Mjahquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat hubble een sterrenstelsel dat 100.000 * 300.000 * 60 * 60 * 24 * 30 *12 km in doorsnede is scherp op de foto kan zetten verwacht men dat een "simpele foto" van de maan ook geen probleem mag zijn...
Echt he. Dit soort kansloze en kennisloze redenaties zijn de kanker van het internet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat hubble een sterrenstelsel dat 100.000 * 300.000 * 60 * 60 * 24 * 30 *12 km in doorsnede is scherp op de foto kan zetten verwacht men dat een "simpele foto" van de maan ook geen probleem mag zijn...
Zo makkelijk gaat dat nog niet. Omdat Hubble.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hubble kan dat inderdaad niet nee. Z'n field of view is veeeel te groot daarvoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat nog niet. Omdat Hubble.
Maar is ook niet nodig. Ze kunnen dat prima vanaf de aarde.
of gasten zoals jij zijn de kanker van het internetquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Echt he. Dit soort kansloze en kennisloze redenaties zijn de kanker van het internet.
dat weet ik wel, alleen krijg je dan reacties zoals hier boven van mensen die de foto's die vanaf de aarde of vanuit een baan om de maan niet scherp genoeg vinden en het raar vinden dat er wel "scherpe" foto's van objecten gemaakt kunnen worden die heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg staan of heeeeeeeeeeeeeeeeel groot zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat nog niet. Omdat Hubble.
Maar is ook niet nodig. Ze kunnen dat prima vanaf de aarde.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat weet ik wel, alleen krijg je dan reacties zoals hier boven van mensen die de foto's die vanaf de aarde of vanuit een baan om de maan niet scherp genoeg vinden en het raar vinden dat er wel "scherpe" foto's van objecten gemaakt kunnen worden die heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg staan of heeeeeeeeeeeeeeeeel groot zijn.
Dat zou ook kunnen. Maar volgens mij begreep je mijn post niet helemaal. Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of gasten zoals jij zijn de kanker van het internet
Maar je zult het vast goed bedoelen
de kanker zijn van het internet. Mensen die maar allerlei dingen 'raar' vinden, omdat ze niet in staat zijn om te begrijpen hoe het zit. Heel BNW zit er vol mee en het ergste is dat ze zelf niet begrijpen waarom ze het niet begrijpen. En als het dan uitgelegd wordt, dan is degene die wel weet hoe het zit een sheeple of te dom om te poepen, want het is toch duidelijk dat er een complot is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mensen die de foto's die vanaf de aarde of vanuit een baan om de maan niet scherp genoeg vinden en het raar vinden dat er wel "scherpe" foto's van objecten gemaakt kunnen worden die heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg staan of heeeeeeeeeeeeeeeeel groot zijn.
Vent, doe eens een beetje normaal man.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:
de kanker zijn van het internet.
En jij voelt je geroepen om die mensen met kanker te bedienen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maar volgens mij begreep je mijn post niet helemaal. Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:
[..]
de kanker zijn van het internet. Mensen die maar allerlei dingen 'raar' vinden, omdat ze niet in staat zijn om te begrijpen hoe het zit. Heel BNW zit er vol mee en het ergste is dat ze zelf niet begrijpen waarom ze het niet begrijpen. En als het dan uitgelegd wordt, dan is degene die wel weet hoe het zit een sheeple of te dom om te poepen, want het is toch duidelijk dat er een complot is.
Ik wens niemand kanker toe volgens mij. Ik wil ook niemand veranderen. Ik maak alleen een vergelijking, en daar hoeft niemand het mee eens te zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij voelt je geroepen om die mensen met kanker te bedienen?
Je moet mensen niet willen veranderen, slechte eigenschap.
Verder, even normaal taalgebruik graag
Pot, ketel, verwijten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vent, doe eens een beetje normaal man.
Dat je nogal vol van jezelf zit tot daar aan toe. Maar dit gaat gewoon te ver.
Koop anders een spiegel en ga de hele dag van jezelf genieten en blijf ver weg van fok met deze onzin.
oke, ik las je post inderdaad verkeerdquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maar volgens mij begreep je mijn post niet helemaal. Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:
[..]
de kanker zijn van het internet. Mensen die maar allerlei dingen 'raar' vinden, omdat ze niet in staat zijn om te begrijpen hoe het zit. Heel BNW zit er vol mee en het ergste is dat ze zelf niet begrijpen waarom ze het niet begrijpen. En als het dan uitgelegd wordt, dan is degene die wel weet hoe het zit een sheeple of te dom om te poepen, want het is toch duidelijk dat er een complot is.
Echte maanstenen zijn een fortuin waardquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:37 schreef Tingo het volgende:
Iemand heeft me 'n echte maansteen gegeven !
Wil je bewijs van hebben ?
Prima ! Vraagt t aan t Rijksmuseum.
Misschien - maar ze zijn niet terug gebracht door Arsetronots.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Echte maanstenen zijn een fortuin waard
Hoe dan wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien - maar ze zijn niet terug gebracht door Arsetronots.
Ik weet niet - hoe gaat t met die 'echte' maansteen in het Rijksmuseum?quote:
Er zijn toch aardig wat mensen die die 'pile of crap' naar orbit en naar de maan hebben zien vliegenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet - hoe gaat t met die 'echte' maansteen in het Rijksmuseum?
Its not peice of moonrock - its a piece of very old wood which the American government 'kindly' gave to you!
What a fckin joke!
Maybe I could use a peice of Playtex Bra Astronaut costume material and use it for a slingshot...it'd have about as much chance of getting to the moon as the pile of crap that NASA designed.
Dat je de energie hebt om op dat soort onzin te blijven reageren joh. Nooit naar de maan geweest, en in andere topics door de jaren heen hier werd net zo fel gesteld dat ze veel eerder op de maan zijn geweest dan aan 'ons' werd verteld en zelfs dat er bouwwerken op de maan zijn gevonden, net als wezens etc.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn toch aardig wat mensen die die 'pile of crap' naar orbit en naar de maan hebben zien vliegenHoe verklaar je dat dan?
Tis mooi vermaakquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat je de energie hebt om op dat soort onzin te blijven reageren joh. Nooit naar de maan geweest, en in andere topics door de jaren heen hier werd net zo fel gesteld dat ze veel eerder op de maan zijn geweest dan aan 'ons' werd verteld en zelfs dat er bouwwerken op de maan zijn gevonden, net als wezens etc.
Sterker nog, er gaan zogenaamde 'echte' transcripties rond van de gesprekken tussen astronauten op de maan en de vluchtleiding waarin die gebouwen en wezens besproken worden. Maar tegelijkertijd is men nooit op de maan geweest, en tegelijkertijd is men al veel eerder op de maan geweest
Verschillende mensen, verschillende ideeën. Het is niet alsof het allemaal uit hetzelfde brein komt...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat je de energie hebt om op dat soort onzin te blijven reageren joh. Nooit naar de maan geweest, en in andere topics door de jaren heen hier werd net zo fel gesteld dat ze veel eerder op de maan zijn geweest dan aan 'ons' werd verteld en zelfs dat er bouwwerken op de maan zijn gevonden, net als wezens etc.
Sterker nog, er gaan zogenaamde 'echte' transcripties rond van de gesprekken tussen astronauten op de maan en de vluchtleiding waarin die gebouwen en wezens besproken worden. Maar tegelijkertijd is men nooit op de maan geweest, en tegelijkertijd is men al veel eerder op de maan geweest
Nou nee hoor, door de loop van de jaren heen zijn er toch wel een aantal users geweest die alles geloofden, ook al sprak het elkaar volledig tegen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Verschillende mensen, verschillende ideeën. Het is niet alsof het allemaal uit hetzelfde brein komt...
jup maar dan nog.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, door de loop van de jaren heen zijn er toch wel een aantal users geweest die alles geloofden, ook al sprak het elkaar volledig tegen.
Ze zijn niet buiten lower earth atmosphere geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn toch aardig wat mensen die die 'pile of crap' naar orbit en naar de maan hebben zien vliegenHoe verklaar je dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |