die heb ik al jarenquote:
Eng is dat. En niet weg te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooit
Neem Krokodilquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan hoef ik het niet meer, ik wil alleen maar ongezonde dingen
Iets waar je nooit teveel van kan hebben, knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn zus en ik hadden gisteren allerlei hapjes gemaakt voor mn ouders die terugkwamen van vakantie.. en zij maakte de köfte, dus ik maakte de knoflooksaus.. en dat heb ik vanmorgen gemerkt.. gisteraaf werd het al heul droog in mn smoel nmlk
Omdat ik trachtte te fappen.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het kwam uit je neus van het lachen?
mag ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk helaas ook hoogbejaard.
Misschien toch maar eens wat meer sporten.. *kuch*
Probeer anti-wallen meuk van Gatineau.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooit
Dit hadden we ook echt willen weten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik trachtte te fappen.
wat?quote:
Op wiequote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik trachtte te fappen.
[..]
Nee.
Ah, je kent het niet. Houd dat zoquote:
savonds en sochtends heb ik er meestal spijt vanquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
Iets waar je nooit teveel van kan hebben, knoflook
Komt omdat ik de hele tijd met een onbegrijpende EUJJJ?-blik naar de monitor zit te staren, denk ik.quote:
ligt er aan in welke categorie ranzigquote:Op maandag 17 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, je kent het niet. Houd dat zo.
Of ben jij ook wel fan van ranzige filmpjes?
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhandquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"
Kutvolk
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt er aan in welke categorie ranzig
Als je een Nokia 3310 hebt ben je pas hipster.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhand
Hoe zitten die mensen er dan hip mee te doen? Hoe kun je hip doen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhand
nee, bij mij door de opmerkingen van mijn omgeving. Daardoor frons ik te vaak. Ik heb ook van die 'ieh-daar-haal-ik-mn-neus-voor-op rimpelsquote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt omdat ik de hele tijd met een onbegrijpende EUJJJ?-blik naar de monitor zit te staren, denk ik.
kan ik handelenquote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.
Nooit opgevallen in het cafe of op verjaardagen dat iedereen dat ding tevoorschijn tovert en interessant zit te doen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zitten die mensen er dan hip mee te doen? Hoe kun je hip doen?
Er in de Starbucks mee gaan zitten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Vooral heel veel melden dat je een iPhone hebt, er overdreven mee zwaaien enzo.
ranzige koffie daarquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er in de Starbucks mee gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |