abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116894985
Keshet *O*
pi_116895348
Pessie er zijn nog redelijk regelmatig dalingen van de hartslag tijdens de ctg's, maar tot nu toe is dat altijd weer goed herstelt zeg maar. Verder is het inderdaad afwachten tot de bevalling en hopen dat er zo snel mogelijk (vanaf 37wk dan) al wat ontsluiting is, dan kunnen ze gaan inleiden!

Keshet wat een mooie mijlpaal weer! *O*
pi_116895476
Keshet! Wat een mooie mijlpaal!

En ik ben helemaal emotioneel incontinent hier op mijn werk. Ik vind het maar gek dat ik verlof heb. Ga mijn werk missen en vind het hartstikke confronterend. Straks ga ik het gewoon écht doen. Mijn neefje op de wereld zetten en daarna moet ik weer de oude Es zien te worden.
pi_116895537
Keshet, elke wordt ik weer een beetje emo van je mijlpalen. Dat je flink overtijd mag lopen :*

FTA,ik lurk altijd mee om te lezen hoe het met jou en kleintje gaat. Ik wil nog heel veel succes wensen voor de komende tijd :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_116895642
Sorbo, ook voor jou :*
Ze extreem speciaal, je neefje op deze wereld zetten. 2 mensen die je erg lief hebt helpen.
Gewoon respect!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_116895651
o ja, ik hoop ook op 42 weken voor jou Keshet! gewoon nog bijna 3 maanden genieten van het zwanger zijn.. (en een heerlijk gezond kindje bakken die direct in het eigen wiegje mag slapen..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116895686
en Sorboo verlof joh??? echt OMG wat gaat de tijd hard!! je neefje is gewoon al een bijna-pasgeborene :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116896217
Woeh Sorbo, verlof alweer! :o

Ze kunnen op de uitwendige echo wel zien of de bmm nog gesloten is, maar niet wat de lengte is volgens mijn gyn zonet ;)

Nou,alles is goed :P Nouja, min of meer. Ik heb wel regelmatige harde buiken (keurig elke 8 minuten) die goed zichtbaar zijn op het CTG, maar bmm zit nog mooi potdicht en het lijkt verder allemaal niet zoveel te doen, behalve knap vervelend voelen.

Weer losgelaten met advies om veel rustiger aan te doen. Is alleen zo verrotte lastig met een gezin -O- ik laat al zoveel werk liggen en wil zo graag de babykamer afmaken... -O-
En nu moet ik nog meer laten liggen.
pi_116896427
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Omentielvo het volgende:
OMG. Ik ben het met Coco eens. Tegen bevallen zie ik ook niet op. Baby komt er toch wel ga ik maar van uit. Ruggenpruk kan ik ook niet wakker van liggen. Maar katheters wil ik geloof ik echt niks over horen.
Omg? :D Dat klinkt echt alsof wij het normaal nooit met elkaar eens zijn :+

Zo, schoenen die lekker zitten en er best ok uitzien zijn in de pocket :) Voor ¤30 een paar enkellaarsjes :)
SPOILER: schoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L0t, wat super zo'n goede echo *O*

Gulara, ik vond vooral in die periode de doppler heel fijn. Iedere avond even hartje luisteren :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:08 schreef pessie het volgende:
FTA, is er verder nog wat te zien op de CTG of is het echt afwachten tot je kindje geboren wordt nu?
Dat vroeg ik me ook af inderdaad.

Keshet, mijlpaal *O*
pi_116896497
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Pessie er zijn nog redelijk regelmatig dalingen van de hartslag tijdens de ctg's, maar tot nu toe is dat altijd weer goed herstelt zeg maar. Verder is het inderdaad afwachten tot de bevalling en hopen dat er zo snel mogelijk (vanaf 37wk dan) al wat ontsluiting is, dan kunnen ze gaan inleiden!
Ah, ok.

Ik wist trouwens niet dat je eerst ontsluiting moest hebben voordat ze kunnen inleiden. Dacht dat inleiden ook de ontsluiting opwekt. Weer wat geleerd :)

Freecell, fijn dat de ctg en alles in orde was :Y
pi_116896648
Keshet, 30 weken alweer joh O+
Je kunt gaan aftellen joh! Ze gingen je niet tot 40 weken laten doorlopen toch?
pi_116896694
As een jongen *O*

Free fijn dat het in orde lijkt te zijn.

Lot *O* O+

Keshet alweer in de 3'en

Coco die schoenen heb ik ook volgens mij :D

Hier geen nieuws :)
pi_116897369
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, ok.

Ik wist trouwens niet dat je eerst ontsluiting moest hebben voordat ze kunnen inleiden. Dacht dat inleiden ook de ontsluiting opwekt. Weer wat geleerd :)

Freecell, fijn dat de ctg en alles in orde was :Y
Dat hoeft ook niet hoor, maar dat is iets wat we in overleg met de gyn hebben besloten. Inleiden sowieso met 39 weken, maar als er eerder al ontsluiting is, dan eerder. Ik wil niet dat het dagen gaat duren het inleiden en hoop stiekem gewoon spontaan te bevallen, daarom deze afspraak.

Freecell fijn dat de ctg goed was!

Sorbootje, logisch toch voor jou is het allemaal nog eens extra bijzonder en het blijft geweldig wat je doet:*

Dankje Wickie :)
pi_116897415
As krijgt een jongetje *O* O+

L0t heeft een hele mooie echo gehad O+ *O*

Keshet was laatst nog 25 weken, nu opeens alweer 30 *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 18-09-2012 09:01:22 ]
  maandag 17 september 2012 @ 17:49:16 #40
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116897880
Sorbo :*

Keshet :o *O*

l0t *O*

En Free, pff, take care woman!
3!
pi_116898127
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe iedere vier weken geweest en vanaf nu, 30 weken, ga ik om de twee weken. En iedere keer met echo. Bij mij trouwens nog nooit de bm mond gemeten, maar daar ga ik vanaf volgende keer gewoon om vragen, vind ik toch wel even fijn (niet om te laten doen, maar om te weten..) Ik heb van het zh een schema met de afspraken en wat ze doen, van begin tot week 40, zal eens kijken of ik je dat op een of andere manier kan mailen.
Graag! Ik zal je vanavond nog even pm-en.
pi_116898335
L0t, wat fijn dat alles goed is! Ik heb je UD aangepast in de OP

Keshet, wat een mooie mijlpaal *O*

En Sorbo verlof *O*

Free, fijn dat alles goed was maar balen dat je rustig aan moet doen terwijl dat eigenlijk niet kan. Toch goed dat je even gebeld hebt :*

En As een jongetje O+ *G*

Coco, leuke schoenen. Zit daar ook een rits in aan de zijkant?

Mijn buik staat vandaag ontzettend strak. Mijn buikspieren proberen weer alles tegen te houden geloof ik. En de kindjes kruipen weer naar voren en naar boven volgens mij, net als Midas. O+ Moet sowieso weer een beetje wennen aan een dikke duik. ZIt je achter je bureau, wil je de telefoon pakken..... beuk tegen het bureau aan.... :@ sorry.....

En inderdaad, tussen 12 en 18/20 weken is het toch een beetje niemandsland. En de batterij van mijn angelsounds is leeg dus moet eerst nog een nieuwe ergens vandaan halen (lees: kopen).
pi_116899928
Haha ja vooral die ruimte die je ineens hebt tussen je stoel en bureau :+ ... Dan wens je soms wel iets langere armen :+

Sorbo maf he, zo''n laatste dag. Blijft bewonderingswaardig dat jij zoveel voor je familie over hebt hoor. Lekker over je heen laten komen die emoties, daar heb je alle recht toe :)

Mooie schoenen Coco! Zou ik ook zo maar kunnen kopen (en toevallig moet ik nog nieuwe herfst/winter schoenen O-) ).
pi_116901659
Sorbo had helemaal over je post heen gelezen. Ook al was het een bewuste keuze, het is allemaal niet niks! :* Lekker uitrusten nu
pi_116901911
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Dat hoeft ook niet hoor, maar dat is iets wat we in overleg met de gyn hebben besloten. Inleiden sowieso met 39 weken, maar als er eerder al ontsluiting is, dan eerder. Ik wil niet dat het dagen gaat duren het inleiden en hoop stiekem gewoon spontaan te bevallen, daarom deze afspraak.
Ah, ok, op die manier. Klinkt wel verstandig op die manier :Y

quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 18:01 schreef Kyara het volgende:
Coco, leuke schoenen. Zit daar ook een rits in aan de zijkant?
Aye, anders zou ik ze waarschijnlijk ook niet aankrijgen :') Maar deze gaan zo makkelijk aan en zitten ook nog eens lekker O+

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Mooie schoenen Coco! Zou ik ook zo maar kunnen kopen (en toevallig moet ik nog nieuwe herfst/winter schoenen O-) ).
Gewoon bij de Scapino. Die hebben deze week een lever je oude schoenen in en krijg een tientje korting (deze laarsjes kosten ¤35, en je moet wel minimaal ¤40 besteden, dus iets kleins nog erbij kopen en je betaalt in totaal ¤30),
pi_116902135
Ga ik ook maar even kijken van de week. Bedankt voor de tip Coco!
pi_116902903
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef Kyara het volgende:
Ga ik ook maar even kijken van de week. Bedankt voor de tip Coco!
Ze hebben er leuke schoenen, merkte ik :Y Alleen kwam ik het gross nog niet in (zonder rits dus), of ik vond ze nét te duur voor schoenen die ik enkel koop voor de keren dat ik wat gekleder ga (en ik ga ervan uit dat ik straks weer gewoon in mijn normale schoenen ga passen :P).

SPOILER: schoenen-voor-tijdens-de-zwangerschap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116903148
Ik wil vooral plattere schoenen dan ik normaal heb. Vorige keer kon ik tegen het einde van de zwangerschap alleen nog maar nep uggs aan (van ¤ 5,00 ook bij de scapino) echt te treurig voor woorden).

Zonder rits kom ik niet-zwanger al niet in laarsjes. Veel te hoge wreef voor.
  maandag 17 september 2012 @ 20:06:49 #49
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116904412
Ik loop gewoon door op mijn skate-gympies en dat gaat vooralsnog prima. Bj Stef ook tot op het eind mee gelopen, al zat niet elk paar even goed meer. Mijn laarzen kan ik ook nog steeds aan en één paar heeft rijgveters aan de zijkant, dus daarvan kan ik de breedte van de schacht bijstellen. Superhandig!
3!
pi_116904976
Ik had een week of 2 geleden nieuwe schoenen gekocht, kreeg ik ze thuis dus niet meer aan. Gelukkig werd het daarna wat koeler, en krijg ik ze nu wel aan met pantykousjes. Was wel even stressen, ik vind ze zo mooi!

Ik heb zo ongeveer de hele dag op bed/de bank gelegen. Casper genoot ervan volgens mij, hij reageerde op mijn handen en was heel actief (of hij had ook last van de rommelende darmen). Morgen controle bij de gyn, daar wil ik wel heen, ik heb nog wat vragen.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')