Ja ik kreeg bij haar echt zo'n gemeenteraad smaakje in mijn mond. Heb een redelijk slecht geheugen dus ik weet nou niet of ik daarom haar punten me niet kon herinneren of omdat ze gewoon een hoop niks aan het kletsen was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Molurus het volgende:
Als ze die tijd nou hadden gebruikt voor meer debat... Die muziek is echt zonde van de tijd.
Sofar, plezierig verrast door Kennedy en Philipse. Die dame van CDA lult voornamelijk uit haar nek.
Wat grappig is aan Philipse is dat hij soms van deelnemer naar toeschouwer rol veranderd en dan zo'n droge veelbetekenende bek trekt naar het publiek. Dennett en Philipse komen overeen in de zin dat ze beide in eerste oogopslag ontiegelijk hautain over komen maar na wat langer luisteren eigenlijk heel erg meevallen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef ZureMelk het volgende:
Het was bij vlagen aardig maar ze hadden beter 4 in plaats van 6 deelnemers kunnen opstellen en wat minder onderwerpen zodat er wat meer discussie over en weer had kunnen zijn en daardoor meer diepgang. Nu had je vaak niet meer dan een uitwisseling van standpunten.
Philipse was zoals gebruikelijk weer sterk.
Onderweg chicks gescored?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef vaarsuvius het volgende:
ik reageer morgen nog wel, nu maar lekker slapen in een vreemd logeerbedje
Volgens mij eerder papa en mama.quote:
Ik moet zeggen dat de religieuze kant inderdaad meerdere keren een verwerpelijk soort relativisme uitprobeerde wat gelukkig tegengegaan werd al was er ook een moment waarop ze ermee wegkwamen omdat ze door moesten naar het volgende onderwerp.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Volgens mij eerder papa en mama.
Leuk avondje verder, vond Herman Philipse eigenlijk het sterkste uit de hoek komen, wellicht omdat hij wat directer is dan Dennett. Hoewel Dennett wel even die Kennedy er langs gaf en terecht ook met zijn 'post-modern-relativism'.
Vond overigens de CU kamerlid erg meevallen, hoewel hij natuurlijk wel een tikkeltje hypocriet is over zijn angst van 'te sterke overheid' die zich met mensen hun overtuigingen gaat bezighouden, gezien sommige standpunten van de CU op bijvoorbeeld euthanasie en abortus.
@NDAsilenced: Dat over de cambrian explosion voorgebracht door een helderder wordende zee was inderdaad een interessant idee. Had ik ook eigenlijk nog nooit van gehoord, kon er gisteravond ook even zo snel niks over vinden verder. Veel ideeën over dat onderwerp...ga nog wel even verder zoeken.
Verder geinig om de gezichten achter de nicks te zien. Ook wel eens leuk.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |