170km/u te snel in een 130 zone is maar 600¤quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef XL het volgende:
Je link is verouderd, hier is een goede: http://knoellchen.eu/german/index.php/bussgeldrechner
en 4 punten + 3 maanden rijbewijs kwijt...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
170km/u te snel in een 130 zone is maar 600¤![]()
Ja, daar heb je hier (in Noorwegen) ook last van, en bij meer dan 41km/u mag je de gevangenis al in.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
en 4 punten + 3 maanden rijbewijs kwijt...
Dan ga je in ieder geval gesignaleerd staan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar iets meer ontopic weer: een rijontzegging in Duitsland heb je in Nederland (of ander land dan Duitsland) toch weinig last van, evenals die punten?
4 jaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:47 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan ga je in ieder geval gesignaleerd staan.
Punten ga je weinig last van hebben als je er niet meer verzamelt. Na 2 jaar verdwijnen ze volgens mij vanzelf als je niets scoort.
Wow, bedankt voor deze super tip zeg!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
Brief sturen waarin je vertelt dat je een domme hollander bent die geen Duits begrijpt en of ze het in je eigen taal kunnen uitleggen. Je hebt recht op een brief in je eigen taal. Grote kans dat ze de moeite niet nemen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wow, bedankt voor deze super tip zeg!
Of je leest eerst even het topic door, simpele
Dus dan stuur je een briefje terug van wanneer tot wanneer jouw rij-ontzegging geldt in Duitsland, eventueel beloof je plechtig dat je bijv. de maand oktober niet in Duitsland zal rijden en meestal is daar de kous wel mee af. Flensburg Punkte zou ik niet zo wakker van liggen, hebben niets te maken met het Nederlandse rijbewijs.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:47 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan ga je in ieder geval gesignaleerd staan.
Punten ga je weinig last van hebben als je er niet meer verzamelt. Na 2 jaar verdwijnen ze volgens mij vanzelf als je niets scoort.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
Brief sturen waarin je vertelt dat je een domme hollander bent die geen Duits begrijpt en of ze het in je eigen taal kunnen uitleggen. Je hebt recht op een brief in je eigen taal. Grote kans dat ze de moeite niet nemen.
Na de reactie van TS hoop ik eigenlijk dat ze langs een baustelle reed ipv dat ze onder de boete uitkomtquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dit dus.
En leesvoer hier: http://www.flitsservice.n(...)d-wat-nu-t27325.html
Sorry, maar je wens gaat niet in vervullingquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Na de reactie van TS hoop ik eigenlijk dat ze langs een baustelle reed ipv dat ze onder de boete uitkomt
Komop zeg, hierboven staat jouw suggestie al 4 keer (of vaker zelfs) beschreven, TS haar reactie is meer dan terecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Na de reactie van TS hoop ik eigenlijk dat ze langs een baustelle reed ipv dat ze onder de boete uitkomt
Ik moest toch wel enorm lachen om dit stukje tekst.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Beter had de kentekenhouder een Nederlands briefje toegestuurd dat hij niet begrijpt waarom hij een foto van zijn voertuig met een andere bestuurder krijgt thuisgestuurd, maar dat hij denkt uit de brief te begrijpen dat ze hem een foto van zijn voertuig willen verkopen en dat hij daar geen zin in heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |