Omdat ie een ring om had.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kan ie dan te oud zijn?
Ah ja, daar kan je best leuke dingen mee doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze heb ik: http://www.aqua40.nl/
Weinig poespas, daar houd ik wel van.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn blokjes. Niks meer niks minder.
Ka, dat. Dat gehannes met Android, snap er geen zak van.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weinig poespas, daar houd ik wel van.
Tsja, met Windows 8 en Metro als grote basis eronder denk ik dat er genoeg in geinvesteerd gaat worden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef STING het volgende:
Ja, een collega is ook flink enthousiast over Windows Phone.
Ga ik niet aan beginnen. Eerst nog maar eens kijken of het OS wel of niet gaat floppen
Dat moet ik ze nageven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weinig poespas, daar houd ik wel van.
je kan op je 4e al een ring dragen. En als je trouwring bedoeld, dat kan al op je 18e, en dan nog heeft dat niks met leeftijd te maken.quote:
Een oudere versie wel, ik wil hem in het roze.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze hem ook in het roze?
Eenvoudig hè? Steve Jobs zou zich voor zijn hoofd slaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn blokjes. Niks meer niks minder.
Ligt aan de persoon waar ik mee drink. Als mijn mededrinker wijn drinkt, drink ik dat meequote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, maar ik prefereer bier.
Eenvoud is ook een kunst. Maar ik vind het nu een beetje te simpel.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Eenvoudig hè? Steve Jobs zou zich voor zijn hoofd slaan.
van wijn ga je zo uit je giechel stinken vind ik.. van bier uit je downunder, schijnt, maar dat boeit me dan weer minderquote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon waar ik mee drink. Als mijn mededrinker wijn drinkt, drink ik dat mee.
En gewoon tegels met KEIHARDE LOODRECHTE VIERKANTHOEKPUNTEN.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Eenvoudig hè? Steve Jobs zou zich voor zijn hoofd slaan.
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van. Maar dat komt omdat we er altijd stokbrood kruidenboter en knoflooksaus bij etenquote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van wijn ga je zo uit je giechel stinken vind ik.. van bier uit je downunder, schijnt, maar dat boeit me dan weer minder
Zou goed kunnen ja. Maar denk dat ik nog ff twee jaar de kat uit de boom ga kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met Windows 8 en Metro als grote basis eronder denk ik dat er genoeg in geinvesteerd gaat worden.
nee, knoflook morgen pas weer, want friet met shoarma bij mn mutti etenquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van. Maar dat komt omdat we er altijd stokbrood kruidenboter en knoflooksaus bij eten.
Hehe, prima comboquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van. Maar dat komt omdat we er altijd stokbrood kruidenboter en knoflooksaus bij eten.
Knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, knoflook morgen pas weer, want friet met shoarma bij mn mutti eten
Van die echte houtige rode wijn krijg je zo'n droge en blauwe bek.quote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van wijn ga je zo uit je giechel stinken vind ik.. van bier uit je downunder, schijnt, maar dat boeit me dan weer minder
Heel slim, twee jaar geleden voor de grote opkomst van Android heb ik gegokt op Bada van Samsung. En toen gingen die ineens helemaal voor Androidquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Maar denk dat ik nog ff twee jaar de kat uit de boom ga kijken.
Ja, maar dan kun je dus nooit meer hipster zijn, want dan is het mainstream.quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
Ik wou trouwens eerst een Windows Phone, maar toch maar voor een iPhone gegaan.
Over twee jaar is Windows Phone waarschijnlijk nog veel beter dan nu.
Knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, knoflook morgen pas weer, want friet met shoarma bij mn mutti eten
Agossie, kinderproblemenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Nooooooo, ik ga kei hard hysterisch janken.
Ik kan niet naar het festival waar ik heen wilde
om kei hard los te gaan en leuke jongens
te versieren
Zij blij, hoeven ze niet opgescheept te raken met een vrouw die om het minste of geringste kei hard hysterisch gaat janken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Alcohol ook, dat komt mooi uit.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knoflook. Goed voor hart en bloedvaten
.
Welk festival was dat?quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Chocola ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcohol ook, dat komt mooi uit.
Zwaar leven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Vandaar ook de combinatiequote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcohol ook, dat komt mooi uit.
Ik hoef ook geen hipster te zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je dus nooit meer hipster zijn, want dan is het mainstream.
gister iets te veel gegetenquote:
rood drink ik sowieso nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die echte houtige rode wijn krijg je zo'n droge en blauwe bek.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zij blij, hoeven ze niet opgescheept te raken met een vrouw die om het minste of geringste kei hard hysterisch gaat janken.
uhuh, en de saus om het dicht te laten slibbenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knoflook. Goed voor hart en bloedvaten
.
Zo'n 90% van NLquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hipster te zijn.
Daarnaast mensen die tof zitten te doen met hun telefoon.
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda sausquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gister iets te veel gegeten
Uh, pastasaus natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda saus
Heft elkaar gewoon opquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh, en de saus om het dicht te laten slibben
De naam alleen al suggereert een kutfeestquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Re-Action. Niet mega denderdend qua line-up maar een leuke afsluiter
Wat is panda saus?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaatsquote:
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hipster te zijn.
Daarnaast mensen die tof zitten te doen met hun telefoon.
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"quote:
Ik heb een fronsrimpelquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaats
Als je er niemand kent is het kut inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
De naam alleen al suggereert een kutfeest
Dat had ik bij iedere telefoon gedaan. In mijn verdediging.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.
Ik ben echt niet hip hoor. Ik blijf een mormel. Maar het is een fijn ding.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"
Kutvolk
Ik voel me lichamelijk helaas ook hoogbejaard.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaats
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooitquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krijg je ook al kraaienpootjes?
mn zus en ik hadden gisteren allerlei hapjes gemaakt voor mn ouders die terugkwamen van vakantie.. en zij maakte de köfte, dus ik maakte de knoflooksaus.. en dat heb ik vanmorgen gemerkt.. gisteraaf werd het al heul droog in mn smoel nmlkquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom had jij een erectie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik mijn erectie verloor.
Het kwam uit je neus van het lachen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik mijn erectie verloor.
Ah mensen die puur komen omdat er eens wat te doen is.... dat soort dingen heb je hier ook.... trekkertrek enzoquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je er niemand kent is het kut inderdaad.
Maar aangezien het hele dorp en omstreken er zich zal bevinden
is het wel leuk
oh, dan hoef ik het niet meer, ik wil alleen maar ongezonde dingenquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heft elkaar gewoon op. Dat is het mooie aan knoflooksaus
. Je wordt er niet slechter van, maar ook niet beter
.
Dat soort dingen, zijn hier ten strengste verboden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah mensen die puur komen omdat er eens wat te doen is.... dat soort dingen heb je hier ook.... trekkertrek enzo
die heb ik al jarenquote:
Eng is dat. En niet weg te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooit
Neem Krokodilquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan hoef ik het niet meer, ik wil alleen maar ongezonde dingen
Iets waar je nooit teveel van kan hebben, knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn zus en ik hadden gisteren allerlei hapjes gemaakt voor mn ouders die terugkwamen van vakantie.. en zij maakte de köfte, dus ik maakte de knoflooksaus.. en dat heb ik vanmorgen gemerkt.. gisteraaf werd het al heul droog in mn smoel nmlk
Omdat ik trachtte te fappen.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het kwam uit je neus van het lachen?
mag ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk helaas ook hoogbejaard.
Misschien toch maar eens wat meer sporten.. *kuch*
Probeer anti-wallen meuk van Gatineau.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooit
Dit hadden we ook echt willen weten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik trachtte te fappen.
wat?quote:
Op wiequote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik trachtte te fappen.
[..]
Nee.
Ah, je kent het niet. Houd dat zoquote:
savonds en sochtends heb ik er meestal spijt vanquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
Iets waar je nooit teveel van kan hebben, knoflook
Komt omdat ik de hele tijd met een onbegrijpende EUJJJ?-blik naar de monitor zit te staren, denk ik.quote:
ligt er aan in welke categorie ranzigquote:Op maandag 17 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, je kent het niet. Houd dat zo.
Of ben jij ook wel fan van ranzige filmpjes?
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhandquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"
Kutvolk
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt er aan in welke categorie ranzig
Als je een Nokia 3310 hebt ben je pas hipster.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhand
Hoe zitten die mensen er dan hip mee te doen? Hoe kun je hip doen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhand
nee, bij mij door de opmerkingen van mijn omgeving. Daardoor frons ik te vaak. Ik heb ook van die 'ieh-daar-haal-ik-mn-neus-voor-op rimpelsquote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt omdat ik de hele tijd met een onbegrijpende EUJJJ?-blik naar de monitor zit te staren, denk ik.
kan ik handelenquote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.
Nooit opgevallen in het cafe of op verjaardagen dat iedereen dat ding tevoorschijn tovert en interessant zit te doen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zitten die mensen er dan hip mee te doen? Hoe kun je hip doen?
Er in de Starbucks mee gaan zitten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Vooral heel veel melden dat je een iPhone hebt, er overdreven mee zwaaien enzo.
ranzige koffie daarquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er in de Starbucks mee gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |