Hoe vaak moet nog gezegd worden dat er geen meerderheid is in de tweede kamer voor een linkse coalitie....quote:Op zondag 23 september 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kiezersbedrog. Voor de verkiezingen zeggen hoe dicht je bij de SP staat, en hoe ver van de VVD, om kiezers van de SP af te troggelen, en na de verkiezingen SP in het gelaat schijten, en vervolgens bij de VVD op schoot kruipen. Dan laat je twee gezichten zien, en daar hou ik niet zo van.
Eerlijkheid is blijkbaar toch moeilijk in de politiek. Wat jammer dat sommige partijen het wél kunnen, maar het voor anderen onmogelijk is
Jij hebt het niet begrepen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Trommeldaris het volgende:
Maar als PVDA met SP zou samenwerken, zou het dan niet de rechtse kiezers bedriegen?
Daar is nooit naar gekeken, PvdA heeft daar volstrekt geen belangstelling voor getoond, dus dt weet je niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoe vaak moet nog gezegd worden dat er geen meerderheid is in de tweede kamer voor een linkse coalitie....
D66 gaat niet met de sp. Dus dan ben je klaar en kijken VVD en PvdA wat ze er van kunnen Maken.
Omdat ze dat ook deden met Balkenende waarna ze samen met CU verdergingen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar is nooit naar gekeken, PvdA heeft daar volstrekt geen belangstelling voor getoond, dus dt weet je niet.
PvdA was een stuk stelliger tegen de VVD dan D66 tegen SP. Dus dan rijst bij mij de vraag, waarom voert de PvdA dan een toneelstukje op om de kiezer te bedotten?
Dus ze voerden een anti-VVDtoneelstukje op voor de verkiezingen, omdat ze dat ook deden met Balkenende?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Omdat ze dat ook deden met Balkenende waarna ze samen met CU verdergingen.
Ik stel:quote:Op donderdag 27 september 2012 07:53 schreef 99.999 het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij dat D66 minder anti-sp zou zijn (en andersom als men bij de sp iets slecht trekt is het wel sp) dan de VVD anti-PvdA? Je roept dit een aantal keer maar ik mis de onderbouwing en logica achter de stelling?
Met was bedoel ik voor de verkiezingen. Wat me evident leek, maar ik denk, ik verduidelijk het even, je schijnt er moeite mee te hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PvdA was een stuk stelliger tegen de VVD dan D66 tegen SP. Dus dan rijst bij mij de vraag, waarom voert de PvdA dan een toneelstukje op om de kiezer te bedotten?
D66 en VVD kunnen ook heel goed samen, dus dat vind ík dan weer een rare vergelijking om te zeggen dat mijn vergelijking niet kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 08:08 schreef 99.999 het volgende:
Dat de mening over de sp na decennia niet plots geheel is gedraaid maar vooral voor de bühne lijkt me vrij logisch. Maar het ging mij vooral om die sp-D66 vergelijking van je die ik totaal niet zie. Die partijen gaan bijna net zo goed samen als D66 en VVD. Die verhouding is totaal anders dan de rituele dansjes van traditionele middenpartijen ondanks dat die soms wat meer of minder de flank opzoeken..
D66 en PVV bedoelde ik. Zat te klooien op m'n telefoonquote:Op donderdag 27 september 2012 08:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
D66 en VVD kunnen ook heel goed samen, dus dat vind ík dan weer een rare vergelijking om te zeggen dat mijn vergelijking niet klopt
Ik vermoedde al zo ietsquote:Op donderdag 27 september 2012 08:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D66 en PVV bedoelde ik. Zat te klooien op m'n telefoon.
Ja, net zo lang tegen elkaar profileren totdat er geen coalitie zonder allebei mogelijk is.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus ze voerden een anti-VVDtoneelstukje op voor de verkiezingen, omdat ze dat ook deden met Balkenende?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |