Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...quote:
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...
Wie gaan er tot nu toe wel?quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft het op een dag gedaan dat ik vrij ben.
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde jullie wel eens ontmoeten
's avonds bij jou meefeesten dusquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...
Dan komen we wel door naar jouw verjaardag.quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook géén idee.quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wie gaan er tot nu toe wel?
Ik weet t nog niet zeker.
Dat is pas 26 oktober, dat duurt nog zeker een maand.quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvastJammer dat je niet kan komen
Maakt heul niet uitquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is pas 26 oktober, dat duurt nog zeker een maand.
Ach, er komt vast eens een andere keer, hoop ikquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...
quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's avonds bij jou meefeesten dus
Ik zou het graag willen, maar dat gaat toch niet passen in het huis, denk ik. Er komen al veel vrienden en familie (feestje van mij en ex samen). Anders waren jullie hartstikke welkom geweest hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan komen we wel door naar jouw verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |