Dan kan geen enkele partij samen met een andere partij regeren volgens jouw redenering.quote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een voorwiel van een fiets in een brommer geplaats ?
waarom? ik ben ook "links",heb zelfs sympatie voor de Sp, maar ik denk dat de combinatie PvdA en VVD best kans van slagen heeft. Het ligt eraan of beide water bij de wijn willen doen en ik krijg het gevoel dat Rutte dat nu ook wil doen, dit in tegenstelling tot de vorige verkiezingen. En ja, het beleid is niet volledig links,maar zeker een vooruitgang ten opzichte van de ellende die we recentelijk hebben gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
En een cabinet PVDA VVD is ook kansloos dus
Mijn idee. Ik vind de idealen van de SP best sympathiek, maar ze plaatsen zichzelf buitenspel met een aantal te extreme standpunten. Aangezien GL is gemarginaliseerd blijft alleen de PvdA over om te regeren vanuit links en aangezien de helft van Nederland rechts is zal dat wel met de VVD moeten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:28 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
waarom? ik ben ook "links",heb zelfs sympatie voor de Sp, maar ik denk dat de combinatie PvdA en VVD best kans van slagen heeft. Het ligt eraan of beide water bij de wijn willen doen en ik krijg het gevoel dat Rutte dat nu ook wil doen, dit in tegenstelling tot de vorige verkiezingen. En ja, het beleid is niet volledig links,maar zeker een vooruitgang ten opzichte van de ellende die we recentelijk hebben gehad.
Oke danquote:Op maandag 17 september 2012 15:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee. Heb jij weleens patat met bolognesesaus gegeten?
Kom gewoon eens met een inhoudelijk argument man
Dat laatste ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 17 september 2012 15:28 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
waarom? ik ben ook "links",heb zelfs sympatie voor de Sp, maar ik denk dat de combinatie PvdA en VVD best kans van slagen heeft. Het ligt eraan of beide water bij de wijn willen doen en ik krijg het gevoel dat Rutte dat nu ook wil doen, dit in tegenstelling tot de vorige verkiezingen. En ja, het beleid is niet volledig links,maar zeker een vooruitgang ten opzichte van de ellende die we recentelijk hebben gehad.
Het vechten in eerdere kabinetten kwam vooral door slechte persoonlijke verhoudingen. Ik acht Rutte en Samsom zeer wel in staat om samen tot redelijke beslissingen te komen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke danIk ga het proberen .
Ik ben van mening dat de verkiezingsprogrammas van de bijde partijen zo tegenovergesteld zijn dat je wel heel veeeeeeeeeeeeeel compromiesen moet maken om tot overeenstemming te komen.
En als dat dan wel lukt komt er wel een een gevechts missie tussendoor waar men dan over struikeld .
Ik voel het aan mijn water ! Het gaat niks worden
De VVD is niet bang voor reputatie schade daarom liegt Rutte ook rustig tijdens de verkiezingsdebattenquote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Het vechten in eerdere kabinetten kwam vooral door slechte persoonlijke verhoudingen. Ik acht Rutte en Samsom zeer wel in staat om samen tot redelijke beslissingen te komen.
Daarbij komt dat er voor beide partijen electoraal veel op het spel staat. De PvdA verliest de helft van haar kiezers aan de SP als ze falen en de VVD zal veel kiezers verliezen aan het CDA en de PVV.
Liegen in verkiezingsdebatten is van een geheel ander kaliber dan een kabinet laten klappen. Je argumenten komen nogal emotioneel over.quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
De VVD is niet bang voor reputatie schade daarom liegt Rutte ook rustig tijdens de verkiezingsdebatten![]()
Das raar want heb je dan niet deze jongens gezien >>------->quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Liegen in verkiezingsdebatten is van een geheel ander kaliber dan een kabinet laten klappen. Je argumenten komen nogal emotioneel over.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef MMXMMX het volgende:
PVDA bedriegt linkse kiezers als ze over rechts gaan regeren !
En dat terwijl ze tijdens de verkiezingen steets linkser werden en nu het er op aankomt gaan ze ineens de rechtsen uithangen .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tijdens de verkiezingsstrijd worden natuurlijk wel wat dingen gezegd, maar die vergeten (of negeren) ze wanneer men samen moet gaan werken. Maar bekijk het nu eens positief... geen VVD/CDA/PVV, dat alleen al is een reden om te dansen van vreugde.quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
De VVD is niet bang voor reputatie schade daarom liegt Rutte ook rustig tijdens de verkiezingsdebatten![]()
Mee eensquote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
tijdens de verkiezingsstrijd worden natuurlijk wel wat dingen gezegd, maar die vergeten (of negeren) ze wanneer men samen moet gaan werken. Maar bekijk het nu eens positief... geen VVD/CDA/PVV, dat alleen al is een reden om te dansen van vreugde.
Is goed ik zal morgen de verhuizing regelenquote:Op maandag 17 september 2012 15:50 schreef ssebass het volgende:
MMXMMX als je zo graag communisme wil, ga dan toch gewoon lekker in Noord-Korea wonen. Taalbarriere zal er ook niet zijn, want het Nederlands ben je ook niet machtig.
PvdA gaat over rechts, VVD over links. Logisch toch. Kom je gewoon in het midden uit en dat lijkt me prima. Nederland is al een van de sociaalste landen ter wereld, maar blijkbaar is het voor sommigen nooit genoeg. In welk land heb je het bijvoorbeeld als werkloze beter?
Libiė.quote:Op maandag 17 september 2012 15:50 schreef ssebass het volgende:
maar blijkbaar is het voor sommigen nooit genoeg. In welk land hebhad je het bijvoorbeeld als werkloze beter?
Doe er dan wat aan, dit is ronduit genant (voor de fokkers chanant). Word je ook lekker serieus genomen als je spellingsniveau onder dat van een acht jarige ligt. Zegt wat over je mentale capaciteiten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Is goed ik zal morgen de verhuizing regelenEn bedankt voor de tip over mijn spellingskapisiteiten
Die had ik echt nog nooit eerder gehoord
![]()
O wacht ff nu gaan we persoonlijk worden das jammer wat zegt dit over jou ?quote:Op maandag 17 september 2012 15:57 schreef ssebass het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, dit is ronduit genant (voor de fokkers chanant). Word je ook lekker serieus genomen als je spellingsniveau onder dat van een acht jarige ligt. Zegt wat over je mentale capaciteiten.
Dat is juist in het algemeen. Waarom denk je dat Roemer zo hard is afgegaan bij de debatten. Hij kwam niet capabel over.quote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
O wacht ff nu gaan we persoonlijk worden das jammer
Neem je pillen en ga ff liggenquote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat is juist in het algemeen. Waarom denk je dat Roemer zo hard is afgegaan bij de debatten. Hij kwam niet capabel over.
Je begrijpt het blijkbaar niet. Daar kan ik inkomen.quote:
Das je goed rechtquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Je begrijpt het blijkbaar niet. Daar kan ik inkomen.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hoezo laat de PvdA de SP in de steek? Hadden ze afspraken? Heb ik iets gemist? De PvdA is gewoon een andere partij dan de SP en heeft niks aan verantwoording aan de SP af te leggen, alleen aan hun kiezers.
quote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Owh.. dan mag het opeens wel met de VVD? Rare dubbele standaard TSje.
Ja, precies.quote:Op maandag 17 september 2012 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand kon dit vantevoren bedenken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |