Op kantoor op Fok zitten... kan ook hoorquote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Mistress_X het volgende:
Thuiswerken en op fok zitten, wat een geweldige combinatie
dat kan ook, zit ik 3 dagen in de week, maar dan kan ik niet mijn eigen indeling makenquote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op kantoor op Fok zitten... kan ook hoor
quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op kantoor op Fok zitten... kan ook hoor
Dat valt ook wel mee. Niet heftig menstrueren scheelt ook nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nooit zo'n zin in een bloedbad. Gelukkig heb ik maar eens in het kwartaal of zo een doorbraakbloedinkje. Dus dan is een keer geen seks ook geen ramp.
Dan spaar je de lust op voor laterquote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nooit zo'n zin in een bloedbad. Gelukkig heb ik maar eens in het kwartaal of zo een doorbraakbloedinkje. Dus dan is een keer geen seks ook geen ramp.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef LovelyLady het volgende: [..] Kan je een hoop miniknettertjes/JJ'tjes in kwijt
![]()
Een blik grijze duiven of kids?quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]De bus die ik nu bij me heb kunnen er 60 in, maar of je dat wilt....
Precies. Heerlijk als je elkaar wilt maar moet wachten. Maakt het spannendquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan spaar je de lust op voor later
kids, maar duiven kan ook..quote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een blik grijze duiven of kids?
Nee, dat valt niet mee.quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Niet heftig menstrueren scheelt ook nog wel.
Maar voorlopig gewoon helemaal geen last daarvan.
60 kiddos.quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]De bus die ik nu bij me heb kunnen er 60 in, maar of je dat wilt....
Dat ookquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan spaar je de lust op voor later
Mijn vriend zei wel eens toen ik nog ongesteld werd dat een echt man ook de Rode Zee doorvaartquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Precies. Heerlijk als je elkaar wilt maar moet wachten. Maakt het spannend
Iets met 120 ogen, en 4 tandenquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een blik grijze duiven of kids?
Dat vind ik zo een onzin. Waarom zou je een echte man daarvoor moeten zijn. Een vrouw voelt zich niet altijd op haar best als ze ongesteld is, en het wachten maakt het de moeite waard uiteindelijk. Plus dat me vriendin het 1 maand doorslikt dus die 5 dagen in de 2 maanden kan ik me wel inhouden hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend zei wel eens toen ik nog ongesteld werd dat een echt man ook de Rode Zee doorvaart![]()
Nu heb ik een implanon en raak niet meer ongesteld.
Jouw vriendin heeft dus ook gewoon een doorbraakbloeding en wordt niet ongesteldquote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat vind ik zo een onzin. Waarom zou je een echte man daarvoor moeten zijn. Een vrouw voelt zich niet altijd op haar best als ze ongesteld is, en het wachten maakt het de moeite waard uiteindelijk. Plus dat me vriendin het 1 maand doorslikt dus die 5 dagen in de 2 maanden kan ik me wel inhouden hoor.
Ik hield toen ook de boot af hoorquote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat vind ik zo een onzin. Waarom zou je een echte man daarvoor moeten zijn. Een vrouw voelt zich niet altijd op haar best als ze ongesteld is, en het wachten maakt het de moeite waard uiteindelijk. Plus dat me vriendin het 1 maand doorslikt dus die 5 dagen in de 2 maanden kan ik me wel inhouden hoor.
Zou best kunnen, punt is dat we in die week gewoon wachten.quote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft dus ook gewoon een doorbraakbloeding en wordt niet ongesteld.
Haha mooi verwoordquote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik hield toen ook de boot af hoor
No way dat hij met zijn leuter gaat zitten poeren in mijn rode doos
Heb ik geen problemen mee, douchen erna en klaar is kees. Maar als ik buikkramp heb, no thanks.quote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik hield toen ook de boot af hoor
No way dat hij met zijn leuter gaat zitten poeren in mijn rode doos
Zoals het hoort, als zij dat graag wilquote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zou best kunnen, punt is dat we in die week gewoon wachten.
Haha vind ik ook, het haalt de romantiek weg en dan is het gewoon neuken om het neuken. Heb liever wat sensuelerquote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort, als zij dat graag wil. Die vijf dagen zijn ook geen ramp.
Sowieso vind ik het heel erg ranzig om in andermans bloed en bonkjes te gaan roeren.
Mwehh, iedereen die ge-pmed heeft zou toch wel komen?quote:
Ik houd er niet zo van om alles onder het bloed te hebben. En lief ook niet. Dus we wachten beide en vinden dat geen probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha vind ik ook, het haalt de romantiek weg en dan is het gewoon neuken om het neuken. Heb liever wat sensueler
Ik ben niet van het organisatiecommitee?quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwehh, iedereen die ge-pmed heeft zou toch wel komen?
Haha, lucky guyquote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van om alles onder het bloed te hebben. En lief ook niet. Dus we wachten beide en vinden dat geen probleem.
Als hij geil is dan gebruik ik m'n mondje wel.
wantquote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef JJH het volgende:
Ik voel me nu een beetje een outcast, zo'n vies vunzig mannetje.
Ik had ge-pmed maar kom nietquote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En daarnaast is het ipv seks te hebben ook wel eens fijn om gewoon heerlijk samen op de bank te hangen een een film te kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van om alles onder het bloed te hebben. En lief ook niet. Dus we wachten beide en vinden dat geen probleem.
Als hij geil is dan gebruik ik m'n mondje wel.
Min of meer toch?quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben niet van het organisatiecommitee?
Why not?quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik had ge-pmed maar kom niet
Dat doen wij sowieso regelmatigquote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En daarnaast is het ipv seks te hebben ook wel eens fijn om gewoon heerlijk samen op de bank te hangen een een film te kijken
leuke woordspelingquote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
Ik ben altijd "bloed"geil als ik ongesteld ben.
Omdat ik de enige ben die ongestelde vrouwen doet, en dat er verder ook geen vrouwen zijn hier die het wel zien zitten.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
Ik ben altijd "bloed"geil als ik ongesteld ben.
Wel PM gestuurd. Dit was zowat de enige datum waarop ik niet kan.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen wij sowieso regelmatig. We zijn beide enorme film- en seriefreaks
.
Hoi.quote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben die ongestelde vrouwen doet, en dat er verder ook geen vrouwen zijn hier die het wel zien zitten.
Dat is wel fijn ja.quote:Op maandag 17 september 2012 14:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Wij ook, als mijn vriend er is natuurlijk.
Maar dan genieten wij echt optimaal, wat toastjes erbij, kaasjes en dipjes, en dan lekker een goede film of serie kijken
Ah oke.quote:Op maandag 17 september 2012 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, wil ze zelf doen.
Ze meldde gister alleen ff dat ze een datum in de op had gegooid.
Dat is het genieten jaquote:Op maandag 17 september 2012 14:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Wij ook, als mijn vriend er is natuurlijk.
Maar dan genieten wij echt optimaal, wat toastjes erbij, kaasjes en dipjes, en dan lekker een goede film of serie kijken
Dan moet je het nog maar eens roepen als ze er is.quote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah oke.Omdat er nu al zoveel mensen zeggen dat ze niet kunnen.
Nee hoor, wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben die ongestelde vrouwen doet, en dat er verder ook geen vrouwen zijn hier die het wel zien zitten.
En zo onorigineel. Iedere FOK!meet is in Utrecht en dan ook nog eens in de Stairwayquote:
Voor mij een goede rode wijn, vriendlief drinkt liever dan een goede whiskey en rookt er een goede sigaar bijquote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het genieten ja. Kaasplankje, goede rode wijn erbij
.
Nee hoor, ik heb sowieso niet ge-pmed omdat het wsl op een zaterdag zou zijn en ik al had aangegeven dat het voor mij niet zou werken.quote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je het nog maar eens roepen als ze er is.
Utrecht ligt gewoon centraal, en is goed te bereiken per OV.quote:Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo onorigineel. Iedere FOK!meet is in Utrecht en dan ook nog eens in de Stairway.
Ik stem voor Den Bosch. Of Nijmegen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo onorigineel. Iedere FOK!meet is in Utrecht en dan ook nog eens in de Stairway.
Voor een meet van een uurtje ga ik niet 4 uur in het ov zitten.quote:Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
frankrijk is ver
Maar utrecht is nog wel te doen
Moeite.quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Speciaal voor de mensen die appelmoes willen maken:
Nodig:
Appels (goudreinetten bij voorkeur)
Kaneel
vanillesuiker 1 zakje
eventueel suiker/zoetstof
schil de appels en verwijder het klokhuis, snij de appel in dunne plakjes, doe ze in de pan en doe er een klein laagje water in, zet het op laag vuur en roer regelmatig!
Als de appel zo goed als puree zijn vh vuur halen en voor een gladde moes even pureren!
Voeg de kaneel toe naar eigen smaak en roer het zakje vanillesuiker erdoor!
Eventueel zoeten met suiker of zoetstof.
Af laten koelen en eet smakelijk!!
Je kunt het afgekoeld ook invriezen
*koksmuts weer afzet
Daarom arnhem of amersfoooort.quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Utrecht ligt gewoon centraal, en is goed te bereiken per OV.
Als je het in Enschede doet weet je zeker dat het een rustige meet word.
Jammer.quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb sowieso niet ge-pmed omdat het wsl op een zaterdag zou zijn en ik al had aangegeven dat het voor mij niet zou werken.
Een meet duurt toch wel langer?quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Voor een meet van een uurtje ga ik niet 4 uur in het ov zitten.
een beetje warm is het lekkerstquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Speciaal voor de mensen die appelmoes willen maken:
Nodig:
Appels (goudreinetten bij voorkeur)
Kaneel
vanillesuiker 1 zakje
eventueel suiker/zoetstof
schil de appels en verwijder het klokhuis, snij de appel in dunne plakjes, doe ze in de pan en doe er een klein laagje water in, zet het op laag vuur en roer regelmatig!
Als de appel zo goed als puree zijn vh vuur halen en voor een gladde moes even pureren!
Voeg de kaneel toe naar eigen smaak en roer het zakje vanillesuiker erdoor!
Eventueel zoeten met suiker of zoetstof.
Af laten koelen en eet smakelijk!!
Je kunt het afgekoeld ook invriezen
*koksmuts weer afzet
Lief houdt niet zo van whiskey en ik al helemaal nietquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Voor mij een goede rode wijn, vriendlief drinkt liever dan een goede whiskey en rookt er een goede sigaar bij
In Enschede zou ik ook geen meet organiseren. Maar Utrecht is best wel kutquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Utrecht ligt gewoon centraal, en is goed te bereiken per OV.
Als je het in Enschede doet weet je zeker dat het een rustige meet word.
Een uurtje? wie zegt dat het een uurtje is?quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Voor een meet van een uurtje ga ik niet 4 uur in het ov zitten.
Nijmegen is ook een mooie stad, jaquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stem voor Den Bosch. Of Nijmegen.
En lekker dichtbijquote:Op maandag 17 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nijmegen is ook een mooie stad, ja.
quote:
Arnhem is voor de Randstadters weer bijna 2u.quote:Op maandag 17 september 2012 14:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Arnhem, de Korenmarkt. Mijn vriend heeft daar vaak gevochten
Biertje voor hem danquote:Op maandag 17 september 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief houdt niet zo van whiskey en ik al helemaal niet. En hij rookt al shag
.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Arnhem, de Korenmarkt. Mijn vriend heeft daar vaak gevochten
Dat is die van de Flora, jaren geleden.quote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de meeste mensen weten nie eens waar dat ligt
Nou zeg, support me is!quote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de meeste mensen weten nie eens waar dat ligt
Dan liever Arnhem, kan ik mijn vriend vragen of hij het zich nog herinnerdquote:Op maandag 17 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nijmegen is ook een mooie stad, ja.
Nou en. Ik moet ook altijd 2 uur reizen voor een meet.quote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Arnhem is voor de Randstadters weer bijna 2u.
O oke.quote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou en. Ik moet ook altijd 2 uur reizen voor een meet.
Ja, ik vind het ook echt smerig... Lief drinkt gewoon wijn mee. Soms drinken we beide een biertje, ook goedquote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Biertje voor hem dan
En shag, inderdaad, dat is gewoon ranzig. Ik rook, maar rook gewoon sigaretten.
Mijn ex die rookte shag, en overal shag op de grond. Viespeuk
ik heb ook nog een stoofperen recept in de aanbiedingquote:Op maandag 17 september 2012 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een beetje warm is het lekkerst
met rode wijnquote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb ook nog een stoofperen recept in de aanbieding
Nah, dan ben ik veel te lang onderweg ... Kut verbinding.quote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan liever Arnhem, kan ik mijn vriend vragen of hij het zich nog herinnerd
als ik ga neem ik m'n camera wel mee denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Vind ik iets te lang voor een meet maak wat fotos dan
Is t daar wel n beetje leuk?quote:Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef Mistress_X het volgende:
Iets in het midden dan, Amersfoort een ideetje?
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dan ben ik veel te lang onderweg ... Kut verbinding.
grappig, hoorn amersfoort en hoorn utrecht zijn volgens google beide 1 uur 8 minuten.quote:Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef Mistress_X het volgende:
Iets in het midden dan, Amersfoort een ideetje?
Op de A1 mag je 120, op de A2 100.quote:Op maandag 17 september 2012 14:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
grappig, hoorn amersfoort en hoorn utrecht zijn volgens google beide 1 uur 8 minuten.
Alleen is amersfoort 5km verder
quote:Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als ik ga neem ik m'n camera wel mee denk ik.
Maar LL heeft geloof ik geen zin, en ik weet niet of ik zin hem om zonder haar te gaan.
Eerst met de bus naar Lauwe, overstappen bus Tiel is kut geregeld, de 165 komt n paar min na de 42 aan op de halte, dus moet ik best lang wachten. Dan naar Tiel en trein Arnhem.quote:Op maandag 17 september 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Naar Tiel en dan naar Arnhem
Mag ik bij de club?quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef JJH het volgende:
Ik voel me nu een beetje een outcast, zo'n vies vunzig mannetje.
Moet je iemand lief aankijken die je even naar Tiel brengtquote:Op maandag 17 september 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst met de bus naar Lauwe, overstappen bus Tiel is kut geregeld, de 165 komt n paar min na de 42 aan op de halte, dus moet ik best lang wachten. Dan naar Tiel en trein Arnhem.
Valt toch wel mee?quote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil ook wel een meet hier houden
maar dat heeft ook geen nut
Op dat stukje Hilverdorp/Amersfoort pak je de winst dan denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 14:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Amsterdam tot Almere = 100
Bussum tot voorbij Hilversum is 100.
Na baarn/hilversum is het volgens mij wel weer 120 ja.
[..]
Ik zie het toch nietquote:Op maandag 17 september 2012 14:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]morgen niet zwaaien naar je dan
Tja, iig tot Weesp (quote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Op dat stukje Hilverdorp/Amersfoort pak je de winst dan denk ik.
Laastste tijd zet ik de cruise sowieso al vanaf Watergraafsmeer op 120, vind het wel prima.
Bij Hilversum staat er net na dat 'ene' viaduct eentje, maar die doet het al eeuwen niet meer.quote:Op maandag 17 september 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, iig tot Weesp () staan daar geen flitspalen
vlak voor de witte bergen? als je richting de a27 kan ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Hilversum staat er net na dat 'ene' viaduct eentje, maar die doet het al eeuwen niet meer.
Tegen deze negativiteit kan ik niet opboksen. Jij wintquote:Op maandag 17 september 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iik heb anders al de hele middag kippenvel
De enige die in de richting woont is ex, moet ie maar net zin in hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je iemand lief aankijken die je even naar Tiel brengt
Ik kan hem zo niet vinden op google maps.quote:Op maandag 17 september 2012 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vlak voor de witte bergen? als je richting de a27 kan ofzo?
Als je in lauwe staat te liften dan pik ik je wel opquote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
De enige die in de richting woont is ex, moet ie maar net zin in hebben.
Is goed.quote:Op maandag 17 september 2012 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je in lauwe staat te liften dan pik ik je wel op
Eens!quote:Op maandag 17 september 2012 15:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat nou als we in de OP gewoon een lijstje zetten van mensen die kunnen. Dan zie je al snel of het de moeite waard is.
Nouja zeg, ik wil jou wel meeten maar vind utrecht 1 wat te ver en omdat ik dat weekend alleen thuis ben ga ik daar niet 10 uur van inleveren voor een meet. lquote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik dm-de tamashi al dat de hele meet er van mij wel gewoon uit mag.
als mensen toch niet kunnen/willen dan ga ik de mensen die ik wil meeten wel 1 op 1 meeten
en mensen die gaan miepen dat het ver reizen is die wil ik sowieso niet meeten
weekend alleen thuis snap ik.quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik wil jou wel meeten maar vind utrecht 1 wat te ver en omdat ik dat weekend alleen thuis ben ga ik daar niet 10 uur van inleveren voor een meet. l
hihi komenquote:Op maandag 17 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weekend alleen thuis snap ik.
te ver vind ik een domme reden.. als je mensen wil meeten dan heb je er wel wat reistijd voor over. en ja ik mag dat zeggen, ik woonde ook altijd in een gat en moest al 45 min reizen om in zwolle te komen
Ik reisde altijd het hele land af voor meets, deze keer geen zin in omdat er toch bijna niemand komtquote:Op maandag 17 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te ver vind ik een domme reden.. als je mensen wil meeten dan heb je er wel wat reistijd voor over. en ja ik mag dat zeggen, ik woonde ook altijd in een gat en moest al 45 min reizen om in zwolle te komen
Nah. Als je altijd +2 uur reist voor een meet, is het ook wel eens leuk dat niet te hoevenquote:Op maandag 17 september 2012 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afstand maakt mij dus weinig uit, ik ging zelfs op bezoek bij iemand in Maastricht voor een paar urtjes..
Mjah, kan ik wel in komenquote:Op maandag 17 september 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Als je altijd +2 uur reist voor een meet, is het ook wel eens leuk dat niet te hoeven.
Die is toch ook uitgebrand?quote:Op maandag 17 september 2012 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Hilversum staat er net na dat 'ene' viaduct eentje, maar die doet het al eeuwen niet meer.
Het is de combinatie van. Door het lange reizen ben ik me halve weekend kwijt. En dat weekend is juist zo leuk.quote:Op maandag 17 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
O, dat zou kunnen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is toch ook uitgebrand?
ja dat is ook de reden dat ik van andere mensen de smoes ver reizen ook zo stom vindtquote:Op maandag 17 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik reisde altijd het hele land af voor meets, deze keer geen zin in omdat er toch bijna niemand komt.
knetter krijgt het nog drukquote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb al n meet met knetter staan, dus ik maak me niet druk! Ik wil lola meeten maar die komt toch niet
heb ja toch een week vakantiequote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
knetter krijgt het nog druk
mij kun je ook makkelijk meeten
hemelsbreed max 15 minuten bij elkaar vandaan
Juh, kweet, wij hadden ook half/half al wat staan toch?quote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ja toch een week vakantie
Ik kom wel, tenzij we de enige zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Goed, ik ga knetter even helpen.
Wie komen er nou wel op de meet en wie niet? Zij organiseert het wel en dan is het een beetje narig als mensen via de pm wel iets laten weten maar het dan toch niet doen.
Ik sta kennelijk op "misschien".quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Wie komen er nou wel op de meet en wie niet? Zij organiseert het wel en dan is het een beetje narig als mensen via de pm wel iets laten weten maar het dan toch niet doen.
+1quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
kloptquote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, kweet, wij hadden ook half/half al wat staan toch?
Kon ik maar in iemand haar kont knijpenquote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
Het is vandaag blijkbaar nationale kontknijpdag.
Het mag van mij ook op een zondag ofzo hooor.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Tamashii het volgende:
Zeker:
Knetter en JJH
Misschien:
Tamashii ( ik zet me wel over de za heen :p )
Voor je terug kwam van sporten was het idee er al om het in de OP te zetten hoor. En toen was de vraag ook al gesteld.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
Ik snap er ook geen hol meer van. Ik heb het net ook al 2x gezegd maar niemand reageert.
Ik wil wel komen, mits niet de enige.
Ik heb nog niet in billen geknepen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
Toen heb ik het ook al een keer gezegdquote:Op maandag 17 september 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor je terug kwam van sporten was het idee er al om het in de OP te zetten hoor. En toen was de vraag ook al gesteld.
Je hebt het goed gedaan, no worries. En anders niet toch?quote:Op maandag 17 september 2012 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het mag van mij ook op een zondag ofzo hooor.
maar er gaan altijd mensen zijn die niet kunnen.
van de mensen die gepmt hebben kon bijna iedereen bijna altijd.
en mensen die niet gepm't hebben willen toch komen.
dus dacht ik:
fuck it ik kies een zaterdag niet te ver weg waarvan ik weet dat jjh vrij is
Dit soort geregel kun je beter aan dames overlaten...quote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen heb ik het ook al een keer gezegd
Dat blijkt jaquote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dit soort geregel kun je beter aan dames overlaten...
quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn eigen billen is ook weer zo wat...
Nu lijkt t net alsof je buiten op zoek gaat naar een paar random billen om in te knijpenquote:
Daar zat ik zelf wel aan te denkenquote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Het staat nu in de OP. Wat wordt er afgesproken, bij minder dan 5 mensen op zeker, niet door laten gaan?
quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Tamashii het volgende:
Zeker:
Knetter en JJH
Vinnie
gewoonmezelf87 (tot 17:00)
Misschien:
Tamashii ( ik zet me wel over de za heen :p )
Cryothic
*wink wink*quote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Nu lijkt t net alsof je buiten op zoek gaat naar een paar random billen om in te knijpen
Neenee, ik zoek iemand die me niet meer laat stuiteren.quote:
Daar kan ik ook wel voor zorgen hoorquote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee, ik zoek iemand die me niet meer laat stuiteren.
verkapte-bind-mij-vast-postquote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee, ik zoek iemand die me niet meer laat stuiteren.
Hoe is het werk daarquote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Damn, trapte ik er in
[..]
Knuppelen...
Maar ondertussenquote:
Ik kan er nét niet bijquote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als er iemand vandaag in mn kont knijpt behalve lief dan krijgt diegene n dreun van mn lief! Ik heb er de puf niet voor
RAWR is Dinosaur for ILOVEYOU!!!!quote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ondertussen
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan er nét niet bij
Jamaar jou geef ik geen dreunquote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ondertussen
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan er nét niet bij
Nee? Wat doe je dan?quote:Op maandag 17 september 2012 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jamaar jou geef ik geen dreun
Ik doe wel wat hoor. maar vandaag zit het allemaal ff niet mee zeg maarquote:Op maandag 17 september 2012 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja je bent er wel ook al doe je niks toch?
Ken het, ben er niet helemaal bij vandaag. Rotbrowniesquote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik doe wel wat hoor. maar vandaag zit het allemaal ff niet mee zeg maar![]()
Ik begin het te verleren denk ik
quote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken het, ben er niet helemaal bij vandaag. Rotbrowniesis een moeizame dag. Laatste uurtje nu maar de tijd kruipt voorbij.
Mwa, hard drugs ja. Moest gewoon even me grens over om te zien waar hij zich ook alweer bevond.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mwa, hard drugs ja. Moest gewoon even me grens over om te zien waar hij zich ook alweer bevond.
Zeikende klanten met een probleem dat ik maar niet opgelost krijg...quote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken het, ben er niet helemaal bij vandaag. Rotbrowniesis een moeizame dag. Laatste uurtje nu maar de tijd kruipt voorbij.
Leuk plaatje die voor de 100ste keer hergebruikt word. Ik woon in west friesland in een dorp waar dat gewoon gebruikt word. Zeur niet is hier geen school.quote:
Ik denk dat ze knijpt...quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mn vriend koffie voor je laten zetten
Je bent te oud voor ditquote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeikende klanten met een probleem dat ik maar niet opgelost krijg...
Een enorme omweg binnen het systeem maken omdat ik geen files van 200mb kan uploaden via het CMS, maar hij alleen maar geuploade bestanden accepteerd op de site...
Je weet wel dat het gewoon extreem debiel staat? En niet klopt, enzo?quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk plaatje die voor de 100ste keer hergebruikt word. Ik woon in west friesland in een dorp waar dat gewoon gebruikt word. Zeur niet is hier geen school.
mijn plaatjequote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mn vriend koffie voor je laten zetten
quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
Bespaar je de moeite. MeneerLogica is niet zo logisch.quote:Op maandag 17 september 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet wel dat het gewoon extreem debiel staat? En niet klopt, enzo?
Watquote:
Stel je niet zo aan?quote:Op maandag 17 september 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet wel dat het gewoon extreem debiel staat? En niet klopt, enzo?
Ik weetquote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar zo ontzettend terecht en goed
Ik woon er ook en ook al heb ik de invloeden om "me' te gebruiken ipv mijn ... ik doe het nietquote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, kan dit beter overlaten aan 16 jarige script-kiddies
[..]
*me plaatje...
Mag typen hoe ik wil, is me volste rechtquote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. MeneerLogica is niet zo logisch.
[..]
Wat?
ik lig zwemmend vd koorts op de bank met n longontsteking, ik doe niet veel indrukwekkends vandaag! Al wordt mn kuch wel steeds indrukwekkenderquote:
Nee hoor, moest een vraagteken zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat moet een uitroepteken zijn ipv een vraagteken
als we dan toch bezig zijn
quote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mag typen hoe ik wil, is me volste recht
Als je je al zo kan ergeren aan iets wat ik verkeerd typ in jou ogen is je wereldje wel erg klein.quote:
Helaas, uw excuus is niet goed genoeg. Probeer het nogmaals in dit topic na de toon. PIEPPIEPPIEP.quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk plaatje die voor de 100ste keer hergebruikt word. Ik woon in west friesland in een dorp waar dat gewoon gebruikt word. Zeur niet is hier geen school.
Wij mogen er ook wat van zeggen. Ons volste rechtquote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mag typen hoe ik wil, is me volste recht
Jouwquote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als je je al zo kan ergeren aan iets wat ik verkeerd typ in jou ogen is je wereldje wel erg klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JouwEn de leestekens missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je je er ook weer even mee bemoeien, denk dat je al eerder zei dat dit geen nut had. Ga wat nuttigs doen dan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij mogen er ook wat van zeggen. Ons volste recht.
Je vergeet een wquote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als je je al zo kan ergeren aan iets wat ik verkeerd typ in jou ogen is je wereldje wel erg klein.
Jij quote mij, mafkeesquote:Op maandag 17 september 2012 15:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Moet je je er ook weer even mee bemoeien, denk dat je al eerder zei dat dit geen nut had. Ga wat nuttigs doen dan.
Dan zou het zijn:quote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee hoor, moest een vraagteken zijn.
Nonsenssssss. SOIT STIL SUPER.quote:
Eens *quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat jij je er weer is mee ging bemoeien.
Eens.quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat jij je er weer is mee ging bemoeien.
ADD is geen autisme. Probeer het later opnieuw.quote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn ook altijd dezelfde autisten die zich zielig gedragen over online spelfouten.
Houd eens op.quote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn ook altijd dezelfde autisten die zich zielig gedragen over online spelfouten.
Je lokt t nu ook wel een beetje uit natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Bij mij is nooit enige vorm van autisme geconstateerd.quote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Ze hebben wel gezocht dus?quote:Op maandag 17 september 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is nooit enige vorm van autisme geconstateerd.
Breng mij eens op de hoogtequote:Op maandag 17 september 2012 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan ontstaat er verwarring buiten het forum om.
Moet je de fobo's er even bijpakkenquote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als iemand dan roept "Vincent komt er aan", weten we niet wie het nou is.
Die ondertitel van jou.quote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als iemand dan roept "Vincent komt er aan", weten we niet wie het nou is.
Als een stel autisten op de meet; allemaal de smartphone in de hand en maar de SC volspammenquote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je de fobo's er even bijpakken
"nerd, meer niet?"quote:
Ja, jullie lijken ook nog wel wat op elkaar bedoel je?quote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je de fobo's er even bijpakken
quote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als een stel autisten op de meet; allemaal de smartphone in de hand en maar de SC volspammen
En ondertussen doodstilquote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als een stel autisten op de meet; allemaal de smartphone in de hand en maar de SC volspammen
Bwehehequote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mij niet, ben een keer na een kwartier weggegaan bij een verjaardag doordat iedereen met z'n phone zat te klotenquote:
Geen idee, maar als je van te voren al niet weet wie wie isquote:Op maandag 17 september 2012 16:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"nerd, meer niet?"
[..]
Ja, jullie lijken ook nog wel wat op elkaar bedoel je?
Neeeeeeeeeeee, die ander.quote:Op maandag 17 september 2012 16:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"nerd, meer niet?"
[..]
Ja, jullie lijken ook nog wel wat op elkaar bedoel je?
Een psychologie student heeft mij een keer getest voor haar studiequote:
Ik wilde impliceren dat ik het was die in jouw billen kneep.quote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. MeneerLogica is niet zo logisch.
[..]
Wat?
Dan weet ik hoe ik jou moet irriteren.quote:Op maandag 17 september 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mij niet, ben een keer na een kwartier weggegaan bij een verjaardag doordat iedereen met z'n phone zat te kloten
Tenzij je me sexy pics stuurt met die telefoon, ja.quote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan weet ik hoe ik jou moet irriteren.
Ja want dan mag het ineens welquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tenzij je me sexy pics stuurt met die telefoon, ja.
En zo niet?quote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tenzij je me sexy pics stuurt met die telefoon, ja.
Nou, iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet, maar een beetje sociaal met z'n allen is toch niet teveel gevraagd?quote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want dan mag het ineens wel
Ja, kwam ik ooit tegen op het grote boze web. Vond hem zelf ook wel briljantquote:
Dan is wel de vraag of ze inmiddels geslaagd is. Anders weet je nooit hoe betrouwbaar het is hequote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een psychologie student heeft mij een keer getest voor haar studie.
Hypocriet he.quote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want dan mag het ineens wel
Doe maarquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde impliceren dat ik het was die in jouw billen kneep.
En het is zo waar. God, ik moet ook weer wodka kopen. Wijn gaat niet zo hard, en als je het allemaal ff zat bent.quote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ooit tegen op het grote boze web. Vond hem zelf ook wel briljant
[..]
Dan is wel de vraag of ze inmiddels geslaagd is. Anders weet je nooit hoe betrouwbaar het is he
Was een bewezen testmethode.quote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ooit tegen op het grote boze web. Vond hem zelf ook wel briljant
[..]
Dan is wel de vraag of ze inmiddels geslaagd is. Anders weet je nooit hoe betrouwbaar het is he
Pffft, die heb ik toch al meer dan goed gemaakt.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft, die heb ik toch al meer dan goed gemaakt.
Is ook zo.. ik snap best dan je eventjes een momentje pakt om met zijn allen de SC vol te spammenquote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet, maar een beetje sociaal met z'n allen is toch niet teveel gevraagd?
quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 17 september 2012 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]we gaan over whatsapp wel verder.
Meh, ik vind dat nou niet echt normaal/gezellig.quote:Op maandag 17 september 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook zo.. ik snap best dan je eventjes een momentje pakt om met zijn allen de SC vol te spammen
(volgens mij is dat normaal?) maar op een verjaardag met vrienden moet je gewoon lekker biertje drinken en gezellig babbelen
Neh, daarom hou ik ook van niet zo'n grote meets en mensen die ik al een keer 1 op 1 heb gemeet, anders wordt het inderdaad zoiets.quote:Op maandag 17 september 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook zo.. ik snap best dan je eventjes een momentje pakt om met zijn allen de SC vol te spammen
(volgens mij is dat normaal?) maar op een verjaardag met vrienden moet je gewoon lekker biertje drinken en gezellig babbelen
Op de meets waar ik geweest ben is het voorgekomen.. effe 5/10 minuten klooien en klaarquote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik vind dat nou niet echt normaal/gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |