht. Maar die kan je niet in gevangenschap houden.
Goede redenatie wel. Android gaat geen flash meer ondersteunen, dan maar een telefoon die dat nooit heeft gedaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
android 4 ging flash volgens mij niet meer ondersteunen.. dus ik ga denk k ook voor een iphone wanneer ik eindelijk weer een telefoon uit mag zoeken..
Dit heeft mij geholpen om m'n keuze te maken: http://www.trustedreviews(...)vs-samsung-galaxy-s3quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
android 4 ging flash volgens mij niet meer ondersteunen.. dus ik ga denk k ook voor een iphone wanneer ik eindelijk weer een telefoon uit mag zoeken..
Neem dan piranha'squote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer.. daar had ik nog wel wat plannetjes voor dan.. helaas..
ja luister, dan heeft android het voor mij gewoon verpest.. Dan maar gewoon ander leuk speelgoedquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goede redenatie wel. Android gaat geen flash meer ondersteunen, dan maar een telefoon die dat nooit heeft gedaan.
Mja, NOFI, maar dat is toch een andere klasse.quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een hele tijd skullcandy gehad.. maar nadat ik er de laatste keer mee terug ging, had die winkel ze niet meer, dus mocht ik een andere uitzoeken twv het aankoopbedrag.. die dus met een week al kapot was. Nu draag ik geen koptelefoon niks meer
Ik vervloek die klote Samsungs elke keer. Tis dat ik ze cadeau krijg.. Wat ze express doet volgensmij..quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nooit een iPhone kopen. Ik ben denk ik een van de weinige mensen op aarde die de Samsung qua design mooier vindt.
Ouwe hosselfluisteraar, nog tips voor me voor zaterdag?quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik herken de setting. Dat is iets anders. Riskant om toe te geven, wanneer het om onze huishomo gaat ook.
ik heb de E71 nu, omdat mn desire Z het na een half jaar ineens niet meer aankon dat er ooit eens een keer een mokkaccino overheen was gegaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef STING het volgende:
[..]
Dit heeft mij geholpen om m'n keuze te maken: http://www.trustedreviews(...)vs-samsung-galaxy-s3
Iig alles beter dan m'n huidige Nokia E72
Ik ging meer voor gemak. Ik had al een iPhone 3G, dus dna is overstappen op hetzelfde merk heel makkelijk. Ik heb nog wel even naar de Nokia's zitten kijken, vind die nieuwe ook heel mooi maar ik ben nu de komende twee jaar voorzien.quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nooit een iPhone kopen. Ik ben denk ik een van de weinige mensen op aarde die de Samsung qua design mooier vindt.
Rokje heeft me uit d'r FB lijstje gemieterdquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op Rokje en mij.
[..]Fax...
vind/vond ik ook. Al ben ik ook wel pro HTC qua design. Die hebben bij mij vaak nog voorsprong op samsungquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef STING het volgende:
Moest bij deze toch even aan WT denken
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik halve deebeetjesquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef STING het volgende:
Moest bij deze toch even aan WT denken
[ afbeelding ]
Dat is NOG erger.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik halve deebeetjes
Klopt. Maar ik vind HTC over het algemeen kutquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind/vond ik ook. Al ben ik ook wel pro HTC qua design. Die hebben bij mij vaak nog voorsprong op samsung
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |