abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119271210
Ik kom met de auto, en streef ernaar half 8 aanwezig te zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_119273734
Hm, liever helemaal niet meer van dat soort grappenmakerij op school. Imo is het niets meer dan weggegooide tijd die beter aan relevante zaken besteed kan worden.

Maar veel plezier vanavond.
Conscience do cost.
pi_119279593
Ik ben er zo rond half acht gok ik. Te herkennen aan een gemillimeterde kop, versleten zwarte colbert, donkere broek en zwarte Nikes. Tot vanavond!
pi_119279875
Mijn peniskoker zit in de was, dus ik ben waarschijnlijk niet eenvoudig te herkennen. Maar ik draag een zandkleurige/witte spijkerjas.

Voor de kenners: ik draag groene aigle tropenboots. Ongeveer zo:

Ik zou een herkenbaar shirt aantrekken, was het niet dat het erg koud is.
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:40:21 #55
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_119280304
Ik maak het even makkelijk(er), hoewel ik volkomen onopvallend ben is de tas die ik bij me heb redelijk herkenbaar aan een geel/zwart 'XS4ALL' label(tje) aan de voorkant.

De garantie is zo'n beetje 100% dat niemand anders die tas bij zich heeft, al was het maar dat deze tassen een jaar of 10 oud zijn en enkel aan (toenmalige) medewerkers zijn gegeven. :') Ben zuinig of gierig...vul zelf maar in :D

Tis niet zo'n groot labeltje, maar ik zal de tas zichbaar genoeg dragen. :)

Ben nu verdorie wel mijn verleden aan het blood bloot leggen. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Semisane op 16-11-2012 16:51:57 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_119283359
Ik heb een rode broek , zwarte schoenen en een zwarte jas aan. Ik ben vanmiddag al gekomen , nog wat winkels bekeken en loop nu via de dappermarkt richting het tropentheater , ik zal daar wel ergens koffie gaan zoeken, maar als iemand anders er ook heel vroeg is, post maar dan kunnen we elkaar opzoeken tijdens het wachten.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_119284005
Ik wil me nergens mee bemoeien maar kunnen jullie niet beter bij een duidelijk punt afspreken in plaats van hier je kledingskast te beschrijven? :P
Conscience do cost.
pi_119285159
Zoals gezegd was dat de kassa/ingang. Ik heb geen idee hoe dat pand eruit ziet van binnen, dus duidelijker zal het helaas niet worden. :P
pi_119285440
Haha, we hebben gewoon op de lokatie afgesproken, mauritskade 63, maar daar loopt vast meer volk rond. Ik zit nu trouwens in het cafe Soeterein om de hoek. (lineusstraat) Tot zo
pi_119285861
Ik zit nu in de tram er naartoe. Alexanderplein uitstappen dus. Tot zo!
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:13:30 #61
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119286043
Welke tram zit je? Ik zit nu in de 14 :)
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_119286594
We staan nu bij een bartafel vlak na de registratie!
pi_119291446
Baggermuziek ipv plasterk :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:08:00 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119291504
Keep holding on motherfuckers
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_119293572
Als ze die tijd nou hadden gebruikt voor meer debat... Die muziek is echt zonde van de tijd.

Sofar, plezierig verrast door Kennedy en Philipse. Die dame van CDA lult voornamelijk uit haar nek.
pi_119298982
Het was op zich een zeer aardige discussie. Viel me zelfs op dat Dennett nog vrij zwak overkwam in vergelijking met Philipse. Philipse viel naar mijn mening terecht over de wat onduidelijke of ambigu formuleringen bij stellingen. Zwakste was inderdaad Sophie van Bijsterveld die ook nog wat aparte opmerkingen in huis had over theologisch onderzoek dat gewaardeerd werd door de staat (?) en verschil in onderzoeksmethoden in de wetenschap.

Volgende keer blijf ik wat langer napraten iig. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2012 00:10:49 ]
pi_119300419
Mooie avond, had mij eigenlijk voorbereid op een barrage van slecht Engels en herhaling van oude zetten, nederlands accent is niet zo erg.
Interessant momentje o.m. voor mij was de these van Dennett dat de 'cambrian explosion' voortkwam uit het helderder wordende zeewater (opeens hadden ogen hun nut) als analogie waar internet en moderniteit het licht en de onttroebelling van het religieuze water is van de huidige tijd.
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:14:05 #68
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119300877
Ja. ik was ook verrast door de kwaliteit van de Nederlandse en ook amerikaanse inbreng. Bij krauss was dat problematisch. Te geforceerd, telkens herhalend. En dan daar bovenop dat foute engels.

Als het kerk koortje vervangen zou worden door vragen uit het publiek was het af geweest.
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:39:40 #69
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119301599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Molurus het volgende:
Als ze die tijd nou hadden gebruikt voor meer debat... Die muziek is echt zonde van de tijd.

Sofar, plezierig verrast door Kennedy en Philipse. Die dame van CDA lult voornamelijk uit haar nek.
Ja ik kreeg bij haar echt zo'n gemeenteraad smaakje in mijn mond. Heb een redelijk slecht geheugen dus ik weet nou niet of ik daarom haar punten me niet kon herinneren of omdat ze gewoon een hoop niks aan het kletsen was.

Maar aan de andere kant had ik zoiets van. Nou als dit de Nederlandse fundi's zijn dan is het hier best relaxed in vergelijking met christelijke politici in de VS.

Oh en Kijkertje en jij hadden gelijk. In de VS heb je vooral public schools. Ik ging er vanuit dat in het land van de zelfkastijdende overheid er vooral privescholen te vinden zouden zijn. Maar niets is minder waar.
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:43:47 #70
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_119301688
Het was bij vlagen aardig maar ze hadden beter 4 in plaats van 6 deelnemers kunnen opstellen en wat minder onderwerpen zodat er wat meer discussie over en weer had kunnen zijn en daardoor meer diepgang. Nu had je vaak niet meer dan een uitwisseling van standpunten.
Philipse was zoals gebruikelijk weer sterk.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:52:18 #71
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119301900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef ZureMelk het volgende:
Het was bij vlagen aardig maar ze hadden beter 4 in plaats van 6 deelnemers kunnen opstellen en wat minder onderwerpen zodat er wat meer discussie over en weer had kunnen zijn en daardoor meer diepgang. Nu had je vaak niet meer dan een uitwisseling van standpunten.
Philipse was zoals gebruikelijk weer sterk.
Wat grappig is aan Philipse is dat hij soms van deelnemer naar toeschouwer rol veranderd en dan zo'n droge veelbetekenende bek trekt naar het publiek. Dennett en Philipse komen overeen in de zin dat ze beide in eerste oogopslag ontiegelijk hautain over komen maar na wat langer luisteren eigenlijk heel erg meevallen.

Eerste ding wat ik van Dennett zag ging over "deepities"

[ Bericht 5% gewijzigd door SpecialK op 17-11-2012 10:49:29 ]
pi_119302279
ik reageer morgen nog wel, nu maar lekker slapen in een vreemd logeerbedje
  zaterdag 17 november 2012 @ 01:11:31 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119302291
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef vaarsuvius het volgende:
ik reageer morgen nog wel, nu maar lekker slapen in een vreemd logeerbedje
Onderweg chicks gescored?
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:40:25 #74
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_119306267
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Onderweg chicks gescored?
Volgens mij eerder papa en mama. :P

Leuk avondje verder, vond Herman Philipse eigenlijk het sterkste uit de hoek komen, wellicht omdat hij wat directer is dan Dennett. Hoewel Dennett wel even die Kennedy er langs gaf en terecht ook met zijn 'post-modern-relativism'. ;)

Vond overigens de CU kamerlid erg meevallen, hoewel hij natuurlijk wel een tikkeltje hypocriet is over zijn angst van 'te sterke overheid' die zich met mensen hun overtuigingen gaat bezighouden, gezien sommige standpunten van de CU op bijvoorbeeld euthanasie en abortus.

@NDAsilenced: Dat over de cambrian explosion voorgebracht door een helderder wordende zee was inderdaad een interessant idee. Had ik ook eigenlijk nog nooit van gehoord, kon er gisteravond ook even zo snel niks over vinden verder. Veel ideeën over dat onderwerp...ga nog wel even verder zoeken. :)

Verder geinig om de gezichten achter de nicks te zien. Ook wel eens leuk. :)

[ Bericht 51% gewijzigd door Semisane op 17-11-2012 10:59:27 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:56:41 #75
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_119307636
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

Volgens mij eerder papa en mama. :P

Leuk avondje verder, vond Herman Philipse eigenlijk het sterkste uit de hoek komen, wellicht omdat hij wat directer is dan Dennett. Hoewel Dennett wel even die Kennedy er langs gaf en terecht ook met zijn 'post-modern-relativism'. ;)

Vond overigens de CU kamerlid erg meevallen, hoewel hij natuurlijk wel een tikkeltje hypocriet is over zijn angst van 'te sterke overheid' die zich met mensen hun overtuigingen gaat bezighouden, gezien sommige standpunten van de CU op bijvoorbeeld euthanasie en abortus.

@NDAsilenced: Dat over de cambrian explosion voorgebracht door een helderder wordende zee was inderdaad een interessant idee. Had ik ook eigenlijk nog nooit van gehoord, kon er gisteravond ook even zo snel niks over vinden verder. Veel ideeën over dat onderwerp...ga nog wel even verder zoeken. :)

Verder geinig om de gezichten achter de nicks te zien. Ook wel eens leuk. :)
Ik moet zeggen dat de religieuze kant inderdaad meerdere keren een verwerpelijk soort relativisme uitprobeerde wat gelukkig tegengegaan werd al was er ook een moment waarop ze ermee wegkwamen omdat ze door moesten naar het volgende onderwerp.

Kennedy kwam als sterkste over aan de kant van de religieuze zijde. Ik had Philipse wel een tijdje 1 op1 met Kennedy willen zien.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')