SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 17-09-2012 10:55:05 ]
DutchSL is on a roll...quote:Op maandag 17 september 2012 10:49 schreef DutchSL het volgende:
Koevermans
Emanuelson-Sneijder
Vargas-De Jong-Pepe
Armero-Ogbonna-Gamberini-Konko
Handanovic
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
15¤ extra betalen. 100K coins handelen en er 600K van maken. Eerste 2 maanden 100K verkopen voor 20¤. ¤_¤quote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef detennismaster het volgende:
Wat zal ik doen:
Bij consoleshop:
Fifa 13 voor 50,- of de Ultimate Edition voor 65,-
Scheelt dus 15 euro, heb de pakjes niet nodig maar het is wel leuk omdat ik weet dat ik anders 0 goldpacks zal openen.![]()
Maar aan de andere kant: 15 euro betalen aan wat virtuele coins die misschien 100K opleveren.![]()
Keuzes keuzes keuzes
Blij dat ik vroeg was met de pre-order, ik heb de Ultimate Edition voor 48quote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef detennismaster het volgende:
Wat zal ik doen:
Bij consoleshop:
Scheelt dus 15 euro, heb de pakjes niet nodig maar het is wel leuk omdat ik weet dat ik anders 0 goldpacks zal openen.![]()
Maar aan de andere kant: 15 euro betalen aan wat virtuele coins die misschien 100K opleveren.![]()
Keuzes keuzes keuzes
Gast dan kan je 2 maanden niet spelen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
Kga denk ik 2 maanden wachten. In de tussentijd handelen en dan ergens kopen voor 40 euro
Eerst ging je hem helemaal niet kopenquote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
Kga denk ik 2 maanden wachten. In de tussentijd handelen en dan ergens kopen voor 40 euro
quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Blij dat ik vroeg was met de pre-order, ik heb de Ultimate Edition voor 48
Niet bij de releasequote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eerst ging je hem helemaal niet kopen
Wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast dan kan je 2 maanden niet spelen.
Als je ons allemaal ziet over 2 weken met coole verhalen over Emenike die een beest is. Stap je snel op je fietsje om bij de MM 44¤ neer te tellen voor FIFA.quote:
Rijst zit dan met zijn joystickie Tekken te spelen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als je ons allemaal ziet over 2 weken met coole verhalen over Emenike die een beest is. Stap je snel op je fietsje om bij de MM 44¤ neer te tellen voor FIFA.
er zijn geen bidtokens meer.quote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
Je kan dus per dag 2000 points verdienen die je in de catalogus kan gebruiken (en dat waren ook de nieuwe bidtokens?)
Bid tokens zijn helemaal weg. Fifa points gebruik je voor hele anderen dingen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:03 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Die zin is om te vragen of dat nou werd vervangen door fifa points of helemaal weg is...
Oke thanks. Wel handig qua handelen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bid tokens zijn helemaal weg. Fifa points gebruik je voor hele anderen dingen.
Dan zijn ze duurder geworden.... Ik heb de UT- editie voor 49.95 besteldquote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef detennismaster het volgende:
Wat zal ik doen:
Bij consoleshop:
Keuzes keuzes keuzes
Gewoon 3 oude spellen die je toch niet meer speelt bij Game Mania inleveren en je hebt hem voor 20 euro.quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
Granero van BBVA naar BPL dan, die heeft wel een +1 van 78 naar 79quote:
Grappig hoe #6 op 10:09 lekker stil blijft staanquote:
Bij de mm is die sowieso 44 euroquote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
Volgens die site heeft hij 1*, dat zal ergens op gebaseerd zijnquote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon data die nog niet ingevuld is neem ik aan.
Dat lijstje met 4*+ skills is bijzonder klein. De laagste rating in dat lijstje is ook Lisandro Lopez 83. Neem aan dat er hier nog velen aan toegevoegd zullen worden.. ?quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef GuRBuH het volgende:
ALs het goed is staan alle stats nu hierin: http://www.chuzzz.com/UT13/ Beter zoekfunctie ook dan Futwiz vind ik zelf.
Je moet niet naar de UP kijken maar naar de 75quote:Op maandag 17 september 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Er zijn nu al tientallen keren dingen veranderd, wie zegt dat dit de complete en definitieve database is. Er zullen vast nog wel dingen ontbreken/veranderen.
Ach, wat kan mij die Sulejmani ook schelen.
Tadic is erger
Pace: 75 -> -5
Shooting: 70 -> -8
Passing: 81 -> -3
Dribbling: 83 -> +1
Defending: 49 -> -9
Heading: 60 -> 3
EA y u no like Tadic
Zijn veel betere opties imo!quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik eerst bouwen aan een Eredivisie silver team.
Aardig begin zou dit zijn:
[ afbeelding ]
Alleen Cabral staat niet goed, maar daar komen we wel uit.
Zoals?quote:Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zijn veel betere opties imo!
Dat zijn gewoon leuke goedkope teams.quote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
Is het eerste toernooi een silver/gold toernooi oid? Ik zie elke keer zulke teams voorbij komen namelijk.
Waarom Pieters?quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor zo iets denk ik
Omdat er geen goede lb is van de eredivisie.quote:
Ik ben niet nieuwquote:
Was het zo lastig om te wachten!?quote:
Laten we dat maar doen ja.quote:Op maandag 17 september 2012 14:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
We gaan wel gewoon in het andere topic door?
quote:
Zuur ventje.quote:Op maandag 17 september 2012 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanaf de release (27-9) mag het nieuwe FUT topic geopend worden, dat was de afspraak.
Eventuele goede redenen kun je in het GAM FB topic kwijt.
quote:
Kom met goede redenen. Bron enzo.quote:Op maandag 17 september 2012 15:03 schreef pascal08 het volgende:
Die Morpheus denkt dat FUT pas 27-9 wordt gereleased.
Stoer hoor.quote:
De reden is dat de web-app van FUT morgen al een release krijgt en we dus al FUT 13 gaan spelen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom met goede redenen.
[..]
Stoer hoor.
Hij is er morgen al.quote:Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom met goede redenen. Bron enzo.
[..]
Stoer hoor.
Ja, jij bent wel stoer om even een topic te sluiten terwijl je niet eens weet wat er speelt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor.
Zit Keita erin dan? Kan hem niet vinden. En hij linkt niet met Emenike.quote:Op maandag 17 september 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Team met Abdul Kader Keita en Emenike
quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij was de eerste die om een slotje riep![]()
Rob werkt bij EAtwitter:RobHodson_ twitterde op maandag 17-09-2012 om 15:04:50Tuesday evening (UK time) RT @RossC2712: @RobHodson_ Whens the FUT webapp out? reageer retweet
Dan moeten hier ook geen FUT13 team worden gepost, dat is offtopic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
nog steeds een dag te vroeg dus teregte slotje.
Morpheus
Dit wel.quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Morpheus
Offtopic mag in SC.quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moeten hier ook geen FUT13 team worden gepost, dat is offtopic.
Wat een faalhaas jijquote:Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor.
Ja dat was puur omdat ik eigenlijk vond dat het vanaf morgen pas moest, en toen dacht ik van 'Verdomme Rijst wil gewoon zo graag het eerste topic dat hij hem vandaag al maakt' maar daarna besefte ik dat het hier al best wel over FUT ging (met die gepostte teams etc.) dus doen vond ik het primaquote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij was de eerste die om een slotje riep![]()
Ik weet dat je aan het trollen bent maar ik ga er toch op in. Een dag te vroeg..... Dan mag het GTA V topic ook gesloten wordenquote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Morpheus
Akkoord.quote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit wel.
Maar vanaf morgen mag ie dan hopelijk wel open
Ik praat niet, ik typ. OOOOHH GEDISSSTTT!quote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Offtopic mag in SC.
Dus niet praten pascal.
als het goed is wel, speelt bij Ittihad fc (?). Hoeft niet te linken want hybrid timequote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zit Keita erin dan? Kan hem niet vinden. En hij linkt niet met Emenike.
Op middernacht? Morgenochtend? Vanaf het moment dat er daadwerkelijk mensen kunnen inloggen in de web-app?quote:
Gewoon vannacht 00:00 gas geven en topic openen!quote:Op maandag 17 september 2012 15:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Op middernacht? Morgenochtend? Vanaf het moment dat er daadwerkelijk mensen kunnen inloggen in de web-app?![]()
Niks daarvan. Er is al een topic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon vannacht 00:00 gas geven en topic openen!
Wie weet vandaag al maar ik wil nog even e.e.a. overleggen met m'n mede mods. Tot die tijd werkt dit topic prima. Even geduld nog.quote:Op maandag 17 september 2012 15:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Op middernacht? Morgenochtend? Vanaf het moment dat er daadwerkelijk mensen kunnen inloggen in de web-app?![]()
Prima.quote:Op maandag 17 september 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tot die tijd kunnen we dus hier alvast praten over FUT13
Klopt, die kan gewoon weer open gegooid worden.quote:
Je weet niet half hoe gevoelig dit ligt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Knokken om een topic als eerst te mogen openen...kom op jongens
Waar dacht je dat de duitsers in 1939 voor vochten?quote:Op maandag 17 september 2012 15:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Knokken om een topic als eerst te mogen openen...kom op jongens
Je mag het delen als je wilt, kunnen we allemaal rijk wordenquote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb mezelf nuttig gemaakt vanochtend: lijstje van zo'n 100 rare silvers en bronzes gemaakt met lekkere stats...zou mooi zijn als me dat straks een vliegende start oplevert met handelen
quote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je mag het delen als je wilt, kunnen we allemaal rijk worden
Ben vannacht beroofd.quote:Op maandag 17 september 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
Al die nieuwe mensen, dat kunnen wij autisten niet aan
Iemand potje? Pazzl heb je nog 50k over?
Nee blijkbaar nietquote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gevoelig dit ligt.
Ik dacht Europa maar het was dus een topic?!quote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar dacht je dat de duitsers in 1939 voor vochten?
Ricky > Jozyquote:Op maandag 17 september 2012 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Maar dit betekend dus dat woensdag al de eerste IF´s komen met Buttner en Jozy
Dat was Kevin, hij weet ook als enige mijn email en ik krijg een mailtje van Futwiz dat ik om een wachtwoord wijziging had gevraagd!quote:
Hahah nu al weer door heen xDquote:Op maandag 17 september 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
Al die nieuwe mensen, dat kunnen wij autisten niet aan
Iemand potje? Pazzl heb je nog 50k over?
Komt die dan?quote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Jonnsie het volgende:
Al bekend hoe laat de webapp open gaat vanavond?
Of beter nog, wanneer de telefoon app uitkomt?
Daarom D66.quote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Links lullen,rechts zakkenvullen.
Ik heb 100k aan Pascal gegeven en had daarvoor al 38k gegeven, maar als hij nog 50k over hebt kan hij die aan Dudeweiser geven en ik IF Ronaldinho kopenquote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hahah nu al weer door heen xD
Wat voor team heb je gebouwd?
Morgenavondquote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Jonnsie het volgende:
Al bekend hoe laat de webapp open gaat vanavond?
ik wil godverdomme gewoon mijn coinsquote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was Kevin, hij weet ook als enige mijn email en ik krijg een mailtje van Futwiz dat ik om een wachtwoord wijziging had gevraagd!
Dat kan ook...quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil godverdomme gewoon mijn coins
Heb ze allemaal met de hand uitgeschreven...nu weer opnieuw alles uittypen is wel een rotklusquote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je mag het delen als je wilt, kunnen we allemaal rijk worden
Ik ben druk aan het handelen man. Heb al 40k erbij, nog even geduld...quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 100k aan Pascal gegeven en had daarvoor al 38k gegeven, maar als hij nog 50k over hebt kan hij die aan Dudeweiser geven en ik IF Ronaldinho kopen
Anders geef ik mijn 50k aan Dude en geen IF Ronaldinho...
Ik ben er al bij sinds het begin van FIFA FUT 11 hoorquote:Op maandag 17 september 2012 15:14 schreef KrAlex het volgende:
Wel grappig dat er steeds meer users gaan posten in dit topic. Straks met FUT13 hebben we de eerste week zeker allemaal onbekende.
die had ik er gister op gezetquote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan ook...
Maar jij zet er geen kaartje op... 49k.
@Mathijs ik kom eraan
Rustig aan amigo!quote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het handelen man. Heb al 40k erbij, nog even geduld...
Ze halen Rafa gelijk naar beneden, als hij gewoon bij de Spurs bleef dan was hij 87quote:
zet er vanmiddag wel wat opquote:Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rustig aan amigo!
@Dude ja beetje moeite doen jonge... gister had ik het niet he
Torres voor 200c enzoquote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
Er worden weer zoveel spelers fout opgezet de eerste dagen.
Ik had ook zon mail!quote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was Kevin, hij weet ook als enige mijn email en ik krijg een mailtje van Futwiz dat ik om een wachtwoord wijziging had gevraagd!
Denk het niet. Hij is vergane glorie.quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze halen Rafa gelijk naar beneden, als hij gewoon bij de Spurs bleef dan was hij 87
Snelheid ja, maar de rest is gewoon bazig bij hem.. Passing, shot, dribbel allesquote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij is vergane glorie.
Bedoel je van FIFA 13 of van vorige accounts?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
Gaat morgen de Fut13 app al open ja? De 'gratis' packs zijn zeker dan nog niet te openen?
Was het zo'n moeite om eventjes die posities in te vullen?quote:
Voor Fifa 13 bedoel ik. Want het is leuk zo'n app maar wat heb je er aan als je nog geen packs kunt openen?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedoel je van FIFA 13 of van vorige accounts?
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Was het zo'n moeite om eventjes die posities in te vullen?.
Je krijgt een paar gratis pakjes als returning player en dan kan je al een beetje handelen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor Fifa 13 bedoel ik. Want het is leuk zo'n app maar wat heb je er aan als je nog geen packs kunt openen?
Je krijgt elke dag een 'daily gift' dat kan een bronze pack zijn, maar ook 1000 coins.quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor Fifa 13 bedoel ik. Want het is leuk zo'n app maar wat heb je er aan als je nog geen packs kunt openen?
O wacht je begrijpt me verkeerdquote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, nice.quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je krijgt een paar gratis pakjes als returning player en dan kan je al een beetje handelen.
Kansloos vermoed ikquote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, nice.morgen maar eens voor gaan zitten dan, al betwijfel ik of je überhaupt in kunt loggen morgen.
Mannetje is inderdaad zwaar overhyped...en EA doet er rustig aan mee.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Doublepain het volgende:
Hazard is trouwens ook weer extreem overrated
Zolang je maar in de Premier speelt dan doen ze altijd +3quote:Op maandag 17 september 2012 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mannetje is inderdaad zwaar overhyped...en EA doet er rustig aan mee.
4* skills ook nogquote:
Was me ook al opgevallen ja...quote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Sturridge wordt een RW zie ik.
Beter, nu nog Lukaku op de flanken.. Ben je daar mooi vanafquote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Sturridge wordt een RW zie ik.
Heb ik ook altijd als ik 20 min met je in een party zitquote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Prima potje, niks mis mee.
Ik moet toch beetje denken aan een handicap na zon potje trouwens
Die zat dit seizoen ook al in H2H, maar niet in FUT, dus ik betwijfel of hij er dit jaar wél in komt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook lekkere stats voor een silver:
Carlos Darwin Quintero (Col, Santos Laguna): 74
Pace: 85
Shot: 70
Pass: 68
Dribble: 80
5* skills, weak foot: 4
7 ofzoquote:
Dit.quote:Op maandag 17 september 2012 15:47 schreef pascal08 het volgende:
Rot eens op met die kutteams, niemand gaat ze maken.
De 2 teams die ik heb gepost zijn toch wel mijn opties voor een niet al te duur startteam.quote:Op maandag 17 september 2012 15:47 schreef pascal08 het volgende:
Nee, want ze zijn door jou gemaakt .quote:Op maandag 17 september 2012 15:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De 2 teams die ik heb gepost zijn toch wel opties voor een niet al te duur startteam.
Dus? Zeg ik dat jij ze moet maken?quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, want ze zijn door jou gemaakt .
Muriel samen met Ibarboquote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
7 ofzoMaar ben nog op zoek naar de ultieme cheap gold hybrid. Denk wel dat deze Muriel erin komt
Genieten hequote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Boeiend, leuk om al die teams te zien iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team met Turkse spelers, voor de liefhebbers.![]()
Ik vind het chill omdat ik mij zo wegwijs kan maken in de nieuwe futstats.quote:Op maandag 17 september 2012 15:47 schreef pascal08 het volgende:
ditquote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind het chill omdat ik mij zo wegwijs kan maken in de nieuwe futstats.
quote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef KrAlex het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team met Turkse spelers, voor de liefhebbers.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Wow Turan 84 en wat is Sahin smerig traagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team met Turkse spelers, voor de liefhebbers..
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Toch geen topteam helaas. Jammer dat je geen gebruik kan maken van de rest van de Turkse spelers.quote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wow Turan 84 en wat is Sahin smerig traag.
Daarom FUT12>FUT13.quote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik al gezegd hoe baggerlelijk ik die nieuwe kaartjes vind?
Geen FreiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team met Turkse spelers, voor de liefhebbers.![]()
Die tweede met Messi in de spits.quote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef pascal08 het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 17 september 2012 15:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Die tweede met Messi in de spits.
Bankje samen met die Sercan Sararer en nog een paar waar ik nu niet op kom. Die Kerim Frei gaat binnenkort trouwens zijn debuut maken.quote:
Bel de klantenservice even, denk niet dat iemand hier het antwoord heeftquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef diedjuh het volgende:
Ik heb ff jullie hulp nodig.
Gisteren zag ik FIFA 13 redelijk goedkoop staan op een site, dus ik wilde ff kijken wat de betaalmethodes waren. Daarvoor moest ik op 'bestelling bevestigen' klikken. Ik dacht dat dit nog niet echt een betekenis had. Maar toen kreeg ik daarna ineens een mail dat mijn bestelling was doorgevoerd en dat ik mijn product op de releasedatum zou ontvangen. Dat, terwijl ik niks had betaald of verder heb bevestigd ofzo. Bij 'mijn bestellingen' staat ook niks.
Iemand die weet of dit een foutje is ofzo, of dat ik FIFA nu echt besteld heb??
Ik bestelde FIFA13 helemaal gratis. Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef diedjuh het volgende:
Ik heb ff jullie hulp nodig.
Gisteren zag ik FIFA 13 redelijk goedkoop staan op een site, dus ik wilde ff kijken wat de betaalmethodes waren. Daarvoor moest ik op 'bestelling bevestigen' klikken. Ik dacht dat dit nog niet echt een betekenis had. Maar toen kreeg ik daarna ineens een mail dat mijn bestelling was doorgevoerd en dat ik mijn product op de releasedatum zou ontvangen. Dat, terwijl ik niks had betaald of verder heb bevestigd ofzo. Bij 'mijn bestellingen' staat ook niks.
Iemand die weet of dit een foutje is ofzo, of dat ik FIFA nu echt besteld heb??
Ja, ik dacht ik vraag het eerst hier ff.quote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bel de klantenservice even, denk niet dat iemand hier het antwoord heeft
quote:Op maandag 17 september 2012 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik bestelde FIFA13 helemaal gratis. Dat was echt fantastisch.
tja als je em binnen krijgt en je wil hem niet hebben stuur je hem toch gewoon terugquote:Op maandag 17 september 2012 16:10 schreef diedjuh het volgende:
[..]lijkt me sterk ja, maar kan toch met accept giro ofzo?
ja, das ook wel weer zo. Maar dan moet ik misschien weer betalen om het terug te sturen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
tja als je em binnen krijgt en je wil hem niet hebben stuur je hem toch gewoon terug
Wel een beetje raar dat je op 'bestelling plaatsen' klikt, als je al je persoonlijke gegevens ingevuld hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef diedjuh het volgende:
[..]
ja, das ook wel weer zo. Maar dan moet ik misschien weer betalen om het terug te sturen.
Er stond iets anders, maar ik weet niet meer precies wat, daarna ging je naar de betaalmogelijkheden enzo en daarna moest je het nog bevestigen, maar dat heb ik dus niet gedaan.quote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat je op 'bestelling plaatsen' klikt, als je al je persoonlijke gegevens ingevuld hebt.
Dezequote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef pascal08 het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je het wel even weten!quote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Morgen bepaalt of ik hem ga pre orderen of goedkoop later ga halen
27stequote:Op maandag 17 september 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
even zonder grappen, komt FIFA13 nou de 27ste of de 28ste uit in Nederland?
quote:Op maandag 17 september 2012 16:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
EA Manager Mode Q&A artikeltje.
Vast al gepost, maarja.
Dit wist ik niet, is wel tof.quote:Q: bponair: @EASPORTSFIFA #FIFA13CAREER so you can now work as an international manager, separately to league, or with a league team?
A: EASPORTSFIFA: @bponair You can accept an offer to manage a national team IN ADDITION to managing your club #FIFA13Career
quote:
Wowquote:
Ben jij GJE?quote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb dan afgesproken om met mn moeder uit eten te gaan
Cancel het nu danquote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb dan afgesproken om met mn moeder uit eten te gaan
Nou, kop op. In Afrika snakken ze er naar om met hun moeder uit eten te gaan. Echter, er is geen eten daar, en in de meeste gevallen ook geen moedersquote:Op maandag 17 september 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat kan ik haar niet aandoenkrijg hem waarschijnlijk toch niet op de releasedag
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
27e is op donderdag. Dan hoef ik niet te trainen dus dan kan ik de hele avond spelen.
Opa's wijze woordenquote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, kop op. In Afrika snakken ze er naar om met hun moeder uit eten te gaan. Echter, er is geen eten daar, en in de meeste gevallen ook geen moeders![]()
Moraal van het verhaal: Geniet van het etentje met je moeder.
ja zo erg is het nou ook weer niet, lekker gratis eten en bios is ook leukquote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, kop op. In Afrika snakken ze er naar om met hun moeder uit eten te gaan. Echter, er is geen eten daar, en in de meeste gevallen ook geen moeders![]()
Moraal van het verhaal: Geniet van het etentje met je moeder.
van te voren geloof ik en dan krijg je een waardebonquote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had nog even een vraagje wat betreft die inruilactie bij Gamemania. Er zal vast wel iemand zijn hier die het weet.
Moet je de game eerst van te voren pre-orderen voordat je de games inlevert, of kan je gewoon de winkel binnenlopen en zeggen dat je 3 spelletjes in wilt leveren voor Fifa 13?
Kan allebei.quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had nog even een vraagje wat betreft die inruilactie bij Gamemania. Er zal vast wel iemand zijn hier die het weet.
Moet je de game eerst van te voren pre-orderen voordat je de games inlevert, of kan je gewoon de winkel binnenlopen en zeggen dat je 3 spelletjes in wilt leveren voor Fifa 13?
Hij dissde je wel gister.quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heeft een leven gekregen hopelijk
Oke bedanktquote:
Of zn vader heeft opgebiecht alles 3 maanden geleden in aandelen facebook te hebben gestokenquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heeft een leven gekregen hopelijk
''van 140 miljoen euro op de bank, naar 1 euro in de bank!1!!''quote:Op maandag 17 september 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of zn vader heeft opgebiecht alles 3 maanden geleden in aandelen facebook te hebben gestoken
[ afbeelding ]
haha, geniaalquote:Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''van 140 miljoen euro op de bank, naar 1 euro in de bank!1!!''
Tot de 26e kan het nog, alleen geen Ultimate Edition meer tenzij je die al eerder had gepreordered.quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waar gaat dat Breaking Bad precies over?quote:
google itquote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar gaat dat Breaking Bad precies over?
Over een scheikunde leraar die kk krijgtquote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geen zin inquote:
PIETERSquote:Op maandag 17 september 2012 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit team wel leuk om mee te beginnen en makkelijk te halen.
Waarom draait die kut site elia en de jong om![]()
Over een sanitair installatiemonteur en een ongelukje.quote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Douglas met Nederlandse vlagquote:Op maandag 17 september 2012 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit team wel leuk om mee te beginnen en makkelijk te halen.
Waarom draait die kut site elia en de jong om![]()
Goede instellingquote:
Joh.quote:
Ja omdat hij nu Nederlander is. Dus benieuwd of hij echt NL is in fut 13quote:
Huh?quote:Op maandag 17 september 2012 16:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
Fifa Ultimate Team is toch op de release datum ook gewoon in de winkel te halen toch??
quote:Op maandag 17 september 2012 16:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
Fifa Ultimate Team is toch op de release datum ook gewoon in de winkel te halen toch??
Eastern Standard Time?quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef Luukiee09 het volgende:
Hoe groot wordt FIFA13 met de EST?
Tuurlijk welquote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ik weet het niet zeker.
http://www.ea.com/soccer/creation-centrequote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iemand een link naar dat ea creation centre ding
Nog lang nietquote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer komt Battlefield 4 eigenlijk?
dat was een grapjequote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/creation-centre
Officieel is dat ook zo...quote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat alleen voor preorders was.
Mooi. Op naar de saturn danquote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Laat maar heb het al.
[ afbeelding ]
Oke, dan ga ik hem vast pre-orderen. Weet iemand waar ik het beste en goedkoopste Battlefield 4 kan pre-orderen?quote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nog lang niet.
Denk over 2 jaar pas ofzo..
www.battlefield4.comquote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik hem vast pre-orderen. Weet iemand waar ik het beste en goedkoopste Battlefield 4 kan pre-orderen?
Bij Bartsmit voor 85.50, dan krijg je er ook een BF4 mok en een BF4 T-Shirt bij.quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik hem vast pre-orderen. Weet iemand waar ik het beste en goedkoopste Battlefield 4 kan pre-orderen?
Waarom een mok? Ik wil night vision goggles. Lekker stiekem onder de dekens gluren bij m'n vriendin.quote:Op maandag 17 september 2012 17:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij Bartsmit voor 85.50, dan krijg je er ook een BF4 mok en een BF4 T-Shirt bij.
Hij was fresh zeker?quote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat ie zoveel waard was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |